Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/03-03-2023, 2/10-03-2023 και 3/21-03-2023 Πρακτικών της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, για την υποστήριξη του ΥΠ 1 του Έργου με κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5174140

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/03-03-2023, 2/10-03-2023 και 3/21-03-2023 Πρακτικών της 1ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Συντονιστών» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτό κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 24-03-2023 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 29-03-2023 και ώρα 15:00.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/03-03-2023, 2/10-03-2023 και 3/21-03-2023 Πρακτικών...

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο ΕΜΠ Αθηνών του έργου ΠΕ 8: Στατιστική επεξεργασία αποτελεσμάτων», στο πλαίσιο της απευθείας ανάθεσης του Υποέργου 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση και Δημοσιότητα» της Πράξης με κωδικό ΟΠΣ 5161483

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Αθηνών του έργου ΠΕ 8: Στατιστική επεξεργασία αποτελεσμάτων», στο πλαίσιο της απευθείας ανάθεσης του Υποέργου 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση και Δημοσιότητα» της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5161483.

Αντικείμενο της Πράξης - Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου
Κατά το σχολικό έτος 2022-23, οι εθνικές εξετάσεις υλοποιούνται σε αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών/-τριών, το οποίο ορίζεται σε έως 6.000 μαθητές/-τριες για τη Στ' Δημοτικού και έως 6.000 μαθητές/-τριες για την Γ' Γυμνασίου. Οι συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως και 600 στον αριθμό) επιλέγονται βάσει στρωματοποιημένης δειγματοληψίας, κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής, με σκοπό τη συλλογή αντιπροσωπευτικών δεδομένων για το σύνολο της χώρας.

Οι απαντήσεις των μαθητών/-τριών σημειώνονται σε ειδικά διαμορφωμένα έντυπα (απαντητικά δελτία), τα οποία αποστέλλονται νωρίτερα στα σχολεία, σύμφωνα με τα προαναφερόμενα. Τα έντυπα των απαντήσεων των σχολικών μονάδων συγκεντρώνονται και αποστέλλονται άμεσα στο Ι.Ε.Π., προκειμένου οι απαντήσεις να καταχωριστούν, μετά από σάρωση των απαντητικών δελτίων, σε ειδικά διαμορφωμένη βάση δεδομένων και να γίνει η στατιστική επεξεργασία τους.

Στο πλαίσιο της Πράξης το Ι.Ε.Π. υλοποιεί το Υποέργο 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση και Δημοσιότητα».

Στο πλαίσιο του Υποέργου 1, προβλέπεται η υλοποίηση του «ΠΕ 8: Στατιστική επεξεργασία αποτελεσμάτων».

Σύμφωνα με την ισχύουσα ΑΥΙΜ (υπ’ αρ. πρωτ. 28566/20-12-2022, ΑΔΑ: 9ΒΡΤΟΞΛΔ-ΙΤ7), αντικείμενο του Πακέτου Εργασίας 8 αποτελεί η στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων των μαθητών που θα συμπεριληφθούν στις εξετάσεις του σχολικού έτους 2022-2023 και τα οποία καταχωρούνται σε βάση δεδομένων στο πλαίσιο του ΠΕ4. Προβλέπεται επίσης η δυνατότητα απευθείας ανάθεσης (σύμφωνα με το Ν. 4412/2016 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει) στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο ΕΜΠ, ως Φορέα αυξημένου επιστημονικού κύρους και γνωστικής επάρκειας, λόγω της υψηλής εξειδίκευσης που απαιτείται, για να αναλάβει τη στατιστική επεξεργασία αποτελεσμάτων, σύμφωνα με τις οδηγίες της ΕΟΕ.

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων των μαθητών, που θα συμπεριληφθούν στις εξετάσεις του σχολικού έτους 2022-2023 και τα οποία θα υπάρχουν σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων για το σχολικό έτος 2022-2023. Η στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων των μαθητών θα γίνει σύμφωνα με τις οδηγίες της Επιστημονικής Ομάδας Έργου (ΕΟΕ).

Ο αριθμός των απαντητικών δελτίων προσδιορίζεται έως του αριθμού των 12.000, 6.000 για το Δημοτικό και 6.000 για το Γυμνάσιο, σύμφωνα με το Τεχνικό Δελτίο Πράξης (ΤΔΠ). Ο ανάδοχος θα λάβει πρόσβαση στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων (Π4.4 Βάση δεδομένων απαντητικών δελτίων) μετά το πέρας των εξετάσεων σε χρονικό διάστημα οριζόμενο από τον Επιστημονικό Υπεύθυνο της Πράξης.

Παραδοτέα ΠΕ8
Π8.1: Έκθεση Στατιστικής Επεξεργασίας Αποτελεσμάτων, η οποία θα πρέπει να ολοκληρωθεί πλήρως και προσηκόντως το αργότερο έως τις 20-08-2023.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ μέχρι τις 31-08-2023, συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου. Το παραδοτέο θα πρέπει να έχει παραδοθεί μέχρι τις 20-08-2023, ανεξάρτητα από το χρόνο πρόσβασης στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων, που δεν μπορεί να είναι λιγότερος των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των τεσσάρων χιλιάδων τριάντα δύο ευρώ και είκοσι έξι λεπτών (4032.26€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι πέντε χιλιάδων ευρώ (5.000,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 27/03/2023.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Περισσότερα: Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο ΕΜΠ Αθηνών του έργου ΠΕ 8: Στατιστική επεξεργασία...

ΜΕΝΤΟΡΑΣ - Τεύχος 20 (Νέο)

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος (20ο) του επιστημονικού περιοδικού Μέντορας»

Περισσότερα...

 

 

Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/21-02-2023, 2/23-02-2023, 3/01-03-2023, 4/09-03-2023 και 5/13-03-2023 Πρακτικών της Διαρκούς Επιτροπής αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για την υπ’ αρ. πρωτ. 15515/27-01-2023 (ΑΔΑ: 6Δ7ΟΟΞΛΔ-ΛΑΟ) Πρόσκληση

Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/21-02-2023, 2/23-02-2023, 3/01-03-2023, 4/09-03-2023 και 5/13-03-2023 Πρακτικών της «Διαρκούς Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων φυσικών προσώπων-ελευθέρων επαγγελματιών για την υποστήριξη των συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων πλην Μητρώων» στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 15515/27-01-2023 (ΑΔΑ: 6Δ7ΟΟΞΛΔ-ΛΑΟ) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος του ΙΕΠ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με δύο (2) ελεύθερους επαγγελματίες, Πτυχιούχους Ανώτατης εκπαίδευσης, για την κάλυψη των αναγκών α) διοικητικής / διαχειριστικής υποστήριξης (κωδικός θέσης Κ.Θ.1) και β) τεχνικής υποστήριξης (κωδικός θέσης Κ.Θ.2) στο πλαίσιο του Υποέργου 1: «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700009, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140, Δράση 16676 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας), το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, από την Παρασκευή 24-03-2023 και ώρα 15:00 έως και την Τετάρτη 29.03.2023 και ώρα 15:00.

Περισσότερα: Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/21-02-2023, 2/23-02-2023, 3/01-03-2023,...

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο ΕΚΠΑ Αθηνών το έργο «ΠΕ 7: Διόρθωση Ερωτημάτων Ανοικτού Τύπου Σύντομης Απάντησης», στο πλαίσιο της απευθείας ανάθεσης του Υποέργου 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση και Δημοσιότητα», Πράξη ΟΠΣ (MIS) 5161483

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών για το έργο «ΠΕ 7: Διόρθωση Ερωτημάτων Ανοικτού Τύπου Σύντομης Απάντησης», στο πλαίσιο της απευθείας ανάθεσης του Υποέργου 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση και Δημοσιότητα» της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5161483

Αντικείμενο της Πράξης - Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου

Κατά το σχολικό έτος 2022-23, οι εθνικές εξετάσεις υλοποιούνται σε αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών/-τριών, το οποίο ορίζεται σε έως 6.000 μαθητές/-τριες για τη Στ' Δημοτικού και έως 6.000 μαθητές/-τριες για την Γ' Γυμνασίου. Οι συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως και 600 στον αριθμό) επιλέγονται βάσει στρωματοποιημένης δειγματοληψίας, κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής, με σκοπό τη συλλογή αντιπροσωπευτικών δεδομένων για το σύνολο της χώρας. Η Επιστημονική Επιτροπή προβαίνει στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων και ενημερώνει το Ι.Ε.Π. και την ΑΔΙΠΔΕ προκειμένου να συνταχθούν σχετικές προτάσεις προς το ΥΠΑΙΘ.

Οι απαντήσεις των μαθητών/-τριών σημειώνονται σε ειδικά διαμορφωμένα έντυπα (απαντητικά δελτία), τα οποία αποστέλλονται νωρίτερα στα σχολεία, σύμφωνα με τα προαναφερόμενα. Τα έντυπα των απαντήσεων των σχολικών μονάδων συγκεντρώνονται και αποστέλλονται άμεσα στο Ι.Ε.Π., προκειμένου οι απαντήσεις να καταχωριστούν, μετά από σάρωση των απαντητικών δελτίων, σε ειδικά διαμορφωμένη βάση δεδομένων και να γίνει η στατιστική επεξεργασία τους.

Στο πλαίσιο της Πράξης το Ι.Ε.Π. υλοποιεί το Υποέργο 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση και Δημοσιότητα».

Στο πλαίσιο του Υποέργου 1, προβλέπεται η υλοποίηση του ΠΕ7: «Διόρθωση Ερωτημάτων Ανοικτού Τύπου Σύντομης Απάντησης».

Σύμφωνα με την ισχύουσα ΑΥΙΜ (υπ’ αρ. πρωτ. 28566/20-12-2022, ΑΔΑ: 9ΒΡΤΟΞΛΔ-ΙΤ7), αντικείμενο του Πακέτου Εργασίας 7 αποτελεί η διόρθωση των ερωτημάτων ανοικτού τύπου σύντομης απάντησης των απαντητικών δελτίων των μαθητών, τα οποία θα υπάρχουν σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων για το σχολικό έτος 2022-2023. στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών-ΕΚΠΑ, ως Φορέα αυξημένου επιστημονικού κύρους και γνωστικής επάρκειας, λόγω της υψηλής εξειδίκευσης που απαιτείται, ο οποίος θα αναλάβει τη διόρθωση των ερωτημάτων ανοικτού τύπου σύντομης απάντησης.

Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η διόρθωση των ερωτημάτων ανοικτού τύπου σύντομης απάντησης των απαντητικών δελτίων των μαθητών, που θα συμπεριληφθούν στις εξετάσεις του σχολικού έτους 2022-2023 και τα οποία θα υπάρχουν σε ηλεκτρονική βάση δεδομένων για το σχολικό έτος 2022-2023. Η στατιστική επεξεργασία των απαντητικών δελτίων των μαθητών θα γίνει σύμφωνα με τις οδηγίες της Επιστημονικής Ομάδας Έργου (ΕΟΕ).

Ο αριθμός των απαντητικών δελτίων προσδιορίζεται έως του αριθμού των 12.000, 6.000 για το Δημοτικό και 6.000 για το Γυμνάσιο, σύμφωνα με το Τεχνικό Δελτίο Πράξης (ΤΔΠ). Ο ανάδοχος θα λάβει πρόσβαση στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων (Π4.4 Βάση δεδομένων απαντητικών δελτίων) μετά το πέρας των εξετάσεων σε χρονικό διάστημα οριζόμενο από τον Επιστημονικό Υπεύθυνο της Πράξης.

Παραδοτέα ΠΕ8
Π7.1: Έκθεση Πεπραγμένων, η οποία πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τις 20/07/2023.

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ μέχρι τις 31-07-2023, συμπεριλαμβανομένης και της οριστικής παραλαβής του έργου. Το παραδοτέο θα πρέπει να έχει παραδοθεί μέχρι τις 20-07-2023, ανεξάρτητα από το χρόνο πρόσβασης στη βάση δεδομένων των απαντητικών δελτίων, που δεν μπορεί να είναι λιγότερος των δέκα (10) ημερολογιακών ημερών.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των δώδεκα χιλιάδων εκατόν τριάντα τριών ευρώ και έξι λεπτών (12.133,06€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι δεκαπέντε χιλιάδων και σαράντα πέντε ευρώ (15.045,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα 27/03/2023.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Περισσότερα: Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στο ΕΚΠΑ Αθηνών το έργο «ΠΕ 7: Διόρθωση Ερωτημάτων Ανοικτού Τύπου...

Παράταση δήλωσης συμμετοχής στο πρόγραμμα "Επιμόρφωση σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας (Δ.Δ.)" με κωδικό ΟΠΣ 5032906

Ανακοινώνουμε την ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ
ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΗΛΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΕ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ Γ΄ ΦΑΣΗ (β΄ επιμορφωτική περίοδος) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ: «ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (Δ.Δ.)», MIS: 5032906 ως τις 31-03-2023 και ώρα 13.00, ώστε να διευκολυνθούν όλοι οι ενδιαφερόμενοι καθώς δεν θα υπάρξει άλλη επιμορφωτική περίοδος.

Το πρόγραμμα υλοποιείται με σύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση συνολικής διάρκειας δεκατεσσάρων (14) ωρών (μέγιστο όριο απουσιών 2 ώρες).
Παρουσιάζονται ανά κεφάλαιο (α) η εργαλειοθήκη των πρακτικών Διδακτικής Διαφοροποίησης (β) διαφοροποίηση για μαθητές/μαθήτριες με αναπηρία/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, (γ) διαφοροποίηση για μαθητές/μαθήτριες Ρομά, (δ) διαφοροποίηση για μαθητές/μαθήτριες με προσφυγικό/μεταναστευτικό υπόβαθρο και (ε) διαφοροποίηση του κοινωνικού περιβάλλοντος μάθησης (στην αυλή, στο σχολικό κλίμα, στις δραστηριότητες).

Σε κάθε συνάντηση, συζητώνται σενάρια διδακτικής διαφοροποίησης από τη βιβλιοθήκη του μαθήματος η οποία περιλαμβάνει δεκάδες σενάρια ανά κεφάλαιο για όλες τις βαθμίδες και για τα περισσότερα μαθήματα.

Δεν προβλέπεται εργασία.

Προβλέπεται κουίζ πολλαπλών επιλογών, απεριόριστων προσπαθειών σε δοσμένο χρόνο ώστε να επιτευχθεί το απαιτούμενο ποσοστό επιτυχίας μετά το πέρας όλων των επιμορφώσεων και μόνον για όσους παρακολουθήσουν επιτυχώς.

Προβλέπονται τμήματα με την πλήρη υποστήριξη διερμηνέων Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας.

Η επιμόρφωση αναμένεται να ξεκινήσει μετά το Πάσχα και θα ολοκληρωθεί στα τέλη Μαΐου, ώρες 18.00-21.00 και ημέρες διαφορετικές από τις μεγάλες επιμορφώσεις του ΙΕΠ.

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση του έργου «Οργάνωση και λειτουργία helpdesk για τον νέο τεχνολογικό εξοπλισμό των σχολικών μονάδων της χώρας» για την υποστήριξη της Πράξης «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης»

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς από Ανάδοχο για την απευθείας ανάθεση του έργου «Οργάνωση και λειτουργία Γραφείου Υποστήριξης (Help Desk) για την υποστήριξη της χρήσης του νέου τεχνολογικού εξοπλισμού που θα προμηθευτούν οι σχολικές μονάδες της χώρας» στο πλαίσιο του Υποέργου 8 με τίτλο «SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών / Teacher Training Actions», για την υποστήριξη της Πράξης «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης» (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700011, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858) του Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGeneration EU».

Έργο του Αναδόχου
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η οργάνωση και λειτουργία Γραφείου Υποστήριξης (Help Desk) για την υποστήριξη της χρήσης του νέου τεχνολογικού εξοπλισμού που θα προμηθευτούν οι σχολικές μονάδες της χώρας, στο πλαίσιο του ανωτέρω έργου.

Συγκεκριμένα το έργο του αναδόχου αφορά τις εξής Επιμέρους Ενέργειες/Εργασίες:

1. Κατασκευή Ιστοσελίδας
Μέσω της Ιστοσελίδας/Web portal που θα αναπτυχθεί ειδικά για το σκοπό αυτό θα παρέχεται διασύνδεση που θα διασφαλίζει :

  • Tην πρόσβαση σε Πληροφορίες (Συνήθεις Ερωτήσεις, Σενάρια Χρήσης κτλ.).
  • Την συμπλήρωση και Υποβολή ειδικής φόρμας για την υποβολή γραπτών ερωτημάτων, ενώ οι απαντήσεις θα λαμβάνονται στο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του χρήστη και θα είναι διαθέσιμες μέσω των «συχνών ερωτήσεων»

2. Εφαρμογή Ticketing
Η εφαρμογή Ticketing θα είναι διασυνδεδεμένη με την Ιστοσελίδα/Web portal για ερωτήματα γενικής πληροφόρησης.
Η εφαρμογή θα πρέπει να παραμετροποιηθεί κατάλληλα σε ό,τι αφορά στην δρομολόγηση των συμβάντων (ερωτημάτων), στην διαχείριση των απαντήσεων, κ.λπ., ώστε να εξασφαλιστεί, αφενός η βέλτιστη διαχείριση και εξυπηρέτηση των συμβάντων (ερωτημάτων) και αφετέρου η απρόσκοπτη συνεργασία του Help Desk με το Back Office, για την εξυπηρέτηση ερωτημάτων, τα οποία χρήζουν απάντησης από το 2nd Level Support, που θα στελεχώνεται από εξειδικευμένα στελέχη.
Η εφαρμογή Ticketing θα διαθέτει κατ’ ελάχιστον τα ακόλουθα βασικά χαρακτηριστικά:

  • Εισαγωγή αναγγελίας συμβάντος (ερωτήματος) μέσω email ή τηλεφωνικά
  • Εισαγωγή αναγγελίας συμβάντος (ερωτήματος) μέσω Web Portal
  • Δημιουργία υπόθεσης με μοναδικό αναγνωριστικό για κάθε αναγγελία
  • Πρόσβαση σε στατιστικά στοιχεία
  • Εύχρηστο και φιλικό προς το χρήστη περιβάλλον εργασίας (user friendly GUI)

Οι διακριτοί ρόλοι που υφίστανται στην εφαρμογή Ticketing, είναι οι παρακάτω:

  1. End-User (Guest / Registered). Ο χρήστης που υποβάλλει αίτημα.
  2. Προσωπικό υποστήριξης (Agents). Οι υπεύθυνοι για την παρακολούθηση και την επίλυση
    των αιτημάτων υποστήριξης.
  3. Διαχειριστές εργαλείου (Administrators).

3. Τηλεφωνικό Κέντρο και Call Center
Για την υλοποίηση της συγκεκριμένης δέσμης Υπηρεσιών απαιτείται από τον ανάδοχο να οργανώσει και να διαθέσει ολοκληρωμένη υπηρεσία Help Desk, η οποία θα είναι διαθέσιμη μέσω τηλεφώνου, email, web portal.
Το έργο θα υλοποιηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να διασφαλίζονται όλες οι προδιαγραφές ποιότητας και να επιτυγχάνεται το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα στην εξυπηρέτηση των κλήσεων.

4. Επιχειρησιακή Λειτουργία Call Center – Ομάδα Έργου
Το Help desk θα λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως και Παρασκευή) και το ωράριο λειτουργίας θα είναι 9:00 – 21:00.

Για την εξυπηρέτηση των τηλεφωνικών κλήσεων και των γραπτών ερωτημάτων θα απασχολούνται κατ’ ελάχιστον τρείς (3) Agents (εξυπηρετητές των κλήσεων και των tickets), καθώς και ένας (1) τουλάχιστον Supervisor του έργου.

Παραδοτέα
Π.8.1 Αναφορά πεπραγμένων ανά μήνα η οποία θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

  1. Ενέργειες στις οποίες προέβη η ανάδοχος εταιρεία
  2. Κατάλογος με τα ερωτήματα που υποβλήθηκαν και τις απαντήσεις που δόθηκαν

Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ έως και τις 31-07-2023, λαμβάνοντας υπόψη και το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί για την οριστική παραλαβή του έργου. Ο Ανάδοχος καλείται να έχει ολοκληρώσει το έργο του έως 30-06-2023.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των τριάντα χιλιάδων ευρώ (30.000,00€) πλέον ΦΠΑ 24%, ήτοι τριάντα επτά χιλιάδων διακοσίων ευρώ (37.200,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%.

Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του Ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα, 20/03/2023.

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Περισσότερα: Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση του έργου «Οργάνωση και λειτουργία helpdesk...

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ - Εξ αποστάσεως Επιμόρφωση στα Νέα Προγράμματα Σπουδών Γενικής Εκπαίδευσης

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί επιμόρφωση στα Νέα Προγράμματα Σπουδών, η οποία απευθύνεται σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς, μόνιμους και αναπληρωτές δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης. Προσφέρονται 51 Επιμορφωτικά Προγράμματα στην Α/θμια και Δ/θμια Εκπαίδευση, αντίστοιχα των Νέων ΠΣ ανά βαθμίδα.

Στον Α κύκλο δημιουργήθηκαν 804 επιμορφωτικά τμήματα στα 51 επιμορφωτικά προγράμματα. Συνολικά εντάχθηκαν σε αυτά 19.122 εκπαιδευτικοί, από τους περίπου 21.000 που είχαν υποβάλει αίτηση. Επιμορφωτές και επιμορφούμενοι έχουν ήδη ενημερωθεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεφωνικών μηνυμάτων.

Η έναρξη της Επιμόρφωσης προγραμματίστηκε για την εβδομάδα Δευτέρα 13/3/2023 με Παρασκευή 17/3/2023.

Ενημερώνουμε την εκπαιδευτική κοινότητα ότι θα ακολουθήσει άμεσα, εντός του Μαρτίου 2023, νέα πρόσκληση για την υλοποίηση του Β’ κύκλου της επιμόρφωσης που αναμένεται να υλοποιηθεί από τον Μάιο έως τον Ιούνιο του 2023.


ΠΡΑΞΗ «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα
Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» MIS: 5035543


Δελτίο τύπου σε pdf

Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών ως επιστημονικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προτίθεται να καλύψει θέσεις επιστημονικού προσωπικού σε συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα, με αποσπάσεις εκπαιδευτικών.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΙΕΠ, (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), να δημιουργήσουν και να επεξεργαστούν το προσωπικό τους προφίλ και στη συνέχεια, ακολουθώντας τις οδηγίες, να υποβάλουν αίτηση, βιογραφικό σημείωμα καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά και στοιχεία που επικαλούνται, π.χ. τίτλοι σπουδών, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας κ.λπ., όλα σε ηλεκτρονική μορφή.

Για την πρόσκληση και τα κριτήρια δείτε εδώ

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων θα είναι ανοικτή από 20/03/2023 και ώρα 14:00 έως τις 31/03/2023 και ώρα 14:00

Για υποβολή αίτησης κάντε κλικ εδώ

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top