Διερεύνηση διδακτικών πρακτικών για μια πολυεπίπεδη και διαφοροποιημένη προσέγγιση της ανάγνωσης στα ΕΠΑ.Λ.

Το κείμενο που δημοσιεύεται αποτελεί πρόταση παρέμβασης με σκοπό τη διερεύνηση και διαμόρφωση διδακτικών πρακτικών στα μαθήματα Γενικής Παιδείας της Α΄ ΕΠΑ.Λ. Απώτερος στόχος η ενίσχυση των μαθητών/τριών των ΕΠΑΛ ως αναγνωστών/τριών. 

 

2017 07 31 yperklogo

[Το κείμενο σε pdf]

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top