ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1023)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/23-09-2022, και 2/26-09-2022 και 3/13-10-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με τίτλο: «Προμήθεια και εγκατάσταση αντλιών θερμότητας οι οποίες να εξυπηρετούν τις ανάγκες κλιματισμού του 7ου και 8ου ορόφου στο κτίριο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» με αριθμ. Πρωτ. 10349/05-08-2022, αριθμό Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. 170139 και Α.Δ.ΑΜ: 22PROC011067177 2022-08-05 (Αρ. Διακήρυξης: 03/2022)


[Σχετικός διαγωνισμός]

 

Υλοποίηση εξ αποστάσεως επιμόρφωσης για το σχολικό έτος 2022-2023 εκπαιδευτικών των ΕΠΑ.Λ., συμπεριλαμβανομένων των στελεχών εκπαίδευσης και αναπληρωτών1 Ψυχολόγων (ΠΕ23), μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.), που υπηρετούν στα ΕΠΑ.Λ. το σχολικό έτος 2022-2023, στο πλαίσιο της Πράξης : «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ-Υλοποίηση της Επιμόρφωσης», με κωδ. ΟΠΣ (MIS) 5022549

Στο πλαίσιο της ως άνω Πράξης προβλέπεται η υλοποίηση εξ αποστάσεως επιμόρφωσης για το σχολικό έτος 2022-2023 εκπαιδευτικών μόνιμων και αναπληρωτών όλων των ειδικοτήτων των ΕΠΑ.Λ., συμπεριλαμβανομένων των στελεχών εκπαίδευσης και αναπληρωτών Ψυχολόγων (ΠΕ23), μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) που υπηρετούν στα Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) το σχολικό έτος 2022-2023.

Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί και Ψυχολόγοι προσλήφθηκαν στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ. - Υποστήριξη σχολικών μονάδων ΕΠΑ.Λ.» με κωδικό ΟΠΣ 5010706 σύμφωνα με τις υπ’ αρ. πρωτ. 120659/Ε1/3-10-2022 (ΑΔΑ: 9ΒΦ346ΜΤΛΗ-ΠΥΔ) και 1120558/Ε4/3-10-2022 (ΑΔΑ: 99ΧΕ46ΜΤΛΗ-ΒΩ0) Αποφάσεις του Υ.ΠΑΙ.Θ. για το σχολικό έτος 2022-2023.

Η εξ αποστάσεως επιμόρφωση αφορά τις εξής θεματικές ενότητες:

  • Θεματική Ενότητα 1 (ΘΕ1): Εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (συνδιδασκαλίας του ιδίου αντικειμένου) για το μάθημα των Νέων Ελληνικών στην Α΄ τάξη ΕΠΑ.Λ.
  • Θεματική Ενότητα 2 (ΘΕ2): Εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (συνδιδασκαλίας του ιδίου αντικειμένου) για το μάθημα των Μαθηματικών στην Α΄ τάξη ΕΠΑ.Λ.
  • Θεματική Ενότητα 3 (ΘΕ3): Θεσμός Συμβούλου Καθηγητή - Ο ρόλος του στην υποστήριξη μαθητών και μαθητριών για την καλύτερη ένταξή τους στη σχολική ζωή, με προτεραιότητα τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ Τάξης ΕΠΑ.Λ.
  • Θεματική Ενότητα 4 (ΘΕ4): Ψυχολόγος - Ο θεσμικός ρόλος στο πλαίσιο της Δράσης ΜΝΑΕ, η λειτουργία Ψυχολόγου στην Σχολική Μονάδα, μεθοδολογίες και συνεργασίες/συνέργειες με τους Συμβούλους Καθηγητές

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλλουν δήλωση συμμετοχής ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π. (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php) ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.

Ως ημερομηνία έναρξης υποβολής των δηλώσεων συμμετοχής ορίζεται η Δευτέρα 17-10-2022 ώρα 13:00 και καταληκτική ημερομηνία υποβολής δηλώσεων των ενδιαφερόμενων είναι η Δευτέρα 07-11-2022 ώρα 15:00, οπότε και θα απενεργοποιηθεί η δυνατότητα εισόδου/επεξεργασίας των στοιχείων των δηλούντων.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 213 1335 359 κα. Θ. Παπαθανασίου, Υπεύθυνη Πράξης, (για οργανωτικά θέματα) και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. (για οργανωτικά και τεχνικά θέματα).

Δελτίο Τύπου

Πρόσκληση


[Σχετική πρόσκληση]

 

 

Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/07-10-2022 και 2/10-10-2022 Πρακτικών της «Διαρκούς Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων φυσικών προσώπων-ελεύθερων επαγγελματιών για την υποστήριξη των συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων πλην Μητρώων» στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 11590/23-09-2022 (ΑΔΑ: 64Ρ5ΟΞΛΔ-ΘΞΧ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος του ΙΕΠ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν/μία (1) ελεύθερο/-η επαγγελματία, για την κάλυψη των αναγκών της θέσης Help-Desk – Τεχνικής Υποστήριξης συστήματος Σχολικών Μονάδων της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γενικό Λύκειο-ΕΠΑΛ)» Κωδ. ΟΠΣ (MIS): 5070818, «ΠΕ2: Διοικητική, διαχειριστική και τεχνική υποστήριξη».

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από το Σάββατο 15.10.2022 και ώρα 13:00 έως και την Πέμπτη 20.10.2022 και ώρα 13:00.

Σχετική απόφαση


[Σχετική πρόσκληση]

 

 

1. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/11-10-2022 Πρακτικού 4ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για τη σύσταση Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων (Θεματοδότες/Αξιολογητές) για τα γνωστικά αντικείμενα Μηχανολογίας, Ναυτικών Επαγγελμάτων, σύμφωνα με την υπ’ αρ. πρωτ. 7657/22-06-2022 (ΑΔΑ: ΨΗ4ΩΟΞΛΔ-Ψ4Γ) Ενεργοποίηση της Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης "Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων" και "Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων" (ΣΤ’ ΦΑΣΗ) του ΙΕΠ για την υποστήριξη της Πράξης "Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας" με κωδ. ΟΠΣ (MIS 5070818)

2. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/12-10-2022 Πρακτικού της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για τη σύσταση Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων (Θεματοδοτών / Αξιολογητών) για τα γνωστικά αντικείμενα: Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος, Διοίκησης και Οικονομίας, σύμφωνα με την υπ’ αρ. πρωτ. 7657/22-06-2022 (ΑΔΑ: ΨΗ4ΩΟΞΛΔ-Ψ4Γ) Ενεργοποίηση της Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης "Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων" και "Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων" (ΣΤ’ ΦΑΣΗ) του ΙΕΠ για την υποστήριξη της Πράξης "Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας" με κωδ. ΟΠΣ (MIS 5070818)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από τo Σάββατο 15.10.2022 και ώρα 13:00 έως και την Πέμπτη 20.10.2022 και ώρα 13:00.


 [Σχετική πρόσκληση]

 

Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 10634/30-08-2021 (ΑΔΑ: ΨΠΠ5ΟΞΛΔ-82Ν) «Ανακοίνωσης - Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης στο Τμήμα Προμηθειών, Διαγωνισμών & Συμβάσεων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) με θητεία τετραετούς διάρκειας» ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθεί συνέντευξη την Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2022. Για τις λεπτομέρειες η υποψήφια θα ειδοποιηθεί με προσωπικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


Η παρακάτω υποψήφια παρακαλείται να προσέλθει σε συνέντευξη ως ακολούθως:

ΤΡΙΤΗ 18-10-2022

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΩΡΑ

1

ΣΑΚΟΡΑΦΑ

ΜΑΡΙΑ

10:00

 

Σχετικό αρχείο

 

Έγκριση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών του υπ’ αρ. πρωτ. 10324/05-08-2022 (ΑΔΑΜ: 22PROC011065842), αρ.ΕΣΗΔΗΣ 169958,1 ανοικτού διεθνή ηλεκτρονικού διαγωνισμού: Μετασχηματισμόςτων συμβατικών Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό, ενταγμένο σε ψηφιακά περιβάλλοντα, προσβάσιμο σε όλους, με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης,δυναμικής ενημέρωσης και θα περιλαμβάνει συνέργειες με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών» και κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5174140.

Επισημαίνεται : Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι έως την Δευτέρα 24/10/2022 και ώρα 15:00 και την παράταση της ημερομηνίας αποσφράγισης των προσφορών έως την Δευτέρα 31/10/2022 και ώρα 11:00.

Επισημαίνεται ότι θα ακολουθήσουν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες και ειδικότερα αποστολή διορθωτικής προκήρυξης στην Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ως προς την καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών και ως προς την ημερομηνία Αποσφράγισης των προσφορών και στη συνέχεια ανάρτηση των σχετικών αποφάσεων στο Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ).

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ_SIMAP
2. ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ


 [Σχετικός Διαγωνισμός]

 

Με ιδιαίτερη επιτυχία και σε εγκάρδιο κλίμα διεξήχθη στη Θεσσαλονίκη στις 24 και 25 Σεπτεμβρίου 2022, το τελικό Συνέδριο της Πράξης ΕΑΝ, στο οποίο παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα από την πρώτη καθολική εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία της χώρας.

Συνέδριο Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)Το Συνέδριο διοργανώθηκε από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)», η οποία υλοποιήθηκε από το ΑΠΘ (επισπεύδον ίδρυμα) σε συνεργασία με το ΕΚΠΑ και το ΙΕΠ στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020», με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).

Η Επιστημονικά Υπεύθυνη και Συντονίστρια του έργου κ. Θωμαή Αλεξίου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ, παρουσίασε συνολικά το πρόγραμμα και μαζί με τους συνεργάτες της ανακοίνωσε τα βασικά πορίσματα από την εφαρμογή του. Όλες οι ομιλίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του προγράμματος ΕΑΝ (www.ean.auth.gr), στη σελίδα ‘Δράσεις’.


Βασικό στόχο του ΕΑΝ αποτελεί η υποστήριξη των εκπαιδευτικών για την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο μέσω:

  1. Επιμορφωτικού προγράμματος για και ΣΕΕ εκπαιδευτικούς ΠΕ06 και ΠΕ60
  2. Συστηματικής παρακολούθησης της εισαγωγής της αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία
  3. Ενδεικτικού εκπαιδευτικού υλικού με πολυτροπικό χαρακτήρα

Στο πλαίσιο της Πράξης, η ομάδα του ΑΠΘ δημιούργησε επιμορφωτικό και εκπαιδευτικό υλικό ενώ την ασύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση των ΣΕΕ και εκπαιδευτικών ΠΕ06 και ΠΕ60 ανέλαβε το ΙΕΠ. Στην επιμόρφωση έχουν συμμετάσχει συνολικά μέχρι σήμερα 19.372 εκπαιδευτικοί. Η επιμόρφωση αξιολογήθηκε από τους επιμορφούμενους με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα. Η ομάδα του ΕΚΠΑ υλοποίησε σύγχρονη και ασύγχρονη επιμόρφωση για 70 Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, με θετικές συνολικά εντυπώσεις.

Στην ιστοσελίδα ΕΑΝ (www.ean.auth.gr), εκτός της περιγραφής του προγράμματος, της επιμόρφωσης και των σχετικών δράσεων, φιλοξενείται και όλο το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε από την ομάδα του ΑΠΘ. Συνολικά, έχουν δημιουργηθεί πάνω από 30 ενδεικτικά σενάρια οργανωμένα σε 5 θεματικές, περισσότερες από 150 δραστηριότητες, πάνω από 25 τραγούδια και 15 ψηφιακά παιχνίδια καθώς και πλούσιο συμπληρωματικό εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο εμπλουτίζεται συνεχώς και είναι ελεύθερα διαθέσιμο στο κοινό. Το εκπαιδευτικό υλικό τροποποιήθηκε κατάλληλα ώστε να ανταποκρίνεται στη διεθνή εκπαιδευτική κοινότητα και να αποτελέσει σημαντικό παράδειγμα για την εκμάθηση γλωσσών στις μικρές ηλικίες.

Στο πλαίσιο της συστηματικής παρακολούθησης και εποπτείας της εφαρμογής του προγράμματος ΕΑΝ από το ΑΠΘ, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2021-22, συλλέχθηκαν δεδομένα σχετικά με τις αντιλήψεις όλων των εμπλεκομένων, τόσο στο ξεκίνημα του προγράμματος, όσο και κατά την εξέλιξή του (συλλογή πλέον των 12.000 απαντήσεων). Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων κατέδειξαν τα πλεονεκτήματα που εντόπισαν όλοι οι συμμετέχοντες σχετικά με την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο, καθώς και τη σημασία καλών σχέσεων και συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων.

2022 10 11 ΔΤ ΕΑΝ2Πραγματοποιήθηκαν επίσης συστηματικές συναντήσεις και επικοινωνία με ΣΕΕ των δύο ειδικοτήτων ενώ διοργανώθηκαν και ομαδικές συνεντεύξεις με γονείς, εκπαιδευτικούς και ΣΕΕ, από τις οποίες προέκυψαν σημαντικά συμπεράσματα σχετικά με τις εμπειρίες τους καθώς και ιδιαίτερα θετικά σχόλια γονέων και παιδιών σχετικά με τη συγκεκριμένη εκπαιδευτική καινοτομία. Στο πλαίσιο της αξιολόγησης του προγράμματος έγιναν και δειγματοληπτικές επισκέψεις σε σχολεία της χώρας (Ιωάννινα, Λουτράκι, Ρόδος, Κέρκυρα, Κοζάνη, Κομοτηνή κτλ.) όπου πραγματοποιήθηκαν παρατηρήσεις κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων στην αγγλική γλώσσα. Μέσα από συνεντεύξεις σε παιγνιώδη μορφή, τα παιδιά εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους και τα θετικά τους συναισθήματα για την εισαγωγή αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο.
Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα EAN (https://ean.auth.gr/). Σημειώνεται ότι η ιστοσελίδα έχει περισσότερες από 280.000 θεάσεις και περίπου 32.000 χρήστες, εκ των οποίων οι 31.000 είναι από την Ελλάδα.

Με βάση τα πορίσματα από την εφαρμογή του, το πρόγραμμα ΕΑΝ αποτελεί μια σημαντική παρακαταθήκη ώστε η αγγλική γλώσσα στο νηπιαγωγείο να έχει μια θεωρητική και μεθοδολογική βάση που διασφαλίζει την αναπτυξιακή και παιδαγωγική καταλληλότητα, υποστηρίζει άρτια τον σκοπό της προσχολικής εκπαίδευσης και εγγυάται μια ποιοτική μαθησιακή εμπειρία για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών.

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης ΕΑΝ, μετά την ολοκλήρωσή του στο πλαίσιο της Πράξης, θα συνεχιστεί από το ΙΕΠ με ίδια μέσα, με σκοπό να υποστηρίξει τις ανάγκες των εκπαιδευτικών που τοποθετούνται στα νηπιαγωγεία.

Δελτίο τύπου

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με δύο (2) ελεύθερους/-ες επαγγελματίες, Πτυχιούχους Ανώτατης εκπαίδευσης, για την κάλυψη των αναγκών διοικητικής/διαχειριστικής υποστήριξης (κωδικός θέσης Κ.Θ.1) και δύο (2) ελεύθερους/-ες επαγγελματίες, Πτυχιούχους Ανώτατης εκπαίδευσης, για την κάλυψη των αναγκών τεχνικής υποστήριξης (helpdesk) (κωδικός θέσης Κ.Θ.2) στο πλαίσιο υλοποίησης με ίδια μέσα του Υποέργου 1 της Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» με κωδ. ΟΠΣ (MIS): 5035543

Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας, που αρχίζει την Παρασκευή, 07-10-2022, και ώρα 15:00, έως και την Τρίτη, 18-10-2022 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.

Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων, καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.

Όσοι/Όσες υποβάλουν αίτηση: α) αποδέχονται τους όρους της παρούσας Πρόσκλησης, β) συμφωνούν για την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων τους, στο αρχείο του Ι.Ε.Π. για δέκα (10) χρόνια, όπως ορίζεται από τη νομοθεσία περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων GDPR/DPO.

Πρόσκληση

Yποβολή αίτησης εδώ


 [Σχετικές Προσκλήσεις]

 

  1. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/5-10-2022 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Εξέτασης Αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 7657/22-06-2022 (ΑΔΑ: ΨΗ4ΩΟΞΛΔ-Ψ4Γ) Ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης «Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων» και «Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων» - Φάση ΣΤ΄ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το γνωστικό αντικείμενο: Υγείας, Πρόνοιας, Ευεξίας, για την υποστήριξη της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ)» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5070818
  1. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/5-10-2022 Πρακτικού της 2ης Επιτροπής Εξέτασης Αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 7657/22-06-2022 (ΑΔΑ: ΨΗ4ΩΟΞΛΔ-Ψ4Γ) Ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης «Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων» και «Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων» - Φάση ΣΤ΄ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τα γνωστικά αντικείμενα: Εφαρμοσμένων Τεχνών - Δομικών Έργων - Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού, για την υποστήριξη της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ)» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5070818

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από τo Σάββατο 08.10.2022 και ώρα 13:00 έως και την Πέμπτη 13.10.2022 και ώρα 13:00

Πρακτικό 1ης Επιτροπής

Πρακτικό 2ης Επιτροπής


[Σχετική Πρόσκληση]

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΑΠΤΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ
ΜΕ ΤΥΦΛΩΣΗ ΤΥΦΛΟΚΩΦΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΑΝΑΠΗΡΙΕΣ

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί την Πράξη με τίτλο «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» - Οριζόντια Πράξη και κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5001313, ΣΑΕ 2016ΣΕ34510090, Άξονες Προτεραιότητας 6, 8, 9, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και Εθνικούς πόρους. Στο πλαίσιο του Υποέργου 5 προβλέπεται η ανάπτυξη απτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές/ήτριες με προβλήματα
όρασης.
Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό και καινοτόμο εκπαιδευτικό υλικό επικοινωνίας και εννοιολογικής δόμησης που αναπτύχθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αλλά και η διεθνή ερευνητική δραστηριότητα καταδεικνύει πως ελάχιστες χώρες, διεθνώς, έχουν αναπτύξει παρόμοιο υλικό. Το εν λόγω υλικό αποσκοπεί: α) στην υποστήριξη των μαθητών/τριών, των εκπαιδευτικών και όλων των εμπλεκομένων στην εκπαίδευση μαθητών με τυφλοκώφωση, με πολλαπλές αναπηρίες και σοβαρά προβλήματα όρασης με στόχο την ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων μέσω της επιλογής συστημάτων εναλλακτικής επικοινωνίας-απτικής νοηματικής για τη δημιουργία του κατάλληλου εκπαιδευτικού και επικοινωνιακού περιβάλλοντος και β) στην προώθηση της ισότητας στην εκπαίδευση μέσω χρήσης εναλλακτικών συστημάτων επικοινωνίας και δημιουργίας ενός προσβάσιμου επικοινωνιακού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος, ώστε ο/η μαθητής/τρια να μπορεί να μαθαίνει και να εκφράζει τις επιθυμίες, τις ανάγκες και τις επιλογές του/της.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προτείνεται θεμελιώνεται πάνω στους βασικούς πυλώνες της σωματογνωσίας και της απτικής νοηματικής επικοινωνίας και διαρθρώνεται σε 14 βασικές θεματικές ενότητες (το σώμα μου, τα αντίθετα, ατομική υγεία, τα ρούχα, κανόνες φαγητού, η διατροφή, τα συναισθήματα, η τάξη μας, η γειτονιά μας, η οικογένεια, τα παιχνίδια, τα ζώα, τα μέσα μεταφοράς, ο καιρός αλλάζει). Κάθε έννοια έχει παραχθεί σε 3 απτικές μορφές:

  • ξύλινη μήτρα, με σκοπό τη διττή χρήση της ως μήτρας και ως επικοινωνιακού απτικού παιχνιδιού (ενσφήνωμα).
  • απτική εικόνα (piaf)
  • απτική εικόνα (thermoform)

Με αυτόν τον τρόπο παράγεται ένα εξειδικευμένο, προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό εννοιολογικής δόμησης και εμπλουτισμού του λεξιλογίου για την ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων και παράλληλα πρόκειται για ένα καθολικά σχεδιασμένο εκπαιδευτικό υλικό που είναι πολυεπίπεδα προσβάσιμο από μαθητές/τριες με σοβαρά προβλήματα όρασης, πολλαπλές αναπηρίες και τυφλοκώφωση.
Για κάθε έννοια προτείνονται βιωματικές και πολυαισθητηριακές διαθεματικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες, δομημένες και οργανωμένες σε ένα σταθερό και επαναλαμβανόμενο σχήμα, οι οποίες ενισχύουν την εννοιολογική δόμηση και τη διεύρυνση του επικοινωνιακού λεξιλογίου. Για την αξιοποίηση του υλικού έχει ολοκληρωθεί οδηγός εκπαιδευτικού με συγκεκριμένες δραστηριότητες και προτάσεις αξιοποίησής του, ο οποίος διατίθεται ύστερα από έγκριση του ΥΠΑΙΘ στα σχολεία και είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της Πράξης https://prosvasimo.iep.edu.gr/Books/. Επισημαίνεται πως το εν λόγω υλικό θα διατεθεί μέχρι τέλος Οκτωβρίου 2022 στις σχολικές μονάδες της χώρας που φοιτούν μαθητές/τριες με τις συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Για την επιπρόσθετη υποστήριξη των εκπαιδευτικών θα υλοποιηθεί σχετική ενημερωτική-επιμορφωτική δράση από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Στο πλαίσιο του ίδιου υποέργου αναπτύχθηκε διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό και πολυμεσική εφαρμογή για την εκπαίδευση μαθητών/τριών με προβλήματα όρασης στην κινητικότητα, τον προσανατολισμό και την αυτόνομη διαβίωση, η οποία συνοδεύεται από οδηγό εκπαιδευτικού που διατίθεται δωρεάν στους/στις εκπαιδευτικούς της χώρας που έχουν την ευθύνη για την εκπαίδευση των εν λόγω μαθητών/τριών. Το εκπαιδευτικό υλικό/διαδικτυακή εφαρμογή για την κινητικότητα και τον προσανατολισμό είναι διαθέσιμο στο σύνδεσμο https://prosvasimo.iep.edu.gr/apps/P421_full/arxiki.html και ο οδηγός εκπαιδευτικού «Εκπαίδευση τυφλών μαθητών και μαθητριών στην κινητικότητα, στον προσανατολισμό και σε δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης» στο σύνδεσμο https://prosvasimo.iep.edu.gr/el/vivlia-eidikhs-agwghs-2020

 

Δελτίο τύπου σε pdf

 

Σελίδα 25 από 74

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top