Αντικείμενο του έργου

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι o σχεδιασμός και η υλοποίηση ψηφιακής πλατφόρμας που θα υποστηρίζει τις λειτουργίες του Μητρώου Εκπαιδευτικών που θα επιμορφωθούν για να διδάξουν στα Λύκεια που έχουν επιλεγεί για την ίδρυση τμημάτων Διεθνούς Απολυτηρίου (IB).

Ολόκληρη η διαδικασία θα πραγματοποιείται ηλεκτρονικά και συγκεκριμένα, η υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους, η αξιολόγησή τους, η υποβολή ενστάσεων καθώς και η ενημέρωση για την πορεία της αίτησής τους.

Παραδοτέα -Χρονοδιάγραμμα

Ο ανάδοχος θα πρέπει να παραδώσει τα εξής παραδοτέα σύμφωνα με το παρακάτω χρονοδιάγραμμα:

 

Παραδοτέα

Χρονικό διάστημα υλοποίησης-ολοκλήρωσης

Επί τοις  %

του τιμήματος

Π1

Δοκιμαστική εφαρμογή

Εγχειρίδια διαχείρισης/χρήσης

Έως 20 ημέρες από την υπογραφή Σύμβασης

35%

Π2

Ψηφιακή εφαρμογή σε πλήρη λειτουργία - Εκπαίδευση

Έως 30 ημέρες από την υπογραφή Σύμβασης

50%

Π3

Υποστήριξη εφαρμογής- Έκθεση 

Έως 1-9-2026

15%

Η καταβολή του εργολαβικού ανταλλάγματος θα πραγματοποιηθεί σε δύο δόσεις: α) μετά την παραλαβή των Π1 και Π2 με ποσό που αντιστοιχεί στο 85% του συμβατικού τιμήματος και β) μετά την παραλαβή του Π3 με ποσό που αντιστοιχεί στο 15% του συμβατικού τιμήματος.

Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31-10-2026.

Προϋπολογισμός του έργου

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των είκοσι οκτώ χιλιάδων ευρώ (28.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έως του συνολικού ποσού των τριάντα τεσσάρων χιλιάδων επτακοσίων είκοσι ευρώ (34.720,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων κρατήσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Παραλαβή - Τρόπος Πληρωμής

Η παραλαβή του έργου θα πραγματοποιηθεί από την Επιτροπή Παρακολούθησης και Παραλαβής υπηρεσιών του ΙΕΠ σύμφωνα με το παραπάνω χρονοδιάγραμμα λαμβάνοντας υπόψη τις βεβαιώσεις καλής εκτέλεσης α) της Υπεύθυνης της Δράσης και β) του Προϊσταμένου του Τμήματος Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας και Δικτύων του ΙΕΠ.

Η πληρωμή του Αναδόχου θα πραγματοποιηθεί μετά την έγκριση από το Δ.Σ. του ΙΕΠ του Πρακτικού της αρμόδιας Επιτροπής του ΙΕΠ, κατόπιν εισήγησης της Υπεύθυνης Δράσης και την προσκόμιση των απαραίτητων παραστατικών πληρωμής, όπως αυτά ορίζονται από την Υποδιεύθυνση της Οικονομικής Υπηρεσίας του ΙΕΠ.

Ο Ανάδοχος οφείλει να συμμορφώνεται με τις υποδείξεις/διορθώσεις των αρμοδίων οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

Η δαπάνη που θα προκληθεί, θα καλυφθεί από τον Τακτικό Προϋπολογισμό του ΙΕΠ για το έτος 2025.

Δικαιούχοι Συμμετοχής

Η Πρόσκληση για την υποβολή προσφοράς απευθύνεται σε τρεις (3) οικονομικούς φορείς, νομικά πρόσωπα, με συνάφεια στην Πληροφορική, ως εξής:

1. ΠΙΚΕΙ – ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ο.Ε.

2. Α. ΑΓΓΕΛΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.

3. SPARK WORKS I.K.E.

Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.

Οδηγίες Υποβολής Προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.

2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 14-04-2025 και ώρα 15:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

20 Δεκεμβρίου 2024

Αναλυτική περιγραφή του έργου του Αναδόχου

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι ο σχεδιασμός και ανάπτυξη ψηφιακής εφαρμογής Ανταλλαγής Σχολίων επί της Αξιολόγησης Διδακτικών Βιβλίων καθώς και η υποστήριξη της αξιοποίησής της μέσω της παροχής εκπαίδευσης και τεχνικής υποστήριξης.

Συγκεκριμένα, η πλατφόρμα θα πρέπει παρέχει τις εξής δυνατότητες:

Η είσοδος του φυσικού προσώπου - δικαιούχου στην ειδική εφαρμογή, πραγματοποιείται κατόπιν αυθεντικοποίησής του, με τη χρήση των κωδικών - διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί taxisnet), σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α’ 184). Θα υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα πρόσβασης ανάλογα με τον ρόλο του χρήστη.

  1. Διαχείριση Χρηστών και Πρόσβασης:
    • Δικαιούχοι συγγραφής: Πρόσβαση μόνο στα σχόλια και τα έγγραφα που αφορούν τα δικά τους διδακτικά πακέτα.
    • Μέλη Επιστημονικών Επιτροπών Αξιολόγησης: Δυνατότητα υποβολής σχολίων από τον συντονιστή και απαντήσεων για συγκεκριμένο διδακτικό πακέτο, με απόκρυψη των προσωπικών τους στοιχείων από τους δικαιούχους συγγραφής.
    • Επιστημονική Ομάδα έργου (ΕΟΕ) της Πράξης: Πρόσβαση σε όλα τα διδακτικά πακέτα που τους έχουν ανατεθεί με δυνατότητα υποβολής σχολίων προς την επιτροπή αξιολόγησης ή τον δικαιούχο συγγραφής.
    • ΙΕΠ: Πλήρης πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα της πλατφόρμας.
    • Τεχνικός Διαχειριστής: Διοικητική πρόσβαση για τη διαχείριση χρηστών, ρυθμίσεων και τεχνικών ζητημάτων της πλατφόρμας.
  2. Οργάνωση Περιεχομένου:
    • Οργάνωση των διδακτικών πακέτων ανά δικαιούχο συγγραφής και επιτροπή αξιολόγησης
    • Κατηγοριοποίηση σχολίων ανά διδακτικό πακέτο και θεματική ενότητα.
    • Διάρθρωση των αιτημάτων σε μορφή tickets, με παρακολούθηση της πορείας τους (π.χ. νέο σχόλιο, σε αναμονή, απαντημένο, ολοκληρωμένο).
  3. Διαχείριση Σχολίων και Εγγράφων:
    • Υποβολή και παρακολούθηση σχολίων σε κείμενα διδακτικών πακέτων από τα μέλη των επιτροπών αξιολόγησης.
    • Δυνατότητα απαντήσεων στα σχόλια από τους δικαιούχους συγγραφής.
    • Ανταλλαγή σχετικών εγγράφων (π.χ. διορθωμένων εκδόσεων ή τεχνικών αναφορών).
    • Παρακολούθηση κατάστασης (status) σχολίων
    • Καταγραφή ιστορικού αλλαγών
  4. Ειδοποιήσεις και Αναφορές:
    • Αυτόματες ειδοποιήσεις για νέα σχόλια ή έγγραφα
    • Παραγωγή αναφορών προόδου
    • Εξαγωγή στατιστικών στοιχείων
  5. Ασφάλεια και Απόρρητο:
    • Διασφάλιση ότι οι δικαιούχοι συγγραφής δεν θα έχουν πρόσβαση σε προσωπικά δεδομένα των μελών των επιτροπών αξιολόγησης.
    • Παροχή αυτοματοποιημένου μηχανισμού δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας
    • Τήρηση όλων των σχετικών κανονισμών για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR).

Παραδοτέα –Χρονοδιάγραμμα

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ - ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ

Ψηφιακή εφαρμογή (πλήρως λειτουργική)

έως 31-01-2025

Υπηρεσίες εκπαίδευσης διαχειριστών/χρηστών - Εγχειρίδια διαχείρισης/χρήσης

 

από 31-01-2025 και έως 15-03-2025

Ο Ανάδοχος οφείλει να εκτελεί το έργο του σύμφωνα με τις οδηγίες και τις προδιαγραφές της Υπεύθυνης της Πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με ΟΠΣ (MIS): 6010165 και του Τμήματος Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας και Δικτύων του Ι.Ε.Π.

Διάρκεια

Το έργο του Αναδόχου άρχεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ και έχει διάρκεια έως 30/04/2025.

 

Προϋπολογισμός του έργου

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έως του συνολικού ποσού των τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

 

Η Πρόσκληση για την υποβολή προσφοράς απευθύνεται σε τρεις (3) οικονομικούς φορείς, νομικά πρόσωπα, με συνάφεια στην Πληροφορική, ως εξής:

1. ΠΙΚΕΙ – ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΟΕ

2. ΑΛΦΑ ΟΦ ΕΕ

3. Α. ΑΓΓΕΛΑΤΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ

Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

  1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
  2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση tenderprocedure@iep.edu.gr  έως την Παρασκευή 27-12-2024 και ώρα 15:00.

 

Περιγραφή του αντικειμένου του προς ανάθεση έργου

Οι εργασίες του έργου του αναδόχου αφορούν στην προμήθεια του περιεχομένου δεκαεννέα (19) λογοτεχνικών βιβλίων, σε μορφή επεξεργάσιμων αρχείων με τα προεκτυπωτικά (τα οποία συμπεριλαμβάνουν μετάφραση, διόρθωση και επιμέλεια κειμένων, εικονογράφηση, φωτογραφικό υλικό και όλα τα εν γένει γραμμικά δικαιώματα για την παραγωγή αντιτύπων) ανά τίτλο βιβλίου, για δύο (2) χρόνια/σχολικά έτη, ήτοι 2024-2025 και 2025 -2026, σύμφωνα με τον Πίνακα που ακολουθεί:

 

Βαθμίδα

A/A

Τάξη

Τίτλος

Συγγραφέας

Τελικό σχήμα βιβλίου (cm)

Σώμα βιβλίου (cm)

Σελίδες

(μέχρι)

 

Προσχολική

1.

 

Μύθοι Αισώπου

Αίσωπος

21,4 x 30,3

21,1 x 29,7

64

2.

 

Παραμύθια Επιλογή

Χανς Κρίστιαν Άντερσεν

21,4 x 30,3

21,1 x 29,7

64

3.

 

Παραμύθια Επιλογή

Αδερφοί Γκριµ

21,4 x 30,3

21,1 x 29,7

64

Δημοτικό

4.

Α'

Ελληνική Μυθολογία

Άνευ

21,4 x 30,3

21,1 x 29,7

112

5.

Β'

Ο μικρός πρίγκιπας

Αντουάν ντε Σεντ- Εξιπερί

21,4 x 30,3

21,1 x 29,7

112

6.

Γ΄

Παραμύθι χωρίς όνομα

Πηνελόπη Δέλτα

21,4 x 30,3

21,1 x 29,7

192

7.

Ε'

Μαύρη Καλλονή

Άννα Σιούελ

15,2 x 22,4

14,9 x 21,8

256

8.

ΣΤ'

Ο γύρος του κόσμου σε ογδόντα ημέρες

Ιούλιος Βερν

15,2 x 22,4

14,9 x 21,8

296

Γυμνάσιο

9.

Α'

Οι περιπέτειες του Σέρλοκ Χολµς

Άρθουρ Κόναν Ντόιλ

15,2 x 22,4

14,9 x 21,8

112

10.

Τα λόγια της πλώρης

Ανδρέας Καρκαβίτσας

15,2 x 22,4

14,9 x 21,8

208

11.

Β'

Το ημερολόγιο της Άννα Φρανκ

Άννα Φρανκ

15,2 x 22,4

14,9 x 21,8

352

12.

Ο θάνατος του παλικαριού

Κωστής Παλαµάς

15,2 x 22,4

14,9 x 21,8

64

13.

Γ'

Ο Βάνκας και άλλα διηγήματα

Άντον Τσέχοφ

15,2 x 22,4

14,9 x 21,8

128

Λύκειο

14.

Α'

Τα ρόδινα ακρογιάλια

Αλέξανδρος Παπαδιαµάντης

15,2 x 22,4

14,9 x 21,8

152

15.

Περηφάνια και προκατάληψη

Τζέιν Όστιν

15,2 x 22,4

14,9 x 21,8

432

16.

Β'

Ιούλιος Καίσαρας

Ουίλιαμ Σαίξπηρ

15,2 x 22,4

14,9 x 21,8

160

17.

Η τιμή και το χρήμα

Κωνσταντίνος Θεοτόκης

15,2 x 22,4

14,9 x 21,8

128

18.

Γ'

Το αμάρτημα της μητρός µου

Γεώργιος Βιζυηνός

15,2 x 22,4

14,9 x 21,8

48

19.

1984

Τζορτζ Όργουελ

15,2 x 22,4

14,9 x 21,8

320

 

Παραδοτέα -Χρονοδιάγραμμα

Π1: Τα πνευματικά και γραμμικά δικαιώματα του περιεχομένου δεκαεννέα (19) ολόκληρων λογοτεχνικών βιβλίων για χρήση τους, έντυπη ή/και ψηφιακή ή/και voice book, στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας και της Λογοτεχνίας για τους/τις μαθητές/τριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αντιστοίχως για το σχολικό έτος 2024-2025 και 2025-2026.

Το ανωτέρω παραδοτέο θα πρέπει να υποβληθεί στο ΙΕΠ έως 20-12-2024. Η παράδοση θα γίνει σε ηλεκτρονική μορφή στο πρωτόκολλο του ΙΕΠ. Εφόσον απαιτηθεί από το ΙΕΠ, ο Ανάδοχος υποχρεούται να προβεί άμεσα σε διορθώσεις του ψηφιακού αρχείου, κατά τις υποδείξεις του ΙΕΠ.

Διάρκεια

Η διάρκεια της σύμβασης άρχεται από την υπογραφή της και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και 31-12-2024

Προϋπολογισμός του έργου

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των εννέα χιλιάδων εξακοσίων πενήντα τριών ευρώ και είκοσι τριών λεπτών (9.653,23€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι έως του ποσού των έντεκα χιλιάδων εννιακοσίων εβδομήντα ευρώ (11.970,00€), (630,00€Χ19 βιβλία) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%  και αφορά σε αμοιβή του αναδόχου καθώς και σε όλες τις απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της σύμβασης χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Παραλαβή - Τρόπος Πληρωμής

Αρμόδια, για την παρακολούθηση και παραλαβή του αντικειμένου της ανάθεσης, ποσοτικά και ποιοτικά, ορίζεται η αρμόδια Επιτροπή παρακολούθησης και παραλαβής υπηρεσιών του ΙΕΠ, κατόπιν βεβαίωσης καλής εκτέλεσης από τον κ. Γιαννίκα, αρμόδιο προς τούτο Σύμβουλο Α΄ του ΙΕΠ. Για την παραλαβή των υπηρεσιών συντάσσεται Πρωτόκολλο Παραλαβής Υπηρεσιών από την αρμόδια Επιτροπή.

Η πληρωμή του Αναδόχου θα πραγματοποιηθεί μετά την έγκριση από το Δ.Σ. του ΙΕΠ, κατόπιν εισήγησης του αρμοδίου ως άνω υπαλλήλου μαζί με τα συνοδευτικά έγγραφα, όπως το πρωτόκολλο παραλαβής και τα απαιτούμενα από τον Ανάδοχο δικαιολογητικά.

Η εκκαθάριση της δαπάνης – πληρωμή θα γίνει βάσει του τιμολογίου του Αναδόχου, με την προσκόμιση των νόμιμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις κατά το χρόνο πληρωμής, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από την Οικονομική υπηρεσία που διενεργεί τον έλεγχο και των πληρωμών.

Δικαιούχοι Συμμετοχής

Η Πρόσκληση για την υποβολή προσφοράς απευθύνεται σε τρεις (3) οικονομικούς φορείς, ως εξής:

  1. ΑΕΙΝ ΙΚΕ
  2. ΝΕΕΣ ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΟΝ. ΙΚΕ
  3. ΝΙΚΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΕ

Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

  1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη Δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
  2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Ως απαράδεκτες θα απορρίπτονται προσφορές στις οποίες: α) δεν δίνεται τιμή σε ευρώ ή που καθορίζεται  σχέση ευρώ προς ξένο νόμισμα, β) δεν προκύπτει με σαφήνεια η προσφερόμενη τιμή, με την επιφύλαξη της παρ.4 του άρθρου 102 του ν. 4412/2016 και γ) η τιμή υπερβαίνει τον προϋπολογισμό της ανάθεσης που καθορίζεται από την Αναθέτουσα Αρχή.

Το πλήρες κείμενο της παρούσας Πρόσκλησης θα καταχωρηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ), καθώς και στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα της αναθέτουσας αρχής, στη διεύθυνση (URL) http://www.iep.edu.gr ® Έργα ® Προκηρύξεις ® Διαγωνισμοί και εκεί θα αναρτώνται όλα τα σχετικά με την παρούσα πρόσκληση (διευκρινίσεις, αποφάσεις έγκρισης πρακτικού/ων από το Δ.Σ. του Ι.Ε.Π.).

Για την παροχή πληροφοριών σχετικά με τη διαδικασία της παρούσας Πρόσκλησης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 213 1335 202.

Για την παροχή πληροφοριών σχετικά με το αντικείμενο της παρούσας Πρόσκλησης, οι ενδιαφερόμενοι  μπορούν να απευθύνονται στο τηλέφωνο 213 1335 302.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

12 Φεβρουαρίου 2025

 Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου
Έργο του αναδόχου είναι η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού που η αξιοποίησή του στις υπάρχουσες διαδικασίες αξιολόγησης θα υποστηρίξει τη συγκεκριμένη προσέγγιση, και ειδικότερα η ανάπτυξη δοκιμασιών αξιολόγησης των μαθησιακών αποτελεσμάτων, των γνώσεων και των δεξιοτήτων των μαθητών/τριών, με έμφαση στην επίλυση προβλημάτων που συνδέονται με την καθημερινότητα στη Νεοελληνική Γλώσσα και τη Λογοτεχνία, την Άλγεβρα, τη Φυσική και τη Χημεία για την Α’ Λυκείου Γενικού Λυκείου.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30/06/2025. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως τις 30/04/2025

Παραδοτέα – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης
Στο πλαίσιο του έργου ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει τα κάτωθι παραδοτέα, όπως φαίνονται στον παρακάτω πίνακα:

Παραδοτέο

Τίτλος παραδοτέου

Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης

Π.1

Μελέτη του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου αξιολόγησης των μαθητών/τριων στην Α’ Λυκείου και διατύπωση προτάσεων για την αξιοποίηση της τυπολογίας των θεμάτων που πρόκειται να αναπτυχθούν στο εν λόγω θεσμικό πλαίσιο

Έως έναν (1) μήνα από την υπογραφή της σύμβασης.

Π.2

Π2.1 Ανάπτυξη θεμάτων που θα αξιολογούν βασικής σημασίας εγγραμματισμούς, σύμφωνα με διεθνώς αναγνωρισμένα πλαίσια αξιολόγησης. Συγκεκριμένα προβλέπεται η ανάπτυξη 70 δοκιμασιών (θεμάτων) για το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, 70 δοκιμασιών για το μάθημα της Άλγεβρας, 35 δοκιμασιών για το μάθημα της Φυσικής και άλλων 35 δοκιμασιών για το μάθημα της Χημείας. Βασικό χαρακτηριστικό όλων των δοκιμασιών θα είναι η στόχευση στην εφαρμογή της σχολικής γνώσης (σύμφωνα με τα υφιστάμενα Π.Σ. της Α’ Λυκείου) σε ρεαλιστικά πλαίσια που συνδέονται με την καθημερινή ζωή, την επιστημονική έρευνα, τις τεχνολογικές εφαρμογές και τις κοινωνικές προκλήσεις.

Π2.2 Διαμόρφωση ενδεικτικών απαντήσεων για όλες τις δοκιμασίες που θα αναπτυχθούν.

Έως 30/04/2025

 

Εργολαβικό αντάλλαγμα
Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός για το ως άνω έργο υπολογίζεται συνολικά έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00 €) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των τριάντα επτά χιλιάδων και διακοσίων ευρώ (37.200,00 €) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 17/02/2025 και ώρα 13.00

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

13 Δεκεμβρίου 2024

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 6/12-12-2024  Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του ΙΕΠ, με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 10580/20-09-2024, (Αρ. Διακήρυξης: 01/2024), (ΑΔΑΜ: 24PROC015461780) με τίτλο: «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, απολύμανσης-μικροβιοκτονίας, απεντόμωσης-μυοκτονίας και τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ 10580/20-09-2024 (Αρ. Διακήρυξης 01/2024).

1. Φυσικό αντικείμενο του έργου – παραδοτέα

Το προς υλοποίηση έργο αφορά στην παροχή υπηρεσιών λογιστικής υποστήριξης της Οικονομικής Υπηρεσίας του ΙΕΠ, και αναλύεται ως κατωτέρω:    

1.1 Ετήσιες εργασίες οικονομικού έτους 2024

  1. Σύνταξη Οριστικού Ισολογισμού έτους 2024 του ΙΕΠ 
  2. Σύνταξη και δήλωση φορολογίας εισοδήματος έτους 2024 του ΙΕΠ
  3. Προσωρινός Ισολογισμός έτους 2024  του ΙΕΠ
  4. Ετήσιο Ισοζύγιο οικονομικού έτους 2024
  5. Απολογισμός οικονομικού έτους 2024
  6. Ετήσιο Μητρώο Δεσμεύσεων οικ. έτους 2024
  7. Ετήσια Έκθεση προς ΕΛΛΣΤΑΤ οικ. έτους 2024
  8. Συμφωνία Τραπεζικών Λογαριασμών οικ. έτους 2024
  9. Ετήσιες Οικονομικές εκθέσεις για το ΥΠΑΙΘΑ οικ. έτους 2024
  10. Συμφωνία ΕΦΚΑ – ΑΠΔ οικ. έτους 2024       

1.2 Καθημερινές - μηνιαίες – τριμηνιαίες εργασίες οικονομικού έτους 2025   

  • Υπολογισμός, ηλεκτρονική υποβολή και απόδοση φόρων και λοιπών κρατήσεων υπέρ δημοσίου και υπέρ τρίτων.
  • Συμφωνία μητρώου παγίων με ισοζύγιο λογιστικής. Απεικόνιση των αγορών των παγίων στις οικονομικές καταστάσεις.
  • Ενημέρωση της Υποδιεύθυνσης Οικονομικής Διαχείρισης για κάθε αλλαγή της κείμενης νομοθεσίας (νόμοι, εγκύκλιοι, ΠΟΛ κλπ.) με παροχή των αντίστοιχων ενεργειών για την διασφάλιση της νομιμότητας επί  οικονομικών, λογιστικών, μισθολογικών και φοροτεχνικών θεμάτων
  • Λογιστικός χαρακτηρισμός δαπανών.              
  • Λογιστικές Εγγραφές. 
  • Παραμετροποίηση και ορθή τήρηση των λογαριασμών του λογιστικού σχεδίου όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.  
  • Ισοζυγίου λογαριασμών σε μηνιαία βάση.  
  • Μηνιαίες Συμφωνίες Τραπεζικών Υπολοίπων και Πράξεων που υλοποιεί το ΙΕΠ.
  • Βοήθεια για υπολογισμούς στο μηνιαίο Μητρώο Δεσμεύσεων καθώς και στον τριμηνιαίο  δείκτη KPI
  • Μηνιαίες – Τριμηνιαίες – Εξαμηνιαίες οικονομικές εκθέσεις και αναφορές στο ΥΠΑΙΘΑ στην ΕΛΣΤΑΤ, κλπ.
  • Μισθοδοσία προσωπικού ΙΕΠ
    • Έκδοση Παραστατικών παρεχόμενων υπηρεσιών (τίτλων κτήσης)
    • Έκδοση στο πρόγραμμα της μισθοδοσίας όλων των μισθοδοτικών καταστάσεων (Προέδρου, Διευθυντή, ΙΔΑΧ, υπερωρίες προσωπικού, αμοιβές τρίτων κ.λ.π.)
    • Υποβολή των απαραίτητων αρχείων xml στην Ενιαία Αρχή Πληρωμών (ΕΑΠ) για κάθε είδος μισθοδοσίας ή αμοιβής
    • Επικοινωνία τηλεφωνική και δια ζώσης για συμφωνία με τον ΕΦΚΑ ώστε το ΙΕΠ να έχει ασφαλιστική ενημερότητα
    • Έλεγχος, ηλεκτρονική υποβολή, διορθώσεις στην μηνιαία Αναλυτική Περιοδική Δήλωση (ΑΠΔ)
    • Υποβολή νέων συμβάσεων εργασίας στην ΕΡΓΑΝΗ και διορθώσεις για κάθε παλαιά σύμβαση   
  • Δημόσιο Λογιστικό – Ενέργειες στο πρόγραμμα Λογιστικής που τηρείται στο ΙΕΠ
    • Έκδοση, Ανάρτηση Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης 
    • Καταχώρηση παραστατικών (ΤΔΑ, Τιμολογίων, ΤΠΥ, Πιστωτικών Τιμολογίων κ.λ.π.)

1.3 Παραδοτέα :        

  1. Εβδομαδιαία αναλυτική Έκθεση των εργασιών που πραγματοποιήθηκαν την εβδομάδα υποβολής της έκθεσης καθώς και τον προγραμματισμό για την επόμενη εβδομάδα, από τον Επικεφαλή / Επόπτη Λογιστή – Φοροτέχνη, η οποία θα παραδίδεται στην Προϊσταμένη του Τμήματος Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών κάθε Παρασκευή και μέχρι ώρα 15:00
  2. Μηνιαία συνοπτική Έκθεση Εργασιών στο πέρας κάθε μήνα, από τον υπεύθυνο της εταιρεία που θα αναλάβει το αντικείμενο του έργου, η οποία θα παραδίδεται στο πρωτόκολλο του ΙΕΠ πριν την έκδοση του τιμολογίου του μήνα αναφοράς
  3. Καθημερινό παρουσιολόγιο της ομάδας εργασίας του αναδόχου που θα τηρείται από το Τμήμα Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών του ΙΕΠ

2. Ομάδα έργου – τόπος παροχής υπηρεσιών

Όλες οι εργασίες θα πραγματοποιούνται στο χώρο του ΙΕΠ, που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Αν. Τσόχα αρ. 36, Αμπελόκηποι-115 21 Αττικής από Ομάδα Έργου του Αναδόχου η οποία περιλαμβάνει:

-     Έναν (1) Επικεφαλής/Επόπτη Λογιστή - Φοροτέχνη  απόφοιτο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, ο οποίος θα εποπτεύει την πορεία, εξέλιξη και ορθότητα των εργασιών και θα παρίσταται με φυσική παρουσία στο χώρο του ΙΕΠ μία (1) φορά σε εβδομαδιαία βάση και

-     Ένα (1) μέλος Λογιστή - Φοροτέχνη  απόφοιτο ΑΕΙ ή ΤΕΙ με φυσική παρουσία και απασχόληση στο χώρο του ΙΕΠ σε καθημερινή βάση κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες του Φορέα.

-     Ένα (1) επιπλέον στέλεχος για υποστηρικτικές εργασίες έως δύο (2) φορές σε εβδομαδιαία βάση κατόπιν συνεννόησης.

Εξειδικευμένες εργασίες και μετά τη σύμφωνη γνώμη της Αναθέτουσας Αρχής, δύναται να πραγματοποιούνται στην έδρα του Αναδόχου.

Σε περίπτωση απουσίας κάποιου μέλους είναι απαραίτητη η αναπλήρωσή του.

Ο Ανάδοχος, στο πλαίσιο των προαναφερόμενων εργασιών, θα εκπροσωπεί τον Φορέα στις Δημόσιες Υπηρεσίες.

3. Διάρκεια

Η διάρκεια του ως άνω έργου ορίζεται σε έξι (6) μήνες (ήτοι από 01-01-2025 έως 30-06-2025).

4. Προϋπολογισμός

Ο συνολικός Προϋπολογισμός του Έργου της Λογιστικής Υποστήριξης του ΙΕΠ, ανέρχεται έως του ποσού των δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ (15.000,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι δεκαοκτώ χιλιάδων εξακοσίων ευρώ (18.600,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Η σχετική δαπάνη θα καλυφθεί από τον Τακτικό Προϋπολογισμό του Οικονομικού έτους 2025 του ΙΕΠ  και συγκεκριμένα από τον λογαριασμό 61 «Αμοιβές και έξοδα τρίτων».

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του/της Αναδόχου, οι αμοιβές των συνεργατών/-άτιδων του/της Αναδόχου, όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

5. Παραλαβή – τρόπος πληρωμής

Η έκδοση και η ηλεκτρονική υποβολή του τιμολογίου του αναδόχου στο ΕΔΗΤ θα πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης και απαραιτήτως μετά την έκδοση της μηνιαίας Βεβαίωσης Καλής Εκτέλεσης από την Προϊσταμένη του Τμήματος Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών του ΙΕΠ η οποία θα συνοδεύεται από την μηνιαία και τις εβδομαδιαίες εκθέσεις εργασιών καθώς το μηνιαίο παρουσιολόγιο της ομάδας εργασίας. Κατά την εκκαθάριση – πληρωμή της δαπάνης οι αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο, μπορούν να ζητήσουν και οποιοδήποτε άλλο δικαιολογητικό, εφόσον προβλέπεται στην κείμενη νομοθεσία ή στα έγγραφα της σύμβασης (άρθρο 200 παρ.6 του ν. 4412/16).

6. Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα υποβάλουν τις οικονομικές προσφορές τους, με συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα, σύμφωνα με τον ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και θα αποτελούνται από:

  1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
  2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Κατά την υποβολή της προσφοράς θα πρέπει να κατατεθούν επίσης:

  • Γενικό Πιστοποιητικό Γ.Ε.Μ.Η ως και Πιστοποιητικό Εκπροσώπησης Γ.Ε.Μ.Η.
  • Ενιαίο Πιστοποιητικό Δικαστικής Φερεγγυότητας Πρωτοδικείου Αθηνών
  • Αποδεικτικό Φορολογικής Ενημερότητας
  • Αποδεικτικό Ασφαλιστικής Ενημερότητας
  • Αντίγραφα Ποινικού Μητρώου Μελών Δ.Σ.
  • Άδεια Λειτουργίας Παροχής Λογιστικών-Φοροτεχνικών Υπηρεσιών από το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας
  • Πιστοποιητικά από ανεξάρτητους διαπιστευμένους φορείς κατά  ISO 9001:2015 (Διασφάλιση Ποιότητας Υπηρεσιών), 27001:2013 (Ασφάλεια Πληροφοριών)  & 22301:2019 (Διασφάλιση Επιχειρησιακής Συνέχειας), στον αντικείμενο των ζητούμενων υπηρεσιών, σε ισχύ.
  • Βιογραφικά Ομάδας έργου

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.έως την Τετάρτη,  11/12/2024   και ώρα 13:00.

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

30 Δεκεμβρίου 2024

Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου

Έργο του αναδόχου είναι η εκπόνηση Προγράμματος Σπουδών, Οδηγού για τον Εκπαιδευτικό, καθώς και προδιαγραφών εκπόνησης διδακτικού πακέτου του μαθήματος της Ηθικής, από τη Γ΄ τάξη Δημοτικού έως και τη Γ΄ Λυκείου

Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31/08/2025. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως τις 31/07/2025.

Παραδοτέα – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης

Στο πλαίσιο του έργου ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει τα κάτωθι παραδοτέα, όπως φαίνονται στον παρακάτω πίνακα:

Παραδοτέο 

Τίτλος παραδοτέου

Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης

Π1.

Έκθεση με βασικές κατευθύνσεις για:

α) την εκπόνηση του ΠΣ και του αντίστοιχου Οδηγού Εκπαιδευτικού, όπου θα αναλύονται και ζητήματα ειδικής διδακτικής,

β) την εκπόνηση των προδιαγραφών του Διδακτικού Πακέτου

Έως έναν (1) μήνα από την υπογραφή της σύμβασης.

Π1.1.

Ενδιάμεση Έκθεση της πορείας εκπόνησης του ΠΣ και του αντίστοιχου Οδηγού Εκπαιδευτικού

Έως έναν (1) μήνα από την οριστική παραλαβή του Π1.

Π.1.2.

Ενδιάμεση Έκθεση της πορείας εκπόνησης προδιαγραφών Διδακτικού Πακέτου Εκπαιδευτικού Υλικού

Έως έναν (1) μήνα από την οριστική παραλαβή του Π1.1.

Π.2

Σύνταξη ΠΣ και Οδηγού Εκπαιδευτικού

Έως τρεις (3) μήνες από την οριστική παραλαβή του Π.1.2.

Π.3

Εκπόνηση προδιαγραφών Διδακτικού Πακέτου

Έως έναν (1) μήνα από την οριστική παραλαβή του Π.2.

 

Εργολαβικό αντάλλαγμα

Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός για το ως άνω έργο υπολογίζεται συνολικά έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00 €) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των τριάντα επτά χιλιάδων και διακοσίων ευρώ (37.200,00 €) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  έως  την Τετάρτη, 15/01/2025 και ώρα 15.00

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

11 Δεκεμβρίου 2024

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισηςτων υπ’ αρ. 1/31-10-2024, 2/05-11-2024, 3/05-11-2024, 4/18-11-2024 και 5/11-12-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του ΙΕΠ, με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ), για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 10580/20-09-2024, (Αρ. Διακήρυξης: 01/2024), (ΑΔΑΜ: 24PROC015461780) με τίτλο: «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, απολύμανσης-μικροβιοκτονίας, απεντόμωσης-μυοκτονίας και τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

 

19 Νοεμβρίου 2024

Διευκρινίσεις για τον υπ’ αρ. πρωτ. 13096/24-10-2024 (Αρ. Διακ.02/2024)  Ανοικτό Διεθνή Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό με ΑΔΑΜ: 24PROC015660089 για την ανάθεση του έργου «Υπηρεσίες Τεχνικού Συμβούλου για την υλοποίηση και ολοκλήρωση Πράξεων» στο πλαίσιο του έργου που εντάσσεται ως Υποέργο 2 στην Πράξη «Τεχνική Βοήθεια για την υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» κωδικός ΟΠΣ  6006967, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο+ (ΕΚΤ+) - ΕΣΠΑ) και το Ελληνικό Δημόσιο μέσω του Προγράμματος «ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ 2021-2027


Ανοικτός Διεθνής Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 02/2024) «Υπηρεσίες Τεχνικού Συμβούλου για την υλοποίηση και ολοκλήρωση Πράξεων» Στο πλαίσιο του έργου που εντάσσεται ως Υποέργο 2 στην Πράξη «Τεχνική Βοήθεια για την υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» κωδικός ΟΠΣ 6006967, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο+ (ΕΚΤ+) - ΕΣΠΑ) και το Ελληνικό Δημόσιο μέσω του Προγράμματος «ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΟΧΗ 2021-2027»

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Αντικείμενο της σύμβασης είναι η υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) με Τεχνικό Σύμβουλο (ΤΣ) και εξειδικευμένες υπηρεσίες, με σκοπό την ενίσχυση και επιτάχυνση των διαδικασιών του φορέα για τη βέλτιστη διαχείριση και υλοποίηση Πράξεων ΕΣΠΑ.

Είδος διαδικασίας
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.: συστημικός αριθμό: 360601) με της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr

Χρηματοδότηση της σύμβασης
Φορέας χρηματοδότησης της παρούσας σύμβασης είναι το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κωδ. ΣΑ Ε6457. Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από Πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (αριθ. ενάριθ. έργου 2024ΣΕ64570042).

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται έως του ποσού των πεντακοσίων τριάντα μιας χιλιάδων διακοσίων ενενήντα ευρώ και τριάντα δύο λεπτών (531.290,32€) μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α., ήτοι έως του ποσού των εξακοσίων πενήντα οκτώ χιλιάδων οκτακοσίων ευρώ (658.800,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

Επισημαίνεται ότι:

Η Διάρκεια της Σύμβασης του εν λόγω έργου θα άρχεται από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ και ορίζεται σε τριάντα τρεις (33) μήνες από την υπογραφή της και το αργότερο έως 30/11/2027.

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ., ορίζεται η Δευτέρα 25/11/2024 και ώρα 15.00

Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Παρασκευή 29/11/2024 και ώρα 13.00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ

1. ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
2. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
3. ΕΕΕΣ σε μορφή xml
4. ΠΕΡΙΛΗΨΗ
5. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ στην ΕΕ (SIMAP)

30 Δεκεμβρίου 2024

Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου

Η πρόσκληση αφορά τη διενέργεια ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας με στόχο την αποτύπωση/διερεύνηση των αναγκών και την ανάδειξη των απόψεων και των προτάσεων όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία για σημαντικές διαστάσεις της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης σε όλους τους τύπους σχολείων της χώρας  έτσι ώστε το ΙΕΠ στη συνέχεια αξιοποιώντας τα πορίσματα που θα προκύψουν να εισηγηθεί αρμοδίως προς το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., στο πλαίσιο του σχεδιασμού χάραξης πολιτικών για την προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. 

Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30/04/2025. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως τις 31/03/2025.

Παραδοτέα – Χρονοδιάγραμμα υλοποίησης

Στο πλαίσιο του έργου ο Ανάδοχος θα πρέπει να υποβάλει τα κάτωθι παραδοτέα, όπως φαίνονται στον παρακάτω πίνακα:

Παραδοτέο

Περιγραφή Παραδοτέου

Προθεσμία Υποβολής

Π1

Έκθεση αποτίμησης της λειτουργίας της Παράλληλης Στήριξης και διατύπωσης προτάσεων για ένα σύγχρονο μοντέλο Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης

Έως τρεις (3) μήνες από την υπογραφή της Σύμβασης

 

Εργολαβικό αντάλλαγμα

Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός για το ως άνω έργο υπολογίζεται συνολικά έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00 €) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των τριάντα επτά χιλιάδων και διακοσίων ευρώ (37.200,00 €) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  έως  την Τετάρτη, 15/01/2025 και ώρα 15.00

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top