ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1027)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/21-02-2024 και 4/28-02-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Ενστάσεων που αφορούν στις ενστάσεις που υποβλήθηκαν για τα υπ’ αρ. 01/10-01-2024, 02/24-01-2024 και 3/31-01-2024 πρακτικά της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εμπειρογνωμόνων ειδικών προδιαγραφών για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση των παραδοτέων του επιμορφωτικού υλικού», στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 46581/08-12-2023 (ΑΔΑ: 6Λ81ΟΞΛΔ-ΚΡΡ) ενεργοποίησης της υπ’ αρ. 45160/02-11-2023 (ΑΔΑ:Ψ73ΚΟΞΛΔ-996) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Επιστημονική Εποπτεία -Εκπόνηση προδιαγραφών και αξιολόγηση επιμορφωτικού υλικού -Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών», στο Έργο SUB.8 Δράσεις Κατάρτισης Εκπαιδευτικών/Teacher Training Actions (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5180858), στη Δράση «Ψηφιακός μετασχηματισμός και ψηφιοποίηση της εκπαίδευσης», στον Άξονα 3.2 «Ενίσχυση των ψηφιακών δυνατοτήτων της εκπαίδευσης και εκσυγχρονισμός της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση –NextGeneration EU.


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 5/16-02-2024 και 6/23-02-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων, που αφορούν στην αξιολόγηση των ενστάσεων που υποβλήθηκαν για τα υπ’ αρ. 1/22-01-2024, 2/23-01-2024 και 3/07-02-2024 πρακτικά της 2ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’αρ. πρωτ. 46939/15-12-2023 (ΑΔΑ: 6ΒΛΠΟΞΛΔ-Σ5Σ) 2ης ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για εγγραφή σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων της κατηγορίας «Εισηγητές/Αξιολογητές» για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας)


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση σε Ανάδοχο του έργου «Προμήθεια εξοπλισμού για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών της διεξαγωγής της Αξιολόγησης στην Ξένη Γλώσσα (Foreign Language Assessment) - FLA στο πλαίσιο υλοποίησης της πιλοτικής φάσης του PISA 2025

Α. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΔΟΧΟΥ
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η προμήθεια εξοπλισμού και η αποστολή του στις σχολικές μονάδες για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών της διεξαγωγής της Αξιολόγησης στην Ξένη Γλώσσα (Foreign Language Assessment) - FLA στο πλαίσιο υλοποίησης της πιλοτικής φάσης του PISA 2025», σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:

Εξοπλισμός

Α/Α

           Προδιαγραφές

Απαίτηση

(τεμάχια)

 

 

Ακουστικά με προσαρμοσμένο σε αυτά μικρόφωνο μέσω ρυθμιζόμενου βραχίονα - Over Ear Multimedia headset with noice cancelling microphone.

Προδιαγραφές για τα ακουστικά:

•             να καλύπτουν όλο το αυτί (over ear)

•             κλειστού τύπου (χωρίς διαρροή ήχου - closed back)

•             ενσύρματης σύνδεσης μέσω καλωδίου USB ή mini jack.

Περαιτέρω επισημάνσεις:

•             Τα ακουστικά δεν χρειάζεται να έχουν δυνατότητα ακύρωσης εξωτερικών ήχων.

•             Ακουστικά μερικής κάλυψης αυτιού ή τοποθέτησης εντός του αυτιού (on ear ή in ear - ψείρες) δεν γίνονται δεκτά.

•             Τα ακουστικά θα πρέπει να έχουν πλούσιο και μαλακό αφρώδες υλικό στα σημεία επαφής με την κεφαλή (μαξιλάρια).

•             Ακουστικά με σύνδεση Bluetooth δεν γίνονται δεκτά.

Προδιαγραφές για το μικρόφωνο:

•             κατευθυντικού τύπου προσαρμοσμένου στα ακουστικά

•             το μικρόφωνο θα πρέπει να έχει δυνατότητα ακύρωσης θορύβου (noise cancelling) για να μεγιστοποιηθεί η λήψη ήχου από τους μαθητές και τις μαθήτριες και να ελαχιστοποιηθεί η ηχορύπανση στις ηχογραφήσεις.

Περαιτέρω επισημάνσεις:

Ακουστικά με μικρόφωνο ενσωματωμένο στο καλώδιο σύνδεσης (κρυφό) δεν γίνονται δεκτά.

520

 

 

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ
Ο ανάδοχος που θα επιλεγεί οφείλει να μεριμνήσει για:
• Την προμήθεια 520 σετ ακουστικών με προσαρμοσμένο σε αυτά μικρόφωνο μέσω ρυθμιζόμενου βραχίονα (βάσει των παρακάτω προδιαγραφών).
• Την αποστολή τους στις σχολικές μονάδες που θα λάβουν μέρος στην πιλοτική εφαρμογή της έρευνας PISA 2025 σε αντίστοιχα σετ των 12 ακουστικών (43 αποστολές) με βάση τη λίστα των σχολείων που θα παραλάβει από την αναθέτουσα αρχή.
• Την αποστολή τεσσάρων (4) σετ (από τα 520) στο Ι.Ε.Π. (1 αποστολή).
• Την παροχή εγγύησης καλής λειτουργίας του παραδοτέου υλικού για τουλάχιστον ένα έτος.
• Την παράδοση στο ΙΕΠ των υπογεγραμμένων βεβαιώσεων παραλαβής από τις σχολικές μονάδες σύμφωνα με το υπόδειγμα βεβαίωσης παραλαβής.

Β. ΕΡΓΟΛΑΒΙΚΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των εννέα χιλιάδων εξακοσίων εβδομήντα επτά ευρώ και σαράντα δύο λεπτών (9.677,42€) πλέον ΦΠΑ, ήτοι δώδεκα χιλιάδων ευρώ (12.000,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%
Κριτήριο ανάθεσης του έργου είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

Γ. ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται έως εξήντα (60) ημέρες από την ημερομηνία υπογραφής της σχετικής σύμβασης και ανάρτησής της στο ΚΗΜΔΗΣ

Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1) Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2) Συμπληρωμένη Συνοπτική Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
3) Συμπληρωμένη Αναλυτική Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙΙ της παρούσας.
4) Τεχνικό φυλλάδιο για την κάλυψη των τεχνικών προδιαγραφών

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
4. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙΙ_ ΠΙΝΑΚΑΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 28-02-2024 και ώρα 15:00.


 [Σχετικοί διαγωνισμοί]

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 9/13-02-2024 και 10/21-02-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων, που αφορούν στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για το υπ’ αρ. 09/30-01-2024 Πρακτικό της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) ενεργοποίησης και τροποποίησης πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κατηγορία «Επόπτες Εισηγητών/Αξιολογητών» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη του Υποέργου 1 «Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική και σχολική εκπαίδευση» του Έργου με τίτλο: «Sub.1 Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140 στο Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας), στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – Next Generation EU


 [Σχετική Πρόσκληση]

 

logo                                                                                                     banner loop

 

Αθήνα, 21 Φεβρουαρίου 2024

Δελτίο Τύπου

Με εξαιρετική επιτυχία πραγματοποιήθηκε η ημερίδα «Τα αποτελέσματα της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος LOOP: Υποστήριξη νέων εκπαιδευτικών και ενδυνάμωση του θεσμού του μέντορα στα σχολεία»


Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η ημερίδα με θέμα: «Τα αποτελέσματα της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος LOOP: Υποστήριξη νέων εκπαιδευτικών και ενδυνάμωση του θεσμού του μέντορα στα σχολεία». Περισσότεροι/ες από 400 διευθυντές/τριες εκπαίδευσης, σύμβουλοι εκπαίδευσης και διευθυντές/τριες σχολικών μονάδων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής συμμετείχαν στην ημερίδα που πραγματοποιήθηκε στις 16 Φεβρουαρίου 2024.

Χαιρετισμό απηύθυναν ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κ. Γιάννης Κατσαρός που εξήρε τις σχετικές πρωτοβουλίες, ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και Επ. Καθηγητής του Τμήματος Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου κ. Σπυρίδων Δουκάκης που αναφέρθηκε στην αξιοποίηση των αποτελεσμάτων του έργου ώστε να αναπτυχθούν προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών και ο υπεύθυνος του έργου από το Τμήμα Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου Καθηγητής κ. Κωνσταντίνος Δημόπουλος που τόνισε τη σημασία του έργου για την ενίσχυση του θεσμού του μέντορα.

Η ενημερωτική συνάντηση είχε ως στόχους α) τη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου, β) την ανάδειξη των προκλήσεων που αντιμετωπίστηκαν κατά την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος LOOP και γ) την παροχή συστάσεων για τη λήψη αποφάσεων στον σχεδιασμό προγραμμάτων επαγγελματικής ανάπτυξης μεντόρων.

Η μεγάλη συμμετοχή αντικατοπτρίζει το έντονο ενδιαφέρον της εκπαιδευτικής κοινότητας για το θεσμό του μέντορα στα σχολεία.

🎯 Το έργο LOOP ολοκληρώθηκε με:

- τον σχεδιασμό ενός εισαγωγικού προγράμματος επιμόρφωσης για νέους/ες εκπαιδευτικούς, που θα βασίζεται στο θεσμό του μέντορα, προκειμένου να υποστηριχτούν στα πρώτα επαγγελματικά τους βήματα και να προσαρμοστούν στην εργασιακή κουλτούρα του σχολείου στο οποίο υπηρετούν,
- την ανάπτυξη ενός επιμορφωτικού προγράμματος για μέντορες, που θα βοηθήσει τους/τις συμμετέχοντες/ουσες έμπειρους εκπαιδευτικούς να αναπτύξουν ικανότητες καθοδήγησης και υποστήριξης νέων εκπαιδευτικών κατά την εφαρμογή του προγράμματος εισαγωγικής επιμόρφωσης,
- την πιλοτική εφαρμογή του προγράμματος LOOP στα σχολεία του δικτύου και την αποτίμηση των δυο επιμορφωτικών προγραμμάτων,
- τη διατύπωση προτάσεων για την ενσωμάτωση προγραμμάτων εισαγωγικής επιμόρφωσης και προγραμμάτων προετοιμασίας μεντόρων στις εθνικές εκπαιδευτικές πολιτικές που αφορούν στη επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.

Το έργο LOOP ευθυγραμμίζεται πλήρως με το όραμα και τους στόχους του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ). Το Διοικητικό Συμβούλιο και τα στελέχη του ΙΕΠ συνεχίζουν να ενισχύουν δράσεις και προσεγγίσεις που έχουν θετικό και υποστηρικτικό αντίκτυπο στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Συνεχίζουμε «Μαζί για την Εκπαίδευση».

Η ημερίδα αποτέλεσε Δράση Προβολής και Δημοσιότητας του έργου με τίτλο «LOOP – Empowering teachers personal, professional and social continuous development through innovative peer-induction programmes» (Grant Agreement nº. 626148-EPP-1-2020-2-PT-EPPKA3-PI-POLICY) στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε τις σελίδες: https://iep.edu.gr/el/europaika-se-ekseliksi/loop, https://empowering-teachers.eu/el/

📚✨ #LOOPprogram #EducationInnovation #Teacher Empowerment #ERASMUSplus #ContinuousDevelopment

 

Δείτε το δελτίο τύπου και στιγμιότυπα από την ημερίδα εδώ .

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προσκαλεί εν ενεργεία εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των σχολικών μονάδων με εμπειρία στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων σχετικών με θέματα αειφορίας ή/και ενεργού πολιτειότητας, για την υποβολή δήλωσης συμμετοχής σε διαδικτυακή ενημερωτική δράση για τη Βιώσιμη Πολιτειότητα.

Η δράση διοργανώνεται στις 29/02/24 και ώρα 15:00-17:00 για τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και 17:00-19:00 για τους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η δράση γίνεται στο πλαίσιο του έργο ΣΥΝΑΨΕΙΣ (“SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship, Project: 101102346 — SYNAPSES — ERASMUS-EDU-2022-PEX-TEACH-ACA) το οποίο το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συμμετέχει ως εταίρος.

Στόχος του Έργου είναι η δημιουργία Ακαδημίας Εκπαιδευτικών για την προώθηση πράσινων δεξιοτήτων και ειδικότερα την ανάπτυξη της Βιώσιμης Πολιτειότητας (sustainable citizenship). Η δεξιότητα της Βιώσιμης Πολιτειότητας είναι άμεσα συνδεδεμένη με την αναγνώριση των προβλημάτων που δημιουργεί η κλιματική αλλαγή και περιλαμβάνει τη δυνατότητα αναγνώρισης των περιβαλλοντικών, κοινωνικών και οικονομικών διαστάσεων της, τη δυνατότητα σύνδεσης των τοπικών δράσεων και πρωτοβουλιών με τις παγκόσμιες διαδικασίες και την ικανότητα μετάβασης από την ανάλυση των προβλημάτων στη συστηματική δράση για την κλιματική αλλαγή.

Η Ακαδημία θα προσφέρει ευκαιρίες κινητικότητας στο εξωτερικό (μέσω του Προγράμματος ERASMUS+), επισκέψεων μελέτης σε συνεργαζόμενα σχολεία ή Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα καθώς και δυνατότητες συμμετοχής σε μαθήματα ως παρατηρητές, σε συναντήσεις, συνέδρια και διαγωνισμούς.

Περισσότερες πληροφορίες για το Έργο υπάρχουν κάτωθι:
https://synapses-academies.eu/

Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται ηλεκρονικά από 21/2/2024 και ώρα 15:00 έως 26/2/2024 και ώρα 13:00 εδώ

 

Πρόσκληση

Αγαπητά μέλη του Ανοικτού Μητρώου Εκπαιδευτικών,

το Διοικητικό Συμβούλιο σάς προσκαλεί να συμμετάσχετε στην πρωτοβουλία «Μαζί για την Εκπαίδευση» με επίκεντρο τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.

Πιο συγκεκριμένα, καλούμε αποκλειστικά τα εγγεγραμμένα μέλη του Ανοικτού Μητρώου Εκπαιδευτικών να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους για να ενταχθούν σε ομάδες εργασίας που θα ασχοληθούν με την κριτική μελέτη, την αξιολόγηση και την επικαιροποίηση του εκπαιδευτικού υλικού των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων. Ο πλούτος των γνώσεών σας και η εμπειρία σας θα μας δώσουν τη δυνατότητα να επιστρέψουμε στην εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινωνία ένα συλλογικό έργο που προέρχεται από την εκπαιδευτική κοινότητα και επιχειρεί να συνδράμει σε μια ακόμα υψηλότερη ποιοτικά εκπαίδευση για τα παιδιά μας.
Δηλώστε το ενδιαφέρον σας στο Μητρώο του ΙΕΠ https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/ από 20/02/2024 και ώρα 13:00 έως 29/02/2024 και ώρα 13:00.

Αγαπητές συναδέλφισσες και αγαπητοί συνάδελφοι,

η δράση «Μαζί για την Εκπαίδευση» είναι μια πρωτοβουλία που έρχεται να αναδείξει τη δύναμη της συλλογικής προσπάθειας. Η υποστήριξη της πρωτοβουλίας και η προθυμία σας να συνεισφέρετε αποτελούν τις κινητήριες δυνάμεις αυτής της δράσης. Συνεχίζουμε μαζί για το μέλλον της εκπαίδευσης.
Εκ μέρους του Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος
Επίκουρος Καθηγητής Σπυρίδων Δουκάκης

blackboard μαζί για την εκπαίδευση ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

 

 

(α) Υποβολή των Πρακτικών της Επιτροπής Ενστάσεων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 46244/30-11-2023 (ΑΔΑ: ΨΝΟΒΟΞΛΔ-ΒΦΛ) Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης με θητεία τετραετούς διάρκειας στο Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) (β) Οριστικοποίηση αποτελεσμάτων.

Δείτε τα αποτελέσματα εδώ

 

(α) Υποβολή των Πρακτικών της Επιτροπής Ενστάσεων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 46239/30-11-2023 (ΑΔΑ: Ρ4Υ9ΟΞΛΔ-ΓΚΠ) Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης με θητεία τετραετούς διάρκειας στο Τμήμα Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών και β) Οριστικοποίηση αποτελεσμάτων για το Τμήμα Προϋπολογισμού, Ελέγχου, Εκκαθάρισης Δαπανών και Εντολής Πληρωμών και για το Τμήμα Εξοφλήσεων και Πάγιων Προκαταβολών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)

Δείτε τα αποτελέσματα εδώ

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ με θέμα (α) Υποβολή των Πρακτικών της Επιτροπής Ενστάσεων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 46238/30-11-2023 (ΑΔΑ: Ψ09ΨΟΞΛΔ-ΖΝΟ) Ανακοίνωση - Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την πλήρωση θέσης Προϊσταμένου/ης με θητεία τετραετούς διάρκειας στην Υποδιεύθυνση Οικονομικής Υπηρεσίας, (β) Οριστικοποίηση αποτελεσμάτων.

 

Σελίδα 3 από 74

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top