ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1023)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με δύο (2) ελεύθερους/ες επαγγελματίες, Πτυχιούχους Ανώτατης εκπαίδευσης για την κάλυψη των αναγκών διοικητικής/διαχειριστικής υποστήριξης στο πλαίσιο του Υποέργου 1 «Επιστημονικός Σχεδιασμός, Παρακολούθηση και Διοίκηση της Πράξης - Παραγωγή Επιμορφωτικού Υλικού - Εξωτερική Αξιολόγηση - Δημοσιότητα» της Πράξης «ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ» με κωδικό ΟΠΣ 5070654, πακέτο εργασιών ΠΕ5 «Διοικητική, διαχειριστική και τεχνική υποστήριξη της Πράξης»

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo , εντός της αποκλειστικής προθεσμίας, που αρχίζει την Δευτέρα 01-08-2022 και ώρα 13:00 έως και την Παρασκευή 26-08-2022 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.

Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του Ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων, καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.

Όσοι/Όσες υποβάλουν αίτηση:

α) αποδέχονται τους όρους της παρούσας Πρόσκλησης,

β) συμφωνούν για την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων τους, στο αρχείο του Ι.Ε.Π. για δέκα (10) χρόνια, όπως ορίζεται από τη νομοθεσία περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων GDPR/DPO.

Yποβολή αίτησης εδώ


 [Σχετική πρόσκληση]

 

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν/μία (1) ελεύθερο/-η επαγγελματία, Πτυχιούχο Ανώτατης εκπαίδευσης για την κάλυψη των αναγκών της θέσης Τεχνικής υποστήριξης/helpdesk στο πλαίσιο του Υποέργου 1 «Επιστημονικός Σχεδιασμός, Παρακολούθηση και Διοίκηση της Πράξης - Παραγωγή Επιμορφωτικού Υλικού - Εξωτερική Αξιολόγηση - Δημοσιότητα» της Πράξης «ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ» με κωδικό ΟΠΣ 5070654

Οι ενδιαφερόμενοι/-ες καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας, που αρχίζει την Δευτέρα 01-08-2022 και ώρα 15:00, έως και την Παρασκευή 26-08-2022 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.

Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων, καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.

Όσοι/Όσες υποβάλουν αίτηση: α) αποδέχονται τους όρους της παρούσας πρόσκλησης, β) συμφωνούν για την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων τους, στο αρχείο του ΙΕΠ για δέκα (10) χρόνια, όπως ορίζεται από τη νομοθεσία περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων GDPR/DPO.

Με την οριστικοποίηση της αίτησης θα δίνεται η δυνατότητα εκτύπωσης των στοιχείων της συμπεριλαμβανομένου του αριθμού πρωτοκόλλου. 

Yποβολή αίτησης εδώ


[Σχετική πρόσκληση]

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Η Επιστημονική Μονάδα ΙΕΠ "Εργαστηρίων Δεξιοτήτων" ανακοινώνει τα αποτελέσματα της αποτίμησης της πρώτης εφαρμογής των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων (Ν.4692/2020 και ΥΑ ΦΕΚ 3567/2021). Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης ερωτηματολογίου το οποίο διακινήθηκε μέσω των υποδομών Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και διενεργήθηκε στο χρονικό διάστημα 15- 30 Ιουνίου 2022 με τη συμμετοχή 11039 σχολείων (5156 νηπιαγωγείων, 4166 δημοτικών, και 1717 γυμνασίων).

Tα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η σχολική κοινότητα, εκπαιδευτικοί και μαθητές υποδέχτηκε θετικά την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και στο σύνολό της (προστιθέμενη αξία) και στα επιμέρους ζητήματα (εύρος θεματικών, μεθοδολογία, portfolio, επιμόρφωση, διάχυση στη σχολική κοινότητα).

Σχετικά με την αποτίμηση του περιεχομένου και της εκπαιδευτικής μεθοδολογίας των Εργαστήριων Δεξιοτήτων, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί αξιολόγησαν θετικά το εύρος των θεματικών ενοτήτων και τη δυνατότητά τους να καλλιεργήσουν τις στοχευόμενες δεξιότητες και ότι οι υπάρχουσες θεματικές ενότητες καλύπτουν όλα τα θέματα που συνεισφέρουν στην καλλιέργεια δεξιοτήτων, με το σημαντικότερο εργαλείο που συμβάλλει στην διαφοροποίηση της παιδαγωγικής/διδακτικής μεθοδολογίας να επιλέγεται η ομαδοσυνεργατική μέθοδος και ο εργαστηριακός χαρακτήρας, με τις κατασκευές, τις παρουσιάσεις, τα παιχνίδια και τα θεατρικά δρώμενα.

Ιδιαίτερα σημαντική στην αποτίμηση της αποτελεσματικότητας της εφαρμογής των Ε.Δ. αποτελεί η ανταπόκριση των μαθητών στο περιεχόμενο και στη νέα μεθοδολογία καθώς και η αντιλαμβανόμενη συνεισφορά των Ε.Δ. α) στην ολιστική και πολύπλευρη ανάπτυξη των μαθητών, β) στην ενίσχυση των γνώσεων, των στάσεων, των αξιών και των δεξιοτήτων γ) στη βελτίωση της συμμετοχής των μαθητών/-τριών στη μαθησιακή διαδικασία. Οι εκπαιδευτικοί θεώρησαν ότι η σημαντικότερη συνεισφορά των Ε.Δ είναι ότι οι μαθητές/τριες ενεργοποιήθηκαν περισσότερο στην ομάδα τους και αφιέρωσαν προσωπικό χρόνο στη διερεύνηση, την προετοιμασία και τις κατασκευές που είχαν αποφασίσει στα εργαστήρια δεξιοτήτων

Όσον αφορά τη διδακτική αντιμετώπιση οι εκπαιδευτικοί αναγνωρίζουν τη σημασία και τη συμβολή του επιμορφωτικού προγράμματος που εκπονήθηκε από το ΙΕΠ, αλλά η υλοποίηση στη διδακτική πράξη χαρακτηρίζεται από ένα μέτριο έως μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας. Τα σημαντικότερα προβλήματα για την υλοποίησή τους τα εντοπίζουν κυρίως στη διάρκεια του χρόνου που χρειάζεται σε κάθε τάξη η εφαρμογή των Εργαστηρίων και τον εξοπλισμό και την υλικοτεχνική υποδομή των σχολικών μονάδων.

Γενικά, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί, λαμβάνοντας υπόψη το σύνολο των ζητημάτων που αφορούν στην εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, αποτίμησαν θετικά την προστιθέμενη αξία και τη συνολική συνεισφορά τους στο εκπαιδευτικό έργο. Σε μεγάλο βαθμό συμφωνούν στην άποψη ότι τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτέλεσαν βασική παράμετρο της λειτουργίας του σχολείου κυρίως με τη θετική ανταπόκριση των μαθητών/τριών στο περιεχόμενο και στη νέα μεθοδολογία των Ε.Δ. για την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης, σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου πλαισίου εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Διαβάστε περισσότερα εδώ

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Επίσκεψη μελών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής στη Δημοκρατία της Κορέας για τη μελέτη του εκπαιδευτικού της συστήματος

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, μέσω του Τμήματος Γ΄ «Επιμόρφωσης και Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου και Εκπαιδευτικών, Ευρωπαϊκής και Διεθνούς Εκπαιδευτικής Πολιτικής» και της «Επιστημονικής Μονάδας Ευρωπαϊκής και Διεθνούς Εκπαιδευτικής Πολιτικής», έχει αρμοδιότητα για θέματα σχετικά με την παρακολούθηση και τη μελέτη της διεθνούς και ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής. Μεταξύ άλλων, ανταλλάσσει πληροφορίες και τεχνογνωσία με ομολόγους ευρωπαϊκούς και διεθνείς φορείς για θέματα σχετικά με τις αρμοδιότητες του Ι.Ε.Π., οργανώνει επισκέψεις και επιτόπιες ενημερώσεις στελεχών του Ι.Ε.Π. σε ομολόγους φορείς άλλων χωρών, και μεριμνά για τη δικτύωση, την επικοινωνία του Ι.Ε.Π. και την ανταλλαγή πληροφοριών και τεχνογνωσίας με αντίστοιχους φορείς, που αποσκοπούν ιδίως στη βελτίωση της  εκπαιδευτικής πολιτικής της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Δείτε το Δελτίο Τύπου εδώ

 

 

Ομαλά εφαρμόστηκε η Τράπεζα Θεμάτων στα Λύκεια όλης της χώρας και στα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού

Ομαλά και χωρίς προβλήματα ολοκληρώθηκε η εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (Τ.Θ.Δ.Δ.) το σχολικό έτος 2021-2022, σύμφωνα με την Υ.Α. 173678/ΓΔ4/22-12-2020 (ΦΕΚ 5787/τ. Β΄/30-12-2020). Κύρια αποστολή της είναι να αποτελέσει «εκπαιδευτικό εργαλείο που μπορεί να λειτουργήσει ως μηχανισμός βελτίωσης και ποιοτικής αναβάθμισης της εκπαιδευτικής διαδικασίας», αναπόσπαστο τμήμα της οποίας είναι η αξιολόγηση των μαθητών/-τριών.

Για πρώτη φορά, μετά από δύο σχολικά έτη κατά τα οποία δεν πραγματοποιήθηκαν οι ενδοσχολικές εξετάσεις λόγω της πανδημίας Covid-19, διενεργήθηκαν κατά το σχολικό έτος 2021-2022 με την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων οι προαγωγικές εξετάσεις για τους/τις μαθητές/-ήτριες της Α΄ και της Β΄ τάξης κάθε τύπου Λυκείου. Στη διαδικασία, η οποία ξεκίνησε στις 16/05/2022 (από το ελληνικό σχολείο του Ντύσσελντορφ/Κολωνίας) και ολοκληρώθηκε στις 08/07/2022 (με το ελληνικό σχολείο της Νυρεμβέργης/Στουτγάρδης), συμμετείχαν συνολικά 1.881 σχολικές μονάδες και πραγματοποιήθηκαν 40.189 κληρώσεις θεμάτων.

Η συνεργασία με τις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας και τα Συντονιστικά Γραφεία Εκπαίδευσης του εξωτερικού, προκειμένου να επιτευχθεί η αποτελεσματική υποστήριξη των σχολικών μονάδων, υπήρξε ιδιαίτερα εποικοδομητική, γεγονός που εξασφάλισε την ομαλή και χωρίς προβλήματα διεξαγωγή των εξετάσεων. Επίσης, όπως προκύπτει από στοιχεία που συγκεντρώνονται μέσω της επικοινωνίας με την εκπαιδευτική κοινότητα (προφορική επικοινωνία, ερωτηματολόγια, σχόλια/παρατηρήσεις στην πλατφόρμα της Τ.Θ.Δ.Δ.), η επιτυχημένη πρώτη εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων ανοίγει το δρόμο για την οργανική ενσωμάτωσή της στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι δεν προκύπτουν ουσιώδεις αποκλίσεις στις βαθμολογίες των γραπτών των μαθητών/τριών μεταξύ των προαγωγικών εξετάσεων του 2019 και του 2022.

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα από την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων κατά το σχολικό έτος 2021-2022, λαμβάνεται μέριμνα για τον συστηματικό σχεδιασμό των απαραίτητων βελτιωτικών παρεμβάσεων σε σημεία που εντοπίστηκε σχετική ανάγκη (όπως είναι η έγκαιρη εκπόνηση των θεμάτων, η διασφάλιση της ισοδυναμίας του βαθμού δυσκολίας μεταξύ των θεμάτων της ίδιας κατηγορίας και η ισομερής κάλυψη του εύρους της ύλης). Στόχος του σχεδιασμού αυτού είναι να επιτύχει η Τράπεζα Θεμάτων την κύρια αποστολή της, λειτουργώντας ως ένα δυναμικά εμπλουτιζόμενο ψηφιακό αποθετήριο εκπαιδευτικού υλικού που θα μπορεί να υποστηρίξει και να ενδυναμώσει το έργο των εκπαιδευτικών στην πράξη.

 

Περιγραφή του αντικειμένου του προς ανάθεση έργου

Οι Τεχνικές προδιαγραφές του προς προμήθεια λογισμικού παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:

Η βάση δεδομένων με της οποίας το περιεχόμενο γίνεται η σύγκριση κάθε εργασίας να περιλαμβάνει:
1. Λειτουργία Integration (διασύνδεση με Moodle).
2. Λειτουργία Translated Matching (ανίχνευση κειμενικής σύμπτωσης σε μεταφρασμένο κείμενο).
3. Ανίχνευση σε ιστοσελίδες του ανοικτού internet, τρέχουσες, όσο και διαγεγραμμένες.
4. Εργασίες ωφελούμενων που έχουν ήδη ελεγχθεί και κατατεθεί (400.000.000 κατ’ ελάχιστο).
5. Άρθρα από ακαδημαϊκά βιβλία και εκδόσεις των μεγαλύτερων εκδοτικών οίκων παγκοσμίως (150.000.000 κατ’ ελάχιστο).
6. Δυνατότητα σύγκρισης σε εκδοτικό περιεχόμενο το οποίο δεν είναι ελεύθερα προσβάσιμο στο internet.
7. Πρόσβαση σε αποθετήρια Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

Εργολαβικό Αντάλλαγμα

Το ενδεικτικό συνολικό κόστος ανέρχεται στο ποσό των είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000,00€) πλέον Φ.Π.Α., ήτοι στο ποσό των είκοσι τεσσάρων χιλιάδων και οκτακοσίων ευρώ (24.800,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και επιμερίζεται σε δύο (2) Πράξεις ως εξής:

 

Πράξη «ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ» με κωδικό ΟΠΣ 5070654

α/α

Αριθμός Επιμορφούμενων Πράξης

Αριθμός Προβλεπόμενων Εργασιών ανά άτομο

Είδος εργασιών

(σενάρια, παρουσιάσεις,

Βιβλιογραφικές κλπ.)

Μέση έκταση εργασιών (σε σελίδες)

Διάρκεια επιμόρφωσης (σε ώρες)

Διαθέσιμος προϋπολογι

σμός πράξης για έλεγχο κειμενικής σύμπτωσης (πλέον ΦΠΑ)

ΦΠΑ 24%

Συνολική τιμή με ΦΠΑ 24%

1

18.353 επιμορφούμενοι

2

Σενάρια, δραστηριότητες, διδακτικές πορείες όλα με βιβλιογραφικές αναφορές

15 σελ.

72 ώρες ασύγχρονη και 24 ώρες σύγχρονη.

Οι εργασίες αφορούν την ασύγχρονη

10.000,00€

2.400,00€

12.400,00€

 

Πράξη «Αναβάθμιση περιεχομένου σπουδών στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση και στο Μεταλυκειακό έτος – τάξη μαθητείας» με κωδικό ΟΠΣ 5027220

α/α

Αριθμός Επιμορφούμενων Πράξης

Αριθμός Προβλεπόμενων Εργασιών ανά άτομο

Είδος εργασιών

(σενάρια, παρουσιάσεις,

Βιβλιογραφικές κλπ.)

Μέση έκταση εργασιών (σε σελίδες)

Αντικείμενο Ελέγχου: Διάρκεια επιμόρφωσης και ομάδες εργασίας (σε ώρες)

Διαθέσιμος προϋπολογι

σμός πράξης για έλεγχο κειμενικής σύμπτωσης (πλέον ΦΠΑ)

ΦΠΑ 24%

Συνολική τιμή με ΦΠΑ 24%

1

700

2

Παρουσιάσεις / Κείμενα

200 σελ.

20 ώρες διάρκεια επιμόρφωσης

     

2

75

4

doc

30 σελ.

ΕΟΕΕΜ (Αναπροσανατολισμός - Γνωστικές - Ωρολόγιο - Προδιαγραφές)

3

1000

4

doc

15 σελ.

ΟΕΤΕΠΑΛ - ΟΕΜΕΤΜ

(ΠΣ - Προδιαγραφές εκπαιδευτικού υλικού - ΕΠΑΛ - ΠΕΠΑΛ)

4

150

2

doc

30 σελ.

ΕΟΓΑ

(Μαθησιακά - Άξονες - Αναπροσανατολισμός)

5

1000

4

doc

35 σελ.

Ομάδες Συγγραφής

(εφόσον αποφασιστεί)

6

350

2

ppt - doc

100 σελ.

ΟΕΤΕΠΑΛ - ΟΕΜΕΤΜ (Επιμορφωτικό υλικό ΠΣ - ΕΠΑΛ - ΠΕΠΑΛ)

7

350

2

ppt - doc

100 σελ.

Ομάδες Συγγραφής (εφόσον αποφασιστεί)- Επιμορφωτικό υλικό σχολικών εγχειριδίων

 

10.000,00€

2.400,00€

12.400,00€

Η Διάρκεια της συνδρομής ορίζεται έως 31/10/2023.

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών:

Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Δευτέρα 25/07/2022 και ώρα 15:00.

Σχετικά αρχεία

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
  2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
  3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ
  4. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ (ΜΕΡΟΣ Α΄, ΜΕΡΟΣ Β΄)

 

Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 8514/07-07-2022 (ΑΔΑ: Ψ76ΕΟΞΛΔ-6Ε1) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών ως επιστημονικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνεται ότι θα πραγματοποιηθούν συνεντεύξεις μέσω τηλεδιάσκεψης στις 20/07/2022 για τις θέσεις Συμβούλου Β΄ ΠΕ 60 Νηπιαγωγών, ΠΕ 01 Θεολόγων, ΠΕ 02 Φιλολόγων με εξειδίκευση στην κλασσική φιλολογία και ΠΕ 04.01 Φυσικών.

Οι υποψήφιοι/ες που πληρούν τα τυπικά προσόντα (βλ. Πίνακα 1), καλούνται σε συνέντευξη σύμφωνα με τον προγραμματισμό του πίνακα 1.

Οδηγίες για τη σύνδεση θα σταλούν στους/στις υποψηφίους/ες με ηλεκτρονικό μήνυμα.

Οι υποψήφιοι/ες που δεν πληρούν τυπικά προσόντα, όπως ορίζονται στην παραπάνω αναφερόμενη Πρόσκληση, δεν αξιολογούνται και δεν καλούνται σε συνέντευξη (βλ. Πίνακα 2). Για λόγους προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα οι απορριφθείσες αιτήσεις δημοσιεύονται με χρήση του αριθμού πρωτοκόλλου της αίτησης και την αιτιολογία της απόρριψης.

ΠΙΝΑΚΑΣ 1: Υποψήφιοι που καλούνται σε συνέντευξη

ΤΕΤΑΡΤΗ 20-07-2022

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΩΡΑ

1

ΒΟΛΟΝΑΚΗ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

12:15

2

ΔΟΥΜΑ

ΕΛΠΙΣ

12:30

3

ΡΕΝΤΖΗ

ΑΡΓΥΡΩ

12:45

4

ΣΤΕΦΑΝΗ

ΕΥΔΟΞΙΑ

13:00

5

ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ

13:15

6

ΛΙΑΠΗ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ

13:30

7

ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΙΟΡΔΑΝΗΣ

13:45

8

ΤΡΑΜΠΙΔΟΥ

ΓΕΩΡΓΙΑ

14:00

 

ΠΙΝΑΚΑΣ 2 : Μη αποδεκτές αιτήσεις

Α/Α

ΑΡ. ΠΡΩΤ. ΑΙΤΗΣΗΣ

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ

1

8739-11/07/2022

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΚΤΑΕΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ Ή ΔΕΚΑΕΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

2

8891-14/07/2022

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ

3

8738-11/07/2022

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ 

Στοιχεία επικοινωνίας γραμματείας Επιτροπής
Κυριακή Σημαιοφορίδου
Τηλ. 2131335 127
e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σας ενημερώνουμε σχετικά με την οριστικοποίηση των πινάκων της υπ΄ αρ. πρωτ. 5627/05-05-2022 Πρόσκλησης σύμφωνα με την υπ΄ αρ. 38/07-07-2022 Πράξη του ΔΣ του ΙΕΠ.

Δείτε το σχετικό αρχείο εδώ

 

Απόφαση ΔΣ του Ι.Ε.Π. περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/13-07-2022 και 2/13-07-2022 Πρακτικών της «Διαρκούς Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων φυσικών προσώπων-ελευθέρων επαγγελματιών για την υποστήριξη των συγχρηματοδοτούμενων Πράξεων πλην Μητρώων» στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 7864/27-06-2022 (ΑΔΑ: 9Ψ58ΟΞΛΔ-Α77) Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος του ΙΕΠ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν (1) ελεύθερο/η επαγγελματία, Πτυχιούχο Ανώτατης εκπαίδευσης για την κάλυψη των αναγκών της Τεχνικής Υποστήριξης στο πλαίσιο του Υποέργου 1 της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γενικό Λύκειο-ΕΠΑΛ)» με κωδικό ΟΠΣ 5070818

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στη δικτυακή πύλη https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php από το Σάββατο 16.07.2022 και ώρα 15:00 έως και την Πέμπτη 21.07.2022 και ώρα 15:00.


[Σκετική Πρόσκληση]

 

Σελίδα 28 από 74

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top