Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για το έργο «ΠΕ 7: Διόρθωση Ερωτημάτων Ανοικτού Τύπου Σύντομης Απάντησης», στο πλαίσιο της απευθείας ανάθεσης του Υποέργου 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση και Δημοσιότητα» της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5161483

Αντικείμενο της Πράξης - Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου

Κατά το σχολικό έτος 2022-23, οι εθνικές εξετάσεις υλοποιούνται σε αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών/-τριών, το οποίο ορίζεται σε έως 6.000 μαθητές/-τριες για τη Στ' Δημοτικού και έως 6.000 μαθητές/-τριες για την Γ' Γυμνασίου. Οι συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως και 600 στον αριθμό) επιλέγονται βάσει στρωματοποιημένης δειγματοληψίας, κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής, με σκοπό τη συλλογή αντιπροσωπευτικών δεδομένων για το σύνολο της χώρας. Η Επιστημονική Επιτροπή προβαίνει στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων και ενημερώνει το Ι.Ε.Π. και την ΑΔΙΠΔΕ προκειμένου να συνταχθούν σχετικές προτάσεις προς το ΥΠΑΙΘ.

Οι απαντήσεις των μαθητών/-τριών σημειώνονται σε ειδικά διαμορφωμένα έντυπα (απαντητικά δελτία), τα οποία αποστέλλονται νωρίτερα στα σχολεία, σύμφωνα με τα προαναφερόμενα. Τα έντυπα των απαντήσεων των σχολικών μονάδων συγκεντρώνονται και αποστέλλονται άμεσα στο Ι.Ε.Π., προκειμένου οι απαντήσεις να καταχωριστούν, μετά από σάρωση των απαντητικών δελτίων, σε ειδικά διαμορφωμένη βάση δεδομένων και να γίνει η στατιστική επεξεργασία τους.

Στο πλαίσιο της Πράξης το Ι.Ε.Π. υλοποιεί το Υποέργο 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση και Δημοσιότητα».

Στο πλαίσιο του Υποέργου 1, προβλέπεται η υλοποίηση του ΠΕ7: «Διόρθωση Ερωτημάτων Ανοικτού Τύπου Σύντομης Απάντησης».

Σύμφωνα με την ισχύουσα ΑΥΙΜ (υπ’ αρ. πρωτ. 28566/20-12-2022, ΑΔΑ: 9ΒΡΤΟΞΛΔ-ΙΤ7), αντικείμενο του Πακέτου Εργασίας 7 αποτελεί η διόρθωση των ερωτημάτων ανοικτού τύπου σύντομης απάντησης των απαντητικών δελτίων των μαθητών, τα οποία θα υπάρχουν σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων για το σχολικό έτος 2022-2023. στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών-ΕΚΠΑ, ως Φορέα αυξημένου επιστημονικού κύρους και γνωστικής επάρκειας, λόγω της υψηλής εξειδίκευσης που απαιτείται, ο οποίος θα αναλάβει τη διόρθωση των ερωτημάτων ανοικτού τύπου σύντομης απάντησης.

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η διόρθωση των ερωτημάτων ανοικτού τύπου σύντομης απάντησης των απαντητικών δελτίων των μαθητών, που θα συμπεριληφθούν στις εξετάσεις του σχολικού έτους 2022-2023 και τα οποία θα υπάρχουν σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων για το σχολικό έτος 2022-2023. Η στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων των μαθητών θα γίνει σύμφωνα με τις οδηγίες της Επιστημονικής Ομάδας Έργου (ΕΟΕ).

Ο αριθμός των απαντητικών δελτίων προσδιορίζεται έως του αριθμού των 12.000, 6.000 για το Δημοτικό και 6.000 για το Γυμνάσιο, σύμφωνα με το Τεχνικό Δελτίο Πράξης (ΤΔΠ). Ο ανάδοχος θα λάβει πρόσβαση στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων (Π4.4 Βάση δεδομένων απαντητικών δελτίων) μετά το πέρας των εξετάσεων σε χρονικό διάστημα οριζόμενο από τον Επιστημονικό Υπεύθυνο της Πράξης.

Παραδοτέα ΠΕ8
Π7.1: Έκθεση Πεπραγμένων, η οποία πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τις 20/07/2023.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ μέχρι τις 31-07-2023, συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου. Το παραδοτέο θα πρέπει να έχει παραδοθεί μέχρι τις 20-07-2023, ανεξάρτητα από το χρόνο πρόσβασης στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων, που δεν μπορεί να είναι λιγότερος των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των δώδεκα χιλιάδων εκατόν τριάντα τριών ευρώ και έξι λεπτών (12.133,06€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι δεκαπέντε χιλιάδων και σαράντα πέντε ευρώ (15.045,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα 27/03/2023.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

21 Φεβρουαρίου 2023

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο, του έργου «Παροχή υπηρεσιών επισκευής και συντήρησης των κλιματιστικών μηχανημάτων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

Αντικείμενο εργασιών
Το έργο της ανάθεσης περιλαμβάνει, τις παρακάτω κατηγορίες επισκέψεων και εργασιών:

Α 1. Συντήρηση δύο (2) φορές το έτος – Χειμερινή / Θερινή περίοδος
Οι εργασίες θα εκτελούνται, δύο (2) φορές τον χρόνο και συγκεκριμένα, πριν την έναρξη της θερινής περιόδου (Απρίλιος-Μάιος) και της αντίστοιχης χειμερινής περιόδου (Οκτώβριος-Νοέμβριος). Οι μήνες που αναφέρονται είναι ενδεικτικοί και ενδέχεται να υποστούν αλλαγές, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, κατόπιν αιτήματος της υπηρεσίας.
Εναλλαγή και ρύθμιση κεντρικού συστήματος από την θέρμανση στην ψύξη. H εν λόγω αλλαγή των μόνιμων συστημάτων κλιματισμού θα γίνει το μήνα Απρίλιο (ψύξη) και το μήνα Οκτώβριο (θέρμανση), πάντα κατόπιν συνεννόησης με το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας (ΤΑΔΔΜ) και σύμφωνα με τις κρατούσες καιρικές συνθήκες.

Α2. Εργασίες μηνιαίου προληπτικού ελέγχου
Για την καλή λειτουργία των κλιματιστικών μονάδων ο Ανάδοχος είναι υποχρεωμένος να προσέρχεται και να εκτελεί κάθε μήνα, κατόπιν συνεννόησης με το ΤΑΔΔΜ, εργασίες προληπτικού ελέγχου, καθώς και τυχόν εργασίες προληπτικής συντήρησης, επιπλέον των προαναφερόμενων, που προβλέπονται από τους κατασκευαστές των κλιματιστικών μονάδων. Ο μηνιαίος προληπτικός έλεγχος θα ξεκινήσει από την υπογραφή της Σύμβασης.

Α3. Επανορθωτική συντήρηση- Έκτακτες επισκέψεις (βλάβες)
Με την έννοια έκτακτες επισκέψεις, νοούνται οι επισκέψεις του Αναδόχου εκτός του προαναφερθέντος μηνιαίου ελέγχου και μετά από κλήση της Αναθέτουσας Αρχής (τηλεφωνικώς ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) σε περίπτωση βλάβης/δυσλειτουργίας.
Ο Ανάδοχος παρέχει δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τηλεφωνική κλήση σε σταθερό ή κινητό τηλέφωνο οποιαδήποτε εργάσιμη μέρα και επέμβαση έως την επόμενη εργάσιμη μέρα μετά την κλήση προς αποκατάσταση.

Α4. Αποκατάσταση βλαβών με ανταλλακτικά (άπαξ)
Α.4.1. Αποκατάσταση βλαβών συστημάτων Εξαερισμού

Στις υποχρεώσεις του Αναδόχου περιλαμβάνεται η προμήθεια και εγκατάσταση νέων μονάδων εξαερισμού (Fan Section), σε αντικατάσταση των υφιστάμενων τα οποία έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας ή παρουσιάζουν δυσλειτουργία.

Α.4.2. Επισκευή διαρροής ψυκτικού κυκλώματος
Στις υποχρεώσεις του Αναδόχου περιλαμβάνεται η αποκατάσταση διαρροής στα ψυκτικά κυκλώματα των αντλιών θερμότητας.

Διάρκεια
Η διάρκεια του ως άνω έργου ορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως 31-12-2023.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται έως του ποσού των είκοσι επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (27.200,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι τριάντα τριών χιλιάδων επτακοσίων είκοσι οκτώ ευρώ (33.728,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής, εφόσον πληρούνται οι τεχνικές προδιαγραφές του έργου.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
3) Τα απαιτούμενα αποδεικτικά, όπως αυτά ορίζονται στις παραγράφους 1, 2 και 3 του άρθρου 6 της Πρόσκλησης.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 01/03/2023 και ώρα 15:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

18 Ιανουαρίου 2023

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Εκτύπωση Πρακτικών του Συνεδρίου του Ι.Ε.Π. με τίτλο «Αναζητώντας τη γνώση: Τα σχολικά εγχειρίδια στο Ελληνικό Κράτος».

Τεχνικές Προδιαγραφές-Απαιτήσεις έκδοσης του τόμου των Πρακτικών (Βιβλίο):

      1. Σελίδες περίπου 600 & εξώφυλλο
      2. Ποσότητα: 500 αντίτυπα
      3. Διάσταση: 210x280 mm
      4. Εκτύπωση: εσωτερικά ασπρόμαυρη εκτύπωση, εξώφυλλο 4χρ.
      5. Χαρτί: σώμα velvet 110gr, εξώφυλλο 300gr illustration
      6. Εξώφυλλο: εκτύπωση Α όψης, τετραχρωμία, πλαστικοποίηση ματ Α όψης
      7. Χαρτί illustration, 300gr, πύκμανση εκατέρωθεν της ράχης στα 5mm
      8. Βιβλιοδεσία: ραφτό-κολλητό
      9. Γραμματοσειρά: Times New Roman 12

 

Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30-06-2023, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου.

 

Εργολαβικό Αντάλλαγμα

Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται έως του ποσού των έξι χιλιάδων εξακοσίων ενενήντα τριών και πενήντα πέντε ευρώ (6.693,55€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι έως του ποσού των οκτώ χιλιάδων τριακοσίων ευρώ (8.300,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, για τη μορφοποίηση των εισηγήσεων σε κείμενο προς έκδοση (δημιουργικό), για την αναπαραγωγή και έκδοση. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής, εφόσον πληρούνται οι τεχνικές προδιαγραφές του έργου.

 

Οδηγίες υποβολής προσφοράς

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

      1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
      2. Συμπληρωμένο πίνακα συμμόρφωσης του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
      3. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙΙ της παρούσας.

 

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τρίτη, 31/01/2023 και ώρα 15:00.

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ_ΤΕΧΝ. ΠΡΟΔΙΑΓΡ.
  4. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Οργάνωση και λειτουργία Γραφείου Υποστήριξης (Help Desk) για την υποστήριξη της χρήσης του νέου τεχνολογικού εξοπλισμού που θα προμηθευτούν οι σχολικές μονάδες της χώρας» στο πλαίσιο του Υποέργου 8 με τίτλο «SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions», για την υποστήριξη της Πράξης «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700011, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) του Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU».

Έργο του Αναδόχου
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η οργάνωση και λειτουργία Γραφείου Υποστήριξης (Help Desk) για την υποστήριξη της χρήσης του νέου τεχνολογικού εξοπλισμού που θα προμηθευτούν οι σχολικές μονάδες της χώρας, στο πλαίσιο του ανωτέρω έργου.

Συγκεκριμένα το έργο του αναδόχου αφορά τις εξής Επιμέρους Ενέργειες/Εργασίες:

1. Κατασκευή Ιστοσελίδας
Μέσω της Ιστοσελίδας/Web portal που θα αναπτυχθεί ειδικά για το σκοπό αυτό θα παρέχεται διασύνδεση που θα διασφαλίζει :

  • Tην πρόσβαση σε Πληροφορίες (Συνήθεις Ερωτήσεις, Σενάρια Χρήσης κτλ.).
  • Την συμπλήρωση και Υποβολή ειδικής φόρμας για την υποβολή γραπτών ερωτημάτων, ενώ οι απαντήσεις θα λαμβάνονται στο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του χρήστη και θα είναι διαθέσιμες μέσω των «συχνών ερωτήσεων»

2. Εφαρμογή Ticketing
Η εφαρμογή Ticketing θα είναι διασυνδεδεμένη με την Ιστοσελίδα/Web portal για ερωτήματα γενικής πληροφόρησης.
Η εφαρμογή θα πρέπει να παραμετροποιηθεί κατάλληλα σε ό,τι αφορά στην δρομολόγηση των συμβάντων (ερωτημάτων), στην διαχείριση των απαντήσεων, κ.λπ., ώστε να εξασφαλιστεί, αφενός η βέλτιστη διαχείριση και εξυπηρέτηση των συμβάντων (ερωτημάτων) και αφετέρου η απρόσκοπτη συνεργασία του Help Desk με το Back Office, για την εξυπηρέτηση ερωτημάτων, τα οποία χρήζουν απάντησης από το 2nd Level Support, που θα στελεχώνεται από εξειδικευμένα στελέχη.
Η εφαρμογή Ticketing θα διαθέτει κατ’ ελάχιστον τα ακόλουθα βασικά χαρακτηριστικά:

  • Εισαγωγή αναγγελίας συμβάντος (ερωτήματος) μέσω email ή τηλεφωνικά
  • Εισαγωγή αναγγελίας συμβάντος (ερωτήματος) μέσω Web Portal
  • Δημιουργία υπόθεσης με μοναδικό αναγνωριστικό για κάθε αναγγελία
  • Πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία
  • Εύχρηστο και φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον εργασίας (user friendly GUI)

Οι διακριτοί ρόλοι που υφίστανται στην εφαρμογή Ticketing, είναι οι παρακάτω:

  1. End-User (Guest / Registered). Ο χρήστης που υποβάλλει αίτημα.
  2. Προσωπικό υποστήριξης (Agents). Οι υπεύθυνοι για την παρακολούθηση και την επίλυση
    των αιτημάτων υποστήριξης.
  3. Διαχειριστές εργαλείου (Administrators).

3. Τηλεφωνικό Κέντρο και Call Center
Για την υλοποίηση της συγκεκριμένης δέσμης Υπηρεσιών απαιτείται από τον ανάδοχο να οργανώσει και να διαθέσει ολοκληρωμένη υπηρεσία Help Desk, η οποία θα είναι διαθέσιμη μέσω τηλεφώνου, email, web portal.
Το έργο θα υλοποιηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να διασφαλίζονται όλες οι προδιαγραφές ποιότητας και να επιτυγχάνεται το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα στην εξυπηρέτηση των κλήσεων.

4. Επιχειρησιακή Λειτουργία Call Center – Ομάδα Έργου
Το Help desk θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως και Παρασκευή) και το ωράριο λειτουργίας θα είναι 9:00 – 21:00.

Για την εξυπηρέτηση των τηλεφωνικών κλήσεων και των γραπτών ερωτημάτων θα απασχολούνται κατ’ ελάχιστον τρείς (3) Agents (εξυπηρετητές των κλήσεων και των tickets), καθώς και ένας (1) τουλάχιστον Supervisor του έργου.

Παραδοτέα
Π.8.1 Αναφορά πεπραγμένων ανά μήνα η οποία θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

  1. Ενέργειες στις οποίες προέβη η ανάδοχος εταιρεία
  2. Κατάλογος με τα ερωτήματα που υποβλήθηκαν και τις απαντήσεις που δόθηκαν

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31-07-2023, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως 30-06-2023.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 20/03/2023.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

27 Ιανουαρίου 2023

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Παροχή Υπηρεσιών Σχεδιασμού, Επιμέλειας και Έκδοσης Πεντάτομου Εγχειριδίου με τίτλο: «Πλατφόρμα 21+: Εργαστήρια Δεξιοτήτων και το Συμπεριληπτικό Σχολείο του 21ου αιώνα»


Τεχνικές Προδιαγραφές:

1. Σελίδες: Σύνολο 304 σελίδες (συν 4 για εξώφυλλο)
2. Αριθμός αντιτύπων: 400
3. Σελιδοποίηση: ΝΑΙ
4. Επιμέλεια φιλολογική και γραφιστική και δημιουργία infographics (Το αρχείο θα δοθεί σε doc σε ψηφιακή μορφή)
5. Διαστάσεις: Διάσταση Α4
6. Χαρτί σώματος: velvet 115gr
7. Υλικό εξωφύλλου: velvet 300gr με πλαστικοποίηση
8. Εκτύπωση σώματος: Έγχρωμο cmyk 4/4
9. Εκτύπωση εξωφύλλου: CMYK 4/0
10. Βιβλιοδεσία: ραφτοκόλλητο
11. Πλαστικοποίηση εξωφύλλου: matt ή gloss

Χρονοδιάγραμμα έργου

1. Ο Ανάδοχος θα λάβει από το Ι.Ε.Π. το δημιουργικό υλικό εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ.
2. Ο Ανάδοχος θα προσκομίσει είτε θα αποστείλει με δικά του έξοδα στην έδρα του Ι.Ε.Π. (Αν. Τσόχα 36, Αθήνα), προς έγκριση από την Υπεύθυνη του Έργου, το ψηφιακό δοκίμιο του εγχειριδίου σε μορφή PDF εντός πενήντα (50) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα του αποσταλεί το δημιουργικό υλικό από την Αναθέτουσα Αρχή.
3. Στην περίπτωση που χρειαστούν τυχόν αλλαγές/διορθώσεις, ο Ανάδοχος θα πρέπει να τις ενσωματώσει μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία επισήμανσής τους από την Αναθέτουσα Αρχή, ώστε να οριστικοποιηθεί από την πλευρά της Αναθέτουσας Αρχής η έγκριση του δοκιμίου.
4. Μετά την τελική έγκριση του ψηφιακού δοκιμίου από την Υπεύθυνη του Έργου θα γίνει η οριστική εκτύπωση των αντιτύπων εντός είκοσι πέντε (25) εργάσιμων ημερών και ο Ανάδοχος θα παραδώσει με δικά του έξοδα τα εκτυπωμένα αντίτυπα στην έδρα του Ι.Ε.Π. (Αν. Τσόχα 36, Αθήνα).

Παραδοτέα

1. Ένα ψηφιακό δοκίμιο του εγχειριδίου σε μορφή PDF.
2. 400 αντίτυπα του επετειακού εγχειριδίου με τίτλο: «Πλατφόρμα 21+: Εργαστήρια Δεξιοτήτων και το Συμπεριληπτικό Σχολείο του 21ου αιώνα», τα οποία θα παραδοθούν εντός είκοσι πέντε (25) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία τελικής έγκρισης του ψηφιακού δοκιμίου.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της Σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30-08-2023, συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται στο ποσό των επτά χιλιάδων διακοσίων πενήντα οκτώ ευρώ και έξι λεπτών (7.258,06€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι εννέα χιλιάδων ευρώ (9.000,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένο πίνακα συμμόρφωσης του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
3) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως τη Δευτέρα, 06/02/2023.

 

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ_ΤΕΧΝ. ΠΡΟΔΙΑΓΡ.
4. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

29 Ιουνίου 2023

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ 7/27-06-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 39237/30-12-2022 «Εγκατάσταση Λογιστικού συστήματος, ανάλυση και βασική παραμετροποίησή του και μετάπτωση στοιχείων για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» (Αρ. Διακήρυξης 09/2022)
Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 39237/30-12-2022 (Αρ. Διακήρυξης 09/2022).

 

16 Ιουνίου 2023

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ 6/14-06-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 39237/30-12-2022 «Εγκατάσταση Λογιστικού συστήματος, ανάλυση και βασική παραμετροποίησή του και μετάπτωση στοιχείων για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» (Αρ. Διακήρυξης 09/2022)

 

30 Μαΐου 2023

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ 5/26-05-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 39237/30-12-2022 «Εγκατάσταση Λογιστικού συστήματος, ανάλυση και βασική παραμετροποίησή του και μετάπτωση στοιχείων για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» (Αρ. Διακήρυξης 09/2022).
Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 39237/30-12-2022 (Αρ. Διακήρυξης 09/2022).

 

20 Φεβρουαρίου 2023

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ 1/08-02-2023, και 2/15-02-2023 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 39237/30-12-2022 «Εγκατάσταση Λογιστικού συστήματος, ανάλυση και βασική παραμετροποίησή του και μετάπτωση στοιχείων για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» (Αρ. Διακήρυξης 09/2022)
Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 39237/30-12-2022 (Αρ. Διακήρυξης 09/2022).

 

16 Ιανουαρίου 2023

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ (Αρ. Διακήρυξης: 09/2022), αναρτημένο στο ΚΗΜΔΗΣ, όπου προκηρύσσεται διαγωνισμός για: «Εγκατάσταση Λογιστικού συστήματος, ανάλυση και βασική παραμετροποίησή του και μετάπτωση στοιχείων για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

  1. ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ
  2. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ (Αρ. Διακήρυξης: 09/2022)

Επισημαίνεται: Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η Πέμπτη 02/02/2023 και ώρα 15:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Τετάρτη 08/02/2023 και ώρα 13:00 μέσω των αρμόδιων πιστοποιημένων στο σύστημα οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

 

30 Δεκεμβρίου 2022

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η επιλογή Αναδόχου, με υποχρέωση την εγκατάσταση Λογιστικού συστήματος, την ανάλυση και τη βασική παραμετροποίησή του, την μετάπτωση στοιχείων, την εκπαίδευση των χρηστών-διαχειριστών καθώς και την υποστήριξη κατά την έναρξη της λειτουργίας του.

Είδος διαδικασίας
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr.

Χρηματοδότηση της σύμβασης
Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από τον τακτικό προϋπολογισμό του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το οικονομικό έτος 2023.
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των εξήντα χιλιάδων ευρώ (60.000,00) μη συμπεριλαμβανόμενου του αναλογούντος ΦΠΑ, ήτοι εβδομήντα τέσσερις χιλιάδες τετρακόσια ευρώ (74.400,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Η διάρκεια της σύμβασης άρχεται από την υπογραφή της και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τέσσερεις (4) μήνες.

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ., ορίζεται η Δευτέρα 16/01/2023 και ώρα 15:00.
Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Παρασκευή 20/01/2023 και ώρα 13:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ

Σχετικά Αρχεία

  1. ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
  2. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
  3. ΕΕΕΣ σε μορφή xml

ΈΡΓΟ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ
Αντικείμενο του έργου είναι οι ηλεκτρολογικές εργασίες που υποδεικνύονται από τον ανάδοχο της υπ΄ αρ. πρωτ. 30385/23-12-2022 (ΑΔΑΜ: 22SYMV011897357 2022-12-23) σύμβασης ως απαραίτητες για την έκδοση Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (Υ.Δ.Ε.) και τη συμμόρφωση της εγκατάστασης με τα Πρότυπα (ΕΛΟΤ HD384, ΕΛΟΤ 60364 και ΚΕΗΕ).

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΕΡΓΟΥ
Η διάρκεια του έργου ορίζεται εντός είκοσι (20) ημερών από την επομένη της ημερομηνίας ανάρτησης της απόφασης ανάθεσης στη Διαύγεια.

ΠΑΡΑΛΑΒΗ
Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών του Αναδόχου θα πραγματοποιηθεί επανέλεγχος της εγκατάστασης και εφόσον τα αποτελέσματα των μετρήσεων είναι εντός των αποδεκτών ορίων των Προτύπων ΕΛΟΤ HD384, ΕΛΟΤ 60364 και ΚΕΗΕ (Β΄ Φάση της υπ΄ αρ. πρωτ. 30385/23-12-2022, ΑΔΑΜ:22SYMV011897357 2022-12-23 Σύμβασης), θα προχωρήσει η παραλαβή του έργου από το ΙΕΠ.
Σημειώνεται ότι, εάν μετά την ολοκλήρωση των διορθωτικών εργασιών συμμόρφωσης της εγκατάστασης με τα πρότυπα ΕΛΟΤ HD384, ΕΛΟΤ 60364 και ΚΕΗΕ από το παρόν έργο, οι δοκιμές και οι μετρήσεις που θα γίνουν από τον ανάδοχο στην Β ́ Φάση της υπ΄ αρ. πρωτ. 30385/23-12-2022 σύμβασης δεν κυμαίνονται εντός των αποδεκτών ορίων/ανοχών, το ως άνω έργο δεν θα δύναται να παραληφθεί από την αρμόδια Επιτροπή, μέχρι διόρθωσης όλων των σφαλμάτων καθ ́ υπόδειξη του διενεργούντος τους ελέγχους και τις μετρήσεις σύμφωνα με την αναλυτική του αναφορά.

ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ
Ο συνολικός Προϋπολογισμός του Έργου σύμφωνα με την υποβληθείσα στο ΙΕΠ αναφορά του αναδόχου της υπ΄ αρ. πρωτ. 30385/23-12-2022 σύμβασης , ανέρχεται έως του ποσού των τεσσάρων χιλιάδων εβδομήντα πέντε ευρώ (4.075,00€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι πέντε χιλιάδες πενήντα τρία ευρώ (5.053,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.
Στο ανωτέρω ποσό συμπεριλαμβάνεται η αμοιβή του Αναδόχου και ο απαραίτητος υλικοτεχνικός εξοπλισμός για την πλήρη εκτέλεση του έργου που θα πρέπει να διαθέτει ο Ανάδοχος.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Στην προσφορά του κάθε ενδιαφερόμενου κατατίθενται όλα επί ποινή αποκλεισμού τα κάτωθι δικαιολογητικά :

1. Κατάλληλη άδεια ηλεκτρολόγου εγκαταστάτη (βεβαίωση αναγγελίας δραστηριότητας).
2. Υπεύθυνη δήλωση ότι οι προς εκτέλεση εργασίες θα συμφωνούν πλήρως με τις τεχνικές προδιαγραφές ΕΛΟΤ HD 384, ΕΛΟΤ 60364 και ΚΕΗΕ και ότι απαιτείται από την κείμενη νομοθεσία, ότι διαθέτει τον απαραίτητο εξοπλισμό, την εξειδικευμένη τεχνογνωσία και το επαρκές και κατάλληλο προσωπικό για την εκτέλεση των υπηρεσιών που του ανατίθενται, ότι δεν έχει αποκλεισθεί η συμμετοχή του από διαγωνισμούς και δεν έχει υποπέσει σε σοβαρό παράπτωμα κατά την άσκηση της επαγγελματικής του δραστηριότητας, καθώς και ότι δεν απασχολεί ούτε πρόκειται να απασχολήσει καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης ανασφάλιστο προσωπικό.

Κάθε ενδιαφερόμενος δύναται να επισκεφθεί τους χώρους του ΙΕΠ, προκειμένου ναλάβει γνώση του αντικειμένου των εργασιών και των ειδικών συνθηκών των απαιτούμενων εργασιών.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τρίτη, 14/03/2023 και ώρα 15:00.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

20 Ιανουαρίου 2023

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «ΠΕ4: Λοιπές υποστηρικτικές ενέργειες για τη διεξαγωγή των εξετάσεων κατά το σχολικό έτος 2022-2023, στο πλαίσιο του Υποέργου 1, της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ΄ Τάξης των γυμνασίων», με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5161483»

Κατά το σχολικό έτος 2022-23, oι εθνικές εξετάσεις υλοποιούνται σε αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών/-τριών, το οποίο ορίζεται σε έως 6.000 μαθητές/-τριες για τη Στ' Δημοτικού και έως 6.000 μαθητές/-τριες για την Γ' Γυμνασίου. Οι συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως και 600 στον αριθμό) επιλέγονται βάσει στρωματοποιημένης δειγματοληψίας, κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής, με σκοπό τη συλλογή αντιπροσωπευτικών δεδομένων για το σύνολο της χώρας.

Αντικείμενο έργου του Αναδόχου είναι Υποστηρικτικές ενέργειες για τη διεξαγωγή των εξετάσεων κατά το σχολικό έτος 2022-2023, οι οποίες περιλαμβάνουν την εκτύπωση και παράδοση των απαντητικών δελτίων στα συμμετέχοντα σχολεία, τη συλλογή τους από τα σχολεία και την παράδοσή τους στο Ι.Ε.Π. και τη σάρωση των απαντητικών δελτίων σε χώρο του Ι.Ε.Π. Επιπλέον, θα υπάρξει ανάγκη για τεχνική υποστήριξη (helpdesk) από υπαλλήλους του αναδόχου καθόλη τη διάρκεια των εξετάσεων.

Συγκεκριμένα το έργο του αναδόχου αφορά τις εξής Επιμέρους Ενέργειες/Εργασίες:

  • Εκτύπωση 15.000 απαντητικών δελτίων σύμφωνα με τις παρακάτω προδιαγραφές:
      • 4χρωμη εκτύπωση δύο όψεων
      •  Διάσταση χαρτιού Α4 (21x29.7 ακριβώς)
      • Βάρος χαρτιού 140 gsm τύπου "Γραφής" (FSC)
  • Διαμοιρασμός σε 630 πακέτα με προκαθορισμένες ποσότητες
  • Διανομή και παράδοση των απαντητικών δελτίων στα συμμετέχοντα σχολεία
  • Συλλογή των απαντητικών δελτίων από τα σχολεία και παράδοση αυτών στο Ι.Ε.Π.
  • Παρακολούθηση μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής των αποστολών και παραλαβών των απαντητικών δελτίων (μέσω οn-line πλατφόρμας στην οποία καλούνται τα σχολεία να ενημερώσουν ότι έγινε παραλαβή, αποστολή και ο ανάδοχος να επικυρώσει την παραλαβή)
  • Tεχνική υποστήριξη (τηλεφωνική και μέσω ticketing system) από τουλάχιστον 3 άτομα για διάστημα 20 εργάσιμων ημερών είτε εντός του χώρου του ΙΕΠ είτε στην έδρα του Αναδόχου
  • Σάρωση των απαντητικών δελτίων (περίπου 12.000) από εργαζόμενους του αναδόχου στο χώρο και με τον εξοπλισμό του ΙΕΠ σε συνεργασία με τον Υπεύθυνο της Πράξης. Η διαθεσιμότητα των εργαζομένων στον χώρο του ΙΕΠ είναι απαραίτητη για τουλάχιστον 15 και έως 20 εργάσιμες ημέρες)
  • Παράδοση βάσης δεδομένων απαντητικών δελτίων:
      • Αρχεία pdf για το σύνολο των απαντητικών δελτίων με όνομα αρχείου μοναδικό κωδικό ο οποίος θα αναφέρεται στην αντίστοιχη καταχώρηση στο λογιστικό φύλλο αποτελεσμάτων.
      • Απαντήσεις σε ένα λογιστικό φύλλο ανά βαθμίδα εκπαίδευσης (αρχείο τύπου xlsx ή xls) για όλες τις απαντήσεις κλειστού τύπου και τα δημογραφικά στοιχεία. Το αναγνωριστικό πεδίο της κάθε γραμμής δεδομένων (κωδικός / 1η στήλη σε κάθε φύλλο) θα αντιστοιχίζεται μοναδικά σε ένα αρχείο pdf απαντητικού δελτίου.
      • Αρχεία εικόνας (τύπου jpg – ανάλυσης 300dpi - ) για τις απαντήσεις ανοιχτού τύπου (2 από κάθε pdf) με όνομα αρχείου που θα αντιστοιχίζεται μοναδικά σε ένα αρχείο pdf απαντητικού δελτίου, με την προσθήκη στο όνομα ένδειξης αντικειμένου π.χ. xxxxxxxxx-G και xxxxxxxxx-Μ για γλώσσα και μαθηματικά αντίστοιχα, όπου xxxxxxxxx είναι ο μοναδικός κωδικός αρχείου pdf απαντητικού δελτίου).

Παραδοτέα ΠΕ 4

Π4.1 Δείγμα εκτυπωμένων απαντητικών δελτίων:

    • Από την υπογραφή της σύμβασης και έως δεκαπέντε (15) ημέρες.

Π4.2 Ηλεκτρονικά δεδομένα παρακολούθησης αποστολών και παραλαβών των απαντητικών δελτίων:

    • Από την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης που καθορίζει τα σχολεία διενέργειας των εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα και έως είκοσι (20) ημέρες.

Π4.3 Παρουσιολόγιο υπαλλήλων σάρωσης απαντητικών δελτίων
Π4.4 Βάση δεδομένων απαντητικών δελτίων
Π4.5 Παρουσιολόγιο υπαλλήλων Τεχνικής Υποστήριξης (Helpdesk)

Διάρκεια

Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31-07-2023, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως 30-06-2023.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των είκοσι τεσσάρων χιλιάδων διακοσίων εννιακοσίων εξήντα επτά ευρώ και εβδομήντα τεσσάρων λεπτών (24.967,74€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι τριάντα χιλιάδων εννιακοσίων εξήντα ευρώ (30.960,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα 30/01/2023

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

 

10 Φεβρουαρίου 2023

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/08.02.2023 Πρακτικού της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών, και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., με υποχρέωση χρήσης του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΣΗΔΗΣ) για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 38196/29-12-2022, αριθμό Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. 180824 και ΑΔΑΜ: 22PROC011927436 (Αρ. Διακήρυξης: 08/2022), με τίτλο: «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, απολύμανσης-μικροβιοκτονίας, απεντόμωσης-μυοκτονίας και τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

Κατά της εν λόγω απόφασης χωρεί προδικαστική προσφυγή, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 3.4 της με αρ. πρωτ. 38196/29-12-2022 (Αρ. Διακήρυξης 08/2022).

 

27 Ιανουαρίου 2023

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/20-01-2023 και 2/23-01-2023 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του Ι.Ε.Π., για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 38196/29-12-2022, (Αρ. Διακήρυξης: 08/2022), με τίτλο: «Παροχή υπηρεσιών καθαριότητας, απολύμανσης-μικροβιοκτονίας, απεντόμωσης-μυοκτονίας και τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας για τις ανάγκες του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής»

 

29 Δεκεμβρίου 2022

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Στο πλαίσιο του έργου της ανάθεσης, ο Ανάδοχος θα αναλάβει τακτική παροχή
α) υπηρεσιών καθαριότητας,
β) υπηρεσιών απολύμανσης - μικροβιοκτονίας
γ) απεντόμωσης-μυοκτονίας,
δ) υπηρεσιών τεχνικών εργασιών μικρής κλίμακας
στο κτίριο που στεγάζεται το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), επί της οδού Αν. Τσόχα 36, Αθήνα, σε χώρους γραφείων, αποθηκών και κοινόχρηστων χώρων.

Είδος διαδικασίας
Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του ν. 4412/16, όπως ισχύει σήμερα και σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Διακήρυξης και τα επισυναπτόμενα σε αυτήν παραρτήματα, τα οποία αποτελούν αναπόσπαστο μέρος αυτής, με χρήση της Πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.) της διαδικτυακής πύλης του συστήματος www.promitheus.gov.gr.

Χρηματοδότηση της σύμβασης
Η παρούσα σύμβαση χρηματοδοτείται από τον τακτικό προϋπολογισμό του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τα οικονομικά έτη 2023 και 2024.
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των ογδόντα επτά χιλιάδων διακόσια πενήντα ευρώ (87.250,00,€) ευρώ άνευ ΦΠΑ, ήτοι εκατόν οκτώ χιλιάδες εκατόν ενενήντα ευρώ (108.190,00 €) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και επιμερίζεται ανά έτος ως εξής:
α) 2023: σαράντα χιλιάδες ευρώ (40.000,00€) άνευ ΦΠΑ, ήτοι σαράντα εννέα χιλιάδες εξακόσια ευρώ (49.600,00€), συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%
β) 2024: σαράντα επτά χιλιάδες διακόσια πενήντα ευρώ (47.250,00€) άνευ ΦΠΑ, ήτοι πενήντα οχτώ χιλιάδες πεντακόσια ενενήντα ευρώ (58.590,00€), συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται από 01-03-2023 έως και 31-12-2024.

Ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών στη Διαδικτυακή πύλη του https://www.promitheus.gov.gr του Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.,ορίζεται η Δευτέρα 16/01/2023 και ώρα 15:00.
Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Παρασκευή 20/01/2023 και ώρα 11:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.

Σχετικά αρχεία

  1. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
  2. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
  3. ΕΕΕΣ σε μορφή xml

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου της διοργάνωσης, υλοποίησης και τεχνικής υποστήριξης της Διημερίδας με θέμα: “Ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας για τις Δράσεις στο πλαίσιο των Πράξεων «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών/Εκπαιδευτών σε θέματα Μαθητείας» με MIS 5008057 και «Μια νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ: Υλοποίηση της Επιμόρφωσης» με MIS 5022549” του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση, ΕΣΠΑ 2014-2020»

Έργο του Αναδόχου
Το υπό ανάθεση έργο αφορά στη διοργάνωση, υλοποίηση και τεχνική υποστήριξη της διεξαγωγής της διημερίδας.
Συγκεκριμένα οι ενέργειες που θα πραγματοποιηθούν είναι οι εξής:

    • Δημιουργία ψηφιακής πρόσκλησης για τη Διημερίδα
    • Διάχυση της Πρόσκλησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης/ ανάρτηση σε ιστοσελίδες σχετικές με το αντικείμενο της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και της Μαθητείας (εκπαιδευτικά και ενημερωτικά portal κτλ)
    • Παραγωγή δύο ενημερωτικών intro promo videos, ένα για κάθε Πράξη ξεχωριστά, στο θεσμό της Μαθητείας και της ΜΝΑΕ, σύντομης διάρκειας 30 έως 45 sec, τα οποία θα προβληθούν κατά την έναρξη των εργασιών της κάθε ημέρας της Διημερίδας
    • Διάθεση πλατφόρμας υλοποίησης της Διημερίδας, και τεχνική υποστήριξη των χρηστών κατά τη διεξαγωγή της:
          • παραλαβή αιτήσεων συμμετεχόντων,
          • δημιουργία φόρμας web access χρηστών και διάθεση κωδικών για την online παρακολούθηση,
          • ζωντανή κάλυψη – live streaming - των εργασιών της διημερίδας με συγχρονισμό διαφανειών παρουσίασης και αποθήκευση,
          • υποστήριξη των συμμετεχόντων (ομιλητών και κοινού) κατά τη διάρκεια διεξαγωγής της διημερίδας

Χρονοδιάγραμμα έργου

    1. Για τα Π1, Π2, Π4 η παράδοση από τον ανάδοχο θα γίνει εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών μετά την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης και σε κάθε περίπτωση πριν την έναρξη της διημερίδας.
    2. Για το Π3 η παράδοση από τον ανάδοχο θα γίνει έως και είκοσι (20) ημερολογιακές ημέρες μετά την ημερομηνία λήξης της διημερίδας.

Παραδοτέα

Π1: Ψηφιακή Πρόσκληση Διημερίδας
Π2: Δύο ενημερωτικά promo intro videos, ένα για κάθε Πράξη ξεχωριστά
Π3: Ηλεκτρονικό αρχείο (ψηφιακή καταγραφή των εργασιών της Διημερίδας, λίστα συμμετεχόντων με ατομικά στοιχεία και στοιχεία επικοινωνίας)
Π4: Αναφορά εργασιών για τις δράσεις ενημέρωσης και διάχυσης της πρόσκλησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης/ ανάρτηση σε ιστοσελίδες

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της Σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 30-04-2023, συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται στο ποσό των εννέα χιλιάδων ευρώ (9.000,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24% ήτοι έντεκα χιλιάδων εκατόν εξήντα ευρώ (11.160,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% και λοιπών νόμιμων κρατήσεων. Το ποσό θα διαμοιραστεί ισόποσα στις δύο Πράξεις που συμμετέχουν ως εξής: τέσσερις χιλιάδες πεντακόσια ευρώ (4.500,00€) εκάστη πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι πέντε χιλιάδες πεντακόσια ογδόντα ευρώ (5.580,00€ εκάστη) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% και λοιπών νόμιμων κρατήσεων.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 06/03/2023 και ώρα 15:00.

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Επικοινωνία

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Social Media

Χάρτης ΙΕΠ

Top