Πρόσκληση υποβολής ενδιαφέροντος για την ανάληψη του έργου της προμήθειας έντυπου και ψηφιακού παιδαγωγικού υλικού

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Σκοπός της Πράξης «Πιλοτικές Παρεμβατικές Δράσεις Υποστήριξης Μουσουλμανοπαίδων στα Νηπιαγωγεία της Θράκης» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5003740 είναι η αρμονική κοινωνικοποίηση των νηπίων της μειονότητας στον εκπαιδευτικό θεσμό του νηπιαγωγείου, η έγκαιρη εξοικείωση με την ελληνική γλώσσα και η προετοιμασία για επιτυχή επίδοση στις πρώτες τάξεις του δημοτικού.

Προκειμένου να εμπλουτιστούν οι βιβλιοθήκες των νηπιαγωγείων ο/η Ανάδοχος θα αναλάβει την προμήθεια και αποστολή έντυπου και ψηφιακού παιδαγωγικού υλικού (εκπαιδευτικά βιβλία για παιδιά έως 5 ετών) όπως αναλυτικά περιγράφονται στον πίνακα τεχνικής προσφοράς της παρούσας πρόσκλησης.

Τα παραπάνω υλικά θα πρέπει να αποσταλούν στα νηπιαγωγεία που αναφέρονται στο Παράρτημα Β έως και δώδεκα ημέρες από την απόφαση ανάθεσης και ανάρτησης της σχετικής απόφασης ΙΕΠ στο Μητρώο ΚΗΜΔΗΣ (ημερομηνία του voucher ή/και δελτίου αποστολής).

 

Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά, βάσει τιμής.

 

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως το ποσό των δύο χιλιάδων οκτακοσίων τριάντα ευρώ και δεκαεννέα λεπτών (2.830,19€) άνευ ΦΠΑ ήτοι τρεις χιλιάδες ευρώ (3.000,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ (6%)

 

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: 01.10.2019, ημέρα Τρίτη και ώρα 15:00

 

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΙΝΑΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
  3. ΠΙΝΑΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Νέα ημερομηνία εργαστηρίου Inclusive Schools

Νέα ημερομηνία για το εργαστήριο του προγράμματος Inclusive Schools που αναβλήθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου, είναι η Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019.
Οι ώρες και ο χώρος παραμένουν τα ίδια:

15.30-19.30 στο British Council , Πλατεία Κολωνακίου 17

 

[Αρχική ανακοίνωση πρόσκλησης]

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο πλαίσιο του προγράμματος (ΕΕΑ granted) με τίτλο 'Συμπερίληψη των παιδιών προσφύγων στα Ελληνικά σχολεία'

Στο πλαίσιο του προγράμματος (ΕΕΑ granted) με τίτλο 'Συμπερίληψη των παιδιών προσφύγων στα Ελληνικά σχολεία', αναζητούμε έμπειρους και έμπειρες στο πεδίο της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών για να στηρίξουν τη σχολική κοινότητα να αναλάβει να καλλιεργήσει  τη δημοκρατική και συμπεριληπτική κουλτούρα ώστε όλα τα παιδιά, συμπεριλαμβανομένων των προσφυγόπουλων, να φοιτούν σε ένα ασφαλές συμπεριληπτικό σχολείο.

Η πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος ανακοινώνεται από το European Wergeland Centre – EWC το οποίο θα δημιουργήσει Μητρώο Επιμορφωτών.

Οι προϋποθέσεις συμμετοχής, και η σχετική αίτηση, βρίσκονται μέσα από τον ακόλουθο σύνδεσμο: 

http://www.theewc.org/Content/What-we-do/Integration-of-Refugee-Children-in-Greek-Schools/Calls

Καταληκτική ημερομηνία υποβολής των αιτήσεων: 30 Σεπτεμβρίου 2019. 

 

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης και η συνεργασία με το Συμβούλιο της Ευρώπης και το European Wergeland Centre – EWC τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Πληροφορίες για το πρόγραμμα και την αίτηση:

Δώρα Κασταμώρη, συντονίστρια του προγράμματος για το EWC Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Άγγελος Βαλλιανάτος, υπεύθυνος για το επιμορφωτικό πρόγραμμα: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Έκθεση αποτίμησης του νέου εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα «Σύγχρονος Κόσμος – Πολίτης και Δημοκρατία» της Β’ τάξης Γενικού Λυκείου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΕΠ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ «ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ-ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ»

ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δημοσιεύει τα αποτελέσματα της έρευνας αποτίμησης του νέου εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα «Σύγχρονος Κόσμος – Πολίτης και Δημοκρατία» της Β’ τάξης Γενικού Λυκείου. Το εν λόγω μάθημα εντάχθηκε για πρώτη φορά στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα κατά το σχολικό έτος 2018-2019. Κατά την περίοδο Ιουνίου-Ιουλίου 2019, οι εκπαιδευτικοί που δίδαξαν το μάθημα κλήθηκαν να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά ειδικό ερωτηματολόγιο.

Τα ευρήματα της έρευνας, στην οποία τελικώς ανταποκρίθηκαν 198 εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ78 Κοινωνικών Επιστημών, ΠΕ80 Οικονομίας και ΠΕ02 Φιλολόγων, είναι ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά για το νέο εκπαιδευτικό υλικό. Ειδικότερα, κρίθηκε ότι οι δραστηριότητες του μαθήματος συμβάλλουν στην ανανέωση των διδακτικών πρακτικών του/της εκπαιδευτικού (86,9% των αποκρινόμενων εκπαιδευτικών συμφώνησαν) και παρέχουν δυνατότητες καινοτόμων δράσεων (84,9%) αλλά και ευελιξίας με βάση τις ανάγκες των μαθητών και μαθητριών (78,8%). Επίσης, το μάθημα συμβάλλει στην ενίσχυση των «ήπιων δεξιοτήτων» (soft skills) των μαθητών/μαθητριών ως προς τη συνεργασία (82,9%), την επίλυση προβλημάτων (68,7%) και την επικοινωνία (83,8%), αλλά και στην ενίσχυση του ρόλου τους ως ενεργών πολιτών (78,3%). Κατά την άποψη των εκπαιδευτικών, το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος ενέπλεξε τους μαθητές και τις μαθήτριες σε εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης της γνώσης (83,8%), δημιούργησε κίνητρα μάθησης (69,7%) και ενίσχυσε τον προβληματισμό τους ως προς τα σύγχρονα κοινωνικά, πολιτικά και οικονομικά ζητήματα (85,8%). Πέραν αυτού, τα ευρήματα αναδεικνύουν:

  • τη σημασία της τακτικής και ουσιαστικής ανατροφοδότησης από τους διδάσκοντες/διδάσκουσες εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο της αποτίμησης του εκπαιδευτικού υλικού,
  • τον πλουραλιστικό χαρακτήρα των απόψεων των εκπαιδευτικών (ιδίως μεταξύ εκπαιδευτικών διαφορετικού κλάδου), ως προς τις εκπαιδευτικές προτεραιότητες, το περιεχόμενο, τις διδακτικές μεθόδους και μαθησιακές δραστηριότητες, ο οποίος καταδεικνύει και τις αναπόφευκτες «διαφωνίες» ή διαφορές προσεγγίσεων στο πλαίσιο του διαλόγου μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας,
  • τους διαφορετικούς βαθμούς «ετοιμότητας» των εκπαιδευτικών να υιοθετήσουν εκπαιδευτικές πρακτικές που δεν βασίζονται στο «παραδοσιακό» μοντέλο εκπαιδευτικής πράξης που δίνει έμφαση στην αποστήθιση και περιορίζει τις δυνατότητες έκφρασης και προβληματισμού,
  • τη σημασία της ειδικής και διαρκούς επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών,
  • τις διαφορετικές περιστάσεις, κάτω από τις οποίες υλοποιείται το εκπαιδευτικό έργο και τη συνεπαγόμενη πρόκληση για τους σχεδιαστές των Προγραμμάτων Σπουδών να διαμορφώσουν εκπαιδευτικό υλικό ευέλικτο και ευπροσάρμοστο στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες όλων των μαθητών και μαθητριών, ανεξαρτήτως του εκπαιδευτικού πλαισίου κάθε τάξης.

Τέλος, από την εν λόγω έρευνα ενισχύεται ο προβληματισμός για τη σκοπιμότητα διερεύνησης της άποψης και των ίδιων των μαθητών και μαθητριών, ιδίως σε θέματα περιεχομένου.

Σημειώνεται ότι η έρευνα σχεδιάστηκε από το Γραφείο Διερεύνησης και Αποτίμησης Εκπαιδευτικού Έργου και την Επιστημονική Μονάδα Κοινωνικών Επιστημών του ΙΕΠ και εγκρίθηκε με την Πράξη 18/23-5-2019 του Δ.Σ. του ΙΕΠ με σκοπό την ουσιαστική ανατροφοδότηση και αποτίμηση σε σχέση με το νέο εκπαιδευτικό υλικό. Η έκθεση αποτίμησης του νέου εκπαιδευτικού υλικού για το μάθημα «Σύγχρονος Κόσμος – Πολίτης και Δημοκρατία» της Β’ τάξης Γενικού Λυκείου εγκρίθηκε με την Πράξη 38/19-9-2019 του Δ.Σ. του ΙΕΠ.

Υποκατηγορίες

Σύμφωνα με την πρόσκληση, σε αυτή την φάση θα δημιουργηθούν θέματα για την Α΄ Τάξη κάθε τύπου Λυκείου, στα εξής Γνωστικά Αντικείμενα: Αγγλικά, Αρχαία Ελληνικά, Ιστορία, Μαθηματικά, Νέα Ελληνική Γλώσσα & Λογοτεχνία, Φυσική και Χημεία.

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top