ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1027)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Αντικείμενο του έργου της ανάθεσης είναι η προμήθεια και εγκατάσταση αντλίων θερμότητας, οι οποίες εξυπηρετούν τις ανάγκες κλιματισμού του 7ου και 8ου ορόφου στο κτίριο, όπου στεγάζεται το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Τα προς προμήθεια είδη κατατάσσονται στον ακόλουθο κωδικό του Κοινού Λεξιλογίου Δημοσίων Συμβάσεων (CPV) 42511110-5:Αντλίες θερμότητας και συμπληρωματικού CPV 51000000-9 : Υπηρεσίες εγκατάστασης.


Είδος διαδικασίας

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr.

Χρηματοδότηση της σύμβασης
Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από τον τακτικό προϋπολογισμό του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το έτος 2022.

Η συνολική εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό σαράντα τριών χιλιάδων πεντακόσιων ευρώ (43.500,00€) ευρώ άνευ ΦΠΑ, ήτοι πενήντα τριών χιλιάδων εννιακοσίων σαράντα ευρώ(53.940,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%
Η διάρκεια του έργου ορίζεται σε 40 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ.

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ., ορίζεται η Παρασκευή 26/08/2022 και ώρα 15:00.
Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Παρασκευή 02/09/2022 και ώρα 11:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ

  1. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
  2. ΕΕΣ σε μορφή pdf
  3. ΕΕΣ σε μορφή xml

 


 [Σχετικός Διαγωνισμός]

 

 

Πρόσκληση υποβολής προσφορών για την απευθείας ανάθεση σε έναν (1) Ανάδοχο για το έργο «Διαμόρφωση περιπτέρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής στην 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης»

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Περιγραφή του Φυσικού αντικειμένου του προς Ανάθεση Έργου
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ως επιτελικός επιστημονικός φορέας που υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στα θέματα που αφορούν την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, πρόκειται να συμμετάσχει στην 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης που θα πραγματοποιηθεί από 10/09/2022 έως 18/9/2022.

Το αντικείμενο του έργου του αναδόχου είναι:
Η διαμόρφωση Περιπτέρου του Ι.Ε.Π. που θα δημιουργηθεί εντός του ευρύτερου Περιπτέρου του Υ.ΠΑΙ.Θ. σύμφωνα με τις παρακάτω προδιαγραφές:

Ιnfodesk: 1.50x0.50x1.05, με αποθηκευτικό χώρο, 1 τεμ.
Προστατευτικό plexiglass, ύψους 0.70m.
Τοιχίο: 6.50x0.20x3.00, το οποίο φέρει σήμανση, οθόνη και φωτιστικά σώματα
Λογότυπα: Λογότυπο τοποθετημένο στο infodesk.
Σκαμπό: Λευκό σκαμπό, 1 τεμ.
Τραπέζι: Γυάλινο στρογγυλό τραπέζι, 1 τεμ.
Καρέκλες: Λευκές καρέκλες συνομιλιών, 3 τεμ.
Προσπεκτοθήκες: επιδαπέδιες προσπεκτοθήκες Α4 από διάφανο Plexiglass, 1 τεμ.
Ραφίερα, 1 τεμ.
Καλάθι αχρήστων, 1 τεμ.
Οπτικοακουστικός Εξοπλισμός: Οθόνη plasma 55” (με usb), 1 τεμ.
Laptop: 1 τεμ.

Παραδοτέα-Παραλαβή-Τρόπος Πληρωμής
Η διαμόρφωση του περιπτέρου θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί στις 09/09/2022, προκειμένου στις 10/09/2022, να βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται στο ποσό των δέκα χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (10.500,00€) πλέον Φ.Π.Α. ήτοι στο ποσό των δεκατριών χιλιάδων είκοσι ευρώ (13.020,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου του Αναδόχου «Διαμόρφωση περιπτέρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής στην 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης» καθορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 19-09-2022, λαμβάνοντας υπόψη και τις παρεμβάσεις κατά τη διάρκεια της Έκθεσης.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: έως την Δευτέρα, 22/08/2022 και ώρα 15:00. Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
3. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

 


 [Σχετικός Διαγωνισμός]

 

 

Ανοικτός Διεθνής Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 02 /2022)
«Μετασχηματισμός των συμβατικών Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό, ενταγμένο σε ψηφιακά περιβάλλοντα, προσβάσιμο σε όλους, με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα περιλαμβάνει συνέργειες με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών» (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700009, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140)

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Το έργο αφορά τον μετασχηματισμό των συμβατικών Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό και θα είναι προσβάσιμο σε όλους. Το ψηφιακό περιεχόμενο θα ενταχθεί σε διαδικτυακό ψηφιακό περιβάλλον στο πλαίσιο του έργου, το οποίο θα διαθέτει δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα συνεργεί με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών.
Το εκπαιδευτικό υλικό Ανοιχτών Εκπαιδευτικών Πόρων – ΑΕΠ (Open Educational Resources - OER) και το αντίστοιχο αποθετήριό τους, που θα αναπτυχθεί στο πλαίσιο του έργου, θα επιτρέψουν τη διαλειτουργικότητα μεταξύ εθνικών και διεθνών συστημάτων. Επιπρόσθετα, οι κοινότητες των εκπαιδευτικών, σε περιφερειακό, τοπικό ή ακόμα και σχολικό επίπεδο, θα μπορούν να συνθέτουν εξατομικευμένες μαθησιακές διαδικασίες, βασιζόμενες στα μαθησιακά αποτελέσματα των Προγραμμάτων Σπουδών και το αντίστοιχο ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (OER).

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
41.906.779€ προ ΦΠΑ (51.964.405,96€ με ΦΠΑ 24%)

ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΝΑΘΕΣΗΣ
Η σύμβαση θα ανατεθεί με το κριτήριο της πλέον συμφέρουσας από οικονομική άποψη προσφοράς, βάσει βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής.
Οι παρεχόμενες υπηρεσίες κατατάσσονται στους ακόλουθους κωδικούς του Κοινού Λεξιλογίου δημοσίων συμβάσεων 72000000-5 - Υπηρεσίες τεχνολογίας των πληροφοριών: παροχή συμβουλών, ανάπτυξη λογισμικού, Διαδίκτυο και υποστήριξη

Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 14/09/2022 και ώρα 15:00.
Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η διαδικασία αποσφράγισης θα διενεργηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.Δ.Η.Σ.), μέσω της Διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του ως άνω συστήματος, τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών ήτοι 20-09-2022, ημέρα Τρίτη και ώρα 11:00 μ.μ., μέσω των αρμόδιων πιστοποιημένων στο σύστημα οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

 

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ_SIMAP
2. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
3. ΠΕΡIΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ-ΑΔΑ
4. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
5. ΕΕΕΣ σε μορφή xml 

 


 [Σχετικός Διαγωνισμός]

 

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με δύο (2) ελεύθερους/ες επαγγελματίες, Πτυχιούχους Ανώτατης εκπαίδευσης για την κάλυψη των αναγκών διοικητικής/διαχειριστικής υποστήριξης στο πλαίσιο του Υποέργου 1 «Επιστημονικός Σχεδιασμός, Παρακολούθηση και Διοίκηση της Πράξης - Παραγωγή Επιμορφωτικού Υλικού - Εξωτερική Αξιολόγηση - Δημοσιότητα» της Πράξης «ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ» με κωδικό ΟΠΣ 5070654, πακέτο εργασιών ΠΕ5 «Διοικητική, διαχειριστική και τεχνική υποστήριξη της Πράξης»

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo , εντός της αποκλειστικής προθεσμίας, που αρχίζει την Δευτέρα 01-08-2022 και ώρα 13:00 έως και την Παρασκευή 26-08-2022 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.

Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του Ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων, καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.

Όσοι/Όσες υποβάλουν αίτηση:

α) αποδέχονται τους όρους της παρούσας Πρόσκλησης,

β) συμφωνούν για την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων τους, στο αρχείο του Ι.Ε.Π. για δέκα (10) χρόνια, όπως ορίζεται από τη νομοθεσία περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων GDPR/DPO.

Yποβολή αίτησης εδώ


 [Σχετική πρόσκληση]

 

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν/μία (1) ελεύθερο/-η επαγγελματία, Πτυχιούχο Ανώτατης εκπαίδευσης για την κάλυψη των αναγκών της θέσης Τεχνικής υποστήριξης/helpdesk στο πλαίσιο του Υποέργου 1 «Επιστημονικός Σχεδιασμός, Παρακολούθηση και Διοίκηση της Πράξης - Παραγωγή Επιμορφωτικού Υλικού - Εξωτερική Αξιολόγηση - Δημοσιότητα» της Πράξης «ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ» με κωδικό ΟΠΣ 5070654

Οι ενδιαφερόμενοι/-ες καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας, που αρχίζει την Δευτέρα 01-08-2022 και ώρα 15:00, έως και την Παρασκευή 26-08-2022 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.

Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων, καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.

Όσοι/Όσες υποβάλουν αίτηση: α) αποδέχονται τους όρους της παρούσας πρόσκλησης, β) συμφωνούν για την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων τους, στο αρχείο του ΙΕΠ για δέκα (10) χρόνια, όπως ορίζεται από τη νομοθεσία περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων GDPR/DPO.

Με την οριστικοποίηση της αίτησης θα δίνεται η δυνατότητα εκτύπωσης των στοιχείων της συμπεριλαμβανομένου του αριθμού πρωτοκόλλου. 

Yποβολή αίτησης εδώ


[Σχετική πρόσκληση]

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Η Επιστημονική Μονάδα ΙΕΠ "Εργαστηρίων Δεξιοτήτων" ανακοινώνει τα αποτελέσματα της αποτίμησης της πρώτης εφαρμογής των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (Ν.4692/2020 και ΥΑ ΦΕΚ 3567/2021). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης ερωτηματολογίου το οποίο διακινήθηκε μέσω των υποδομών Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και διενεργήθηκε στο χρονικό διάστημα 15- 30 Ιουνίου 2022 με τη συμμετοχή 11039 σχολείων (5156 νηπιαγωγείων, 4166 δημοτικών, και 1717 γυμνασίων).

Tα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η σχολική κοινότητα, εκπαιδευτικοί και μαθητές υποδέχτηκε θετικά την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και στο σύνολό της (προστιθέμενη αξία) και στα επιμέρους ζητήματα (εύρος θεματικών, μεθοδολογία, portfolio, επιμόρφωση, διάχυση στη σχολική κοινότητα).

Σχετικά με την αποτίμηση του περιεχομένου και της εκπαιδευτικής μεθοδολογίας των Εργαστήριων Δεξιοτήτων, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί αξιολόγησαν θετικά το εύρος των θεματικών ενοτήτων και τη δυνατότητά τους να καλλιεργήσουν τις στοχευόμενες δεξιότητες και ότι οι υπάρχουσες θεματικές ενότητες καλύπτουν όλα τα θέματα που συνεισφέρουν στην καλλιέργεια δεξιοτήτων, με το σημαντικότερο εργαλείο που συμβάλλει στην διαφοροποίηση της παιδαγωγικής/διδακτικής μεθοδολογίας να επιλέγεται η ομαδοσυνεργατική μέθοδος και ο εργαστηριακός χαρακτήρας, με τις κατασκευές, τις παρουσιάσεις, τα παιχνίδια και τα θεατρικά δρώμενα.

Ιδιαίτερα σημαντική στην αποτίμηση της αποτελεσματικότητας της εφαρμογής των Ε.Δ. αποτελεί η ανταπόκριση των μαθητών στο περιεχόμενο και στη νέα μεθοδολογία καθώς και η αντιλαμβανόμενη συνεισφορά των Ε.Δ. α) στην ολιστική και πολύπλευρη ανάπτυξη των μαθητών, β) στην ενίσχυση των γνώσεων, των στάσεων, των αξιών και των δεξιοτήτων γ) στη βελτίωση της συμμετοχής των μαθητών/-τριών στη μαθησιακή διαδικασία. Οι εκπαιδευτικοί θεώρησαν ότι η σημαντικότερη συνεισφορά των Ε.Δ είναι ότι οι μαθητές/τριες ενεργοποιήθηκαν περισσότερο στην ομάδα τους και αφιέρωσαν προσωπικό χρόνο στη διερεύνηση, την προετοιμασία και τις κατασκευές που είχαν αποφασίσει στα εργαστήρια δεξιοτήτων

Όσον αφορά τη διδακτική αντιμετώπιση οι εκπαιδευτικοί αναγνωρίζουν τη σημασία και τη συμβολή του επιμορφωτικού προγράμματος που εκπονήθηκε από το ΙΕΠ, αλλά η υλοποίηση στη διδακτική πράξη χαρακτηρίζεται από ένα μέτριο έως μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας. Τα σημαντικότερα προβλήματα για την υλοποίησή τους τα εντοπίζουν κυρίως στη διάρκεια του χρόνου που χρειάζεται σε κάθε τάξη η εφαρμογή των Εργαστηρίων και τον εξοπλισμό και την υλικοτεχνική υποδομή των σχολικών μονάδων.

Γενικά, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί, λαμβάνοντας υπόψη το σύνολο των ζητημάτων που αφορούν στην εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, αποτίμησαν θετικά την προστιθέμενη αξία και τη συνολική συνεισφορά τους στο εκπαιδευτικό έργο. Σε μεγάλο βαθμό συμφωνούν στην άποψη ότι τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτέλεσαν βασική παράμετρο της λειτουργίας του σχολείου κυρίως με τη θετική ανταπόκριση των μαθητών/τριών στο περιεχόμενο και στη νέα μεθοδολογία των Ε.Δ. για την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης, σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου πλαισίου εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Επίσκεψη μελών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής στη Δημοκρατία της Κορέας για τη μελέτη του εκπαιδευτικού της συστήματος

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, μέσω του Τμήματος Γ΄ «Επιμόρφωσης και Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου και Εκπαιδευτικών, Ευρωπαϊκής και Διεθνούς Εκπαιδευτικής Πολιτικής» και της «Επιστημονικής Μονάδας Ευρωπαϊκής και Διεθνούς Εκπαιδευτικής Πολιτικής», έχει αρμοδιότητα για θέματα σχετικά με την παρακολούθηση και τη μελέτη της διεθνούς και ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής. Μεταξύ άλλων, ανταλλάσσει πληροφορίες και τεχνογνωσία με ομολόγους ευρωπαϊκούς και διεθνείς φορείς για θέματα σχετικά με τις αρμοδιότητες του Ι.Ε.Π., οργανώνει επισκέψεις και επιτόπιες ενημερώσεις στελεχών του Ι.Ε.Π. σε ομολόγους φορείς άλλων χωρών, και μεριμνά για τη δικτύωση, την επικοινωνία του Ι.Ε.Π. και την ανταλλαγή πληροφοριών και τεχνογνωσίας με αντίστοιχους φορείς, που αποσκοπούν ιδίως στη βελτίωση της  εκπαιδευτικής πολιτικής της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Δείτε το Δελτίο Τύπου εδώ

 

 

Ομαλά εφαρμόστηκε η Τράπεζα Θεμάτων στα Λύκεια όλης της χώρας και στα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού

Ομαλά και χωρίς προβλήματα ολοκληρώθηκε η εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (Τ.Θ.Δ.Δ.) το σχολικό έτος 2021-2022, σύμφωνα με την Υ.Α. 173678/ΓΔ4/22-12-2020 (ΦΕΚ 5787/τ. Β΄/30-12-2020). Κύρια αποστολή της είναι να αποτελέσει «εκπαιδευτικό εργαλείο που μπορεί να λειτουργήσει ως μηχανισμός βελτίωσης και ποιοτικής αναβάθμισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας», αναπόσπαστο τμήμα της οποίας είναι η αξιολόγηση των μαθητών/-τριών.

Για πρώτη φορά, μετά από δύο σχολικά έτη κατά τα οποία δεν πραγματοποιήθηκαν οι ενδοσχολικές εξετάσεις λόγω της πανδημίας Covid-19, διενεργήθηκαν κατά το σχολικό έτος 2021-2022 με την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων οι προαγωγικές εξετάσεις για τους/τις μαθητές/-ήτριες της Α΄ και της Β΄ τάξης κάθε τύπου Λυκείου. Στη διαδικασία, η οποία ξεκίνησε στις 16/05/2022 (από το ελληνικό σχολείο του Ντύσσελντορφ/Κολωνίας) και ολοκληρώθηκε στις 08/07/2022 (με το ελληνικό σχολείο της Νυρεμβέργης/Στουτγάρδης), συμμετείχαν συνολικά 1.881 σχολικές μονάδες και πραγματοποιήθηκαν 40.189 κληρώσεις θεμάτων.

Η συνεργασία με τις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας και τα Συντονιστικά Γραφεία Εκπαίδευσης του εξωτερικού, προκειμένου να επιτευχθεί η αποτελεσματική υποστήριξη των σχολικών μονάδων, υπήρξε ιδιαίτερα εποικοδομητική, γεγονός που εξασφάλισε την ομαλή και χωρίς προβλήματα διεξαγωγή των εξετάσεων. Επίσης, όπως προκύπτει από στοιχεία που συγκεντρώνονται μέσω της επικοινωνίας με την εκπαιδευτική κοινότητα (προφορική επικοινωνία, ερωτηματολόγια, σχόλια/παρατηρήσεις στην πλατφόρμα της Τ.Θ.Δ.Δ.), η επιτυχημένη πρώτη εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων ανοίγει το δρόμο για την οργανική ενσωμάτωσή της στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι δεν προκύπτουν ουσιώδεις αποκλίσεις στις βαθμολογίες των γραπτών των μαθητών/τριών μεταξύ των προαγωγικών εξετάσεων του 2019 και του 2022.

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα από την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων κατά το σχολικό έτος 2021-2022, λαμβάνεται μέριμνα για τον συστηματικό σχεδιασμό των απαραίτητων βελτιωτικών παρεμβάσεων σε σημεία που εντοπίστηκε σχετική ανάγκη (όπως είναι η έγκαιρη εκπόνηση των θεμάτων, η διασφάλιση της ισοδυναμίας του βαθμού δυσκολίας μεταξύ των θεμάτων της ίδιας κατηγορίας και η ισομερής κάλυψη του εύρους της ύλης). Στόχος του σχεδιασμού αυτού είναι να επιτύχει η Τράπεζα Θεμάτων την κύρια αποστολή της, λειτουργώντας ως ένα δυναμικά εμπλουτιζόμενο ψηφιακό αποθετήριο εκπαιδευτικού υλικού που θα μπορεί να υποστηρίξει και να ενδυναμώσει το έργο των εκπαιδευτικών στην πράξη.

 

Σελίδα 28 από 74

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top