Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου της διοργάνωσης, υλοποίησης και τεχνικής υποστήριξης της Διημερίδας με θέμα: “Ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας για τις Δράσεις στο πλαίσιο των Πράξεων «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών/Εκπαιδευτών σε θέματα Μαθητείας» με MIS 5008057 και «Μια νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Υλοποίηση της Επιμόρφωσης» με MIS 5022549” του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση, ΕΣΠΑ 2014-2020»

Έργο του Αναδόχου
Το υπό ανάθεση έργο αφορά στη διοργάνωση, υλοποίηση και τεχνική υποστήριξη της διεξαγωγής της διημερίδας.
Συγκεκριμένα οι ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν είναι οι εξής:

    • Δημιουργία ψηφιακής πρόσκλησης για τη Διημερίδα
    • Διάχυση της Πρόσκλησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης/ ανάρτηση σε ιστοσελίδες σχετικές με το αντικείμενο της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και της Μαθητείας (εκπαιδευτικά και ενημερωτικά portal κτλ)
    • Παραγωγή δύο ενημερωτικών intro promo videos, ένα για κάθε Πράξη ξεχωριστά, στο θεσμό της Μαθητείας και της ΜΝΑΕ, σύντομης διάρκειας 30 έως 45 sec, τα οποία θα προβληθούν κατά την έναρξη των εργασιών της κάθε ημέρας της Διημερίδας
    • Διάθεση πλατφόρμας υλοποίησης της Διημερίδας, και τεχνική υποστήριξη των χρηστών κατά τη διεξαγωγή της:
          • παραλαβή αιτήσεων συμμετεχόντων,
          • δημιουργία φόρμας web access χρηστών και διάθεση κωδικών για την online παρακολούθηση,
          • ζωντανή κάλυψη – live streaming - των εργασιών της διημερίδας με συγχρονισμό διαφανειών παρουσίασης και αποθήκευση,
          • υποστήριξη των συμμετεχόντων (ομιλητών και κοινού) κατά τη διάρκεια διεξαγωγής της διημερίδας

Χρονοδιάγραμμα έργου

    1. Για τα Π1, Π2, Π4 η παράδοση από τον ανάδοχο θα γίνει εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών μετά την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης και σε κάθε περίπτωση πριν την έναρξη της διημερίδας.
    2. Για το Π3 η παράδοση από τον ανάδοχο θα γίνει έως και είκοσι (20) ημερολογιακές ημέρες μετά την ημερομηνία λήξης της διημερίδας.

Παραδοτέα

Π1: Ψηφιακή Πρόσκληση Διημερίδας
Π2: Δύο ενημερωτικά promo intro videos, ένα για κάθε Πράξη ξεχωριστά
Π3: Ηλεκτρονικό αρχείο (ψηφιακή καταγραφή των εργασιών της Διημερίδας, λίστα συμμετεχόντων με ατομικά στοιχεία και στοιχεία επικοινωνίας)
Π4: Αναφορά εργασιών για τις δράσεις ενημέρωσης και διάχυσης της πρόσκλησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης/ ανάρτηση σε ιστοσελίδες

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της Σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30-04-2023, συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται στο ποσό των εννέα χιλιάδων ευρώ (9.000,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24% ήτοι έντεκα χιλιάδων εκατόν εξήντα ευρώ (11.160,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% και λοιπών νόμιμων κρατήσεων. Το ποσό θα διαμοιραστεί ισόποσα στις δύο Πράξεις που συμμετέχουν ως εξής: τέσσερις χιλιάδες πεντακόσια ευρώ (4.500,00€) εκάστη πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι πέντε χιλιάδες πεντακόσια ογδόντα ευρώ (5.580,00€ εκάστη) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% και λοιπών νόμιμων κρατήσεων.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 06/03/2023 και ώρα 15:00.

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

18 Ιανουαρίου 2023

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Εκτύπωση Πρακτικών του Συνεδρίου του Ι.Ε.Π. με τίτλο «Αναζητώντας τη γνώση: Τα σχολικά εγχειρίδια στο Ελληνικό Κράτος».

Τεχνικές Προδιαγραφές-Απαιτήσεις έκδοσης του τόμου των Πρακτικών (Βιβλίο):

      1. Σελίδες περίπου 600 & εξώφυλλο
      2. Ποσότητα: 500 αντίτυπα
      3. Διάσταση: 210x280 mm
      4. Εκτύπωση: εσωτερικά ασπρόμαυρη εκτύπωση, εξώφυλλο 4χρ.
      5. Χαρτί: σώμα velvet 110gr, εξώφυλλο 300gr illustration
      6. Εξώφυλλο: εκτύπωση Α όψης, τετραχρωμία, πλαστικοποίηση ματ Α όψης
      7. Χαρτί illustration, 300gr, πύκμανση εκατέρωθεν της ράχης στα 5mm
      8. Βιβλιοδεσία: ραφτό-κολλητό
      9. Γραμματοσειρά: Times New Roman 12

 

Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30-06-2023, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου.

 

Εργολαβικό Αντάλλαγμα

Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται έως του ποσού των έξι χιλιάδων εξακοσίων ενενήντα τριών και πενήντα πέντε ευρώ (6.693,55€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι έως του ποσού των οκτώ χιλιάδων τριακοσίων ευρώ (8.300,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, για τη μορφοποίηση των εισηγήσεων σε κείμενο προς έκδοση (δημιουργικό), για την αναπαραγωγή και έκδοση. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής, εφόσον πληρούνται οι τεχνικές προδιαγραφές του έργου.

 

Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

      1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
      2. Συμπληρωμένο πίνακα συμμόρφωσης του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
      3. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙΙ της παρούσας.

 

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τρίτη, 31/01/2023 και ώρα 15:00.

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ_ΤΕΧΝ. ΠΡΟΔΙΑΓΡ.
  4. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

20 Δεκεμβρίου 2022

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο του έργου «Στατιστική επεξεργασία των δεδομένων που συγκεντρώνονται μέσω ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων στο πλαίσιο του πακέτου εργασίας «ΠΕ1.10: Αξιολόγηση της Επιμόρφωσης» του Υποέργου 1 της Πράξης «Μια νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Υλοποίηση της Επιμόρφωσης» με κωδικό ΟΠΣ: 5022549

Περιγραφή του Φυσικού Αντικειμένου του προς Ανάθεση Έργου
Από την εξ αποστάσεως επιμόρφωση που υλοποιήθηκε τη χρονική περίοδο Μαΐου – Ιουνίου 2021 συμπληρώθηκαν 1100 ερωτηματολόγια και από την επιμόρφωση Απριλίου-Ιουνίου 2022 συμπληρώθηκαν 1100 ερωτηματολόγια. Αντίστοιχος αριθμός ερωτηματολογίων προβλέπεται και από την εξ αποστάσεως επιμόρφωση σχολικού έτους 2022-2023.

Το αντικείμενο του έργου του αναδόχου είναι:
Μετά την επιλογή του αναδόχου, την υπογραφή σύμβασης ανάθεσης έργου και την ανάρτησή της στη Διαύγεια, θα δοθεί πρόσβαση στον ανάδοχο στα ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια των επιμορφούμενων όλων των επιμορφωτικών φάσεων για κάθε Θεματική Ενότητα:
ΘΕ1: Εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (συνδιδασκαλίας του ιδίου αντικειμένου) για το μάθημα των Νέων Ελληνικών Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ.
ΘΕ2: Εφαρμογή της Εναλλακτικής Ενισχυτικής Διδασκαλίας (συνδιδασκαλίας του ιδίου αντικειμένου) για το μάθημα των Μαθηματικών Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ.
ΘΕ3: Θεσμός Συμβούλου Καθηγητή - Ο ρόλος του στην υποστήριξη μαθητών και μαθητριών για την καλύτερη ένταξή τους στη σχολική ζωή, με προτεραιότητα τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ Τάξης ΕΠΑ.Λ.
ΘΕ4: Ψυχολόγος - Ο θεσμικός ρόλος στο πλαίσιο της Δράσης ΜΝΑΕ, η λειτουργία Ψυχολόγου στην Σχολική Μονάδα, μεθοδολογίες και συνεργασίες/ συνέργειες με τους Συμβούλους Καθηγητές.


Οι προδιαγραφές του έργου της στατιστικής ανάλυσης των ερωτηματολογίων και των απαντήσεων είναι οι εξής:
Α) Περιγραφική στατιστική ανάλυση στην οποία να εξετάζονται ενδεικτικά οι παρακάτω παράμετροι:

• είδος κατανομής
• μέσος όρος, μέγιστο, ελάχιστο, διάμεσος κατανομής σε ποσοστό σημαντικότητας 5%,
• τυπική απόκλιση
• δείκτης σημαντικότητας (R2)

Β) Επαγωγική στατιστική ανάλυση στην οποία θα εφαρμοστούν 2 τεχνικές:
1. Για να μελετήσουμε αν μία μεταβλητή επηρεάζει τις απαντήσεις μιας άλλης θα αξιοποιηθούν οι παρακάτω μεταβλητές (ανεξάρτητες μεταβλητές) για να ελέγξουμε αν επηρεάζουν τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σχετικά με την επιμόρφωση (εξαρτημένες)

• Είδος σχολικής μονάδας Α2
• Εμπειρία Α3 και Α4
• Ειδικότητα, εφόσον μπορεί να ομαδοποιηθεί σε 4-5 κατηγορίες
• Επιμόρφωση Α6
• Φύλο
• Ηλικία
• Επίπεδο Σπουδών

2. Έλεγχος ζευγαρωτών παρατηρήσεων στις ερωτήσεις που αφορούν πριν και μετά (Ερ. Σύμβουλοι Α31 μέχρι Α39, Ερ. Μαθηματικών Α31-Α34, Ερωτηματολόγιο για Ψυχολόγους είναι Α30-Α37 ως προς τον έλεγχο της μέσης τιμής της επιμόρφωσης (μέση τιμή μετά > μέση τιμή πριν).

Παραδοτέο

Τα αποτελέσματα της στατιστικής επεξεργασίας των δεδομένων που θα προκύψουν από τα ερωτηματολόγια που συγκεντρώνονται κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων κατά τα σχολικά έτη 2020-2021, 2021-2022, 2022-2023.

Διάρκεια – Παράδοση παραδοτέου
Η συνολική διάρκεια του έργου σχετικά με την «Στατιστική επεξεργασία των δεδομένων που συγκεντρώνονται μέσω ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων στο πλαίσιο του πακέτου εργασίας «ΠΕ1.10: Αξιολόγηση της Επιμόρφωσης», συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής καθορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31 Μαρτίου 2023.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Ο συνολικός Προϋπολογισμός του έργου «Στατιστική επεξεργασία των δεδομένων που συγκεντρώνονται μέσω ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και Ψυχολόγων στο πλαίσιο του πακέτου εργασίας «ΠΕ1.10: Αξιολόγηση της Επιμόρφωσης» ανέρχεται στο ποσό των τριών χιλιάδων διακοσίων είκοσι πέντε ευρώ και ογδόντα ένα λεπτά (3.225,81€) πλέον Φ.Π.Α, ήτοι τεσσάρων χιλιάδων ευρώ (4.000,00€), συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Δικαίωμα Συμμετοχής
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φυσικά πρόσωπα/επιτηδευματίες ή νομικά πρόσωπα οι οποίοι ασκούν επαγγελματική δραστηριότητα συναφή με το αντικείμενο των προς παροχή υπηρεσιών ήτοι παροχή υπηρεσιών αξιολόγησης, έρευνας, μελετών και συμβουλευτικών υπηρεσιών.

Οδηγίες Υποβολής Προσφοράς
Οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα υποβάλουν την προσφορά τους με συνημμένα όλα, επί ποινή αποκλεισμού, τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα, σύμφωνα με τον ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, και θα αποτελείται από:

1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τρίτη, 27/12/2022 και ώρα 12:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

21 Φεβρουαρίου 2023

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο, του έργου «Παροχή υπηρεσιών επισκευής και συντήρησης των κλιματιστικών μηχανημάτων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

Αντικείμενο εργασιών
Το έργο της ανάθεσης περιλαμβάνει, τις παρακάτω κατηγορίες επισκέψεων και εργασιών:

Α 1. Συντήρηση δύο (2) φορές το έτος – Χειμερινή / Θερινή περίοδος
Οι εργασίες θα εκτελούνται, δύο (2) φορές τον χρόνο και συγκεκριμένα, πριν την έναρξη της θερινής περιόδου (Απρίλιος-Μάιος) και της αντίστοιχης χειμερινής περιόδου (Οκτώβριος-Νοέμβριος). Οι μήνες που αναφέρονται είναι ενδεικτικοί και ενδέχεται να υποστούν αλλαγές, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, κατόπιν αιτήματος της υπηρεσίας.
Εναλλαγή και ρύθμιση κεντρικού συστήματος από την θέρμανση στην ψύξη. H εν λόγω αλλαγή των μόνιμων συστημάτων κλιματισμού θα γίνει το μήνα Απρίλιο (ψύξη) και το μήνα Οκτώβριο (θέρμανση), πάντα κατόπιν συνεννόησης με το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας (ΤΑΔΔΜ) και σύμφωνα με τις κρατούσες καιρικές συνθήκες.

Α2. Εργασίες μηνιαίου προληπτικού ελέγχου
Για την καλή λειτουργία των κλιματιστικών μονάδων ο Ανάδοχος είναι υποχρεωμένος να προσέρχεται και να εκτελεί κάθε μήνα, κατόπιν συνεννόησης με το ΤΑΔΔΜ, εργασίες προληπτικού ελέγχου, καθώς και τυχόν εργασίες προληπτικής συντήρησης, επιπλέον των προαναφερόμενων, που προβλέπονται από τους κατασκευαστές των κλιματιστικών μονάδων. Ο μηνιαίος προληπτικός έλεγχος θα ξεκινήσει από την υπογραφή της Σύμβασης.

Α3. Επανορθωτική συντήρηση- Έκτακτες επισκέψεις (βλάβες)
Με την έννοια έκτακτες επισκέψεις, νοούνται οι επισκέψεις του Αναδόχου εκτός του προαναφερθέντος μηνιαίου ελέγχου και μετά από κλήση της Αναθέτουσας Αρχής (τηλεφωνικώς ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) σε περίπτωση βλάβης/δυσλειτουργίας.
Ο Ανάδοχος παρέχει δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τηλεφωνική κλήση σε σταθερό ή κινητό τηλέφωνο οποιαδήποτε εργάσιμη μέρα και επέμβαση έως την επόμενη εργάσιμη μέρα μετά την κλήση προς αποκατάσταση.

Α4. Αποκατάσταση βλαβών με ανταλλακτικά (άπαξ)
Α.4.1. Αποκατάσταση βλαβών συστημάτων Εξαερισμού

Στις υποχρεώσεις του Αναδόχου περιλαμβάνεται η προμήθεια και εγκατάσταση νέων μονάδων εξαερισμού (Fan Section), σε αντικατάσταση των υφιστάμενων τα οποία έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας ή παρουσιάζουν δυσλειτουργία.

Α.4.2. Επισκευή διαρροής ψυκτικού κυκλώματος
Στις υποχρεώσεις του Αναδόχου περιλαμβάνεται η αποκατάσταση διαρροής στα ψυκτικά κυκλώματα των αντλιών θερμότητας.

Διάρκεια
Η διάρκεια του ως άνω έργου ορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως 31-12-2023.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται έως του ποσού των είκοσι επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (27.200,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι τριάντα τριών χιλιάδων επτακοσίων είκοσι οκτώ ευρώ (33.728,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής, εφόσον πληρούνται οι τεχνικές προδιαγραφές του έργου.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
3) Τα απαιτούμενα αποδεικτικά, όπως αυτά ορίζονται στις παραγράφους 1, 2 και 3 του άρθρου 6 της Πρόσκλησης.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 01/03/2023 και ώρα 15:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

29 Ιουνίου 2023

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ 7/27-06-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 39237/30-12-2022 «Εγκατάσταση Λογιστικού συστήματος, ανάλυση και βασική παραμετροποίησή του και μετάπτωση στοιχείων για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» (Αρ. Διακήρυξης 09/2022)
Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 39237/30-12-2022 (Αρ. Διακήρυξης 09/2022).

 

16 Ιουνίου 2023

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ 6/14-06-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 39237/30-12-2022 «Εγκατάσταση Λογιστικού συστήματος, ανάλυση και βασική παραμετροποίησή του και μετάπτωση στοιχείων για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» (Αρ. Διακήρυξης 09/2022)

 

30 Μαΐου 2023

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ 5/26-05-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 39237/30-12-2022 «Εγκατάσταση Λογιστικού συστήματος, ανάλυση και βασική παραμετροποίησή του και μετάπτωση στοιχείων για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» (Αρ. Διακήρυξης 09/2022).
Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 39237/30-12-2022 (Αρ. Διακήρυξης 09/2022).

 

20 Φεβρουαρίου 2023

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ 1/08-02-2023, και 2/15-02-2023 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 39237/30-12-2022 «Εγκατάσταση Λογιστικού συστήματος, ανάλυση και βασική παραμετροποίησή του και μετάπτωση στοιχείων για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» (Αρ. Διακήρυξης 09/2022)
Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 39237/30-12-2022 (Αρ. Διακήρυξης 09/2022).

 

16 Ιανουαρίου 2023

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ (Αρ. Διακήρυξης: 09/2022), αναρτημένο στο ΚΗΜΔΗΣ, όπου προκηρύσσεται διαγωνισμός για: «Εγκατάσταση Λογιστικού συστήματος, ανάλυση και βασική παραμετροποίησή του και μετάπτωση στοιχείων για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

  1. ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ
  2. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ (Αρ. Διακήρυξης: 09/2022)

Επισημαίνεται: Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η Πέμπτη 02/02/2023 και ώρα 15:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Τετάρτη 08/02/2023 και ώρα 13:00 μέσω των αρμόδιων πιστοποιημένων στο σύστημα οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

 

30 Δεκεμβρίου 2022

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η επιλογή Αναδόχου, με υποχρέωση την εγκατάσταση Λογιστικού συστήματος, την ανάλυση και τη βασική παραμετροποίησή του, την μετάπτωση στοιχείων, την εκπαίδευση των χρηστών-διαχειριστών καθώς και την υποστήριξη κατά την έναρξη της λειτουργίας του.

Είδος διαδικασίας
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr.

Χρηματοδότηση της σύμβασης
Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από τον τακτικό προϋπολογισμό του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το οικονομικό έτος 2023.
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των εξήντα χιλιάδων ευρώ (60.000,00) μη συμπεριλαμβανόμενου του αναλογούντος ΦΠΑ, ήτοι εβδομήντα τέσσερις χιλιάδες τετρακόσια ευρώ (74.400,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Η διάρκεια της σύμβασης άρχεται από την υπογραφή της και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τέσσερεις (4) μήνες.

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ., ορίζεται η Δευτέρα 16/01/2023 και ώρα 15:00.
Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Παρασκευή 20/01/2023 και ώρα 13:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ

Σχετικά Αρχεία

  1. ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
  2. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
  3. ΕΕΕΣ σε μορφή xml

1 Δεκεμβρίου 2022

ΤΜΗΜΑ Α΄: ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

Α1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ
Αντικείμενο του έργου είναι η παροχή υπηρεσιών Τεχνικού Ασφαλείας στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες του οποίου καθορίζονται αναλυτικά με τις διατάξεις του ν.3850/2010 (Α΄ 84), όπως ισχύει.

 

ΤΜΗΜΑ Β΄: ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΙΑΤΡΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Β1. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΑΝΑΘΕΣΗ ΕΡΓΟΥ
Αντικείμενο του έργου είναι η παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας στο Ινστιτούτο
Εκπαιδευτικής Πολιτικής, τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες του οποίου καθορίζονται αναλυτικά με τις διατάξεις του ν.3850/2010 (Α΄ 84), όπως ισχύει.

 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΓΟΥ
Η διάρκεια του ως άνω έργου ορίζεται σε ένα (1) έτος (ήτοι από 01-01-2023 έως 31-12-2023).

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Ο συνολικός Προϋπολογισμός του Έργου: «ΤΜΗΜΑ Α΄: Παροχή υπηρεσιών τεχνικού ασφαλείας και ΤΜΗΜΑ Β΄: Παροχή υπηρεσιών ιατρού εργασίας, για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής ανέρχεται έως του ποσού των τεσσάρων χιλιάδων οκτακοσίων εβδομήντα πέντε ευρώ (4.875,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι έως του ποσού των έξι χιλιάδων σαράντα πέντε ευρώ (6.045,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και επιμερίζεται ανά τμήμα ως εξής:

Τμήμα

Περιγραφή

Προϋπολογισμός πλέον ΦΠΑ (€) για 75 ώρες ετησίως *

Προϋπολογισμός με ΦΠΑ 24% (€) για 75 ώρες ετησίως*

Τμήμα Α΄

Παροχή υπηρεσιών Τεχνικού Ασφαλείας

1.500,00

1.860,00

Τμήμα Β΄

Παροχή υπηρεσιών Ιατρού Εργασίας

3.375,00

4.185,00

Σύνολο

4.875,00

6.045,00

 * Ενδεικτικά 6,25 ώρες ανά μήνα για το κάθε Τμήμα

ΠΑΡΑΔΟΤΕΑ- ΠΑΡΑΛΑΒΗ –ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
Στο πλαίσιο του έργου ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει τα κάτωθι παραδοτέα:

• Τήρηση Ειδικού Βιβλίου Υποδείξεων Τεχνικού Ασφαλείας.
• Τήρηση Ειδικού Βιβλίου Ιατρού Εργασίας και Ατυχημάτων της Επιχείρησης.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα που έχουν δυνατότητα νόμιμης επαγγελματικής δραστηριότητας στην Ελλάδα, με συνάφεια στο προκηρυσσόμενο έργο. Ειδικότερα για τον Ιατρό Εργασίας, δικαίωμα συμμετοχής έχουν τα φυσικά πρόσωπα των οποίων η ιδιότητα εμπίπτει στα λοιπά στοιχεία που προβλέπονται στο άρθρο 16 της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 68/τ. Α΄/20-03-2020).
Αναλυτικότερα, στον διαγωνισμό δικαιούνται να συμμετάσχουν τα κατωτέρω φυσικά ή νομικά πρόσωπα, αυτοτελώς ή σε σύμπραξη ή σε κοινοπραξία ή σε ένωση η οποία έχει συσταθεί ή πρόκειται να συσταθεί σε περίπτωση ανάθεσης του έργου του παρόντος διαγωνισμού σε αυτήν εγκατεστημένα σε:

• κράτος – μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή
• κράτος-μέλος της Συμφωνίας για τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο ή
• κράτος-μέλος που έχει υπογράψει και κυρώσει την Συμφωνία περί Δημοσίων Συμβάσεων (GPA) του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου η οποία κυρώθηκε από την Ελλάδα με το Ν. 2513/1997 (ΦΕΚ Α' 139/1997) ή
• σε τρίτες χώρες που έχουν συνάψει διμερείς ή πολυμερείς συμφωνίες με την Ευρωπαϊκή Ένωση σε θέματα διαδικασιών ανάθεσης Δημοσίων Συμβάσεων.

 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για το Τμήμα Α: Ιατρός Εργασίας (σύμφωνα με το άρθρο 16 του 3850/2010)

I. Βεβαίωση εγγραφής στον οικείο Ιατρικό Σύλλογο.
II. Πιστοποιητικό του Ιατρικού Συλλόγου ότι ο υποψήφιος κατέχει και ασκεί την ειδικότητα της Ιατρικής της Εργασίας και δεν έχει τιμωρηθεί πειθαρχικά.
ή
εφόσον ο υποψήφιος εμπίπτει στους κατ’ εξαίρεση δικαιούμενους να ασκούν καθήκοντα Ιατρού Εργασίας (αρ. 16 παρ. 2 του ν.3850/2010) και έχει ενταχθεί στον Ειδικό Κατάλογο, προσκομίζει βεβαίωση από τον οικείο Ιατρικό Σύλλογο ότι στην περιφέρεια του Ιατρικού Συλλόγου δεν υπάρχει ή δεν είναι διαθέσιμος ιατρός με την ειδικότητα της Ιατρικής της Εργασίας.
III. Γνωστοποίηση των επιχειρήσεων όπου ο υποψήφιος ασκεί καθήκοντα Ιατρού Εργασίας, καθώς και τα λοιπά στοιχεία που προβλέπονται στο Ν.3850/2010 (αρ. 9 παρ. 4) και στο Ν.3996/2011 (αρ. 29 παρ. 3), προκειμένου να υποβληθεί στην Επιθεώρηση Εργασίας.

Για το Τμήμα Β: Τεχνικός Ασφαλείας

I. Αντίγραφο πτυχίου πολυτεχνικής σχολής Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.) του εσωτερικού ή ισότιμων σχολών του εξωτερικού, τμήματος Μηχανολόγων – Μηχανικών ή Ηλεκτρολόγων –Μηχανικών ή Χημικών –Μηχανικών και άδεια άσκησης επαγγέλματος που χορηγείται από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (Τ.Ε.Ε.),
ή
αντίγραφο πτυχίου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Τ.Ε.Ι.) ή ισότιμων σχολών του εξωτερικού τμήματος Μηχανολογίας ή Ηλεκτρολογίας ή Ενεργειακής Τεχνολογίας ή πτυχίο των πρώην σχολών υπομηχανικών και των Κέντρων Ανωτέρας Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Κ.Α.Τ.Ε.Ε.)
II. Τα κατάλληλα αποδεικτικά προϋπηρεσίας (συμβάσεις, βεβαιώσεις κλπ.).
Από την ημερομηνία απόκτησης του πτυχίου υπολογίζεται η προβλεπόμενη προϋπηρεσία, η οποία πρέπει να είναι: α) τουλάχιστον 2ετής για τους Τεχνικούς της περίπτωσης i και β) τουλάχιστον 5ετής για τους Τεχνικούς της περίπτωσης ii. Επισημαίνεται ότι, για τους Τεχνικούς Ασφαλείας που έχουν παρακολουθήσει πρόγραμμα επιμόρφωσης σε θέματα ασφάλειας και υγείας των εργαζομένων, διάρκειας τουλάχιστον 100 ωρών, σύμφωνα με το άρθρο 22 του ν. 3850/2010, που εκτελείται από τα αρμόδια Υπουργεία ή εκπαιδευτικούς ή άλλους δημόσιους οργανισμούς ή εξειδικευμένα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Κ.Ε.Κ.) πιστοποιημένα για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις, η προαναφερόμενη προϋπηρεσία μειώνεται ως εξής: α) κατά 1 έτος για τους Τεχνικούς της περίπτωσης i και β) κατά 3 έτη για τους Τεχνικούς της περίπτωσης ii.

Για την περίπτωση που υποβάλλει προσφορά νομικό πρόσωπο ΕΞ.Υ.Π.Π. (Εξωτερικές Υπηρεσίες Προστασίας και Πρόληψης):
Οι υπηρεσίες Ιατρού Εργασίας και Τεχνικού Ασφαλείας όπως προσδιορίζονται από το Ν.1568/85 και το ΠΔ17/1996 μπορούν να παρέχονται και από ατομικές επιχειρήσεις ή νομικά πρόσωπα που ονομάζονται «Εξωτερικές Υπηρεσίες Προστασίας και Πρόληψης» (ΕΞ.Υ.Π.Π.). Οι ΕΞ.Υ.Π.Π. ασκούν τις αρμοδιότητες και έχουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του Ιατρού Εργασίας και Τεχνικού Ασφαλείας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Οι υποψήφιοι ανάδοχοι έχουν δικαίωμα να υποβάλλουν προσφορά είτε για ένα από τα τμήματα είτε και για τα δύο τμήματα του έργου.

Οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα υποβάλουν την προσφορά τους με συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα, σύμφωνα με τον ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη Δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας. Συγκεκριμένα για τις ΕΞ.Υ.Π.Π. θα πρέπει να βεβαιώνεται ότι διαθέτουν το αναγκαίο προσωπικό με την απαιτούμενη επιστημονική εξειδίκευση και σε ικανό αριθμό, καθώς επίσης τα απαιτούμενα μέσα ή εξοπλισμό, ώστε να πληρούνται οι προϋποθέσεις της κείμενης νομοθεσίας για το σκοπό αυτό και για κάθε μία από τις επιχειρήσεις με τις οποίες συμβάλλονται.
2) Άδεια λειτουργίας της ΕΞ.Υ.Π.Π. (σύμφωνα με το άρθρο 5 του ΠΔ 17/1996 για τις ΕΞ.Υ.Π.Π.)
3) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 12/12/2022 και ώρα 15:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

27 Ιανουαρίου 2023

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Παροχή Υπηρεσιών Σχεδιασμού, Επιμέλειας και Έκδοσης Πεντάτομου Εγχειριδίου με τίτλο: «Πλατφόρμα 21+: Εργαστήρια Δεξιοτήτων και το Συμπεριληπτικό Σχολείο του 21ου αιώνα»


Τεχνικές Προδιαγραφές:

1. Σελίδες: Σύνολο 304 σελίδες (συν 4 για εξώφυλλο)
2. Αριθμός αντιτύπων: 400
3. Σελιδοποίηση: ΝΑΙ
4. Επιμέλεια φιλολογική και γραφιστική και δημιουργία infographics (Το αρχείο θα δοθεί σε doc σε ψηφιακή μορφή)
5. Διαστάσεις: Διάσταση Α4
6. Χαρτί σώματος: velvet 115gr
7. Υλικό εξωφύλλου: velvet 300gr με πλαστικοποίηση
8. Εκτύπωση σώματος: Έγχρωμο cmyk 4/4
9. Εκτύπωση εξωφύλλου: CMYK 4/0
10. Βιβλιοδεσία: ραφτοκόλλητο
11. Πλαστικοποίηση εξωφύλλου: matt ή gloss

Χρονοδιάγραμμα έργου

1. Ο Ανάδοχος θα λάβει από το Ι.Ε.Π. το δημιουργικό υλικό εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ.
2. Ο Ανάδοχος θα προσκομίσει είτε θα αποστείλει με δικά του έξοδα στην έδρα του Ι.Ε.Π. (Αν. Τσόχα 36, Αθήνα), προς έγκριση από την Υπεύθυνη του Έργου, το ψηφιακό δοκίμιο του εγχειριδίου σε μορφή PDF εντός πενήντα (50) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα του αποσταλεί το δημιουργικό υλικό από την Αναθέτουσα Αρχή.
3. Στην περίπτωση που χρειαστούν τυχόν αλλαγές/διορθώσεις, ο Ανάδοχος θα πρέπει να τις ενσωματώσει μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία επισήμανσής τους από την Αναθέτουσα Αρχή, ώστε να οριστικοποιηθεί από την πλευρά της Αναθέτουσας Αρχής η έγκριση του δοκιμίου.
4. Μετά την τελική έγκριση του ψηφιακού δοκιμίου από την Υπεύθυνη του Έργου θα γίνει η οριστική εκτύπωση των αντιτύπων εντός είκοσι πέντε (25) εργάσιμων ημερών και ο Ανάδοχος θα παραδώσει με δικά του έξοδα τα εκτυπωμένα αντίτυπα στην έδρα του Ι.Ε.Π. (Αν. Τσόχα 36, Αθήνα).

Παραδοτέα

1. Ένα ψηφιακό δοκίμιο του εγχειριδίου σε μορφή PDF.
2. 400 αντίτυπα του επετειακού εγχειριδίου με τίτλο: «Πλατφόρμα 21+: Εργαστήρια Δεξιοτήτων και το Συμπεριληπτικό Σχολείο του 21ου αιώνα», τα οποία θα παραδοθούν εντός είκοσι πέντε (25) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία τελικής έγκρισης του ψηφιακού δοκιμίου.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της Σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30-08-2023, συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται στο ποσό των επτά χιλιάδων διακοσίων πενήντα οκτώ ευρώ και έξι λεπτών (7.258,06€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι εννέα χιλιάδων ευρώ (9.000,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένο πίνακα συμμόρφωσης του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
3) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως τη Δευτέρα, 06/02/2023.

 

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ_ΤΕΧΝ. ΠΡΟΔΙΑΓΡ.
4. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

10 Φεβρουαρίου 2023

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/08.02.2023 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 38196/29-12-2022, αριθμό Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. 180824 και ΑΔΑΜ: 22PROC011927436 (Αρ. Διακήρυξης: 08/2022), με τίτλο: «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, απολύμανσης-μικροβιοκτονίας, απεντόμωσης-μυοκτονίας και τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 38196/29-12-2022 (Αρ. Διακήρυξης 08/2022).

 

27 Ιανουαρίου 2023

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/20-01-2023 και 2/23-01-2023 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 38196/29-12-2022, (Αρ. Διακήρυξης: 08/2022), με τίτλο: «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, απολύμανσης-μικροβιοκτονίας, απεντόμωσης-μυοκτονίας και τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

 

29 Δεκεμβρίου 2022

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Στο πλαίσιο του έργου της ανάθεσης, ο Ανάδοχος θα αναλάβει τακτική παροχή
α) υπηρεσιών καθαριότητας,
β) υπηρεσιών απολύμανσης - μικροβιοκτονίας
γ) απεντόμωσης-μυοκτονίας,
δ) υπηρεσιών τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας
στο κτίριο που στεγάζεται το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), επί της οδού Αν. Τσόχα 36, Αθήνα, σε χώρους γραφείων, αποθηκών και κοινόχρηστων χώρων.

Είδος διαδικασίας
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr.

Χρηματοδότηση της σύμβασης
Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από τον τακτικό προϋπολογισμό του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τα οικονομικά έτη 2023 και 2024.
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των ογδόντα επτά χιλιάδων διακόσια πενήντα ευρώ (87.250,00,€) ευρώ άνευ ΦΠΑ, ήτοι εκατόν οκτώ χιλιάδες εκατόν ενενήντα ευρώ (108.190,00 €) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και επιμερίζεται ανά έτος ως εξής:
α) 2023: σαράντα χιλιάδες ευρώ (40.000,00€) άνευ ΦΠΑ, ήτοι σαράντα εννέα χιλιάδες εξακόσια ευρώ (49.600,00€), συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%
β) 2024: σαράντα επτά χιλιάδες διακόσια πενήντα ευρώ (47.250,00€) άνευ ΦΠΑ, ήτοι πενήντα οχτώ χιλιάδες πεντακόσια ενενήντα ευρώ (58.590,00€), συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται από 01-03-2023 έως και 31-12-2024.

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.,ορίζεται η Δευτέρα 16/01/2023 και ώρα 15:00.
Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Παρασκευή 20/01/2023 και ώρα 11:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.

Σχετικά αρχεία

  1. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
  2. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
  3. ΕΕΕΣ σε μορφή xml

1 Δεκεμβρίου 2022

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο, του έργου «Υπηρεσίες ελέγχου, επανελέγχου και πιστοποίησης των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων (ΕΛΟΤ, ΚΕΗΕ), έκδοση επικαιροποιημένης Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (Υ.Δ.Ε.), εκθέσεων παράδοσης και πρωτοκόλλων ελέγχου για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

ΦΥΣΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

Ο Ανάδοχος καλείται να πραγματοποιήσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τον έλεγχο, επανέλεγχο και πιστοποίηση των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων (πίνακες χαμηλής τάσης) και την έκδοση επικαιροποιημένης Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (Υ.Δ.Ε.), έκθεση παράδοσης και πρωτόκολλα ελέγχου προς αντικατάσταση των κατατεθειμένων στην επιχείρηση διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, από αδειούχο ηλεκτρολόγο εγκαταστάτη και σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Ο έλεγχος της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης γίνεται με πιστοποιημένα πολυόργανα υψηλής ακρίβειας που τεκμηριώνουν την ασφαλή και σωστή λειτουργία της, βάση των κανονισμών της ηλεκτρολογικής νομοθεσίας ΕΛΟΤ HD 384, ΕΛΟΤ 60364 και ΚΕΗΕ προκειμένου να εξασφαλιστεί η αξιοπιστία και η ασφάλειά τους.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 07-04-2023.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Ο συνολικός Προϋπολογισμός του Έργου του ελέγχου, επανελέγχου και πιστοποίησης των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων (πίνακες χαμηλής τάσης) και της έκδοσης επικαιροποιημένης Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (Υ.Δ.Ε.), έκθεσης παράδοσης και πρωτόκολλων ελέγχου προς αντικατάσταση των κατατεθειμένων στην επιχείρηση διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, ανέρχεται έως του ποσού των δύο χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (2.500,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι τριών χιλιάδων εκατό ευρώ (3.100,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Κριτήριο αξιολόγησης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Δικαίωμα Συμμετοχής
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλα τα φυσικά ή νομικά πρόσωπα που ασκούν το ιδιαίτερο επάγγελμα και εκτελούν αντίστοιχα έργα σχετικά με το αντικείμενο του διαγωνισμού και διαθέτουν κατάλληλη άδεια ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη (βεβαίωση αναγγελίας δραστηριότητας).

Οδηγίες Υποβολής Προσφοράς
Οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα υποβάλουν την προσφορά τους με συνημμένα όλα, επί ποινή αποκλεισμού, τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα, σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και θα αποτελείται από:

1) Κατάλληλη άδεια ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη (βεβαίωση αναγγελίας δραστηριότητας).
2) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
3) Υπεύθυνη δήλωση ότι οι προς εκτέλεση εργασίες θα συμφωνούν πλήρως με τις τεχνικές προδιαγραφές ΕΛΟΤ HD 384, ΕΛΟΤ 60364 και ΚΕΗΕ και ό,τι απαιτείται από την κείμενη νομοθεσία, ότι διαθέτει τον απαραίτητο εξοπλισμό, την εξειδικευμένη τεχνογνωσία και το επαρκές και κατάλληλο προσωπικό για την εκτέλεση των υπηρεσιών που του ανατίθενται, ότι δεν έχει αποκλεισθεί η συμμετοχή του από διαγωνισμούς και δεν έχει υποπέσει σε σοβαρό παράπτωμα κατά την άσκηση της επαγγελματικής του δραστηριότητας, καθώς και ότι δεν απασχολεί ούτε πρόκειται να απασχολήσει καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης ανασφάλιστο προσωπικό (άρθρο 5 του Παραρτήματος Ι).
4) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 07/12/2022 και ώρα 12:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

 

20 Ιανουαρίου 2023

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «ΠΕ4: Λοιπές υποστηρικτικές ενέργειες για τη διεξαγωγή των εξετάσεων κατά το σχολικό έτος 2022-2023, στο πλαίσιο του Υποέργου 1, της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ΄ Τάξης των γυμνασίων», με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5161483»

Κατά το σχολικό έτος 2022-23, oι εθνικές εξετάσεις υλοποιούνται σε αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών/-τριών, το οποίο ορίζεται σε έως 6.000 μαθητές/-τριες για τη Στ' Δημοτικού και έως 6.000 μαθητές/-τριες για την Γ' Γυμνασίου. Οι συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως και 600 στον αριθμό) επιλέγονται βάσει στρωματοποιημένης δειγματοληψίας, κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής, με σκοπό τη συλλογή αντιπροσωπευτικών δεδομένων για το σύνολο της χώρας.

Αντικείμενο έργου του Αναδόχου είναι Υποστηρικτικές ενέργειες για τη διεξαγωγή των εξετάσεων κατά το σχολικό έτος 2022-2023, οι οποίες περιλαμβάνουν την εκτύπωση και παράδοση των απαντητικών δελτίων στα συμμετέχοντα σχολεία, τη συλλογή τους από τα σχολεία και την παράδοσή τους στο Ι.Ε.Π. και τη σάρωση των απαντητικών δελτίων σε χώρο του Ι.Ε.Π. Επιπλέον, θα υπάρξει ανάγκη για τεχνική υποστήριξη (helpdesk) από υπαλλήλους του αναδόχου καθόλη τη διάρκεια των εξετάσεων.

Συγκεκριμένα το έργο του αναδόχου αφορά τις εξής Επιμέρους Ενέργειες/Εργασίες:

  • Εκτύπωση 15.000 απαντητικών δελτίων σύμφωνα με τις παρακάτω προδιαγραφές:
      • 4χρωμη εκτύπωση δύο όψεων
      •  Διάσταση χαρτιού Α4 (21x29.7 ακριβώς)
      • Βάρος χαρτιού 140 gsm τύπου "Γραφής" (FSC)
  • Διαμοιρασμός σε 630 πακέτα με προκαθορισμένες ποσότητες
  • Διανομή και παράδοση των απαντητικών δελτίων στα συμμετέχοντα σχολεία
  • Συλλογή των απαντητικών δελτίων από τα σχολεία και παράδοση αυτών στο Ι.Ε.Π.
  • Παρακολούθηση μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής των αποστολών και παραλαβών των απαντητικών δελτίων (μέσω οn-line πλατφόρμας στην οποία καλούνται τα σχολεία να ενημερώσουν ότι έγινε παραλαβή, αποστολή και ο ανάδοχος να επικυρώσει την παραλαβή)
  • Tεχνική υποστήριξη (τηλεφωνική και μέσω ticketing system) από τουλάχιστον 3 άτομα για διάστημα 20 εργάσιμων ημερών είτε εντός του χώρου του ΙΕΠ είτε στην έδρα του Αναδόχου
  • Σάρωση των απαντητικών δελτίων (περίπου 12.000) από εργαζόμενους του αναδόχου στο χώρο και με τον εξοπλισμό του ΙΕΠ σε συνεργασία με τον Υπεύθυνο της Πράξης. Η διαθεσιμότητα των εργαζομένων στον χώρο του ΙΕΠ είναι απαραίτητη για τουλάχιστον 15 και έως 20 εργάσιμες ημέρες)
  • Παράδοση βάσης δεδομένων απαντητικών δελτίων:
      • Αρχεία pdf για το σύνολο των απαντητικών δελτίων με όνομα αρχείου μοναδικό κωδικό ο οποίος θα αναφέρεται στην αντίστοιχη καταχώρηση στο λογιστικό φύλλο αποτελεσμάτων.
      • Απαντήσεις σε ένα λογιστικό φύλλο ανά βαθμίδα εκπαίδευσης (αρχείο τύπου xlsx ή xls) για όλες τις απαντήσεις κλειστού τύπου και τα δημογραφικά στοιχεία. Το αναγνωριστικό πεδίο της κάθε γραμμής δεδομένων (κωδικός / 1η στήλη σε κάθε φύλλο) θα αντιστοιχίζεται μοναδικά σε ένα αρχείο pdf απαντητικού δελτίου.
      • Αρχεία εικόνας (τύπου jpg – ανάλυσης 300dpi - ) για τις απαντήσεις ανοιχτού τύπου (2 από κάθε pdf) με όνομα αρχείου που θα αντιστοιχίζεται μοναδικά σε ένα αρχείο pdf απαντητικού δελτίου, με την προσθήκη στο όνομα ένδειξης αντικειμένου π.χ. xxxxxxxxx-G και xxxxxxxxx-Μ για γλώσσα και μαθηματικά αντίστοιχα, όπου xxxxxxxxx είναι ο μοναδικός κωδικός αρχείου pdf απαντητικού δελτίου).

Παραδοτέα ΠΕ 4

Π4.1 Δείγμα εκτυπωμένων απαντητικών δελτίων:

    • Από την υπογραφή της σύμβασης και έως δεκαπέντε (15) ημέρες.

Π4.2 Ηλεκτρονικά δεδομένα παρακολούθησης αποστολών και παραλαβών των απαντητικών δελτίων:

    • Από την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης που καθορίζει τα σχολεία διενέργειας των εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα και έως είκοσι (20) ημέρες.

Π4.3 Παρουσιολόγιο υπαλλήλων σάρωσης απαντητικών δελτίων
Π4.4 Βάση δεδομένων απαντητικών δελτίων
Π4.5 Παρουσιολόγιο υπαλλήλων Τεχνικής Υποστήριξης (Helpdesk)

Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31-07-2023, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως 30-06-2023.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των είκοσι τεσσάρων χιλιάδων διακοσίων εννιακοσίων εξήντα επτά ευρώ και εβδομήντα τεσσάρων λεπτών (24.967,74€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι τριάντα χιλιάδων εννιακοσίων εξήντα ευρώ (30.960,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα 30/01/2023

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top