16 Ιανουαρίου 2023

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 4/11-01-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 14019/01-11-2022-«Προμήθεια εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών (tablet)» στο πλαίσιο της Πράξης «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση» με MIS 5158662 του ΙΕΠ.

Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 14019/01-11-2022 (Αρ. Διακήρυξης 07/2022).

 

16 Δεκεμβρίου 2022

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/2-12-2022, 2/8-12-2022 και 3/12-12-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 14019/01-11-2022, (Αρ. Διακήρυξης: 07/2022), με τίτλο: «Προμήθεια εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών (tablet)» στο πλαίσιο της πράξης: «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων Tεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση με MIS 5158662.

 

15 Νοεμβρίου 2022

Παροχή διευκρινίσεων αναφορικά με τον με αρ. Πρωτ. 14019/01.11.2022 και αρ. Διακήρυξης 7/2022 Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό με τίτλο «Προμήθεια εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών (tablet)» αρ. Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.: 176285.

Για τις διευκρινίσεις εδώ

 

01 Νοεμβρίου 2022

Ανοικτός Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 07/2022) «Προμήθεια εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών (tablet)» στο πλαίσιο της πράξης: «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση» με MIS 5158662.


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η επιλογή Αναδόχου, με υποχρέωση την προμήθεια και παροχή εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών (tablet) σε 200 σχολικές μονάδες Προσχολικής Εκπαίδευσης, που θα επιλεγούν από το ΙΕΠ, ώστε να αξιοποιηθεί και να ενισχυθεί ο τεχνολογικός εξοπλισμός τους (tablet) και να συνδυαστεί ο εμπλουτισμός αυτός με την προμήθεια ελκυστικού εκπαιδευτικού λογισμικού. Ο Ανάδοχος θα προμηθεύσει τα επιλεχθέντα σχολεία με 1 tablet ανά σχολική μονάδα (Νηπιαγωγείο).

Είδος διαδικασίας
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr.

Χρηματοδότηση της σύμβασης
Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από Πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (αριθ. ενάριθ. έργου ΣΑΕ 2022ΣΕ34510002).

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των σαράντα χιλιάδων ευρώ (40.000€) μη συμπεριλαμβανόμενου του αναλογούντος ΦΠΑ, ήτοι σαράντα εννέα χιλιάδων εξακοσίων ευρώ (49.600€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και επιμερίζεται ως εξής:

Υποέργα-Γεωγραφική Κατανομή

Παραδοτέα: Κωδικός-Περιγραφή

Προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ (€)

ΦΠΑ 24% (€)

Προϋπολογισμός  με ΦΠΑ (€)

ΥΠΟΕΡΓΟ 2: ΑΠ6-ΛΑΠ

Π.2.1. 50 Ταμπλέτες

10.000,00 2.400,00 12.400,00

ΥΠΟΕΡΓΟ 3: ΑΠ6-ΜΕΤ

Π.3.1. 50 Ταμπλέτες

10.000,00 2.400,00 12.400,00

ΥΠΟΕΡΓΟ 4: ΑΠ6-ΠΑΠ

Π.4.1. 60 Ταμπλέτες

12.000,00 2.880,00 14.880,00

ΥΠΟΕΡΓΟ 5: ΑΠ8-ΜΕΤ

Π.5.1. 20 Ταμπλέτες

4.000,00 960,00 4.960,00

ΥΠΟΕΡΓΟ 6: ΑΠ9-ΠΑΠ

Π.6.1. 20 Ταμπλέτες

4.000,00 960,00 4.960,00
Σύνολο 200 40.000 9.600 49.600


Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ., ορίζεται 28-11-2022 και ώρα 15:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.

Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι 02-12-2022 και ώρα 11:00 μέσω των αρμόδιων πιστοποιημένων στο σύστημα οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

  1. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
  2. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
  3. ΕΕΕΣ σε μορφή xml

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Παροχή υπηρεσιών διενέργειας του τακτικού ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, οικονομικής χρήσης 2021».


Περιγραφή του αντικειμένου του προς ανάθεση έργου

Για την υποχρέωση του ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Ν.Π.Ι.Δ., οικονομικής χρήσης 2021, σύμφωνα την παρ. 3 του άρθρου 66 του Ν.4547/2018 - (ΦΕΚ 102/Α/12-6-2018) αναφέρεται ότι:
«3. Η οικονομική διαχείριση του Ι.Ε.Π. ελέγχεται ετησίως από ορκωτό ελεγκτή που ορίζεται από το διοικητικό συμβούλιο του Ι.Ε.Π., ύστερα από πρόσκληση ενδιαφέροντος». Συνεπώς κρίνεται αναγκαία η διενέργεια τακτικού ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων του Ι.Ε.Π. για το έτος 2021 από εταιρεία ορκωτών λογιστών.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως τις 15.11.2022, συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου. (Χρονική διάρκεια υλοποίησης του έργου του αναδόχου έως τριάντα (30) ημέρες από την ημερομηνία ανάρτησης της Σύμβασης).

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται έως του ποσού των δύο χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (2.500,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι έως του ποσού των τριών χιλιάδων εκατό ευρώ (3.100,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Πέμπτη, 29/09/2022 και ώρα 10:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

Α. Φυσικό αντικείμενο (Τεχνικές προδιάγραφες)
Η προμήθεια αφορά στα παρακάτω είδη εξοπλισμού γραφείου:

Α1. Τροχήλατό κάθισμα γραφείου με μπράτσα κατάλληλο για χρήση πάνω από 8 ώρες ημερησίως ως εξής:

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΠΟΣΟΤΗΤΑ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

ΚΑΘΙΣΜΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΡΟΧΗΛΑΤΟ ΜΕ ΜΠΡΑΤΣΑ

 

 

 

55

-         Η έδρα είναι κατασκευασμένη από θερμοπλαστικό πολυαμίδιο. Επί της έδρας τοποθετείται καλουπωτό μαξιλάρι από χυτή αφρώδη πολυουρεθάνη πάχους 50 mm, το οποίο επενδύεται με ταπετσαρία υφάσματος χρώματος μαύρου ή γκρι. Διαστάσεις έδρας: πλάτος 480 mm (+_5%), βάθος 460 mm  (+_5%)

-         Μπράτσα σχήματος «Τ», κατασκευασμένα από θερμοπλαστικό πολυαμίδιο με δυνατότητα ρύθμισης καθ’ ύψος.

-         Ο μηχανισμός ανάκλισης της έδρας είναι μηχανισμός “Synchro” και κατασκευασμένος από χυτοπρεσσαριστό αλουμίνιο και χάλυβα. Ο μηχανισμός φέρει σύστημα «Anti-panic» και σύστημα ρύθμισης για ανάκλιση ανάλογα με το βάρος του χρήστη.

-         Η βάση του καθίσματος είναι πεντακτινωτή διαμέτρου 660 mm (+_5%) από χυτοπρεσσαριστό αλουμίνιο, βαμμένη με ηλεκτροστατική βαφή.

-         Οι τροχοί είναι δίδυμοι από ενισχυμένο θερμοπλαστικό υλικό (πολυαμιδίου) και φέρουν κάλυμμα επίσης από πολυαμίδιο.

-         Το έμβολο αερίου για τη ρύθμιση ύψους του καθίσματος ενεργοποιείται με μοχλό που βρίσκεται κάτω και πλευρικά της έδρας.

-         Η πλάτη, φέρει ανατομικό πλαίσιο κατασκευασμένο από θερμοπλαστικό πολυαμίδιο, επί του οποίου τοποθετείται δίχτυ πλάτης χρώματος μαύρου ή γκρι με τρόπο ώστε να κατανέμεται ομοιόμορφα η πίεση. Συνδέεται με τον μηχανισμό ανάκλισης της έδρας μέσω χαλύβδινης γωνιακής λάμας.
Η πλάτη διαθέτει ανεξάρτητο μηχανισμό ρύθμισης του ύψους σε άνω των 3  διαφορετικών θέσεων. Επιπλέον η πλάτη θα διαθέτει ενσωματωμένη ρυθμιζόμενη καθ’ ύψος οσφυϊκή στήριξη για μεγαλύτερη άνεση. Διαστάσεις πλάτης 550X450mm (+_10%).

Α2. Υποπόδια
Ρυθμιζόμενο υποπόδιο για την ανύψωση των ποδιών κατά την εργασία και τη βελτίωση της στάσης του σώματος και της κυκλοφορίας του αίματος, ως εξής:

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

ΠΟΣΟΤΗΤΑ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Ρυθμιζόμενο υποπόδιο για την ανύψωση των ποδιών

50

-         Το υλικό κατασκευής είναι με μεταλλικό σκελετό και πλαστικό αντιολισθητικό πάτημα.

-         Ύψος από το δάπεδο: 6 έως 20 εκ. (± 5 %)

-         Διαστάσεις επιφάνειας ποδιών: 50χ30 εκ. (±5%).

 Οικονομικό αντικείμενο

Το ενδεικτικό συνολικό κόστος της ανωτέρω προμήθειας ανέρχεται έως του ποσού των δέκα χιλιάδων ευρώ (10.000,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι δώδεκα χιλιάδων τετρακοσίων ευρώ (12.400,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%

Η παράδοση και η συναρμολόγηση των ειδών θα γίνει εντός τριάντα (30) ημερών από την υπογραφή της σχετικής σύμβασης. Τα υπό προμήθεια προϊόντα, κατά την παράδοση τους, θα πρέπει να συνοδεύονται από το αντίστοιχο τιμολόγιο-δελτίο αποστολής.
Πληροφορίες στους υποψήφιους αναδόχους για τις τεχνικές προδιαγραφές θα δίνονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) ή τηλεφωνικά (2131335214 Ελένη Ατσαλάκη).

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τρίτη 13/09/2022.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ_ΤΕΧΝ. ΠΡΟΔΙΑΓΡ.
4. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

16 Ιανουαρίου 2023

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 4/11-01-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 13796/27-10-2022 -«Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για προσχολική εκπαίδευση και παροχή ψηφιακού εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού υλικού - Εξ αποστάσεως επιμόρφωση και υποστήριξη εκπαιδευτικών» στο πλαίσιο της Πράξης με MIS 5158662 του ΙΕΠ

Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 13796/27-10-2022 (Αρ. Διακήρυξης 06/2022).

 

16 Δεκεμβρίου 2022

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/25-11-2022 , 2/8-12-2022 και 3/14-12-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών για τις ανάγκες του Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 13796/27-10-2022, (Αρ. Διακήρυξης: 6/2022), για την ανάθεση του έργου «Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για προσχολική εκπαίδευση και παροχή ψηφιακού εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού υλικού - Εξ αποστάσεως επιμόρφωση και υποστήριξη εκπαιδευτικών» στο πλαίσιο της Πράξης «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση» με MIS 5158662 του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

 

07 Νοεμβρίου 2022

Παροχή διευκρινίσεων αναφορικά με τις προϋποθέσεις κάλυψης τεχνικής και επαγγελματικής ικανότητας του υποψήφιου Αναδόχου για τον με αρ. Πρωτ. 13796/27.10.2022 και αρ. Διακήρυξης 6/2022 Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό με τίτλο «Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για προσχολική εκπαίδευση και παροχή ψηφιακού εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού υλικού - Εξ αποστάσεως επιμόρφωση και υποστήριξη εκπαιδευτικών», αρ. Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.: 175926.»

Σε απάντηση του από 03/11/2022 και ώρα 10:21:41 ηλεκτρονικού μηνύματος που υποβλήθηκε μέσω ΕΣΗΔΗΣ για παροχή διευκρινίσεων, σχετικά με τον υπ’ αρ. πρωτ. 13796/27-10-2022, Ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό με αρ. Διακήρυξης 6/2022 , ΑΔΑΜ: 22PROC011503723 και συστημικό αριθμό ΕΣΗΔΗΣ: 175926 διευκρινίζονται τα εξής:

Ερώτημα:
«Συγκεκριμένα στην πρώτη παράγραφο 2.2.7 το σημείο αναφέρει “β) Πιστοποιητικό ISO 27001:2013 ή ισοδύναμο πιστοποιητικό από οργανισμούς εδρεύοντες σε άλλα κράτη μέλη, εν ισχύ, από διαπιστευμένο οργανισμό”, ενώ στην παράγραφο 2.2.9.2.Β5 “Για την απόδειξη της συμμόρφωσής τους με πρότυπα διασφάλισης ποιότητας και πρότυπα περιβαλλοντικής διαχείρισης της παραγράφου 2.2.7 οι οικονομικοί φορείς προσκομίζουν Πιστοποιητικό ISO 9001: 2015 και πιστοποιητικό ISO 27001: 2008 ή ισοδυνάμων”. Επομένως, θα θέλαμε μία διευκρίνηση ως προς το ISO 27001 αν είναι του 2013 ή του 2008 και επίσης αν είναι απαραίτητη προϋπόθεση να τα κατέχει ο Οικονομικός φορέας και τα δύο, ήτοι ISO 9001: 2015 και ISO 27001».

Απάντηση:
Στην παράγραφο 2.2.9.Β5 αντικαθίσταται η αναφορά στο ISO 27001:2008 σε ISO 27001:2013. Αναφορικά με την απαίτηση κατοχής ISO, διευκρινίζεται ότι είναι απαραίτητη η προϋπόθεση να κατέχει ο οικονομικός φορέας και τα δύο ISO, ήτοι ISO 9001:2015 ISO 27001:2013.

Σχετικό αρχείο


27 Οκτωβρίου 2022

Ανοικτός Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 06/2022) «Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για προσχολική εκπαίδευση και παροχή ψηφιακού εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού υλικού - Εξ αποστάσεως επιμόρφωση και υποστήριξη εκπαιδευτικών» στο πλαίσιο της πράξης: «Πιλοτικές παρεμβάσεις υποστήριξης αξιοποίησης προηγμένων Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Προσχολική Εκπαίδευση» με MIS 5158662.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η επιλογή Αναδόχου, με υποχρέωση την:

    • Ανάπτυξη ελκυστικού εκπαιδευτικού λογισμικού κατάλληλου για μαθητές/-ήτριες Προσχολικής Εκπαίδευσης.
    • Ανάπτυξη και παροχή σχετικού ψηφιακού εκπαιδευτικού/επιμορφωτικού υλικού στο ΟΠΣ του ΙΕΠ.
    • Εξ αποστάσεως σύγχρονη επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης επιλογής του Αναδόχου διάρκειας 3 επιμορφωτικών ωρών και ασύγχρονη επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο υπάρχον ΟΠΣ του ΙΕΠ διάρκειας 20 επιμορφωτικών ωρών σε θέματα παιδαγωγικής αξιοποίησης του διατιθέμενου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού/λογισμικού.
    • Εξ αποστάσεως τεχνική υποστήριξη εκπαιδευτικών (Helpdesk) καθ’ όλη τη διάρκεια της δράσης.

Είδος διαδικασίας

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr.

Χρηματοδότηση της σύμβασης

Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από Πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (αριθ. ενάριθ. έργου ΣΑΕ 2022ΣΕ34510002).

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των εξήντα έξι χιλιάδων εννιακοσίων εβδομήντα ευρώ (66.970€) μη συμπεριλαμβανόμενου του αναλογούντος ΦΠΑ, ήτοι ογδόντα τριών χιλιάδων σαράντα δύο ευρώ και ογδόντα λεπτών (83.042,80€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και επιμερίζεται ως εξής ανά παραδοτέο:

Παραδοτέα

Προϋπολογισμός ανά  παραδοτέο  χωρίς ΦΠΑ (€)

ΦΠΑ 24% (€)

Προϋπολογισμός ανά παραδοτέο με ΦΠΑ (€)

Π.1 Εκπαιδευτικό Λογισμικό και Επιμορφωτικό υλικό

46.000,00

 11.040,00

 57.040,00

Π.2. Υλοποίηση εξ αποστάσεως επιμόρφωσης

 18.000,00

 4.320,00

 22.320,00

Π.3. Υλοποίηση εξ αποστάσεως υποστήριξης

 2.970,00

  712,80

 3.682,80

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ

66.970,00

16.072,80

83.042,80

 

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ., ορίζεται 21-11-2022 και ώρα 15:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.

Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι 25-11-2022 και ώρα 11:00 μέσω των αρμόδιων πιστοποιημένων στο σύστημα οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

Σχετικά αρχεία

    1. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
    2. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
    3. ΕΕΕΣ σε μορφή xml

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Εκτύπωση Πρακτικών του Συνεδρίου του Ι.Ε.Π. με τίτλο «Αναζητώντας τη γνώση: Τα σχολικά εγχειρίδια στο Ελληνικό Κράτος»

Τεχνικές Προδιαγραφές-Απαιτήσεις έκδοσης του τόμου των Πρακτικών (Βιβλίο):

1. Σελίδες περίπου 600 & εξώφυλλο
2. Ποσότητα: 500 αντίτυπα
3. Διάσταση: 210x280 mm
4. Εκτύπωση: εσωτερικά ασπρόμαυρη εκτύπωση, εξώφυλλο 4χρ.
5. Χαρτί: σώμα velvet 110gr, εξώφυλλο 300gr illustration
6. Εξώφυλλο: εκτύπωση Α όψης, τετραχρωμία, πλαστικοποίηση ματ Α όψης
7. Χαρτί illustration, 300gr, πύκμανση εκατέρωθεν της ράχης στα 5mm
8. Βιβλιοδεσία: ραφτό-κολλητό
9. Γραμματοσειρά: Times New Roman 12

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30-11-2022, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται έως του ποσού των τεσσάρων χιλιάδων οκτακοσίων είκοσι πέντε ευρώ (4.825,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι έως του ποσού των πέντε χιλιάδων εννιακοσίων ογδόντα τριών ευρώ (5.983,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής, εφόσον πληρούνται οι τεχνικές προδιαγραφές του έργου.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένο πίνακα συμμόρφωσης του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
3) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τρίτη, 27/09/2022 και ώρα 13:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ_ΤΕΧΝ. ΠΡΟΔΙΑΓΡ.
4. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

 

14 Οκτωβρίου 2022

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/23-09-2022, και 2/26-09-2022 και 3/13-10-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με τίτλο: «Προμήθεια και εγκατάσταση αντλιών θερμότητας οι οποίες να εξυπηρετούν τις ανάγκες κλιματισμού του 7ου και 8ου ορόφου στο κτίριο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» με αριθμ. Πρωτ. 10349/05-08-2022, αριθμό Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. 170139 και Α.Δ.ΑΜ: 22PROC011067177 2022-08-05 (Αρ. Διακήρυξης: 03/2022)

 

8 Σεπτεμβρίου 2022

Διευκρινίσεις για τον υπ’ αριθμ. πρωτ. 10349/05-08-2022 Ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό με ΑΔΑΜ:22PROC01106717 (αρ. Διακήρυξης 3/2022, αρ. ΕΣΗΔΗΣ:170139), για την ανάθεση του έργου «Προμήθεια και εγκατάσταση αντλιών θερμότητας οι οποίες να εξυπηρετούν τις ανάγκες κλιματισμού του 7ου και 8ου ορόφου στο κτίριο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

Σχετικό αρχείο

 

8 Σεπτεμβρίου 2022

Έγκριση δεύτερης παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών και ακολούθως της ημερομηνίας αποσφάγισης του υπ΄ αρ. πρωτ. 10349/05-08-2022 ανοικτού ηλεκτρονικού διαγωνισμού «Προμήθεια και εγκατάσταση αντλιών θερμότητας οι οποίες να εξυπηρετούν τις ανάγκες κλιματισμού του 7ου και 8ου ορόφου στο κτίριο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής » (Διακήρυξη 3/2022, αρ. ΕΣΗΔΗΣ: 170139)

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη: https://portal.eprocurement.gov.gr/ του συστήματος Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. ορίζεται η Παρασκευή 16/09/2022 και ώρα 15:00.
Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Παρασκευή, 23/09/2022 και ώρα 11:00.

Απόφαση 2ης παράτασης

 

25 Αυγούστου 2022

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr (εναλλακτικά: https://nepps.eprocurement.gov.gr) του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ., ορίζεται η Παρασκευή 09/09/2022 και ώρα 15:00.
Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Παρασκευή 16/09/2022 και ώρα 11:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ

  1. Απόφαση παράτασης

 

5 Αυγούστου 2022

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Αντικείμενο του έργου της ανάθεσης είναι η προμήθεια και εγκατάσταση αντλίων θερμότητας, οι οποίες εξυπηρετούν τις ανάγκες κλιματισμού του 7ου και 8ου ορόφου στο κτίριο, όπου στεγάζεται το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Τα προς προμήθεια είδη κατατάσσονται στον ακόλουθο κωδικό του Κοινού Λεξιλογίου Δημοσίων Συμβάσεων (CPV) 42511110-5:Αντλίες θερμότητας και συμπληρωματικού CPV 51000000-9 : Υπηρεσίες εγκατάστασης.


Είδος διαδικασίας

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr.

Χρηματοδότηση της σύμβασης
Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από τον τακτικό προϋπολογισμό του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το έτος 2022.

Η συνολική εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό σαράντα τριών χιλιάδων πεντακόσιων ευρώ (43.500,00€) ευρώ άνευ ΦΠΑ, ήτοι πενήντα τριών χιλιάδων εννιακοσίων σαράντα ευρώ(53.940,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%
Η διάρκεια του έργου ορίζεται σε 40 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ.

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ., ορίζεται η Παρασκευή 26/08/2022 και ώρα 15:00.
Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Παρασκευή 02/09/2022 και ώρα 11:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ

  1. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
  2. ΕΕΣ σε μορφή pdf
  3. ΕΕΣ σε μορφή xml

 

 

21 Οκτωβρίου 2022

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο, του έργου «Λογιστική Υποστήριξη της Οικονομικής Υπηρεσίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το έτος 2023

Περιγραφή του αντικειμένου του προς ανάθεση έργου
Το προς υλοποίηση έργο αφορά στην παροχή υπηρεσιών λογιστικής υποστήριξης της Οικονομικής Υπηρεσίας του ΙΕΠ, και αναλύεται ως κατωτέρω:

Έργο του Αναδόχου θα είναι τα κάτωθι:

Σε μηνιαία βάση θα εκτελούνται ενδεικτικά οι ακόλουθες εργασίες, όπου απαιτούνται:

• Υπολογισμός, δημιουργία, υποβολή και απόδοση φόρων και λοιπών κρατήσεων υπέρ δημοσίου και υπέρ τρίτων.
• Συμφωνία μητρώου παγίων με ισοζύγιο λογιστικής. Απεικόνιση των αγορών των παγίων στις οικονομικές καταστάσεις.
• Αλλαγές της κείμενης νομοθεσίας (νόμοι, εγκύκλιοι, ΠΟΛ κλπ.) επί οικονομικών και φοροτεχνικών θεμάτων.
• Λογιστικός χαρακτηρισμός δαπανών.
• Λογιστικές Εγγραφές.
• Παραμετροποίηση και ορθή τήρηση των λογαριασμών του λογιστικού σχεδίου όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
• Μηνιαία σύνταξη –έκδοση ισοζυγίου λογαριασμών.
• Μηνιαίες Συμφωνίες Τραπεζικών Υπολοίπων και Πράξεων που υλοποιεί το ΙΕΠ.
• Μισθοδοσία προσωπικού ΙΕΠ και υποβολές στην Ενιαία Αρχή Πληρωμής (αρχείων xml, ΑΠΔ, ΕΡΓΑΝΗ).
• Καταχωρήσεις ΜΥΦ
• Μητρώο Δεσμεύσεων-Κpi
• Οικονομικές εκθέσεις και αναφορές στο Υπουργείο Παιδείας, ΕΛΣΤΑΤ, κλπ.
• Κατάρτιση και παρακολούθηση προϋπολογισμού.

Παραδοτέα:
1. Μηνιαία συνοπτική Έκθεση Εργασιών

Άπαξ (οι κατωτέρω εργασίες θα αποτελούν μέρος των αντίστοιχων μηνιαίων παραδοτέων)
1. Σύνταξη Οριστικού Ισολογισμού έτους 2022 του ΙΕΠ
2. Σύνταξη και δήλωση φορολογίας εισοδήματος έτους 2022 του Ι.Ε.Π.
3. Προσωρινός Ισολογισμός έτους 2023 του ΙΕΠ

Ομάδα Έργου - Τόπος παροχής υπηρεσιών
Όλες οι εργασίες θα πραγματοποιούνται στο χώρο του ΙΕΠ, που εδρεύει στην Αθήνα, οδός Αν. Τσόχα αρ. 36, Αμπελόκηποι-115 21 Αττικής από Ομάδα Έργου του Αναδόχου η οποία περιλαμβάνει:

- Έναν (1) Επικεφαλής/Επόπτη Λογιστή - Φοροτέχνη απόφοιτο ΑΕΙ ή ΤΕΙ, ο οποίος θα εποπτεύει την πορεία, εξέλιξη και ορθότητα των εργασιών και θα παρίσταται με φυσική παρουσία στο χώρο του ΙΕΠ μία (1) φορά σε εβδομαδιαία βάση και
- Ένα (1) μέλος Λογιστή - Φοροτέχνη απόφοιτο ΑΕΙ ή ΤΕΙ με φυσική παρουσία και απασχόληση στο χώρο του ΙΕΠ σε καθημερινή βάση κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες του Φορέα.
- Ένα (1) επιπλέον στέλεχος για υποστηρικτικές εργασίες δύο (2) φορές σε εβδομαδιαία βάση

Εξειδικευμένες εργασίες και μετά τη σύμφωνη γνώμη της Αναθέτουσας Αρχής, δύναται να πραγματοποιούνται στην έδρα του Αναδόχου.
Σε περίπτωση απουσίας κάποιου μέλους απαραίτητη η δυνατότητα αναπλήρωσης.
Ο Ανάδοχος στο πλαίσιο των προαναφερόμενων εργασιών, θα εκπροσωπεί τον Φορέα στις Δημόσιες Υπηρεσίες.

Διάρκεια
Η διάρκεια του ως άνω έργου ορίζεται σε ένα (1) έτος (ήτοι από 01-01-2023 έως 31-12-2023).

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Ο συνολικός Προϋπολογισμός του Έργου της Λογιστικής Υποστήριξης του ΙΕΠ για το έτος 2023, ανέρχεται έως του ποσού των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Κριτήριο αξιολόγησης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Οι υποψήφιοι ανάδοχοι θα υποβάλουν την προσφορά τους με συνημμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα, σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει και θα αποτελείται από:

1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Κατά την υποβολή της προσφοράς θα πρέπει να κατατεθούν επίσης:

• Γενικό Πιστοποιητικό Γ.Ε.Μ.Η ως και Πιστοποιητικό Εκπροσώπησης Γ.Ε.Μ.Η.
• Ενιαίο Πιστοποιητικό Δικαστικής Φερεγγυότητας Πρωτοδικείου Αθηνών
• Αποδεικτικό Φορολογικής Ενημερότητας
• Αποδεικτικό Ασφαλιστικής Ενημερότητας
• Αντίγραφα Ποινικού Μητρώου Μελών Δ.Σ.
• Άδεια Λειτουργίας Παροχής Λογιστικών-Φοροτεχνικών Υπηρεσιών από το Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας
• Πιστοποιητικά από ανεξάρτητους διαπιστευμένους φορείς κατά ISO 9001:2015 (Διασφάλιση Ποιότητας Υπηρεσιών), 27001:2013 (Ασφάλεια Πληροφοριών) & 22301:2019 (Διασφάλιση Επιχειρησιακής Συνέχειας), στον αντικείμενο των ζητούμενων υπηρεσιών, σε ισχύ.
• Βιογραφικά Ομάδας έργου

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 31/10/2022 και ώρα 15:00.

 

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

16 Ιανουαρίου 2023

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 05/11-01-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 11376/16-09-2022 για την ανάθεση του έργου «Ανάπτυξη Υποδομών Παρατηρητηρίου» (Αρ. Διακήρυξης 04/2022) της Πράξης «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» - Οριζόντια Πράξη Υποέργο 5 - MIS 5124310”

Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 11376/16-09-2022 (Αρ. Διακήρυξης 04/2022).

 

16 Δεκεμβρίου 2022

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 03/25-11-2022 και 04/30-11-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., για τις ανάγκες του Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 11376/16-09-2022 για την ανάθεση του έργου «Ανάπτυξη Υποδομών Παρατηρητηρίου» (Αρ. Διακήρυξης 04/2022) της Πράξης «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» - Οριζόντια Πράξη Υποέργο 5 - MIS 5124310»

 

10 Νοεμβρίου 2022

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/14-10-2022 και 2/02-11-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 11376/16-09-2022 για την ανάθεση του έργου «Ανάπτυξη Υποδομών Παρατηρητηρίου» (Αρ. Διακήρυξης 04/2022) της Πράξης «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» - Οριζόντια Πράξη Υποέργο 5 - MIS 5124310.
Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 11376/16-09-2022 (Αρ. Διακήρυξης 04/2022).

 

5 Οκτωβρίου 2022

«Έγκριση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών για τον υπ’ αρ. πρωτ. 11376/16-09-2022 Ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό με ΑΔΑΜ: 22PROC011258298 για την ανάθεση του έργου «Ανάπτυξη Υποδομών Παρατηρητηρίου» στο πλαίσιο του Υποέργου 5 της Πράξης: «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» με MIS 5124310»

 

Παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας προσφορών έως την Δευτέρα 10/10/2022 και ώρα 12:00 και παράταση της ημερομηνίας αποσφράγισης των προσφορών έως την Παρασκευή 14/10/2022 και ώρα 12:00.

Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Απόφαση παράτασης

  

3 Οκτωβρίου 2022

Διευκρινίσεις για τον υπ’ αρ. πρωτ.11376/16-09-2022, ΑΔΑΜ: 22PROC011258298 και AΡ.ΕΣΗΔΗΣ 171947-Ανοικτό Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό (αρ. Διακήρυξης 4/2022) - «Ανάπτυξη Υποδομών Παρατηρητηρίου», στο πλαίσιο του Υποέργου 5 της Πράξης με τίτλο: «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» και MIS 5124310

 


 

16 Σεπτεμβρίου 2022

Ανοικτός Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 4/2022) - «Ανάπτυξη Υποδομών Παρατηρητηρίου», στο πλαίσιο του Υποέργου 5 της Πράξης με τίτλο: «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» και MIS 5124310

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ
Αντικείμενο της Πράξης είναι η ανάπτυξη και πιλοτική λειτουργία μηχανισμού για την παρακολούθηση και αποτίμηση της πορείας ολοκλήρωσης της φοίτησης, καθώς και της διαδικασίας μετάβασης σε κύκλο σπουδών ανώτερου επιπέδου ή/και στην αγορά εργασίας. Ειδικότερα, θα αναπτυχθεί το Πληροφοριακό Σύστημα Ιχνηλάτησης από το οποίο θα εξάγονται δεδομένα, που θα αξιοποιηθούν από το ΙΕΠ για τη διαμόρφωση συμπερασμάτων που αφορούν στις ακαδημαϊκές διαδρομές των μαθητών/τριών και συγχρόνως θα τροφοδοτήσουν το πληροφοριακό σύστημα του ΕΙΕΑΔ, προκειμένου να γίνουν συσχετισμοί με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας. Από την «επικοινωνία»/ή σύνδεση αυτή θα προκύψουν πληροφορίες που θα μπορούν να αναζητήσουν μέσω του εξειδικευμένου ηλεκτρονικού κόμβου (portal) οι τελικοί χρήστες αυτού, δηλ. οι μαθητές/τριες, γονείς και εκπαιδευτικοί, και οι οποίες θα αφορούν σε τύπους προσφερόμενης εκπαίδευσης/περιεχόμενο σπουδών, τρέχουσα ζήτηση σε επαγγέλματα και απαιτούμενες δεξιότητες και συνακόλουθα σε προοπτικές εύρεσης εργασίας σε τοπικό και υπερτοπικό επίπεδο.

Για την επίτευξη των παραπάνω θα αναπτυχθούν οι υποδομές Παρατηρητηρίου και συγκεκριμένα:
A.  Ανάπτυξη και υποστήριξη λειτουργίας Πληροφοριακού Συστήματος Ιχνηλάτησης (ηλεκτρονικού κόμβου)
B. Ανάπτυξη και υποστήριξη λειτουργίας εξειδικευμένου Portal (ιστότοπου) για τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό και τις δεξιότητες που ενισχύουν την απασχολησιμότητα

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των εκατόν τριάντα χιλιάδων ευρώ (130.000,00€) μη συμπεριλαμβανόμενου του αναλογούντος ΦΠΑ, ήτοι εκατόν εξήντα μια χιλιάδες διακόσια ευρώ (161.200,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και επιμερίζεται ως εξής:

Παραδοτέο

Περιγραφή

Προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ (€)

ΦΠΑ 24% (€)

Προϋπολογισμός με ΦΠΑ (€)

Π1.1.1

Ανάπτυξη και υποστήριξη λειτουργίας Πληροφοριακού Συστήματος Ιχνηλάτησης - Αρχική έκδοση

 

 

 

80.000,00

 

 

 

19.200,00

 

 

 

99.200,00

Π1.1.2

Ανάπτυξη και υποστήριξη λειτουργίας Πληροφοριακού Συστήματος Ιχνηλάτησης- Τελική έκδοση

Π2.1.1

Ανάπτυξη και υποστήριξη λειτουργίας εξειδικευμένου Portal για τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό και τις δεξιότητες που ενισχύουν την απασχολησιμότητα- Αρχική έκδοση

 

 

 

 

 

 

50.000,00

 

 

 

 

 

 

12.000,00

 

 

 

 

 

 

62.000,00

Π2.1.2

Ανάπτυξη και υποστήριξη λειτουργίας εξειδικευμένου Portal για τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό και τις δεξιότητες που ενισχύουν την απασχολησιμότητα- Τελική έκδοση

 

Σύνολο

130.000,00

31.200,00

161.200,00

 

Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η Πέμπτη, 06/10/2022 και ώρα 15:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.

Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά την Τετάρτη, 12/10/2022 και ώρα 11:00 μέσω των αρμόδιων πιστοποιημένων στο σύστημα οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

1. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
2. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
3. ΕΕΕΣ σε μορφή xml

 

 

 

5 Αυγούστου 2022

Πρόσκληση υποβολής προσφορών για την απευθείας ανάθεση σε έναν (1) Ανάδοχο για το έργο «Διαμόρφωση περιπτέρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής στην 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης»

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Περιγραφή του Φυσικού αντικειμένου του προς Ανάθεση Έργου
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ως επιτελικός επιστημονικός φορέας που υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στα θέματα που αφορούν την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, πρόκειται να συμμετάσχει στην 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης που θα πραγματοποιηθεί από 10/09/2022 έως 18/9/2022.

Το αντικείμενο του έργου του αναδόχου είναι:
Η διαμόρφωση Περιπτέρου του Ι.Ε.Π. που θα δημιουργηθεί εντός του ευρύτερου Περιπτέρου του Υ.ΠΑΙ.Θ. σύμφωνα με τις παρακάτω προδιαγραφές:

Ιnfodesk: 1.50x0.50x1.05, με αποθηκευτικό χώρο, 1 τεμ.
Προστατευτικό plexiglass, ύψους 0.70m.
Τοιχίο: 6.50x0.20x3.00, το οποίο φέρει σήμανση, οθόνη και φωτιστικά σώματα
Λογότυπα: Λογότυπο τοποθετημένο στο infodesk.
Σκαμπό: Λευκό σκαμπό, 1 τεμ.
Τραπέζι: Γυάλινο στρογγυλό τραπέζι, 1 τεμ.
Καρέκλες: Λευκές καρέκλες συνομιλιών, 3 τεμ.
Προσπεκτοθήκες: επιδαπέδιες προσπεκτοθήκες Α4 από διάφανο Plexiglass, 1 τεμ.
Ραφίερα, 1 τεμ.
Καλάθι αχρήστων, 1 τεμ.
Οπτικοακουστικός Εξοπλισμός: Οθόνη plasma 55” (με usb), 1 τεμ.
Laptop: 1 τεμ.

Παραδοτέα-Παραλαβή-Τρόπος Πληρωμής
Η διαμόρφωση του περιπτέρου θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί στις 09/09/2022, προκειμένου στις 10/09/2022, να βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται στο ποσό των δέκα χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (10.500,00€) πλέον Φ.Π.Α. ήτοι στο ποσό των δεκατριών χιλιάδων είκοσι ευρώ (13.020,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου του Αναδόχου «Διαμόρφωση περιπτέρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής στην 86η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης» καθορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 19-09-2022, λαμβάνοντας υπόψη και τις παρεμβάσεις κατά τη διάρκεια της Έκθεσης.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: έως την Δευτέρα, 22/08/2022 και ώρα 15:00. Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
3. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

 

 

14 Δεκεμβρίου 2022

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/18-11-2022, 02/22-11-2022, και 03/05-12-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 13356/20-10-2022, αριθμό Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. 174622 και Α.Δ.ΑΜ: 22PROC011462286 (Αρ. Διακήρυξης: 05/2022), με τίτλο: «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, απολύμανσης-μικροβιοκτονίας, απεντόμωσης-μυοκτονίας και τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»
Επισημαίνεται ότι ισχύουν εν προκειμένω οι γενικές διατάξεις των άρθρων 360 επ. του ν.4412/2016 καθώς και το άρθρο 3.4 της Διακήρυξης με θέμα Προδικαστικές Προσφυγές - Προσωρινή και Οριστική Δικαστική Προστασία.

 

08 Νοεμβρίου 2022

Παροχή διευκρινίσεων σχετικά με τον αρ. πρωτ. 13356/20.10.2022 και αρ. Διακήρυξης Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού 05/2022 με τίτλο «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, απολύμανσης - μικροβιοκτονίας, απεντόμωσης - μυοκτονίας και τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής», αρ. Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.: 174622.

Σε απάντηση του από 07/11/2022 και ώρα 11:26:55 ηλεκτρονικού μηνύματος που υποβλήθηκε μέσω ΕΣΗΔΗΣ για παροχή διευκρινίσεων, σχετικά με τον υπ’ αρ. πρωτ. 13356/20.10.2022, Ανοικτό Διεθνή ηλεκτρονικό διαγωνισμό με αρ. Διακήρυξης 5/2022, ΑΔΑΜ: 22PROC011462286 και συστημικό αριθμό ΕΣΗΔΗΣ: 174622 διευκρινίζονται τα εξής:


Ερώτημα:
Σύμφωνα με το εδάφιο 6.5 "Αναπροσαρμογής της τιμής" αναφέρει πως η τιμή θα είναι σταθερή και αμετάβλητη κατά τη διάρκεια της σύμβασης. Συνεπώς δεν προβλέπεται αναπροσαρμογή κατώτατου μισθού;


Απάντηση:
Στο εδάφιο 6.5 της Διακήρυξης προστίθεται το κείμενο: «Στην περίπτωση που υπάρξει αναπροσαρμογή στον υπολογισμό του νόμιμου κατώτατου μισθού και της ισχύουσας συλλογικής σύμβασης βάσει της οποίας θα καταθέσει στην προσφορά του ο Ανάδοχος, η παρούσα σύμβαση είναι δυνατόν να τροποποιηθεί ως προς το τίμημα και μόνο ως προς το ύψος των νόμιμων αποδοχών του απασχολούμενου προσωπικού και των ασφαλιστικών εισφορών, σύμφωνα με τους περιορισμούς του άρθρου 132 ν. 4412/16.»

Σχετικό αρχείο


 

03 Νοεμβρίου 2022

Έγκριση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών για τον υπ’ αρ. πρωτ. 13356/20-10-2022 ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό με ΑΔΑΜ: 22PROC011462286 για την ανάθεση του έργου «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, απολύμανσης - μικροβιοκτονίας, απεντόμωσης- μυοκτονίας και τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

Παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών έως την Δευτέρα 14/11/2022 και ώρα 15:00 και την παράταση της ημερομηνίας αποσφράγισης των προσφορών έως την Παρασκευή 18/11/2022 και ώρα 11:00.

Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Σχετικό αρχείο

Απόφαση παράτασης

 

20 Οκτωβρίου 2022

Ανοικτός Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 05/2022) «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, απολύμανσης - μικροβιοκτονίας, απεντόμωσης - μυοκτονίας και τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Στο πλαίσιο του έργου της ανάθεσης, ο Ανάδοχος θα αναλάβει τακτική παροχή
α) υπηρεσιών καθαριότητας,
β) υπηρεσιών απολύμανσης - μικροβιοκτονίας
γ) απεντόμωσης-μυοκτονίας,
δ) υπηρεσιών τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας
στο κτίριο που στεγάζεται το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), επί της οδού Αν. Τσόχα 36, Αθήνα, σε χώρους γραφείων, αποθηκών και κοινόχρηστων χώρων.

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες κατατάσσονται στους ακόλουθους κωδικούς του Κοινού Λεξιλογίου δημοσίων συμβάσεων (CPV): 90911200-8 -ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΚΤΙΡΙΩΝ και συμπληρωματικού CPV: 90921000-9-ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗΣ ΚΑΙ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΗΣ

Είδος διαδικασίας
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr.

Χρηματοδότηση της σύμβασης
Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από τον τακτικό προϋπολογισμό του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τα οικονομικά έτη 2023 και 2024.
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των ενενήντα τεσσάρων χιλιάδων πεντακοσίων ευρώ (94.500,00€) ευρώ άνευ ΦΠΑ, ήτοι εκατόν δεκαεπτά χιλιάδων εκατόν ογδόντα ευρώ (117.180,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, και επιμερίζεται ανά έτος ως εξής:
α) 2023: σαράντα επτά χιλιάδες διακόσια πενήντα ευρώ (47.250,00€) άνευ ΦΠΑ, ήτοι πενήντα οχτώ χιλιάδες πεντακοσίων ενενήντα ευρώ (58.590,00€)
β) 2024: σαράντα επτά χιλιάδες διακόσια πενήντα ευρώ (47.250,00€) άνευ ΦΠΑ, ήτοι πενήντα οχτώ χιλιάδες πεντακοσίων ενενήντα ευρώ (58.590,00€).

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται από 01-01-2023 έως και 31-12-2024.

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.,ορίζεται η Δευτέρα 07/11/2022 και ώρα 15:00.
Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Παρασκευή 11/11/2022 και ώρα 11:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.

Σχετικά αρχεία

  1. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
  2. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
  3. ΕΕΕΣ σε μορφή xml

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top