Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στην εταιρεία «ΣΟΥΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.» για την απευθείας ανάθεση έργου στο πλαίσιο του  «ΠΕ6: Λοιπές υποστηρικτικές ενέργειες κατά το σχολικό έτος 2024-2025» του Υποέργου 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση, Αξιολόγηση και Δημοσιότητα» της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 6019204

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η εκτύπωση και αποστολή των απαντητικών δελτίων στις συμμετέχουσες σχολικές μονάδες για το σχολικό έτος 2024-2025, καθώς και η συλλογή των συμπληρωμένων απαντητικών δελτίων από τις σχολικές μονάδες και η παράδοσή τους στο ΙΕΠ, ως ακολούθως:

Κατά το σχολικό έτος 2024-25 oι εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα σε εθνικό επίπεδο διεξάγονται σε αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών/-τριών, το οποίο ορίζεται κατ΄ ελάχιστο σε έως 6.000 μαθητές/τριες για τη ΣΤ’ Δημοτικού και σε έως 6.000 μαθητές/τριες κατ΄ ελάχιστο για τη Γ’ Γυμνασίου. Οι συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως και 630 στον αριθμό) επιλέγονται βάσει στρωματοποιημένης δειγματοληψίας, κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής, με σκοπό τη συλλογή αντιπροσωπευτικών δεδομένων για το σύνολο της χώρας.

Ως εκ τούτου, οι ανάγκες σε έντυπο υλικό αφορούν:

  • Εκτύπωση 20.000 απαντητικών δελτίων σύμφωνα με τις παρακάτω προδιαγραφές:
    • Τεχνικές προδιαγραφές χαρτιού και εκτύπωσης: Μονόφυλλο FSC, διάσταση 21Χ34cm, σελίδες εκτύπωσης 2, εκτύπωση 4 χρώματα 2 όψεων, χαρτί 140γρ. γραφής FSC, 20.000.
    • Τεχνικές προδιαγραφές φάκελου: Φάκελος Tyvek 31X41 με δεύτερο φάκελο εσώκλειστο για την επιστροφή των απαντητικών δελτίων.
    • Προδιαγραφές αποστολής: Αποστολή και παραλαβή με διαβαθμισμένη υπηρεσία εντύπων.
  • 750 φάκελοι αποστολής των απαντητικών δελτίων προς τα Σχολεία του δείγματος
  • 750 φάκελοι αποστολής των απαντητικών δελτίων προς το ΙΕΠ από τα Σχολεία του δείγματος
  • Διαμοιρασμός των απαντητικών δελτίων σε 630 πακέτα με προκαθορισμένες ποσότητες
  • Συλλογή των απαντητικών δελτίων από τα σχολεία του δείγματος και παράδοση αυτών στο ΙΕΠ

Ως προς τα απαντητικά δελτία: Πέρυσι οι μαθητές/τριες του δείγματος ήταν περίπου 15.000 (το 50% αυτών στην Α/θμια και το 50% αυτών στη Β/θμια Εκπαίδευση). Για λόγους έγκαιρης αντιμετώπισης του ενδεχομένου φθοράς των απαντητικών δελτίων, πέρυσι ζητήθηκε από τον Ανάδοχο να εκτυπώσει επιπλέον περίπου 15% απαντητικά δελτία (δηλ. 2.500). Ωστόσο, λόγω των περιπτώσεων απώλειας των αποστολών στο ταχυδρομείο, τελικά χρειάστηκε να επανεκτυπωθούν επιπλέον περίπου άλλα τόσα (δηλ. 2.500). Με βάση την περυσινή εμπειρία και δεδομένου ότι η επανεκτύπωση των απαντητικών δελτίων κοστίζει πολύ περισσότερο από ότι η αρχική εκτύπωση, προτείνεται να ζητηθεί από τον πιθανό Ανάδοχο η εκτύπωση 20.000 απαντητικών δελτίων για τις εξετάσεις του σχολικού έτους 2024-2025.

Ως προς τους φακέλους αποστολής & τους φακέλους παραλαβής: Τα σχολεία του δείγματος παραμένουν 630 (315 Δημοτικά Σχολεία & 315 Γυμνάσια), και εφόσον αυτό απαιτηθεί, ίσως πρέπει να γίνει εκ νέου αποστολή απαντητικών δελτίων. Για τον λόγο αυτόν, προτείνεται η επιπλέον προμήθεια 20% φακέλων (δηλ. 756 φάκελοι αποστολής προς και 756 φάκελοι αποστολής από τις σχολικές μονάδες, στρογγυλοποιημένοι στους 750).

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και την ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως τις 31-07-2025.

Παραδοτέα - Χρόνος παράδοσης

Παραδοτέα

Χρόνος Παράδοσης

Π6.1.1   Δείγμα εκτυπωμένων απαντητικών δελτίων, δείγμα των φακέλων αποστολής/παραλαβής των απαντητικών δελτίων

Έως δέκα (10) ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης

Π6.1.2   Λίστα Αποστολών-Παραδόσεων

Έως 19-05-2025

Π6.1.3   Έκθεση πεπραγμένων

Έως 16-06-2025

 

Προϋπολογισμός του έργου
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των δεκαεπτά χιλιάδων ευρώ (17.000,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των είκοσι μιας χιλιάδων και ογδόντα ευρώ (21.080,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 30/04/2025 και ώρα 10:00 π.μ.

Με το πάτημα των 1,2,3, θα ανοίγουν τα αντίστοιχα αρχεία.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

12 Φεβρουαρίου 2025

 Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου
Έργο του αναδόχου είναι η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού που η αξιοποίησή του στις υπάρχουσες διαδικασίες αξιολόγησης θα υποστηρίξει τη συγκεκριμένη προσέγγιση, και ειδικότερα η ανάπτυξη δοκιμασιών αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων, των γνώσεων και των δεξιοτήτων των μαθητών/τριών, με έμφαση στην επίλυση προβλημάτων που συνδέονται με την καθημερινότητα στη Νεοελληνική Γλώσσα και τη Λογοτεχνία, την Άλγεβρα, τη Φυσική και τη Χημεία για την Α’ Λυκείου Γενικού Λυκείου.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30/06/2025. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως τις 30/04/2025

Παραδοτέα – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
Στο πλαίσιο του έργου ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει τα κάτωθι παραδοτέα, όπως φαίνονται στον παρακάτω πίνακα:

Παραδοτέο

Τίτλος παραδοτέου

Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης

Π.1

Μελέτη του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου αξιολόγησης των μαθητών/τριων στην Α’ Λυκείου και διατύπωση προτάσεων για την αξιοποίηση της τυπολογίας των θεμάτων που πρόκειται να αναπτυχθούν στο εν λόγω θεσμικό πλαίσιο

Έως έναν (1) μήνα από την υπογραφή της σύμβασης.

Π.2

Π2.1 Ανάπτυξη θεμάτων που θα αξιολογούν βασικής σημασίας εγγραμματισμούς, σύμφωνα με διεθνώς αναγνωρισμένα πλαίσια αξιολόγησης. Συγκεκριμένα προβλέπεται η ανάπτυξη 70 δοκιμασιών (θεμάτων) για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, 70 δοκιμασιών για το μάθημα της Άλγεβρας, 35 δοκιμασιών για το μάθημα της Φυσικής και άλλων 35 δοκιμασιών για το μάθημα της Χημείας. Βασικό χαρακτηριστικό όλων των δοκιμασιών θα είναι η στόχευση στην εφαρμογή της σχολικής γνώσης (σύμφωνα με τα υφιστάμενα Π.Σ. της Α’ Λυκείου) σε ρεαλιστικά πλαίσια που συνδέονται με την καθημερινή ζωή, την επιστημονική έρευνα, τις τεχνολογικές εφαρμογές και τις κοινωνικές προκλήσεις.

Π2.2 Διαμόρφωση ενδεικτικών απαντήσεων για όλες τις δοκιμασίες που θα αναπτυχθούν.

Έως 30/04/2025

 

Εργολαβικό αντάλλαγμα
Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός για το ως άνω έργο υπολογίζεται συνολικά έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00 €) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των τριάντα επτά χιλιάδων και διακοσίων ευρώ (37.200,00 €) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 17/02/2025 και ώρα 13.00

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

20 Δεκεμβρίου 2024

Αναλυτική περιγραφή του έργου του Αναδόχου

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι ο σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακής εφαρμογής Ανταλλαγής Σχολίων επί της Αξιολόγησης Διδακτικών Βιβλίων καθώς και η υποστήριξη της αξιοποίησής της μέσω της παροχής εκπαίδευσης και τεχνικής υποστήριξης.

Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα θα πρέπει παρέχει τις εξής δυνατότητες:

Η είσοδος του φυσικού προσώπου - δικαιούχου στην ειδική εφαρμογή, πραγματοποιείται κατόπιν αυθεντικοποίησής του, με τη χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α’ 184). Θα υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα πρόσβασης ανάλογα με τον ρόλο του χρήστη.

  1. Διαχείριση Χρηστών και Πρόσβασης:
    • Δικαιούχοι συγγραφής: Πρόσβαση μόνο στα σχόλια και τα έγγραφα που αφορούν τα δικά τους διδακτικά πακέτα.
    • Μέλη Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης: Δυνατότητα υποβολής σχολίων από τον συντονιστή και απαντήσεων για συγκεκριμένο διδακτικό πακέτο, με απόκρυψη των προσωπικών τους στοιχείων από τους δικαιούχους συγγραφής.
    • Επιστημονική Ομάδα έργου (ΕΟΕ) της Πράξης: Πρόσβαση σε όλα τα διδακτικά πακέτα που τους έχουν ανατεθεί με δυνατότητα υποβολής σχολίων προς την επιτροπή αξιολόγησης ή τον δικαιούχο συγγραφής.
    • ΙΕΠ: Πλήρης πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα της πλατφόρμας.
    • Τεχνικός Διαχειριστής: Διοικητική πρόσβαση για τη διαχείριση χρηστών, ρυθμίσεων και τεχνικών ζητημάτων της πλατφόρμας.
  2. Οργάνωση Περιεχομένου:
    • Οργάνωση των διδακτικών πακέτων ανά δικαιούχο συγγραφής και επιτροπή αξιολόγησης
    • Κατηγοριοποίηση σχολίων ανά διδακτικό πακέτο και θεματική ενότητα.
    • Διάρθρωση των αιτημάτων σε μορφή tickets, με παρακολούθηση της πορείας τους (π.χ. νέο σχόλιο, σε αναμονή, απαντημένο, ολοκληρωμένο).
  3. Διαχείριση Σχολίων και Εγγράφων:
    • Υποβολή και παρακολούθηση σχολίων σε κείμενα διδακτικών πακέτων από τα μέλη των επιτροπών αξιολόγησης.
    • Δυνατότητα απαντήσεων στα σχόλια από τους δικαιούχους συγγραφής.
    • Ανταλλαγή σχετικών εγγράφων (π.χ. διορθωμένων εκδόσεων ή τεχνικών αναφορών).
    • Παρακολούθηση κατάστασης (status) σχολίων
    • Καταγραφή ιστορικού αλλαγών
  4. Ειδοποιήσεις και Αναφορές:
    • Αυτόματες ειδοποιήσεις για νέα σχόλια ή έγγραφα
    • Παραγωγή αναφορών προόδου
    • Εξαγωγή στατιστικών στοιχείων
  5. Ασφάλεια και Απόρρητο:
    • Διασφάλιση ότι οι δικαιούχοι συγγραφής δεν θα έχουν πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα των μελών των επιτροπών αξιολόγησης.
    • Παροχή αυτοματοποιημένου μηχανισμού δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας
    • Τήρηση όλων των σχετικών κανονισμών για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR).

Παραδοτέα –Χρονοδιάγραμμα

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ - ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ

Ψηφιακή εφαρμογή (πλήρως λειτουργική)

έως 31-01-2025

Υπηρεσίες εκπαίδευσης διαχειριστών/χρηστών - Εγχειρίδια διαχείρισης/χρήσης

 

από 31-01-2025 και έως 15-03-2025

Ο Ανάδοχος οφείλει να εκτελεί το έργο του σύμφωνα με τις οδηγίες και τις προδιαγραφές της Υπεύθυνης της Πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με ΟΠΣ (MIS): 6010165 και του Τμήματος Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας και Δικτύων του Ι.Ε.Π.

Διάρκεια

Το έργο του Αναδόχου άρχεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ και έχει διάρκεια έως 30/04/2025.

 

Προϋπολογισμός του έργου

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έως του συνολικού ποσού των τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

 

Η Πρόσκληση για την υποβολή προσφοράς απευθύνεται σε τρεις (3) οικονομικούς φορείς, νομικά πρόσωπα, με συνάφεια στην Πληροφορική, ως εξής:

1. ΠΙΚΕΙ – ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΟΕ

2. ΑΛΦΑ ΟΦ ΕΕ

3. Α. ΑΓΓΕΛΑΤΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ

Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

  1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
  2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση tenderprocedure@iep.edu.gr  έως την Παρασκευή 27-12-2024 και ώρα 15:00.

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης για το έργο «Π2.1: Θέματα διαγνωστικών εξετάσεων για το σχολ. έτος 2024-2025», στο πλαίσιο της ανάθεσης του ΠΕ2: «Επιστημονική υποστήριξη της Πράξης για το σχολικό έτος 2024-2025» που εντάσσεται στο Υποέργο 1: «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση και Δημοσιότητα» της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 6019204

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου

ΥΠΟΕΡΓΟ 1: Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση, Αξιολόγηση και Δημοσιότητα της Πράξης
Στο πλαίσιο του ΠΕ 2: «Επιστημονική υποστήριξη της Πράξης για το σχ. έτος 2024-2025» προβλέπεται η εκπόνηση του Παραδοτέου «Π2.1: Θέματα διαγνωστικών εξετάσεων για το σχ. έτος 2024-2025» από Ανάδοχο με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, συνολικού ποσού 29.760,00 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%).
Στην Ομάδα Εργασίας του Αναδόχου να περιλαμβάνονται 4 μέλη ΔΕΠ και 8 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα αναλάβουν την ανάπτυξη και τον έλεγχο:
α)Τριών σετ (εξεταστικά δοκίμια) θεμάτων για το γνωστικό αντικείμενο Νεοελληνική Γλώσσα ΣΤ΄ Δημοτικού που το καθένα θα αποτελείται από 1 κείμενο και επί του κειμένου θα υπάρχουν 16 ερωτήσεις (14 πολλαπλής επιλογής και 2 ανάπτυξης),
β)Τριών σετ (εξεταστικά δοκίμια) θεμάτων για το γνωστικό αντικείμενο Μαθηματικά ΣΤ΄ Δημοτικού που το καθένα θα περιλαμβάνει 20 ερωτήσεις (18 πολλαπλής επιλογής και 2 ανοικτού τύπου),
γ)Τριών σετ (εξεταστικά δοκίμια) θεμάτων για το γνωστικό αντικείμενο Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου που το καθένα θα αποτελείται από 1 κείμενο και επί του κειμένου θα υπάρχουν 16 ερωτήσεις (14 πολλαπλής επιλογής και 2 ανάπτυξης) και
δ)Τριών σετ (εξεταστικά δοκίμια) θεμάτων για το γνωστικό αντικείμενο Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου που το καθένα θα περιλαμβάνει 20 ερωτήσεις (18 πολλαπλής επιλογής και 2 ανοικτού τύπου), προκειμένου να διεξαχθούν οι διαγνωστικές εξετάσεις του σχολικού έτους 2024-2025.
Ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει τα θέματα των διαγνωστικών εξετάσεων για το σχ. έτος 2024-2025 στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έγκαιρα ώστε αυτά να ενταχθούν και να αναρτηθούν στο Ψηφιακό Αποθετήριο.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως τις 31-07-2025.

Παραδοτέο – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
«Π2.1: Θέματα διαγνωστικών εξετάσεων για το σχ. έτος 2024-2025», το οποίο πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τις 05/05/2025.

 Παραδοτέο  Χρόνος Παράδοσης
 Π2.1.1 Τρία (3) σετ (εξεταστικά δοκίμια) θεμάτων για το γνωστικό αντικείμενο Νεοελληνική Γλώσσα ΣΤ΄ Δημοτικού που το καθένα θα αποτελείται από 1 κείμενο και επί του κειμένου θα υπάρχουν 16 ερωτήσεις (14 πολλαπλής επιλογής και 2 ανάπτυξης)  Έως 05-05-2025
 Π2.1.2 Τρία (3) σετ (εξεταστικά δοκίμια) θεμάτων για το γνωστικό αντικείμενο Μαθηματικά ΣΤ΄ Δημοτικού που το καθένα θα περιλαμβάνει 20 ερωτήσεις (18 πολλαπλής επιλογής και 2 ανοικτού τύπου)  Έως 05-05-2025
 Π2.1.3 Τρία (3) (εξεταστικά δοκίμια) θεμάτων για το γνωστικό αντικείμενο Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου που το καθένα θα αποτελείται από 1 κείμενο και επί του κειμένου θα υπάρχουν 16 ερωτήσεις (14 πολλαπλής επιλογής και 2 ανάπτυξης)  Έως 05-05-2025
 Π2.1.4 Τρία (3) (εξεταστικά δοκίμια) θεμάτων για το γνωστικό αντικείμενο Μαθηματικά Γ΄ Γυμνασίου που το καθένα θα περιλαμβάνει 20 ερωτήσεις (18 πολλαπλής επιλογής και 2 ανοικτού τύπου), προκειμένου να διεξαχθούν οι διαγνωστικές εξετάσεις του σχολικού έτους 2024-2025.  Έως 05-05-2025

 

Εργολαβικό αντάλλαγμα
Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός για το ως άνω έργο υπολογίζεται συνολικά έως του ποσού των είκοσι τεσσάρων χιλιάδων ευρώ (24.000,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των είκοσι εννέα χιλιάδων και επτακοσίων εξήντα ευρώ (29.760,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Πέμπτη, 24/04/2025 και ώρα 15.00

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

30 Δεκεμβρίου 2024

Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου

Έργο του αναδόχου είναι η εκπόνηση Προγράμματος Σπουδών, Οδηγού για τον Εκπαιδευτικό, καθώς και προδιαγραφών εκπόνησης διδακτικού πακέτου του μαθήματος της Ηθικής, από τη Γ΄ τάξη Δημοτικού έως και τη Γ΄ Λυκείου

Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31/08/2025. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως τις 31/07/2025.

Παραδοτέα – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης

Στο πλαίσιο του έργου ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει τα κάτωθι παραδοτέα, όπως φαίνονται στον παρακάτω πίνακα:

Παραδοτέο 

Τίτλος παραδοτέου

Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης

Π1.

Έκθεση με βασικές κατευθύνσεις για:

α) την εκπόνηση του ΠΣ και του αντίστοιχου Οδηγού Εκπαιδευτικού, όπου θα αναλύονται και ζητήματα ειδικής διδακτικής,

β) την εκπόνηση των προδιαγραφών του Διδακτικού Πακέτου

Έως έναν (1) μήνα από την υπογραφή της σύμβασης.

Π1.1.

Ενδιάμεση Έκθεση της πορείας εκπόνησης του ΠΣ και του αντίστοιχου Οδηγού Εκπαιδευτικού

Έως έναν (1) μήνα από την οριστική παραλαβή του Π1.

Π.1.2.

Ενδιάμεση Έκθεση της πορείας εκπόνησης προδιαγραφών Διδακτικού Πακέτου Εκπαιδευτικού Υλικού

Έως έναν (1) μήνα από την οριστική παραλαβή του Π1.1.

Π.2

Σύνταξη ΠΣ και Οδηγού Εκπαιδευτικού

Έως τρεις (3) μήνες από την οριστική παραλαβή του Π.1.2.

Π.3

Εκπόνηση προδιαγραφών Διδακτικού Πακέτου

Έως έναν (1) μήνα από την οριστική παραλαβή του Π.2.

 

Εργολαβικό αντάλλαγμα

Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός για το ως άνω έργο υπολογίζεται συνολικά έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00 €) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των τριάντα επτά χιλιάδων και διακοσίων ευρώ (37.200,00 €) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  έως  την Τετάρτη, 15/01/2025 και ώρα 15.00

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

13 Δεκεμβρίου 2024

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 6/12-12-2024  Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του ΙΕΠ, με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 10580/20-09-2024, (Αρ. Διακήρυξης: 01/2024), (ΑΔΑΜ: 24PROC015461780) με τίτλο: «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, απολύμανσης-μικροβιοκτονίας, απεντόμωσης-μυοκτονίας και τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ 10580/20-09-2024 (Αρ. Διακήρυξης 01/2024).

Αντικείμενο του έργου

Ο Ανάδοχος θα αναλάβει:

1. Την ενοικίαση τεσσάρων (4) συνεδριακών αιθουσών χωρητικότητας εικοσιπέντε ατόμων (25) εκάστη, για οκτώ (8) ώρες ημερησίως και συγκεκριμένα από 8:30 π.μ.-17:45 μ.μ. Οι αίθουσες πρέπει να έχουν δυνατότητα χρήσης Data Overhead Projector που συνδέεται με laptop, PC συνδεδεμένο στο Internet για τον κεντρικό ομιλητή καθώς και Flipchart με μαρκαδόρους καθώς και κλιματισμό.

2. Την υπηρεσία τροφοδοσίας (catering) για 2 ημέρες στις ημερομηνίες και ώρες που αναφέρθηκαν παραπάνω για σύνολο ογδόντα έξι (86) ατόμων και πιο συγκεκριμένα:

  • ζεστό και κρύο καφέ, χυμούς, καθώς και διάφορα αλμυρά και γλυκά σνακς σε τρία (3) διαλείμματα ανά ημέρα,
  • ένα μεσημεριανό γεύμα ανά ημέρα, το οποίο θα περιλαμβάνει ζεστά εδέσματα, σαλάτες, αναψυκτικά και νερό,
  • υπηρεσίες σερβιρίσματος για τα παραπάνω.

Παραδοτέα -Χρονοδιάγραμμα

Ο ανάδοχος θα πρέπει να παραδώσει τα εξής παραδοτέα σύμφωνα με το παρακάτω χρονοδιάγραμμα:

ΠΑΡΑΔΟΤΕΟ

ΤΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Π1 Ενοικίαση τεσσάρων (4)  συνεδριακών αιθουσών με τον απαιτούμενο εξοπλισμό

«ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΤΕ», με διακριτικό τίτλο OTEAcademy, οδός Πέλικα και Σπάρτης, Μαρούσι, Αθήνα

Παρασκευή 9 Μαΐου  2025, ώρες: 8:00π.μ-18:00 μ. μ

Σάββατο 10 Μαΐου 2025, ώρες :

8:00π.μ-18:00 μ. μ

Π2 Υπηρεσία τροφοδοσίας (catering) για 2 ημέρες

«ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΤΕ», με διακριτικό τίτλο OTEAcademy, οδός Πέλικα και Σπάρτης, Μαρούσι, Αθήνα

Παρασκευή 9 Μαΐου  2025, ώρες: 8:00π.μ-18:00 μ. μ

Σάββατο 10 Μαΐου 2025, ώρες :

8:00π.μ-18:00 μ. μ

Λοιπές Υποχρεώσεις του Αναδόχου:

Ο Ανάδοχος οφείλει να συνεργάζεται με τα αρμόδια στελέχη του ΙΕΠ και πιο συγκεκριμένα με την υπεύθυνη Ομάδα της Δράσης, καθ’ όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας και της διοργάνωσης της εν λόγω επιμόρφωσης.


Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31-05-2025.

 Προϋπολογισμός του έργου

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των επτά χιλιάδων διακοσίων πενήντα οκτώ ευρώ και έξι λεπτών (7.258,06€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έως του συνολικού ποσού των εννέα χιλιάδων ευρώ (9.000,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, όπως περιγράφεται παρακάτω:

  • 2.500,00€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% για την ενοικίαση των τεσσάρων (4) συνεδριακών αιθουσών για 2 ημέρες με τις προδιαγραφές όπως περιγράφονται παραπάνω και
  • 6.500,00€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% για 2 ημέρες για την παροχή τριών coffee breaks και ενός μεσημεριανού γεύματος ανά ημέρα, καθώς και υπηρεσιών σερβιρίσματος.

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων κρατήσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.


Παραλαβή - Τρόπος Πληρωμής

Αρμόδια για την παρακολούθηση και παραλαβή του αντικειμένου της ανάθεσης, ποσοτικά και ποιοτικά, ορίζεται η Υπεύθυνη της δράσης. Για την παραλαβή των ως άνω Παραδοτέων, η Υπεύθυνη της δράσης συντάσσει Πρωτόκολλο Παραλαβής Υπηρεσιών με το οποίο θα βεβαιώνει την καλή εκτέλεση του αντικειμένου της ανάθεσης, ποσοτικά και ποιοτικά, και το οποίο θα διαβιβάσει στην Υποδιεύθυνση Οικονομικής Υπηρεσίας μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τις περαιτέρω ενέργειες στο πλαίσιο εκκαθάρισης της δαπάνης.
Η πληρωμή θα γίνει βάσει του Τιμολογίου Παροχής Υπηρεσιών του Αναδόχου, με την προσκόμιση των νόμιμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις κατά τον χρόνο πληρωμής, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που προβλέπεται από τις διατάξεις του Άρθρου 200 Παρ. 5 του ν. 4412/2016, και τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την εκκαθάριση της δαπάνης.
Ο Ανάδοχος οφείλει να συμμορφώνεται με τις υποδείξεις/διορθώσεις των αρμοδίων οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.
Οι ανωτέρω δαπάνες θα καλυφθούν από τον τακτικό προϋπολογισμό του ΙΕΠ για το οικονομικό έτος 2025.


Δικαιούχοι Συμμετοχής

Η Πρόσκληση για την υποβολή προσφοράς απευθύνεται σε έναν (1) οικονομικό φορέα, νομικό πρόσωπο, ως εξής:

1. «ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΤΕ», με διακριτικό τίτλο OTEAcademy, οδός Πέλικα και Σπάρτης, Μαρούσι, Αθήνα.
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.

ΙΙ. Οδηγίες Υποβολής Προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.

2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης της προσφοράς: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 16-04-2025 και ώρα 15:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

30 Δεκεμβρίου 2024

Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου

Η πρόσκληση αφορά τη διενέργεια ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας με στόχο την αποτύπωση/διερεύνηση των αναγκών και την ανάδειξη των απόψεων και των προτάσεων όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία για σημαντικές διαστάσεις της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης σε όλους τους τύπους σχολείων της χώρας  έτσι ώστε το ΙΕΠ στη συνέχεια αξιοποιώντας τα πορίσματα που θα προκύψουν να εισηγηθεί αρμοδίως προς το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., στο πλαίσιο του σχεδιασμού χάραξης πολιτικών για την προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. 

Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30/04/2025. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως τις 31/03/2025.

Παραδοτέα – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης

Στο πλαίσιο του έργου ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει τα κάτωθι παραδοτέα, όπως φαίνονται στον παρακάτω πίνακα:

Παραδοτέο

Περιγραφή Παραδοτέου

Προθεσμία Υποβολής

Π1

Έκθεση αποτίμησης της λειτουργίας της Παράλληλης Στήριξης και διατύπωσης προτάσεων για ένα σύγχρονο μοντέλο Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης

Έως τρεις (3) μήνες από την υπογραφή της Σύμβασης

 

Εργολαβικό αντάλλαγμα

Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός για το ως άνω έργο υπολογίζεται συνολικά έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00 €) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των τριάντα επτά χιλιάδων και διακοσίων ευρώ (37.200,00 €) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  έως  την Τετάρτη, 15/01/2025 και ώρα 15.00

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

11 Δεκεμβρίου 2024

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισηςτων υπ’ αρ. 1/31-10-2024, 2/05-11-2024, 3/05-11-2024, 4/18-11-2024 και 5/11-12-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του ΙΕΠ, με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 10580/20-09-2024, (Αρ. Διακήρυξης: 01/2024), (ΑΔΑΜ: 24PROC015461780) με τίτλο: «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, απολύμανσης-μικροβιοκτονίας, απεντόμωσης-μυοκτονίας και τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

 

Αντικείμενο του έργου

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι o σχεδιασμός και η υλοποίηση ψηφιακής πλατφόρμας που θα υποστηρίζει τις λειτουργίες του Μητρώου Εκπαιδευτικών που θα επιμορφωθούν για να διδάξουν στα Λύκεια που έχουν επιλεγεί για την ίδρυση τμημάτων Διεθνούς Απολυτηρίου (IB).

Ολόκληρη η διαδικασία θα πραγματοποιείται ηλεκτρονικά και συγκεκριμένα, η υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους, η αξιολόγησή τους, η υποβολή ενστάσεων καθώς και η ενημέρωση για την πορεία της αίτησής τους.

Παραδοτέα -Χρονοδιάγραμμα

Ο ανάδοχος θα πρέπει να παραδώσει τα εξής παραδοτέα σύμφωνα με το παρακάτω χρονοδιάγραμμα:

 

Παραδοτέα

Χρονικό διάστημα υλοποίησης-ολοκλήρωσης

Επί τοις  %

του τιμήματος

Π1

Δοκιμαστική εφαρμογή

Εγχειρίδια διαχείρισης/χρήσης

Έως 20 ημέρες από την υπογραφή Σύμβασης

35%

Π2

Ψηφιακή εφαρμογή σε πλήρη λειτουργία - Εκπαίδευση

Έως 30 ημέρες από την υπογραφή Σύμβασης

50%

Π3

Υποστήριξη εφαρμογής- Έκθεση 

Έως 1-9-2026

15%

Η καταβολή του εργολαβικού ανταλλάγματος θα πραγματοποιηθεί σε δύο δόσεις: α) μετά την παραλαβή των Π1 και Π2 με ποσό που αντιστοιχεί στο 85% του συμβατικού τιμήματος και β) μετά την παραλαβή του Π3 με ποσό που αντιστοιχεί στο 15% του συμβατικού τιμήματος.

Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31-10-2026.

Προϋπολογισμός του έργου

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των είκοσι οκτώ χιλιάδων ευρώ (28.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έως του συνολικού ποσού των τριάντα τεσσάρων χιλιάδων επτακοσίων είκοσι ευρώ (34.720,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων κρατήσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Παραλαβή - Τρόπος Πληρωμής

Η παραλαβή του έργου θα πραγματοποιηθεί από την Επιτροπή Παρακολούθησης και Παραλαβής υπηρεσιών του ΙΕΠ σύμφωνα με το παραπάνω χρονοδιάγραμμα λαμβάνοντας υπόψη τις βεβαιώσεις καλής εκτέλεσης α) της Υπεύθυνης της Δράσης και β) του Προϊσταμένου του Τμήματος Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας και Δικτύων του ΙΕΠ.

Η πληρωμή του Αναδόχου θα πραγματοποιηθεί μετά την έγκριση από το Δ.Σ. του ΙΕΠ του Πρακτικού της αρμόδιας Επιτροπής του ΙΕΠ, κατόπιν εισήγησης της Υπεύθυνης Δράσης και την προσκόμιση των απαραίτητων παραστατικών πληρωμής, όπως αυτά ορίζονται από την Υποδιεύθυνση της Οικονομικής Υπηρεσίας του ΙΕΠ.

Ο Ανάδοχος οφείλει να συμμορφώνεται με τις υποδείξεις/διορθώσεις των αρμοδίων οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

Η δαπάνη που θα προκληθεί, θα καλυφθεί από τον Τακτικό Προϋπολογισμό του ΙΕΠ για το έτος 2025.

Δικαιούχοι Συμμετοχής

Η Πρόσκληση για την υποβολή προσφοράς απευθύνεται σε τρεις (3) οικονομικούς φορείς, νομικά πρόσωπα, με συνάφεια στην Πληροφορική, ως εξής:

1. ΠΙΚΕΙ – ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ο.Ε.

2. Α. ΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.

3. SPARK WORKS I.K.E.

Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.

Οδηγίες Υποβολής Προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.

2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 14-04-2025 και ώρα 15:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top