Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Γυμνάσιο

Δράση 1:

«Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση»

 

Η Δράση 1 με τίτλο «Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση» συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση - Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και εθνικούς πόρους (ΕΣΠΑ 2014-2020) στο πλαίσιο της Πράξης «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

Για τις ανάγκες υλοποίησης της Δράσης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) επέλεξε, μετά από πρόσκληση ενδιαφέροντος, 81 σχολικές μονάδες (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια) προκειμένου να λειτουργήσουν ως πιλοτικά σχολεία για την εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης μαθητών και μαθητριών στην υποχρεωτική εκπαίδευση (σχ. έτος 2017-2018). 

Βασικός σκοπός της Δράσης ήταν η διαμόρφωση μιας πρότασης πλαισίου αξιολόγησης που να αμφισβητεί έμπρακτα παγιωμένες πρακτικές, να απηχεί τις σύγχρονες αντιλήψεις για την αξιολόγηση της μάθησης και της ανάπτυξης των μαθητών και μαθητριών και να υποστηρίζει τη φιλοσοφία, τις βασικές αρχές και τους στόχους των Προγραμμάτων Σπουδών.

Για το σκοπό αυτό εκπονήθηκε επιμορφωτικό-υποστηρικτικό υλικό για κάθε βαθμίδα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, το οποίο αξιοποιήθηκε κατά την πιλοτική εφαρμογή και αναμορφώθηκε, στη συνέχεια, με βάση την ανατροφοδότηση και τα αποτελέσματα της αξιολόγησής του από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς.

 

Τεύχος Α': Θεωρητικό πλαίσιο και μεθοδολογία

Τεύχος Β΄: Κριτήρια περιγραφικής αξιολόγησης

Τεύχος Γ΄: Σενάρια ανάπτυξης διαδικασιών περιγραφικής αξιολόγησης

 

espa1420 logo

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: Ενημέρωση σχετικά με τη λήψη των ηχητικών αρχείων του εκπαιδευτικού υλικού γαλλικής γλώσσας «micro-intervalle»

Ενημερώνουμε τους/τις εκπαιδευτικούς Γαλλικής Γλώσσας, οι οποίοι/ες χρησιμοποιείτε το εκπαιδευτικό υλικό «micro-intervalle» για τη διδασκαλία της Γαλλικής Γλώσσας στη Γ΄ Γυμνασίου, ότι για τη λήψη των ηχητικών αρχείων θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

Ενεργοποιώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο

http://www.editions-ellipses.fr/product_info.php?products_id=8114

βρίσκεστε στη σελίδα των εκδόσεων ellipses. Στην κεντρική στήλη και κατεβαίνοντας προς τα κάτω, ακριβώς κάτω από το εικονίδιο του βιβλίου «le FLE au quotidien», θα δείτε αριστερά τρεις επιλογές.

Επιλέγετε  --> Fichiers audios à télécharger

Ανοίγετε τον φάκελο που εμφανίζεται. Ο φάκελος που ανοίξατε περιέχει 100 ακουστικές δραστηριότητες ελεύθερης πρόσβασης. Οι δραστηριότητες που αντιστοιχούν στο εκπαιδευτικό υλικό «micro-intervalle» είναι οι ακόλουθες:

 

UNITÉ 1:               Activité 1:           040, 096, 097, 098

                            Activité 2:           025

 

UNITÉ 3 :              Activité 1:           013, 014, 015, 032

                            Activité 2:           079

[Το Δελτίο Τύπου]

 

Επιστημονική Επιτροπή

 

 Επιστημονική Επιτροπή

 

ΙΕΠ

  1. Γεράσιμος Κουζέλης, Πρόεδρος ΙΕΠ, Καθηγητής Eπιστημολογίας και Κοινωνιολογίας της Γνώσης στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
  2. Χαραμής Παύλος, Αντιπρόεδρος του ΙΕΠ, Εκπαιδευτικός Β/θμιας Εκπ/σης
  3. Ιωάννης Ρουσσάκης, Μέλος Δ.Σ. του ΙΕΠ, Επίκουρος Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
  4. Βασίλης Κουρμπέτης, Σύμβουλος Α΄ ΥΠΠΕΘ
  5. Ασπασία Οικονόμου, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, Συντονίστρια Μονάδας Κοινωνικών Επιστημών
  6. Μαρία Γελαστοπούλου, Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, Συντονίστρια Μονάδας Προσχολικής Εκπαίδευσης, μέλος Δ.Σ. του ΚΕΘΕΑ

 

 ΚΕΘΕΑ

  1. Βασίλης Γκιτάκος, Διευθυντής του ΚΕΘΕΑ, Δρ. Κλινικής Ψυχολογίας, Συνεργάτης Τμήματος Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου
  2. Γιώργος Μπαρδάνης, Πρόεδρος του ΚΕΘΕΑ, Ψυχίατρος, Ψυχοθεραπευτής
  3. Μπέκας Ιωάννης, Αντιπρόεδρος του ΚΕΘΕΑ, Αν. Καθηγητής Ποινικών και Εγκληματολογικών Επιστημών του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης
  4. Ναυρίδης Κλήμης, Ομότιμος Καθηγητής Ψυχολογίας της Επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
  5. Νίκος Κωνσταντάρας, Μέλος Δ.Σ. του ΚΕΘΕΑ, ΜΑ αρχαίων ελληνικών, δημοσιογράφος, αρθρογράφος της εφημερίδας «Καθημερινή» και New York Times International Edition
  6. Μανώλης Χάρος, Αν. μέλος Δ.Σ. του ΚΕΘΕΑ, Ζωγράφος και Χαράκτης
  7. Άννα Τσιμπουκλή, Υπεύθυνη Τομέα Εκπαίδευσης του ΚΕΘΕΑ
  8. Αχιλλέας Ρούσσος, Υπεύθυνος Δικτύου Υπηρεσιών Πρόληψης και Έγκαιρης Παρέμβασης
  9. Κωνσταντίνα Υφαντή, Υπεύθυνη Τμήματος Πρόληψης στη Σχολική Κοινότητα
  10. Ελευθερία Αλαμπάνου, Υπεύθυνη Μονάδας Πρόληψης και Έγκαιρης Παρέμβασης ΠΗΓΑΣΟΣ-ΙΚΑΡΟΣ
  11. Αναστασία Βλαχογεωργάκη, Υπεύθυνη Μονάδας Έγκαιρης Παρέμβασης

Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Δημοτικό

Δράση 1:

«Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση»

 

Η Δράση 1 με τίτλο «Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση» συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση - Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και εθνικούς πόρους (ΕΣΠΑ 2014-2020) στο πλαίσιο της Πράξης «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

Για τις ανάγκες υλοποίησης της Δράσης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) επέλεξε, μετά από πρόσκληση ενδιαφέροντος, 81 σχολικές μονάδες (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια) προκειμένου να λειτουργήσουν ως πιλοτικά σχολεία για την εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης μαθητών και μαθητριών στην υποχρεωτική εκπαίδευση (σχ. έτος 2017-2018). 

Βασικός σκοπός της Δράσης ήταν η διαμόρφωση μιας πρότασης πλαισίου αξιολόγησης που να αμφισβητεί έμπρακτα παγιωμένες πρακτικές, να απηχεί τις σύγχρονες αντιλήψεις για την αξιολόγηση της μάθησης και της ανάπτυξης των μαθητών και μαθητριών και να υποστηρίζει τη φιλοσοφία, τις βασικές αρχές και τους στόχους των Προγραμμάτων Σπουδών.

Για το σκοπό αυτό εκπονήθηκε επιμορφωτικό-υποστηρικτικό υλικό για κάθε βαθμίδα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, το οποίο αξιοποιήθηκε κατά την πιλοτική εφαρμογή και αναμορφώθηκε, στη συνέχεια, με βάση την ανατροφοδότηση και τα αποτελέσματα της αξιολόγησής του από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς.

 

Τεύχος Α': Θεωρητικό πλαίσιο και μεθοδολογία

Τεύχος Β΄: Κριτήρια περιγραφικής αξιολόγησης

Τεύχος Γ΄: Σενάρια ανάπτυξης διαδικασιών περιγραφικής αξιολόγησης

 

espa1420 logo

Οργανωτική Επιτροπή

 

 Οργανωτική Επιτροπή

 

ΙΕΠ

  1. Μαρία Γελαστοπούλου, Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ, Συντονίστρια Μονάδας Προσχολικής Εκπαίδευσης
  2. Ασπασία Οικονόμου, Σύμβουλος Α΄ ΙΕΠ, Συντονίστρια Μονάδας Κοινωνικών Επιστημών
  3. Βασίλης Νικάκης, Προϊστάμενος Αυτοτελούς Γραφείου Στρατηγικής και Πολιτικού Σχεδιασμού του ΙΕΠ, Εκπαιδευτικός
  4. Χρυσή Μπομπαρίδου, Προϊσταμένη Τμήματος Προσωπικού & Γραμματειακής Υποστήριξης του ΙΕΠ
  5. Άννα Αφεντουλίδου, αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ
  6. Όλγα Κολιοφώτη, αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ
  7. Ευγενία Γκορτσίλα, Σύμβουλος Β΄ ΙΕΠ
  8. Βασιλική Αναστασοπούλου, αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ
  9. Αλεξάνδρα Παϊπέτη, αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ
  10. Ευάγγελος Μακροστέργιος, αποσπασμένος εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ
  11. Γιώργος Λαδιάς, αποσπασμένος εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ
  12. Μάρθα Θωμοπούλου, αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ
  13. Δήμητρα Κομνηνού, προσωπικό ΙΕΠ

 

ΚΕΘΕΑ

  1. Αχιλλέας Ρούσσος, Υπεύθυνος Δικτύου Υπηρεσιών Πρόληψης και Έγκαιρης Παρέμβασης
  2. Κωνσταντίνα Υφαντή, Υπεύθυνη Τμήματος Πρόληψης στη Σχολική Κοινότητα
  3. Ελευθερία Αλαμπάνου, Υπεύθυνη Μονάδας Πρόληψης και Έγκαιρης Παρέμβασης ΠΗΓΑΣΟΣ-ΙΚΑΡΟΣ
  4. Αναστασία Βλαχογεωργάκη, Υπεύθυνη Μονάδας Έγκαιρης Παρέμβασης

Χρήσιμες Πληροφορίες

 

Ημερομηνία διεξαγωγής της ημερίδας: Σάββατο 6 Απριλίου 2019

Τόπος διεξαγωγής: Αμφιθέατρο Άλκης Αργυριάδης

Κεντρικό Κτίριο Πανεπιστημίου Αθηνών

Πανεπιστημίου 30-Προπύλαια

Tα βιωματικά εργαστήρια θα υλοποιηθούν

στο Μέγαρο Θεωρητικών Επιστημών (Κτίριο Νομικής Σχολής)

Σόλωνος 57, Αθήνα

Πρόγραμμα Ημερίδας

Βεβαιώσεις συμμετοχής στην ημερίδα θα δοθούν ηλεκτρονικά.


Επιπλέον, όσοι συμμετάσχουν και σε ένα από τα προγραμματισμένα εργαστήρια θα λάβουν, εκτός από τη βεβαίωση συμμετοχής στην ημερίδα, χωριστή βεβαίωση παρακολούθησης του εργαστηρίου με την ειδική θεματική. Τέλος, όσοι συμμετάσχουν μόνο σε κάποιο εργαστήρι, θα λάβουν βεβαίωση συμμετοχής μόνο σ’ αυτό.

Για τη συμμετοχή στην ημερίδα θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας (150 άτομα).

Η φόρμα δήλωσης συμμετοχής σε ένα από τα εργαστήρια θα παραμείνει ενεργή μέχρι και δέκα (10) μέρες πριν από τη διεξαγωγή της ημερίδας. Ο μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων για κάθε εργαστήρι είναι είκοσι πέντε (25) άτομα. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

 

 

Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο

Δράση 1:

«Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση»

 

Η Δράση 1 με τίτλο «Επιμόρφωση για την Εισαγωγή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση» συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση - Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και εθνικούς πόρους (ΕΣΠΑ 2014-2020) στο πλαίσιο της Πράξης «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

Για τις ανάγκες υλοποίησης της Δράσης, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) επέλεξε, μετά από πρόσκληση ενδιαφέροντος, 81 σχολικές μονάδες (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια) προκειμένου να λειτουργήσουν ως πιλοτικά σχολεία για την εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης μαθητών και μαθητριών στην υποχρεωτική εκπαίδευση (σχ. έτος 2017-2018). 

Βασικός σκοπός της Δράσης ήταν η διαμόρφωση μιας πρότασης πλαισίου αξιολόγησης που να αμφισβητεί έμπρακτα παγιωμένες πρακτικές, να απηχεί τις σύγχρονες αντιλήψεις για την αξιολόγηση της μάθησης και της ανάπτυξης των μαθητών και μαθητριών και να υποστηρίζει τη φιλοσοφία, τις βασικές αρχές και τους στόχους των Προγραμμάτων Σπουδών.

Για το σκοπό αυτό εκπονήθηκε επιμορφωτικό-υποστηρικτικό υλικό για κάθε βαθμίδα της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, το οποίο αξιοποιήθηκε κατά την πιλοτική εφαρμογή και αναμορφώθηκε, στη συνέχεια, με βάση την ανατροφοδότηση και τα αποτελέσματα της αξιολόγησής του από τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς.

 

Οδηγός Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο

 

espa1420 logo

Επικοινωνία

Τηλέφωνα επικοινωνίας:

  • Βασιλική Αναστασοπούλου, 213-1335-569
  • Όλγα Κολιοφώτη, 213-1335-302
  • Κωνσταντίνα Υφαντή, 210-9212961
  • Ελευθερία Αλαμπάνου, 210-9212961

Η Ημερίδα

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και το Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕ.Θ.Ε.Α.)

σας καλωσορίζουν στην ημερίδα με θέμα:

 iep kethea banner

Η χρήση ουσιών αλλά και η εξάρτηση από το διαδίκτυο κατά την παιδική και εφηβική ηλικία απασχολεί έντονα τους/τις εκπαιδευτικούς, καθώς επηρεάζει αρνητικά τη συμπεριφορά των μαθητών/μαθητριών και την εκπαιδευτική λειτουργία, συνδέεται με άλλες συμπεριφορές υψηλού κινδύνου και συνήθως κλιμακώνεται βάζοντας σε κίνδυνο την ποιότητα ζωής, αλλά και την ίδια την ύπαρξη των παιδιών.

H εξάρτηση δεν είναι ασθένεια. Είναι το σύμπτωμα πίσω από το οποίο βρίσκεται ένας ιδιαίτερος για κάθε άνθρωπο συνδυασμός από αιτίες, κυρίως ψυχολογικές και κοινωνικές. Η πρόληψη στοχεύει στην προαγωγή της ψυχοκοινωνικής υγείας και στην αντιμετώπιση των παραγόντων κινδύνου για εξαρτητικές μορφές συμπεριφοράς. Η ημερίδα ακολουθεί μια ψυχοκοινωνική προσέγγιση, μέσα από την οποία είναι δυνατό να αναδειχθούν οι ρίζες του προβλήματος και να υποστηριχθεί ολοκληρωμένα το παιδί και ο/η έφηβος, σε μια προσπάθεια να συμμετάσχει ενεργητικά στη διαδικασία της προσωπικής του/της ενημέρωσης, ενδυνάμωσης και αλλαγής.

Η οικονομική κρίση συνδέεται με αύξηση των προβλημάτων ψυχικής και σωματικής υγείας, συμπεριλαμβανομένων των εξαρτήσεων. Η χώρα μας τα τελευταία χρόνια γνωρίζει ραγδαία επιδείνωση των προβλημάτων ψυχικής υγείας, αύξηση των αυτοκτονιών, της κατάθλιψης και των εθισμών. Στον τομέα των εξαρτήσεων παρατηρείται άνοδος της ένδειας, της αστεγίας και του κοινωνικού αποκλεισμού μεταξύ των χρηστών, ενίσχυση των συμπεριφορών υψηλού κινδύνου, όπως η ενέσιμη χρήση ουσιών, η κοινή χρήση σύριγγας, η πολυτοξικομανία κ.ά. Συγχρόνως, νέες, πιο οικονομικές αλλά πολύ επικίνδυνες ουσίες όπως το shisha κάνουν την εμφάνισή τους στην εγχώρια παράνομη αγορά. Επιπλέον, σε άνοδο φαίνεται να βρίσκονται άλλες μορφές εξάρτησης, όπως τα τυχερά παιχνίδια, ο στοιχηματισμός, ο αλκοολισμός και η παθολογική ενασχόληση με το διαδίκτυο.

Στόχο της ημερίδας αποτελεί η επιμόρφωση και η ουσιαστική ενημέρωση αναφορικά με τις εξαρτήσεις στο πλαίσιο της σχολικής κοινότητας. Επιδιώκεται επίσης η διαμόρφωση των προϋποθέσεων εκείνων που θα υποβοηθήσουν τη συγκρότηση Δικτύων ανάμεσα στα σχολεία και στους/τις εκπαιδευτικούς, αλλά και αρμόδιους φορείς και παράγοντες εκτός σχολείου, οι οποίες θα δώσουν τη δυνατότητα αλληλοϋποστήριξης στο κρίσιμο ζήτημα της πρόληψης, της έγκαιρης παρέμβασης και της αντιμετώπισης των εξαρτήσεων στα σχολεία.

Η ημερίδα εστιάζει στην υποστήριξη των εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δίνοντας έμφαση στη βιωματική μάθηση και τις «καλές πρακτικές», και για τον λόγο αυτό η δομή της είναι τριμερής.

Η ημερίδα περιλαμβάνει:

1) Εισηγήσεις

2) Παρουσιάσεις «καλών πρακτικών»

3) Διεξαγωγή βιωματικών εργαστηρίων

Η ημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων, στελέχη της εκπαίδευσης, γονείς, και γενικότερα σε όσους και όσες ενδιαφέρονται και αγωνιούν για την υγιή ανάπτυξη και την ψυχική συγκρότηση των παιδιών και των εφήβων και προσβλέπουν σε ένα ασφαλές σχολείο, το οποίο θα βοηθάει τους μαθητές και τις μαθήτριες να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες ζωής, θωρακίζοντάς τους έναντι των εξαρτήσεων.

 

Συμμετοχή στην Ημερίδα

 

 Συμμετοχή στην Ημερίδα

 

Σας ενnμερώνουμε ότι λόγω του μεγάλου αριθμού των αιτήσεων για συμμετοχή στην επιμορφωτική ημερίδα με θέμα «Για ένα ασφαλές Σχολείο χωρίς εξαρτήσεις» η πλατφόρμα δήλωσης συμμετοχής απενεργοποιήθηκε. Θα ακολουθήσει σύντομα ενημέρωση για τη συνέχεια της διαδικασίας. Σας ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σας. 


 

Για να δηλώσετε συμμετοχή στην Ημερίδα και σε κάποιο από τα βιωματικά εργαστήρια, θα πρέπει πρώτα να κάνετε εγγραφή στη Δικτυακή Πύλη e-IEP.

Στη συνέχεια, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στη Φόρμα Δήλωσης Συμμετοχής εισάγοντας τα στοιχεία σας (όνομα χρήστη, κωδικό) και πατώντας «Είσοδος».

Αφού συνδεθείτε, εμφανίζεται ένα εμπλουτισμένο μενού, όπου  κάνετε κλικ στην επιλογή «Αιτήσεις».

Στο υπομενού των Προσκλήσεων που εμφανίζεται, επιλέγετε Συμμετοχή στην Ημερίδα: Για ένα Σχολείο χωρίς εξαρτήσεις.

Τέλος,

·  Επιλέγετε συμμετοχή στην ημερίδα,

·  Επιλέγετε προαιρετικά συμμετοχή σε ένα από τα παράλληλα βιωματικά εργαστήρια,

·  Συμπληρώνετε τον κλάδο σας και υποβάλλετε την αίτηση.

Δικτυακή Πύλη e-IEP

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top