ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1031)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.

Με ιδιαίτερη επιτυχία και σε εγκάρδιο κλίμα διεξήχθη στη Θεσσαλονίκη στις 24 και 25 Σεπτεμβρίου 2022, το τελικό Συνέδριο της Πράξης ΕΑΝ, στο οποίο παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα από την πρώτη καθολική εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία της χώρας.

Συνέδριο Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)Το Συνέδριο διοργανώθηκε από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο (ΕΑΝ)», η οποία υλοποιήθηκε από το ΑΠΘ (επισπεύδον ίδρυμα) σε συνεργασία με το ΕΚΠΑ και το ΙΕΠ στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση 2014-2020», με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).

Η Επιστημονικά Υπεύθυνη και Συντονίστρια του έργου κ. Θωμαή Αλεξίου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ, παρουσίασε συνολικά το πρόγραμμα και μαζί με τους συνεργάτες της ανακοίνωσε τα βασικά πορίσματα από την εφαρμογή του. Όλες οι ομιλίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του προγράμματος ΕΑΝ (www.ean.auth.gr), στη σελίδα ‘Δράσεις’.


Βασικό στόχο του ΕΑΝ αποτελεί η υποστήριξη των εκπαιδευτικών για την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο μέσω:

  1. Επιμορφωτικού προγράμματος για και ΣΕΕ εκπαιδευτικούς ΠΕ06 και ΠΕ60
  2. Συστηματικής παρακολούθησης της εισαγωγής της αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία
  3. Ενδεικτικού εκπαιδευτικού υλικού με πολυτροπικό χαρακτήρα

Στο πλαίσιο της Πράξης, η ομάδα του ΑΠΘ δημιούργησε επιμορφωτικό και εκπαιδευτικό υλικό ενώ την ασύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση των ΣΕΕ και εκπαιδευτικών ΠΕ06 και ΠΕ60 ανέλαβε το ΙΕΠ. Στην επιμόρφωση έχουν συμμετάσχει συνολικά μέχρι σήμερα 19.372 εκπαιδευτικοί. Η επιμόρφωση αξιολογήθηκε από τους επιμορφούμενους με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα. Η ομάδα του ΕΚΠΑ υλοποίησε σύγχρονη και ασύγχρονη επιμόρφωση για 70 Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, με θετικές συνολικά εντυπώσεις.

Στην ιστοσελίδα ΕΑΝ (www.ean.auth.gr), εκτός της περιγραφής του προγράμματος, της επιμόρφωσης και των σχετικών δράσεων, φιλοξενείται και όλο το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε από την ομάδα του ΑΠΘ. Συνολικά, έχουν δημιουργηθεί πάνω από 30 ενδεικτικά σενάρια οργανωμένα σε 5 θεματικές, περισσότερες από 150 δραστηριότητες, πάνω από 25 τραγούδια και 15 ψηφιακά παιχνίδια καθώς και πλούσιο συμπληρωματικό εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο εμπλουτίζεται συνεχώς και είναι ελεύθερα διαθέσιμο στο κοινό. Το εκπαιδευτικό υλικό τροποποιήθηκε κατάλληλα ώστε να ανταποκρίνεται στη διεθνή εκπαιδευτική κοινότητα και να αποτελέσει σημαντικό παράδειγμα για την εκμάθηση γλωσσών στις μικρές ηλικίες.

Στο πλαίσιο της συστηματικής παρακολούθησης και εποπτείας της εφαρμογής του προγράμματος ΕΑΝ από το ΑΠΘ, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2021-22, συλλέχθηκαν δεδομένα σχετικά με τις αντιλήψεις όλων των εμπλεκομένων, τόσο στο ξεκίνημα του προγράμματος, όσο και κατά την εξέλιξή του (συλλογή πλέον των 12.000 απαντήσεων). Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων κατέδειξαν τα πλεονεκτήματα που εντόπισαν όλοι οι συμμετέχοντες σχετικά με την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο, καθώς και τη σημασία καλών σχέσεων και συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων.

2022 10 11 ΔΤ ΕΑΝ2Πραγματοποιήθηκαν επίσης συστηματικές συναντήσεις και επικοινωνία με ΣΕΕ των δύο ειδικοτήτων ενώ διοργανώθηκαν και ομαδικές συνεντεύξεις με γονείς, εκπαιδευτικούς και ΣΕΕ, από τις οποίες προέκυψαν σημαντικά συμπεράσματα σχετικά με τις εμπειρίες τους καθώς και ιδιαίτερα θετικά σχόλια γονέων και παιδιών σχετικά με τη συγκεκριμένη εκπαιδευτική καινοτομία. Στο πλαίσιο της αξιολόγησης του προγράμματος έγιναν και δειγματοληπτικές επισκέψεις σε σχολεία της χώρας (Ιωάννινα, Λουτράκι, Ρόδος, Κέρκυρα, Κοζάνη, Κομοτηνή κτλ.) όπου πραγματοποιήθηκαν παρατηρήσεις κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων στην αγγλική γλώσσα. Μέσα από συνεντεύξεις σε παιγνιώδη μορφή, τα παιδιά εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους και τα θετικά τους συναισθήματα για την εισαγωγή αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο.
Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα EAN (https://ean.auth.gr/). Σημειώνεται ότι η ιστοσελίδα έχει περισσότερες από 280.000 θεάσεις και περίπου 32.000 χρήστες, εκ των οποίων οι 31.000 είναι από την Ελλάδα.

Με βάση τα πορίσματα από την εφαρμογή του, το πρόγραμμα ΕΑΝ αποτελεί μια σημαντική παρακαταθήκη ώστε η αγγλική γλώσσα στο νηπιαγωγείο να έχει μια θεωρητική και μεθοδολογική βάση που διασφαλίζει την αναπτυξιακή και παιδαγωγική καταλληλότητα, υποστηρίζει άρτια τον σκοπό της προσχολικής εκπαίδευσης και εγγυάται μια ποιοτική μαθησιακή εμπειρία για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών.

Το πρόγραμμα επιμόρφωσης ΕΑΝ, μετά την ολοκλήρωσή του στο πλαίσιο της Πράξης, θα συνεχιστεί από το ΙΕΠ με ίδια μέσα, με σκοπό να υποστηρίξει τις ανάγκες των εκπαιδευτικών που τοποθετούνται στα νηπιαγωγεία.

Δελτίο τύπου

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με δύο (2) ελεύθερους/-ες επαγγελματίες, Πτυχιούχους Ανώτατης εκπαίδευσης, για την κάλυψη των αναγκών διοικητικής/διαχειριστικής υποστήριξης (κωδικός θέσης Κ.Θ.1) και δύο (2) ελεύθερους/-ες επαγγελματίες, Πτυχιούχους Ανώτατης εκπαίδευσης, για την κάλυψη των αναγκών τεχνικής υποστήριξης (helpdesk) (κωδικός θέσης Κ.Θ.2) στο πλαίσιο υλοποίησης με ίδια μέσα του Υποέργου 1 της Πράξης «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» με κωδ. ΟΠΣ (MIS): 5035543

Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας, που αρχίζει την Παρασκευή, 07-10-2022, και ώρα 15:00, έως και την Τρίτη, 18-10-2022 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.

Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων, καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.

Όσοι/Όσες υποβάλουν αίτηση: α) αποδέχονται τους όρους της παρούσας Πρόσκλησης, β) συμφωνούν για την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων τους, στο αρχείο του Ι.Ε.Π. για δέκα (10) χρόνια, όπως ορίζεται από τη νομοθεσία περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων GDPR/DPO.

Πρόσκληση

Yποβολή αίτησης εδώ


 [Σχετικές Προσκλήσεις]

 

  1. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/5-10-2022 Πρακτικού της 1ης Επιτροπής Εξέτασης Αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 7657/22-06-2022 (ΑΔΑ: ΨΗ4ΩΟΞΛΔ-Ψ4Γ) Ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης «Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων» και «Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων» - Φάση ΣΤ΄ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το γνωστικό αντικείμενο: Υγείας, Πρόνοιας, Ευεξίας, για την υποστήριξη της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ)» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5070818
  1. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/5-10-2022 Πρακτικού της 2ης Επιτροπής Εξέτασης Αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 7657/22-06-2022 (ΑΔΑ: ΨΗ4ΩΟΞΛΔ-Ψ4Γ) Ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης «Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων» και «Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων» - Φάση ΣΤ΄ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για τα γνωστικά αντικείμενα: Εφαρμοσμένων Τεχνών - Δομικών Έργων - Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού, για την υποστήριξη της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ)» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5070818

Επισημαίνεται: Οι ενστάσεις υποβάλλονται ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. από τo Σάββατο 08.10.2022 και ώρα 13:00 έως και την Πέμπτη 13.10.2022 και ώρα 13:00

Πρακτικό 1ης Επιτροπής

Πρακτικό 2ης Επιτροπής


[Σχετική Πρόσκληση]

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΑΠΤΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΩΝ
ΜΕ ΤΥΦΛΩΣΗ ΤΥΦΛΟΚΩΦΩΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΑΝΑΠΗΡΙΕΣ

 

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί την Πράξη με τίτλο «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» - Οριζόντια Πράξη και κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5001313, ΣΑΕ 2016ΣΕ34510090, Άξονες Προτεραιότητας 6, 8, 9, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο και Εθνικούς πόρους. Στο πλαίσιο του Υποέργου 5 προβλέπεται η ανάπτυξη απτικού ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές/ήτριες με προβλήματα
όρασης.
Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό και καινοτόμο εκπαιδευτικό υλικό επικοινωνίας και εννοιολογικής δόμησης που αναπτύχθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, αλλά και η διεθνή ερευνητική δραστηριότητα καταδεικνύει πως ελάχιστες χώρες, διεθνώς, έχουν αναπτύξει παρόμοιο υλικό. Το εν λόγω υλικό αποσκοπεί: α) στην υποστήριξη των μαθητών/τριών, των εκπαιδευτικών και όλων των εμπλεκομένων στην εκπαίδευση μαθητών με τυφλοκώφωση, με πολλαπλές αναπηρίες και σοβαρά προβλήματα όρασης με στόχο την ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων μέσω της επιλογής συστημάτων εναλλακτικής επικοινωνίας-απτικής νοηματικής για τη δημιουργία του κατάλληλου εκπαιδευτικού και επικοινωνιακού περιβάλλοντος και β) στην προώθηση της ισότητας στην εκπαίδευση μέσω χρήσης εναλλακτικών συστημάτων επικοινωνίας και δημιουργίας ενός προσβάσιμου επικοινωνιακού εκπαιδευτικού περιβάλλοντος, ώστε ο/η μαθητής/τρια να μπορεί να μαθαίνει και να εκφράζει τις επιθυμίες, τις ανάγκες και τις επιλογές του/της.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προτείνεται θεμελιώνεται πάνω στους βασικούς πυλώνες της σωματογνωσίας και της απτικής νοηματικής επικοινωνίας και διαρθρώνεται σε 14 βασικές θεματικές ενότητες (το σώμα μου, τα αντίθετα, ατομική υγεία, τα ρούχα, κανόνες φαγητού, η διατροφή, τα συναισθήματα, η τάξη μας, η γειτονιά μας, η οικογένεια, τα παιχνίδια, τα ζώα, τα μέσα μεταφοράς, ο καιρός αλλάζει). Κάθε έννοια έχει παραχθεί σε 3 απτικές μορφές:

  • ξύλινη μήτρα, με σκοπό τη διττή χρήση της ως μήτρας και ως επικοινωνιακού απτικού παιχνιδιού (ενσφήνωμα).
  • απτική εικόνα (piaf)
  • απτική εικόνα (thermoform)

Με αυτόν τον τρόπο παράγεται ένα εξειδικευμένο, προσβάσιμο εκπαιδευτικό υλικό εννοιολογικής δόμησης και εμπλουτισμού του λεξιλογίου για την ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων και παράλληλα πρόκειται για ένα καθολικά σχεδιασμένο εκπαιδευτικό υλικό που είναι πολυεπίπεδα προσβάσιμο από μαθητές/τριες με σοβαρά προβλήματα όρασης, πολλαπλές αναπηρίες και τυφλοκώφωση.
Για κάθε έννοια προτείνονται βιωματικές και πολυαισθητηριακές διαθεματικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες, δομημένες και οργανωμένες σε ένα σταθερό και επαναλαμβανόμενο σχήμα, οι οποίες ενισχύουν την εννοιολογική δόμηση και τη διεύρυνση του επικοινωνιακού λεξιλογίου. Για την αξιοποίηση του υλικού έχει ολοκληρωθεί οδηγός εκπαιδευτικού με συγκεκριμένες δραστηριότητες και προτάσεις αξιοποίησής του, ο οποίος διατίθεται ύστερα από έγκριση του ΥΠΑΙΘ στα σχολεία και είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα της Πράξης https://prosvasimo.iep.edu.gr/Books/. Επισημαίνεται πως το εν λόγω υλικό θα διατεθεί μέχρι τέλος Οκτωβρίου 2022 στις σχολικές μονάδες της χώρας που φοιτούν μαθητές/τριες με τις συγκεκριμένες ιδιαιτερότητες από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής. Για την επιπρόσθετη υποστήριξη των εκπαιδευτικών θα υλοποιηθεί σχετική ενημερωτική-επιμορφωτική δράση από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Στο πλαίσιο του ίδιου υποέργου αναπτύχθηκε διαδραστικό εκπαιδευτικό υλικό και πολυμεσική εφαρμογή για την εκπαίδευση μαθητών/τριών με προβλήματα όρασης στην κινητικότητα, τον προσανατολισμό και την αυτόνομη διαβίωση, η οποία συνοδεύεται από οδηγό εκπαιδευτικού που διατίθεται δωρεάν στους/στις εκπαιδευτικούς της χώρας που έχουν την ευθύνη για την εκπαίδευση των εν λόγω μαθητών/τριών. Το εκπαιδευτικό υλικό/διαδικτυακή εφαρμογή για την κινητικότητα και τον προσανατολισμό είναι διαθέσιμο στο σύνδεσμο https://prosvasimo.iep.edu.gr/apps/P421_full/arxiki.html και ο οδηγός εκπαιδευτικού «Εκπαίδευση τυφλών μαθητών και μαθητριών στην κινητικότητα, στον προσανατολισμό και σε δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης» στο σύνδεσμο https://prosvasimo.iep.edu.gr/el/vivlia-eidikhs-agwghs-2020

 

Δελτίο τύπου σε pdf

 

Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/03-10-2022 και 2/04-10-2022 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων που αφορούν στην αξιολόγηση υποβληθείσας ένστασης στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 7657/22-06-2022 (ΑΔΑ: ΨΗ4ΩΟΞΛΔ-Ψ4Γ) Ενεργοποίησης Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων εγγραφής σε ανοικτό μητρώο σύστασης «Επιστημονικής Ομάδας Επιλογής Θεμάτων» και «Ειδικών Επιστημονικών Ομάδων» - Φάση ΣΤ΄ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για την υποστήριξη της Πράξης «Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ)» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 5070818

Σχετικό αρχείο


 [Σχετική πρόσκληση]

 

«Έγκριση παράτασης της καταληκτικής ημερομηνίας υποβολής προσφορών για τον υπ’ αρ. πρωτ. 11376/16-09-2022 Ανοικτό ηλεκτρονικό διαγωνισμό με ΑΔΑΜ: 22PROC011258298 για την ανάθεση του έργου «Ανάπτυξη Υποδομών Παρατηρητηρίου» στο πλαίσιο του Υποέργου 5 της Πράξης: «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» με MIS 5124310»

 

Παράταση της καταληκτικής ημερομηνίας προσφορών έως την Δευτέρα 10/10/2022 και ώρα 12:00 και παράταση της ημερομηνίας αποσφράγισης των προσφορών έως την Παρασκευή 14/10/2022 και ώρα 12:00.

Μετά την παρέλευση της καταληκτικής ημερομηνίας και ώρας, δεν υπάρχει η δυνατότητα υποβολής προσφοράς στο σύστημα.

Απόφαση παράτασης


[Σχετικός διαγωνισμός]

 

Διευκρινίσεις για τον υπ’ αρ. πρωτ.11376/16-09-2022, ΑΔΑΜ: 22PROC011258298 και AΡ.ΕΣΗΔΗΣ 171947-Ανοικτό Ηλεκτρονικό Διαγωνισμό (αρ. Διακήρυξης 4/2022) - «Ανάπτυξη Υποδομών Παρατηρητηρίου», στο πλαίσιο του Υποέργου 5 της Πράξης με τίτλο: «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης» και MIS 5124310


 [Σχετικός διαγωνισμός]

 

«ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έναν (1) ελεύθερο επαγγελματία, Πτυχιούχο Ανώτατης εκπαίδευσης, για την κάλυψη των αναγκών διοικητικής/διαχειριστικής υποστήριξης (κωδικός θέσης Κ.Θ.1), έναν (1) ελεύθερο επαγγελματία, Πτυχιούχο Ανώτατης εκπαίδευσης, για την κάλυψη των αναγκών τεχνικής υποστήριξης (κωδικός θέσης Κ.Θ.2) και έναν (1) ελεύθερο επαγγελματία, Πτυχιούχο Ανώτατης εκπαίδευσης, για την κάλυψη των αναγκών νομικής υποστήριξης (κωδικός θέσης Κ.Θ.3) στο πλαίσιο του Υποέργου 1 της Πράξης «Αναβάθμιση περιεχομένου σπουδών στη Δευτεροβάθμια Επαγγελματική Εκπαίδευση και στο Μεταλυκειακό έτος – Τάξη μαθητείας» με κωδ. ΟΠΣ 5027220»

Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo, εντός της αποκλειστικής προθεσμίας, που αρχίζει την Δευτέρα 03-10-2022 ώρα 15:00 έως και την Δευτέρα 17-10-2022 και ώρα 15:00, συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση.


Η αίτηση επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης του ν. 1599/86 για την ακρίβεια και αλήθεια του περιεχομένου των δηλωθέντων στοιχείων, καθώς και της πλήρους, ρητής και ανεπιφύλακτης αποδοχής των όρων της παρούσας Πρόσκλησης.


Όσοι/Όσες υποβάλουν αίτηση: α) αποδέχονται τους όρους της παρούσας Πρόσκλησης, β) συμφωνούν για την τήρηση αρχείου προσωπικών δεδομένων τους, στο αρχείο του Ι.Ε.Π. για δέκα (10) χρόνια, όπως ορίζεται από τη νομοθεσία περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων GDPR/DPO.

 

Πρόσκληση

Yποβολή αίτησης εδώ


[Σχετική Πρόσκληση]

 

Αθήνα, 29-09-2022


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
11η Περίοδος επιμόρφωσης ΕΑΝ
(Εισαγωγή της Αγγλικής Γλώσσας στο Νηπιαγωγείο)

 

Από την Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου και ώρα 13.00 μέχρι την Πέμπτη, 20 Οκτωβρίου, 2022 και ώρα 13.00 θα ανοίξει ξανά το μητρώο του ΙΕΠ για την υποβολή αίτησης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως ασύγχρονη επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60 που δεν εγγράφηκαν στις προηγούμενες περιόδους (νέες τοποθετήσεις κ.λπ.).


• Η εγγραφή γίνεται μέσω της ιστοσελίδας του Ι.Ε.Π. (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php ) ακολουθώντας την αναγραφόμενη στην ιστοσελίδα σχετική διαδικασία.
• Οι εκπαιδευτικοί που θα υποβάλουν την αίτησή τους εμπρόθεσμα και πληρούν τις προϋποθέσεις (έχουν δηλαδή δηλωθεί στο myschool από το σχολείο τους), θα μπορούν από την Δευτέρα, 24 Οκτωβρίου, 2022 και ώρα 13.00 να συνδεθούν στην πλατφόρμα moodle (https://elearning.iep.edu.gr/study/enrol/index.php?id=511) για να ξεκινήσουν την επιμόρφωσή τους, συνολικής διάρκειας 24 ωρών.
• Η σύνδεση στην πλατφόρμα γίνεται με προσωπικούς κωδικούς taxis.
• Η βεβαίωση θα είναι διαθέσιμη μέσω του μητρώου του ΙΕΠ μετά την ολοκλήρωση των δύο φάσεων (Α και Β). 


Για τους εκπαιδευτικούς που τοποθετούνται για πρώτη φορά σε νηπιαγωγεία, επισημαίνουμε τα εξής:

Κατά τις πρώτες δύο εβδομάδες, οι εκπαιδευτικοί δεν ξεκινούν δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα, αλλά παρακολουθούν το πρόγραμμα της τάξης κατά τις διδακτικές ώρες που έχουν αναλάβει, με σκοπό την απαιτούμενη σταδιακή εξοικείωση των μαθητών και μαθητριών αλλά και των ίδιων με το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου.


Κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, οι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 συνεργάζονται με τη Διεύθυνση του Νηπιαγωγείου και τις/τους νηπιαγωγούς ώστε α) να μελετήσουν τον προγραμματισμό του Νηπιαγωγείου και της τάξης, β) να εξοικειωθούν με τα διαθέσιμα μέσα και υλικά του Νηπιαγωγείου, γ) να παρατηρήσουν την εκπαιδευτική διαδικασία στην τάξη και δ) να γνωρίσουν τις οικογένειες των μαθητών και μαθητριών. Οι εκπαιδευτικοί συνεργάζονται επίσης μεταξύ τους για το σχεδιασμό και την οργάνωση των δημιουργικών δραστηριοτήτων στα αγγλικά αναπτύσσοντας εκπαιδευτικά σενάρια, τα οποία θα αξιοποιήσουν όταν θα ξεκινήσουν οι δραστηριότητες στα αγγλικά.


Μετά την παρέλευση των δύο πρώτων εβδομάδων (4 διδακτικών ωρών), οι εκπαιδευτικοί ΠΕ06 μπορούν να ξεκινήσουν την εφαρμογή των δραστηριοτήτων αφού συμβουλευτούν το εκπαιδευτικό υλικό και τα σενάρια που είναι διαθέσιμα στην Εκπαιδευτική Πύλη του ΕΑΝ (ean.auth.gr), ώστε να τα αξιοποιήσουν σε συνεργασία με τον/τη Νηπιαγωγό. Σε καμία περίπτωση, δεν μπορεί να διατεθεί ή να χρησιμοποιηθεί έντυπο εκπαιδευτικό υλικό στην αγγλική γλώσσα (εγχειρίδια κ.λπ.) εκτός βιβλίων λογοτεχνίας για παιδιά (ιστορίες, παραμύθια κ.λπ.). Τονίζεται ότι η έμφαση δίνεται στον προφορικό λόγο και δεν αναμένεται από τα παιδιά γραφή και ανάγνωση στην αγγλική γλώσσα.


Για ερωτήματα σχετικά, μπορείτε να απευθύνεστε στο helpdesk του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/helpdesk/open.php?topicId=50

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιμόρφωση ΕΑΝ, δείτε παρακάτω:

• Διαδικασίες επιμόρφωσης Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60
• Έναρξη επιμόρφωσης Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60

 

Σχετικά αρχεία

Πρόσκληση

Έναρξη επιμόρφωσαης Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου και εκπαιδευτικών ΠΕ06 & ΠΕ60

Δελτίο τύπου σε pdf

 

 

Ανοικτός Διεθνής Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 02 /2022) «Μετασχηματισμός των συμβατικών Προγραμμάτων Σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε υλικό ανοιχτού κώδικα, το οποίο θα είναι διαδραστικό, ενταγμένο σε ψηφιακά περιβάλλοντα, προσβάσιμο σε όλους, με δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης, δυναμικής ενημέρωσης και θα περιλαμβάνει συνέργειες με τις κοινότητες των εκπαιδευτικών» (Κωδικός Έργου 2022ΤΑ04700009, κωδικός ΟΠΣ ΤΑ 5174140)

  1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ_SIMAP
  2. ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΕΥΧΟΣ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ (ΑΡ. 02/2022) Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με την Ανοικτή Διαδικασία για συμβάσεις άνω των ορίων
  3. ΠΕΡIΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ-ΑΔΑ

Επισημαίνεται: Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η Δευτέρα 17/10/2022 και ώρα 15:00.

Η διαδικασία θα διενεργηθεί με χρήση της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.Δ.Η.Σ.), μέσω της Διαδικτυακής πύλης www.promitheus.gov.gr του ως άνω συστήματος, πέντε (5) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών ήτοι 24/10/2022, ημέρα Δευτέρα και ώρα 11:00.  

 


[Σχετικός Διαγωνισμός]

 

Σελίδα 26 από 74

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top