Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) είναι επιτελικός επιστημονικός και ερευνητικός φορέας που υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) και τους εποπτευόμενους φορείς του σε θέματα που αφορούν στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τη μεταλυκειακή εκπαίδευση, την αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων, της μαθητικής διαρροής και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου, με στόχο τη διασφάλιση του δικαιώματος όλων των παιδιών στην εκπαίδευση. Γνωμοδοτεί ή εισηγείται κατόπιν σχετικού ερωτήματος του/της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ή αυτεπαγγέλτως, σύμφωνα με την περ. (α) της παρ. (3) του άρθρου 2 του ν. 3966/2011, όπως ισχύει.
Στο πλαίσιο τήρησης της ορθής διαδικασίας και προς αποφυγή καταστρατήγησης της ανωτέρω διάταξης, οι υπηρεσίες εκπαίδευσης, τα ιδρύματα, οι επιστημονικοί ή συνδικαλιστικοί φορείς, οι μεμονωμένοι πολίτες, όπως και κάθε ενδιαφερόμενος/η, θα πρέπει να υποβάλουν τα αιτήματα, τα έγγραφα, τις προτάσεις, τις παρατηρήσεις ή τις υποδείξεις τους στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘΑ, προκειμένου αυτά να διαβιβαστούν υπηρεσιακά στο ΙΕΠ.
Αναφορικά με αιτήματα για υλοποίηση δράσεων ή/ και προγραμμάτων καθώς και αιτήματα για διεξαγωγή ερευνών σε σχολικές μονάδες μπορείτε να ενημερωθείτε εδώ
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Tree thematiki evdomada

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 2018 - 2019
"Δημοκρατική Συνύπαρξη και Ανθρώπινα Δικαώματα"

 

Nutrition and quality of life

Θεματικός Άξονας : Διατροφή και Ποιότητα Ζωής

Θεματική Ενότητα : Οικονομική κρίση & διατροφή

 
 

«H τροφή και η διατροφή στη Μεσόγειο: Θέματα Ιστορίας, Περιβάλλοντος, Υγείας & Πολιτισμού»

Το πρόγραμμα έχει υποβληθεί από το Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης για το Περιβάλλον, τον Πολιτισμό & την Αειφόρο Ανάπτυξη (MIO-ECSDE).

Απευθύνεται σε μαθητές όλων των τάξεων του γυμνασίου και μπορεί να υλοποιηθεί από τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας.

Το υλικό ακολουθεί μαθητοκεντρικές και βιωματικές προσεγγίσεις στις 28 δραστηριότητες τις οποίες περιλαμβάνει. Οι μαθητές εμπλέκονται σε δραστηριότητες κατά τις οποίες δρουν, ανακαλύπτουν, διερωτώνται, προβληματίζονται, ενημερώνονται μαζί και μέσα από την αλληλεπίδρασή τους στο πλαίσιο εργασίας σε ομάδες. Απώτερος στόχος αυτών των πρακτικών είναι η μάθηση να μετουσιώνεται σταδιακά σε ανάλογη συμπεριφορά. Έτσι, προτείνονται κατά κύριο λόγο, συμμετοχικές εκπαιδευτικές πρακτικές και η εργασία σε ομάδες.

Ο εκπαιδευτικός μπορεί να υλοποιήσει/ενσωματώσει επιλεγμένες δραστηριότητες μέσα σε σχετικά μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος (διάρκεια 45 λεπτών) ανάλογα με:

(α) Το θέμα που θα δουλέψει με την ομάδα και τους στόχους που έχουν θέσει.

(β) Τα χαρακτηριστικά της ομάδας: ηλικία, γνωστικό επίπεδο, ενδιαφέροντα, δεξιότητες.

(γ) Το διαθέσιμο χρόνο, χώρο, εξοπλισμό.

Οι 28 δραστηριότητες του υλικού κατανέμονται σε τρεις ενότητες:

1.            Η μεσογειακή τροφή & η παραγωγή της.

2.            Η τελετουργία της τροφής

3.            Η μεσογειακή διατροφή και ο σύγχρονος καταναλωτής

Το υλικό είναι διαθέσιμο στον παρακάτω σύνδεσμο.

http://www.medies.net/staticpages.asp?aID=373&overRideCategory=1



ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης για το Περιβάλλον, τον Πολιτισμό & την Αειφόρο Ανάπτυξη (MIO-ECSDE)

Τηλ. 2103247490

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Βίκυ Μαλωτίδη, Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Τηλ. 2103247490 (εσωτ.210)

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗhand writing

 

 

Υλικό δημοσιότητας έργων ΕΣΠΑ

Δράσεις ΙΕΠ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

cache/resized/450e3225bc955daa78ff9af5380f2517.jpg
02 Απρίλιος 2024
  18ος Μαθητικός Διαγωνισμός «Παιχνίδι και Μαθηματικά» για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. O διαγωνισμός διοργανώνεται απο την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία και το περιοδικό «ο μικρός Ευκλείδης». Ημερομηνία διαγωνισμού:  05
ΧΡΗΣΙΜΑ
 «Οι Τέχνες στη Γλωσσική εκπαίδευση» Διημερίδα  26-27 Ιουνίου 2019 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο
Νέα βιβλία - σημειώσεις του ΙΕΠ για το ΕΠΑΛ Γενικής Παιδείας Eισαγωγή στις αρχές της Eπιστήμης των H/Y
@Goethe-Institut Athen/Colourbox Στο πλαίσιο του Συμφώνου Συνεργασίας μεταξύ του ΙΕΠ και του Ινστιτούτου
Πλατφόρμα για Σχεδίαση, Υποβολή, Αξιολόγηση και Αξιοποίηση Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων από την
   Εναλλακτικά παρακολουθήστε την ημερίδα απο εδώ. Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής
Το Διεθνές Πρόγραμμα PISA για την Αξιολόγηση των Μαθητών (Programme for International Student Assessment)

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top