
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1295)
Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.
1. Φυσικό Αντικείμενο του έργου -Τεχνικές Προδιαγραφές
Στο πλαίσιο της ανάθεσης, ο Ανάδοχος αναλαμβάνει την παροχή της υπηρεσίας προμήθειας, τοποθέτησης, αντικατάστασης κι επισκευής υφασμάτων τεντών και ρολών σκίασης στο κτίριο όπου στεγάζεται το ΙΕΠ, όπως περιγράφεται παρακάτω:
ΡΟΛΑ ΣΚΙΑΣΗΣ |
|||
Α/Α |
ΧΩΡΟΙ / ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ |
ΤΜΧ |
ΕΙΔΟΣ |
1 |
Αίθουσα 404_Πολλαπλών χρήσεων: 1,40 x 1,40 |
4 |
BLACK OUT |
2 |
Αίθουσα 404_Πολλαπλών χρήσεων: 1,40 x 2,20 |
1 |
BLACK OUT |
3 |
Γραμματεία Αντιπροέδρου: 2,30 x 1,40 |
1 |
BLACKOUT |
4 |
Οικονομική Υπηρεσία_Γραφείο 803: 2,10 x 1,40 |
1 |
ΥΦΑΣΜΑ |
5 |
Οικονομική Υπηρεσία_Γραφείο 804: 1,40 x 1,40 |
2 |
ΥΦΑΣΜΑ |
6 |
Οικονομική Υπηρεσία_Γραφείο 805: 0,70 x 1,40 |
2 |
ΥΦΑΣΜΑ |
7 |
Οικονομική Υπηρεσία_Γραφείο 805: 1,40 x 1,40 |
1 |
ΥΦΑΣΜΑ |
8 |
Οικονομική Υπηρεσία_Γραφείο 805: 1,40 x 2,20 |
1 |
ΥΦΑΣΜΑ |
9 |
Διευθύντρια_Γραφείο 902: 1,40 x 1,40 |
2 |
BLACK OUT |
10 |
Γραμματεία Προέδρου_Γραφείο 905: 1,87 x 1,40 |
1 |
ΥΦΑΣΜΑ |
ΤΕΝΤΕΣ |
|||
Α/Α |
ΧΩΡΟΙ / ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ |
ΕΡΓΑΣΙΑ |
ΤΜΧ |
1 |
6ος Όροφος_Γραφείο 605: 4,00 x 1,50 |
ΕΠΙΣΚΕΥΗ/ΡΑΨΙΜΟ |
1 |
3 |
9ος Όροφος_Γραμματεία Δ/ντριας_Γραφείο 903: 3,00 x 4,50 |
ΕΠΙΣΚΕΥΗ/ΡΑΨΙΜΟ |
1 |
5 |
9ος Όροφος_Γραμματεία Προέδρου_Γραφείο 905: 2,30 x 4,50 |
ΕΠΙΣΚΕΥΗ/ΡΑΨΙΜΟ |
1 |
8 |
9ος Όροφος: 4 υφιστάμενες τέντες σε λειτουργία |
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΡΘΡΩΣΕΩΝ (ΣΠΑΣΤΑ) |
8 |
2. Υποχρεώσεις αναδόχου
1. Ο Ανάδοχος οφείλει να ενεργεί με επιμέλεια και φροντίδα, ώστε να εμποδίζει πράξεις ή παραλείψεις που θα μπορούσαν να έχουν αποτέλεσμα αντίθετο με το συμφέρον της Αναθέτουσας Αρχής.
2. Ο Ανάδοχος κατά την εκτέλεση των εργασιών, θα φέρει ακέραια την ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά ή φθορά σε τυχόν υπάρχουσες κατασκευές και εγκαταστάσεις του κτιρίου του ΙΕΠ, καθώς και σε οποιονδήποτε τρίτο, από αμέλεια ή απειρία του ιδίου ή του προσωπικού του και υποχρεούται να αποκαθιστά με δική του φροντίδα και έξοδα κάθε βλάβη που θα προκαλείται με υπαιτιότητά του.
3. Η Αναθέτουσα Αρχή απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη και υποχρέωση από τυχόν ατύχημα ή από κάθε άλλη αιτία κατά την εκτέλεση των υπηρεσιών.
4. Ο Ανάδοχος έχει την υποχρέωση να διαθέτει κάθε συσκευή ή εργαλείο για την εκτέλεση των συγκεκριμένων εργασιών που αναλαμβάνει. Τα εργαλεία για τις ανωτέρω εργασίες να είναι σε καλή κατάσταση ώστε να μην δημιουργούν κινδύνους ατυχημάτων στον Ανάδοχο, σε τρίτους ή φθορές στις εγκαταστάσεις.
5. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να τηρεί τις κείμενες διατάξεις σχετικά με την ασφάλεια του ιδίου και των εργαζομένων και είναι αποκλειστικός και μόνος υπεύθυνος ποινικά και αστικά για κάθε ατύχημα που ήθελε συμβεί στο προσωπικό του ή τον ίδιο.
3. Προϋπολογισμός έργου
Το ενδεικτικό συνολικό κόστος θα ανέρχεται έως του ποσού των δύο χιλιάδων οκτακοσίων πενήντα ευρώ (2.850,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των τριών χιλιάδων πεντακοσίων τριάντα τεσσάρων ευρώ (3.534,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%.
Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων κρατήσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.
4. Διάρκεια
Το διάστημα των παρεχόμενων υπηρεσιών ορίζεται, σε δύο (02) μήνες από την υπογραφή της Σύμβασης και την ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ. Η λήξη της σύμβασης ορίζεται σε ένα (1) μήνα μετά το πέρας των προαναφερόμενων υπηρεσιών.
5. Παραλαβή - Τρόπος Πληρωμής
Η πληρωμή της υπηρεσίας θα γίνει μετά το πέρας των παρεχόμενων υπηρεσιών, βάσει Βεβαίωσης Παραλαβής Υπηρεσιών από την Προϊσταμένη του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας και της προσκόμισης - υποβολής του τιμολογίου, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις για την ηλεκτρονική τιμολόγηση, των νόμιμων παραστατικών/δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις κατά το χρόνο πληρωμής, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που τυχόν ήθελε ζητηθεί από την Οικονομική Υπηρεσία που διενεργεί τον έλεγχο των πληρωμών.
Ο Ανάδοχος οφείλει να συμμορφώνεται με τις υποδείξεις/διορθώσεις των αρμοδίων οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.
Ο υποψήφιος ανάδοχος δύναται πριν την κατάθεση της προσφοράς του να επισκεφθεί τους χώρους που θα υλοποιηθούν οι εργασίες, προκειμένου να λάβει γνώση των ειδικών συνθηκών και απαιτήσεων.
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας Πρόσκλησης υποβολής προσφορών είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.
6. Οδηγίες Υποβολής Προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης της προσφοράς: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη 21-05-2025 και ώρα 15:00.
Ως απαράδεκτες θα απορρίπτονται προσφορές στις οποίες: α) δεν δίνεται τιμή σε ευρώ ή που καθορίζεται σχέση ευρώ προς ξένο νόμισμα, β) δεν προκύπτει με σαφήνεια η προσφερόμενη τιμή, με την επιφύλαξη της παρ. 4 του άρθρου 102 του ν. 4412/2016 και γ) η τιμή υπερβαίνει τον προϋπολογισμό της ανάθεσης που καθορίζεται από την Αναθέτουσα Αρχή.
Το πλήρες κείμενο της παρούσας Πρόσκλησης θα καταχωρηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ), καθώς και στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα της αναθέτουσας αρχής, στη διεύθυνση (URL) http://www.iep.edu.gr -> Έργα -> Προκηρύξεις -> Διαγωνισμοί και εκεί θα αναρτώνται όλα τα σχετικά με την παρούσα πρόσκληση (διευκρινίσεις, αποφάσεις έγκρισης πρακτικού/-ών από το ΔΣ του ΙΕΠ).
Για την παροχή πληροφοριών επί του αντικειμένου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 213 1335 214.
Για την παροχή πληροφοριών επί της διαδικασίας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 213 1335 224.
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας σε θέσεις Επιστημονικού και Διοικητικού Προσωπικού στο ΙΕΠ
Σας ενημερώνουμε ότι η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας σε θέσεις Επιστημονικού και Διοικητικού Προσωπικού στο ΙΕΠ παρατείνεται έως και την Πέμπτη 15-05-2025 και ώρα 15:00.
Υπενθυμίζουμε ότι οι ενδιαφερόμενοι/ες θα πρέπει να επισκεφτούν την ιστοσελίδα του ΙΕΠ, (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php), να δημιουργήσουν ή/και να επεξεργαστούν το προσωπικό τους προφίλ και στη συνέχεια, ακολουθώντας τις οδηγίες, να υποβάλουν αίτηση, βιογραφικό σημείωμα, πρόσφατο Πιστοποιητικό Υπηρεσιακών Μεταβολών (ΠΥΜ), καθώς και τα απαραίτητα δικαιολογητικά και αποδεικτικά έγγραφα που επικαλούνται, π.χ. τίτλους σπουδών, βεβαιώσεις προϋπηρεσίας κ.λπ., όλα σε ηλεκτρονική μορφή.
Περισσότερες πληροφορίες:
1. Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) - Πρόσκληση Επιστημονικού
2. Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας σε θέσεις διοικητικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) - Πρόσκληση Διοικητικού
Αθήνα, 05/05/2025
Δελτίο Τύπου
Πανελλήνια Σχολική Έκθεση: «Μεγαλώνοντας σε έναν κόσμο με Τεχνητή Νοημοσύνη»
Στο πλαίσιο του έργου The Lyceum project, το ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» και το World Human Forum, με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), ανακοινώνουν την οργάνωση πανελλήνιας σχολικής έκθεσης με τίτλο:
«Μεγαλώνοντας σε έναν κόσμο με Τεχνητή Νοημοσύνη»
(Living in a World with AI)
Η έκθεση απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες Δημοτικού και Γυμνασίου όλων των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων της χώρας και στοχεύει στην ανάδειξη της στάσης των παιδιών απέναντι στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) ως αναπόσπαστο στοιχείο της σύγχρονης καθημερινότητας.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται να αποτυπώσουν δημιουργικά τον τρόπο με τον οποίο η Τεχνητή Νοημοσύνη επηρεάζει τη ζωή τους, τις σχέσεις τους με τον εαυτό τους, με τους άλλους και με το περιβάλλον, εξετάζοντας θέματα όπως τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις στον ψηφιακό κόσμο, την προσβασιμότητα και τη συμπερίληψη, την ευημερία και την ηθική παρουσία στον ψηφιακό χώρο.
Οι συμμετοχές μπορούν να λάβουν τη μορφή:
• δραματοποιημένης παρουσίασης σε βίντεο (διάρκειας έως 3 λεπτών),
• εικαστικής δημιουργίας (αφίσα, ζωγραφική, φωτογραφία, κολάζ, παρουσίαση),
• δημιουργικής γραφής (ιστορία, ποίημα, χάικου),
• ηχητικής παραγωγής (podcast, ηχητική αφήγηση).
Κάθε σχολείο δύναται να συμμετάσχει με μία ομάδα μαθητών/μαθητριών και να υποβάλει έως την 25η Μαΐου 2025 το έργο του, συνοδευόμενο από σχετική περίληψη μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας υποβολής.
Το ΙΕΠ στηρίζει ενεργά κάθε πρωτοβουλία που προάγει τη δημιουργικότητα, την κριτική σκέψη και την καλλιέργεια της ενεργού πολιτειότητας των μαθητών, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση υπεύθυνων και συνειδητοποιημένων πολιτών του αύριο.
Αθήνα, 30/04/2025
Δελτίο Τύπου
Χαιρετισμός του προέδρου του ΙΕΠ, κ. Σπυρίδωνα Δουκάκη, στο σεμινάριο «Λέμε την Αλήθεια στην Εξουσία»
Ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), κ. Σπυρίδων Δουκάκης, απεύθυνε χαιρετισμό κατά την έναρξη του σεμιναρίου «Λέμε την Αλήθεια στην Εξουσία», που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025 στην Αθήνα και διοργανώθηκε από το Ίδρυμα Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Robert F. Kennedy Human Rights, στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος για την ενίσχυση της εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα δημοκρατικής παιδείας, δικαιωμάτων και κοινωνικής ευαισθητοποίησης.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγιναν σημαντικές τοποθετήσεις και παρεμβάσεις — μεταξύ άλλων από τον Γεώργιο Μαυρωτά, Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού, που ανέδειξε τη σύνδεση αθλητισμού και αξιών, τον Παναγιώτη Γιαννάκη και τον Γιώργο Καραγκούνη.
Ο ρόλος της εκπαίδευσης είναι καθοριστικός στην καλλιέργεια του σεβασμού προς τα ανθρώπινα δικαιώματα, θεμελιώνοντας ένα ανοιχτό, συμπεριληπτικό και δημοκρατικό σχολείο .
Το ΙΕΠ αναδεικνύει τη σημασία της ενεργού πολιτειότητας, προωθώντας το νέο Πρόγραμμα Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, το οποίο ενισχύει τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στάσεις των μαθητών/τριών για να γίνουν δυναμικοί και δημιουργικοί πολίτες.
Θερμά συγχαρητήρια στους διοργανωτές για την εμπνευσμένη πρωτοβουλία και το ουσιαστικό περιεχόμενο του σεμιναρίου.
Το ΙΕΠ συνεχίζει να υποστηρίζει με συνέπεια κάθε εκπαιδευτική δράση που προάγει τη δημοκρατική συνείδηση και τον σεβασμό στη διαφορετικότητα.
Αθήνα, 2 Μαΐου 2025
Δελτίου Τύπου
Μεγάλη ανταπόκριση και Υψηλό επίπεδο διαγωνιζομένων στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΔΤΝ)
Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η προκριματική φάση του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Τεχνητής Νοημοσύνης που πραγματοποιήθηκε από τις 16 Δεκεμβρίου 2024 ως τις 31 Μαρτίου 2025. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν 300 μαθητές και μαθήτριες εκ των οποίων ποσοστό 24% ήταν κορίτσια. Η ανταπόκριση υπήρξε εντυπωσιακή, με τους συμμετέχοντες και τις συμμετέχουσες να αναδεικνύουν υψηλό επίπεδο δεξιοτήτων, επιβεβαιώνοντας τη σημασία της προώθησης της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) στην Εκπαίδευση.
Η ΤΝ προσφέρει νέες δυνατότητες και προοπτικές για τους μαθητές και τις μαθήτριες. Μέσα από τον διαγωνισμό, οι συμμετέχοντες/ουσες είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν και να εφαρμόσουν λύσεις που συνδυάζουν τη δημιουργικότητα με τις τελευταίες τεχνολογικές εξελίξεις, ανοίγοντας τον δρόμο προσέγγισης της ΤΝ στην Εκπαίδευση.
Η οργάνωση του διαγωνισμού, σε συνδυασμό με την ενεργό συμμετοχή των μαθητών/τριών, δημιουργεί τις βάσεις για μία ισχυρότερη και πιο δυναμική προώθηση της ΤΝ στην Εκπαίδευση, ενισχύοντας την ανάγκη για συνεχιζόμενη καινοτομία και αριστεία στον τομέα της Πληροφορικής.
Η τελική φάση του διαγωνισμού θα πραγματοποιηθεί στις 3 Μαΐου στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ).
Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή τους!
Ευχαριστούμε θερμά τους/τις εκπαιδευτικούς για την υποστήριξη του ΠΔΤΝ.
Περισσότερες πληροφορίες στο website του διαγωνισμού: https://pdtn.gr/
Στατιστικά:
• Πλήθος μαθητών/τριών που συμμετείχαν: 300
• Πλήθος κοριτσιών που συμμετείχαν: 72
• Πλήθος μαθητών/τριών με θετικό σκορ: 143
• Πλήθος μαθητών/τριών που έλυσαν όλα τα προβλήματα: περισσότεροι/ες από 30
Με τη συνδιοργάνωση:
Με τη συνεργασία:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού παρατείνεται έως τις 3 Νοεμβρίου 2025 η προθεσμία υποβολής πρότασης διδακτικού βιβλίου για τη διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων (Μ.Δ.Β.) και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων (Ψ.Β.Δ.Β.) για όλα τα διδακτικά βιβλία της Β΄ και της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου. Η απόφαση παράτασης εκδόθηκε σε συνέχεια εισηγήσεων των Δ.Σ. του ΙΕΠ και του ΙΤΥΕ "ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ", λαμβάνοντας υπόψη σχετικά αιτήματα δικαιούχων συγγραφής. Βασική μέριμνα του ΙΕΠ παραμένει η διασφάλιση της μέγιστης δυνατής συμμετοχής δικαιούχων στην ολοκλήρωση της διαδικασίας συγγραφής ποιοτικών διδακτικών βιβλίων, βάσει των κριτηρίων και προδιαγραφών που προβλέπονται για τη συγγραφή τους.
Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το σχετικό έγγραφο.
Αθήνα, 28/04/2025
Δελτίο Τύπου
Έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού Διαχείρισης του Μητρώου Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), με σταθερό προσανατολισμό στη συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και τη στήριξη του εκπαιδευτικού έργου, ανακοινώνει την έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού Διαχείρισης του Μητρώου Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΚΔΜΕΕ).
Μπορείτε να δείτε τον Κανονισμό Διαχείρισης Μητρώου Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΚΔΜΕΕ), εδώ.
Ο Κανονισμός, που συντάχθηκε βάσει του άρθρου 71 του ν. 5128/2024, θεμελιώνει ένα σύγχρονο και διαφανές πλαίσιο για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Με έμφαση στη διαρκή επαγγελματική ανάπτυξη, την ανοιχτή πρόσβαση και την ποιοτική αναβάθμιση, το ΙΕΠ επενδύει ουσιαστικά στη δημιουργία ενός δυναμικού, αξιοκρατικού και καινοτόμου συστήματος επιμόρφωσης.
Στο επίκεντρο της νέας πολιτικής βρίσκεται:
- Η ανίχνευση και κάλυψη πραγματικών εκπαιδευτικών αναγκών,
- Η ενίσχυση σύγχρονων δεξιοτήτων για την τάξη του αύριο,
- Η προώθηση πρακτικών που ενδυναμώνουν τον ρόλο του/της εκπαιδευτικού ως φορέα αλλαγής, καινοτομίας και συμπερίληψης.
Παράλληλα, η συστηματική αξιολόγηση των επιμορφωτών και των επιμορφωτικών προγραμμάτων του Μητρώου Επιμόρφωσης καθώς και των διαδικασιών διαχείρισης από το ΙΕΠ διασφαλίζει τη διαρκή βελτίωση της ποιότητας, με στόχο η επιμόρφωση να αγγίζει ουσιαστικά την καθημερινότητα των σχολείων, προς όφελος των μαθητών/τριών και της κοινωνίας.
Με τον Κανονισμό διαμορφώνεται ένα σύγχρονο πλαίσιο:
- Διαρκούς επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών,
- Διαφάνειας και αξιοκρατίας στη διαδικασία επιλογής και αξιολόγησης επιμορφωτών,
- Ανοιχτής ψηφιακής πρόσβασης σε επιμορφωτικές δράσεις και διαχείρισης συμμετοχών,
- Ποιοτικής αναβάθμισης των επιμορφωτικών προγραμμάτων με βάση πραγματικές ανάγκες.
Καλούμε την εκπαιδευτική κοινότητα να μελετήσει τον Κανονισμό και, από κοινού, να συνδιαμορφώσουμε το επιμορφωτικό πλαίσιο που στοχεύει στη συνεχιζόμενη ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών, βασισμένο στις πραγματικές τους ανάγκες.
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στην εταιρεία «ΣΟΥΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.» για την απευθείας ανάθεση έργου στο πλαίσιο του «ΠΕ6: Λοιπές υποστηρικτικές ενέργειες κατά το σχολικό έτος 2024-2025» του Υποέργου 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση, Αξιολόγηση και Δημοσιότητα» της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 6019204
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η εκτύπωση και αποστολή των απαντητικών δελτίων στις συμμετέχουσες σχολικές μονάδες για το σχολικό έτος 2024-2025, καθώς και η συλλογή των συμπληρωμένων απαντητικών δελτίων από τις σχολικές μονάδες και η παράδοσή τους στο ΙΕΠ, ως ακολούθως:
Κατά το σχολικό έτος 2024-25 oι εξετάσεις διαγνωστικού χαρακτήρα σε εθνικό επίπεδο διεξάγονται σε αντιπροσωπευτικό δείγμα μαθητών/-τριών, το οποίο ορίζεται κατ΄ ελάχιστο σε έως 6.000 μαθητές/τριες για τη ΣΤ’ Δημοτικού και σε έως 6.000 μαθητές/τριες κατ΄ ελάχιστο για τη Γ’ Γυμνασίου. Οι συμμετέχουσες σχολικές μονάδες (έως και 630 στον αριθμό) επιλέγονται βάσει στρωματοποιημένης δειγματοληψίας, κατόπιν σχετικής εισήγησης της Επιστημονικής Επιτροπής, με σκοπό τη συλλογή αντιπροσωπευτικών δεδομένων για το σύνολο της χώρας.
Ως εκ τούτου, οι ανάγκες σε έντυπο υλικό αφορούν:
- Εκτύπωση 20.000 απαντητικών δελτίων σύμφωνα με τις παρακάτω προδιαγραφές:
- Τεχνικές προδιαγραφές χαρτιού και εκτύπωσης: Μονόφυλλο FSC, διάσταση 21Χ34cm, σελίδες εκτύπωσης 2, εκτύπωση 4 χρώματα 2 όψεων, χαρτί 140γρ. γραφής FSC, 20.000.
- Τεχνικές προδιαγραφές φάκελου: Φάκελος Tyvek 31X41 με δεύτερο φάκελο εσώκλειστο για την επιστροφή των απαντητικών δελτίων.
- Προδιαγραφές αποστολής: Αποστολή και παραλαβή με διαβαθμισμένη υπηρεσία εντύπων.
- 750 φάκελοι αποστολής των απαντητικών δελτίων προς τα Σχολεία του δείγματος
- 750 φάκελοι αποστολής των απαντητικών δελτίων προς το ΙΕΠ από τα Σχολεία του δείγματος
- Διαμοιρασμός των απαντητικών δελτίων σε 630 πακέτα με προκαθορισμένες ποσότητες
- Συλλογή των απαντητικών δελτίων από τα σχολεία του δείγματος και παράδοση αυτών στο ΙΕΠ
Ως προς τα απαντητικά δελτία: Πέρυσι οι μαθητές/τριες του δείγματος ήταν περίπου 15.000 (το 50% αυτών στην Α/θμια και το 50% αυτών στη Β/θμια Εκπαίδευση). Για λόγους έγκαιρης αντιμετώπισης του ενδεχομένου φθοράς των απαντητικών δελτίων, πέρυσι ζητήθηκε από τον Ανάδοχο να εκτυπώσει επιπλέον περίπου 15% απαντητικά δελτία (δηλ. 2.500). Ωστόσο, λόγω των περιπτώσεων απώλειας των αποστολών στο ταχυδρομείο, τελικά χρειάστηκε να επανεκτυπωθούν επιπλέον περίπου άλλα τόσα (δηλ. 2.500). Με βάση την περυσινή εμπειρία και δεδομένου ότι η επανεκτύπωση των απαντητικών δελτίων κοστίζει πολύ περισσότερο από ότι η αρχική εκτύπωση, προτείνεται να ζητηθεί από τον πιθανό Ανάδοχο η εκτύπωση 20.000 απαντητικών δελτίων για τις εξετάσεις του σχολικού έτους 2024-2025.
Ως προς τους φακέλους αποστολής & τους φακέλους παραλαβής: Τα σχολεία του δείγματος παραμένουν 630 (315 Δημοτικά Σχολεία & 315 Γυμνάσια), και εφόσον αυτό απαιτηθεί, ίσως πρέπει να γίνει εκ νέου αποστολή απαντητικών δελτίων. Για τον λόγο αυτόν, προτείνεται η επιπλέον προμήθεια 20% φακέλων (δηλ. 756 φάκελοι αποστολής προς και 756 φάκελοι αποστολής από τις σχολικές μονάδες, στρογγυλοποιημένοι στους 750).
Διάρκεια
Η διάρκεια του έργου καθορίζεται από την υπογραφή της σύμβασης και την ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ έως τις 31-07-2025.
Παραδοτέα - Χρόνος παράδοσης
Παραδοτέα |
Χρόνος Παράδοσης |
Π6.1.1 Δείγμα εκτυπωμένων απαντητικών δελτίων, δείγμα των φακέλων αποστολής/παραλαβής των απαντητικών δελτίων |
Έως δέκα (10) ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης |
Π6.1.2 Λίστα Αποστολών-Παραδόσεων |
Έως 19-05-2025 |
Π6.1.3 Έκθεση πεπραγμένων |
Έως 16-06-2025 |
Προϋπολογισμός του έργου
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των δεκαεπτά χιλιάδων ευρώ (17.000,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι έως του ποσού των είκοσι μιας χιλιάδων και ογδόντα ευρώ (21.080,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.
Καταληκτική Ημερομηνία κατάθεσης των προσφορών: Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. έως την Τετάρτη, 30/04/2025 και ώρα 10:00 π.μ.
Με το πάτημα των 1,2,3, θα ανοίγουν τα αντίστοιχα αρχεία.
1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Αθήνα, 24/04/2025
Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε θέσεις Επιστημονικού Προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης που επιθυμούν να συμβάλουν ενεργά στον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση της εκπαιδευτικής πολιτικής της χώρας.
Στο πλαίσιο της ενίσχυσης του επιστημονικού του δυναμικού, το ΙΕΠ προχωρά σε τετραετείς αποσπάσεις για την κάλυψη 5 θέσεων Συμβούλων Α΄ και 9 θέσεων Συμβούλων Β΄, στις ειδικότητες:
Νηπιαγωγών, Δασκάλων, Θεολόγων, Φιλολόγων, Μαθηματικών, Φυσικών, Βιολόγων, Πληροφορικής, Φυσικής Αγωγής, Οικονομολόγων, Μηχανολόγων, Ηλεκτρολόγων, Ηλεκτρονικών, Υγείας–Πρόνοιας–Ευεξίας, Γεωπονίας, Διατροφής και Περιβάλλοντος,Εφαρμοσμένων Τεχνών, Ναυτικών, Θεατρικής Αγωγής, Ψυχολόγων, Ειδικής Αγωγής (Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας), Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Επιμόρφωσης (εξειδίκευση στην εξ αποστάσεως), Ευρωπαϊκής, Ομογενειακής και Διεθνούς Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Διεθνών Εκπαιδευτικών Συστημάτων.
Απαραίτητα προσόντα:
Για τη θέση Συμβούλου Α΄:
Διδακτορικός τίτλος, τουλάχιστον μία επιστημονική δημοσίευση, και 6ετής διδακτική υπηρεσία ή 8ετής εκπαιδευτική εμπειρία.
Για τη θέση Συμβούλου Β΄:
Μεταπτυχιακός τίτλος, τουλάχιστον μία επιστημονική δημοσίευση, και 8ετής διδακτική υπηρεσία ή 10ετής εκπαιδευτική εμπειρία.
Διαδικασία υποβολής αιτήσεων:
Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να επισκεφθούν την ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php , να δημιουργήσουν ή/και να ενημερώσουν το προσωπικό τους προφίλ και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτηση και τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ξεκινά στις 24 Απριλίου 2025, ώρα 15:00 και ολοκληρώνεται στις 6 Μαΐου 2025, ώρα 15:00.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην πρόσκληση εδώ.
Αθήνα, 24/04/2025
Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις σε θέσεις Διοικητικού Προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει την πρόθεσή του να καλύψει, μέσω αποσπάσεων τετραετούς διάρκειας, έως και δεκατρείς (13) θέσεις διοικητικού προσωπικού, με στόχο την ενίσχυση της λειτουργίας του σε κρίσιμους τομείς.
Η πρόσκληση απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και διοικητικούς υπαλλήλους του δημόσιου τομέα που διαθέτουν εμπειρία ή/και πιστοποιημένη γνώση σε έναν ή περισσότερους από τους παρακάτω τομείς:
- Διαχείριση χρηματοδοτούμενων/συγχρηματοδοτούμενων έργων (ΕΣΠΑ, Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, Ευρωπαϊκά προγράμματα)
- Προγραμματισμός web εφαρμογών με εργαλεία ανοιχτού κώδικα και/ή τεχνική υποστήριξη υποδομών (δίκτυα, χρήστες, server), καθώς και υποστήριξη συστημάτων LMS/CMS του ΙΕΠ
- Στατιστική επεξεργασία δεδομένων
- Νομική υποστήριξη της δημόσιας διοίκησης ή/και διενέργεια διαγωνιστικών διαδικασιών (Τακτικός Προϋπολογισμός, ΕΣΠΑ, ΤΑΑ, ενεργή δικηγορία)
- Συστήματα διεθνούς και ευρωπαϊκής εκπαίδευσης
- Δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία
Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του ΙΕΠ στη διεύθυνση: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php να δημιουργήσουν ή/και να επικαιροποιήσουν το προσωπικό τους προφίλ και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων ξεκινά στις 24 Απριλίου 2025, ώρα 15:00 και ολοκληρώνεται στις 6 Μαΐου 2025, ώρα 15:00.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην πρόσκληση εδώ
More...
ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΩΝ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΩΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) πρόκειται να δημοσιεύσει την προσεχή εβδομάδα Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για:
- Αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε έως πέντε (5) θέσεις Συμβούλου Α’ και έως εννέα (9) θέσεις Συμβούλου Β’ (τετραετούς διάρκειας)
- Αποσπάσεις εκπαιδευτικών/διοικητικών υπαλλήλων σε έως δεκατρείς (13) θέσεις διοικητικού προσωπικού (τετραετούς διάρκειας)
Ποιοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση;
- Μόνιμοι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση για θέση Συμβούλου Α’ ή/και θέση Συμβούλου Β’ για τις θέσεις που αναφέρονται στον παρακάτω πίνακα και σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ακολουθούν:
Α/Α |
Θέση Συμβούλου |
Κλάδος / Γνωστικό Αντικείμενο / Εξειδίκευση |
1. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 01 ΘΕΟΛΟΓΩΝ |
2. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 02 ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ |
3. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ |
4. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 04.01 ΦΥΣΙΚΩΝ |
5. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 04.04 ΒΙΟΛΟΓΩΝ |
6. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
7. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 60 ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ |
8. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 70 ΔΑΣΚΑΛΩΝ |
9. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 80 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ |
10. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ |
11. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ |
12. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 84 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ |
13. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 86 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ |
14. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 87 ΥΓΕΙΑΣ-ΠΡΟΝΟΙΑΣ-ΕΥΕΞΙΑΣ |
15. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 88 ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ |
16. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 89 ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ |
17. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 90 ΝΑΥΤΙΚΩΝ |
18. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 91 ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ |
19. |
Α΄ ή Β΄ |
ΠΕ 23 ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ |
20. |
Α΄ ή Β΄ |
ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕ70 |
21. |
Α΄ ή Β΄ |
ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
22. |
Α΄ ή Β΄ |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ |
23. |
Α΄ ή Β΄ |
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ (με ειδίκευση στην εξ αποστάσεως επιμόρφωση) |
24. |
Α΄ ή Β΄ |
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ, ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ |
25. |
Α΄ ή Β΄ |
ΙΒ |
- Προαπαιτούμενα προσόντα για τη θέση Συμβούλου Α΄:
- Κλάδος σύμφωνα με τον ανωτέρω πίνακα
- Διδακτορικός τίτλος σπουδών.
- Τουλάχιστον εξαετής διδακτική υπηρεσία ή οκταετής εκπαιδευτική εμπειρία.
- Μία τουλάχιστον δημοσίευση συναφής με το αντικείμενο της θέσης/κλάδου, είτε αυτοδύναμη είτε σε συνεργασία με άλλους, σε επιστημονικό περιοδικό το οποίο λειτουργεί με σύστημα κριτών, συμπεριλαμβανομένου πλήρους άρθρου σε Πρακτικά συνεδρίου, ή πρωτότυπη επιστημονική μονογραφία.
- Προαπαιτούμενα προσόντα για τη θέση Συμβούλου Β΄:
- Κλάδος σύμφωνα με τον ανωτέρω πίνακα
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών.
- Μία τουλάχιστον δημοσίευση συναφής με το αντικείμενο της θέσης/κλάδου, είτε αυτοδύναμη είτε σε συνεργασία με άλλους, σε επιστημονικό περιοδικό το οποίο λειτουργεί με σύστημα κριτών, συμπεριλαμβανομένου πλήρους άρθρου σε Πρακτικά συνεδρίου, ή πρωτότυπη επιστημονική μονογραφία.
- Τουλάχιστον οκταετής διδακτική υπηρεσία ή δεκαετής εκπαιδευτική εμπειρία.
- Μόνιμοι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης και διοικητικοί υπάλληλοι του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. και των εποπτευόμενων φορέων του έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση για τις θέσεις διοικητικού προσωπικό στο αντικείμενο που παρουσιάζεται στον παρακάτω πίνακα:
Αντικείμενο απασχόλησης |
Επιθυμητή εμπειρία/γνώση |
Διοικητική & διαχειριστική υποστήριξη |
|
Στην ιστοσελίδα (https://iep.edu.gr/el/) και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του ΙΕΠ θα αναρτηθεί κάθε σχετική ενημέρωση.
Ανακαλύπτοντας την Τοπική Ιστορία και Γεωγραφία: Ενημερωτική Συνάντηση του ΙΕΠ με Διευθυντές/τριες Εκπαίδευσης και Επόπτες/τριες Ποιότητας Εκπαίδευσης
Τοπικές ιστορίες, τοπία και πρόσωπα… μπήκαν στο επίκεντρο της διαδικτυακής Ενημερωτικής Συνάντησης που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) τη Μ. Τετάρτη 16 Απριλίου 2025, με τη συμμετοχή Διευθυντών/ντριών Εκπαίδευσης και Εποπτών/τριών Ποιότητας Εκπαίδευσης από όλη την Ελλάδα.
Στο επίκεντρο της συνάντησης βρέθηκε η πρόσκληση υποβολής προτάσεων για Δράσεις Τοπικής Ιστορίας και Τοπικής Γεωγραφίας, με στόχο κάθε σχολική κοινότητα να αναδείξει τη μοναδικότητα του τόπου της, αξιοποιώντας τοπικά δεδομένα, αφηγήσεις και γεωγραφικές ιδιαιτερότητες.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν πρακτικά ζητήματα σχεδιασμού, λύθηκαν απορίες και αναδείχθηκαν οι προκλήσεις αλλά και οι ευκαιρίες που προσφέρει η σύνδεση των δράσεων με την τοπική ταυτότητα και τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη δυναμική των συνεργασιών — από το επίπεδο της σχολικής τάξης μέχρι τη συνέργεια μεταξύ σχολικών μονάδων, διευθύνσεων εκπαίδευσης και του ΙΕΠ. Η κοινή προσπάθεια για μια εκπαίδευση που σέβεται, προβάλλει και αξιοποιεί την τοπική πολιτισμική και φυσική κληρονομιά, είναι ήδη σε εξέλιξη.
Το ΙΕΠ στηρίζει την εκπαιδευτική πολιτική της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και ενθαρρύνει κάθε εκπαιδευτική πρωτοβουλία που ενισχύει τη σύνδεση του σχολείου με τον τόπο του.
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δημιούργησε δύο νέα αποθετήρια εκπαιδευτικού υλικού για τους/τις εκπαιδευτικούς:
- Τo αποθετήριο Ρομποτικής – STEM (https://iep.edu.gr/el/stem-robotics), το οποίο αποτελεί έναν κόμβο εκπαιδευτικών πόρων, ειδικά σχεδιασμένων για την υποστήριξη της χρήσης εξοπλισμού Ρομποτικής που έχει διατεθεί σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά και Γυμνάσια.
- Το αποθετήριο σχεδίων μαθημάτων για τα Διαδραστικά Συστήματα Μάθησης (https://iep.edu.gr/el/diadrastika), το οποίο περιλαμβάνει ενδεικτικά σχέδια μαθημάτων που σχετίζονται με τη χρήση διαδραστικών συστημάτων μάθησης και μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο πλαίσιο της διδασκαλίας.
Το ΙΕΠ προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να εξερευνήσουν το υλικό για να εισάγουν τους μαθητές και τις μαθήτριες στον κόσμο της ρομποτικής και STEM και να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των διαδραστικών συστημάτων για μια πιο δυναμική και εμπλουτισμένη μαθησιακή εμπειρία. Συγκεντρωμένες τις οδηγίες αξιοποίησης των διαδραστικών συστημάτων στο πλαίσιο των γνωστικών αντικειμένων, οι οποίες έχουν σταλεί με τις οδηγίες διδασκαλίας για το σχολικό έτος 2024-2025 μπορείτε να βρείτε εδώ: https://iep.edu.gr/el/diadrastika
Οι παραπάνω δράσεις ολοκληρώθηκαν στο πλαίσιο των έργων:
Έργο SUB3. Προμήθεια και εγκατάσταση διαδραστικών συστημάτων μάθησης» (Κωδ. ΟΠΣ ΤΑ 5149224 – Δράση 16676), Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, Ψηφιακός Μετασχηματισμός της Εκπαίδευσης»
Έργο SUB5. Προμήθεια εξοπλισμού ρομποτικής και STEM για την εκπαίδευση» (Κωδ. ΟΠΣ ΤΑ 5161711 – Δράση 16676), Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, Ψηφιακός Μετασχηματισμός της Εκπαίδευσης»
![]() |
![]() |
![]() |
Αθήνα, 15-04-2025
Δελτίο Τύπου
Εναρκτήρια συνάντηση (1st project meeting) του Ευρωπαϊκού Έργου «BRIDGES - Teaching for Sustainability Citizenship» (No: 101195708)
Πραγματοποιήθηκε η εναρκτήρια συνάντηση του ευρωπαϊκού έργου BRIDGES – Teaching for Sustainability Citizenship
Στις 10 και 11 Απριλίου 2025 πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), η εναρκτήρια συνάντηση του ευρωπαϊκού έργου BRIDGES – Teaching for Sustainability Citizenship (Αρ. Έργου: 101195708), το οποίο συντονίζει το ΙΕΠ.
Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι από τους δέκα (10) εταίρους του έργου, προερχόμενοι από Κύπρο, Γερμανία, Ιρλανδία, Ολλανδία, Σουηδία και Πορτογαλία, επιβεβαιώνοντας τον ευρωπαϊκό χαρακτήρα και τη δυναμική του έργου.
Το BRIDGES φιλοδοξεί να δημιουργήσει μια κοινότητα εκπαιδευτικών που ενσωματώνουν στην καθημερινή τους διδασκαλία ικανότητες βιώσιμης πολιτειότητας. Στόχος είναι η ενεργοποίηση των μαθητών και μαθητριών μέσα και έξω από την τάξη, με δράσεις που "χτίζουν γέφυρες" ανάμεσα στο σχολείο και τη ζωή, μετατρέποντας την τάξη σε εργαστήριο ενεργής μάθησης και συμμετοχής.
Κατά τον χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΙΕΠ, Επίκ. Καθηγητής Σπυρίδων Δουκάκης, τόνισε τη σημασία του έργου για την υποστήριξη των δράσεων του νέου Προγράμματος Σπουδών «Δράσεις Ενεργού Πολίτη», ανακοινώνοντας, μάλιστα, τη δημιουργία νέας Επιστημονικής Μονάδας στο Τμήμα Α του ΙΕΠ που θα εξειδικεύεται στην εκπαίδευση του ενεργού πολίτη και της αειφορίας.
Η κ. Εύη Τρούκη, Υπεύθυνη του Έργου, παρουσίασε τη φιλοσοφία και το όραμα του BRIDGES, δίνοντας έμφαση στη σύνδεσή του με το επίσης ευρωπαϊκό έργο SYNAPSES, που υλοποιείται από το ΙΕΠ και εστιάζει στη δημιουργία δικτύων και κοινοτήτων εκπαιδευτικών για την εκπαίδευση στην αειφορία.
Κατά τη διάρκεια της διήμερης συνάντησης, οι εταίροι επικεντρώθηκαν σε ζητήματα μεθοδολογίας για τις εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που πρόκειται να ξεκινήσουν το επόμενο σχολικό έτος, με έμφαση στη συνολική προσέγγιση του σχολείου.
Μεταξύ των ομιλητών ήταν:
Ο Καθηγητής Franz Bogner (University of Bayreuth), ο οποίος έθεσε τα θεωρητικά θεμέλια του έργου,
Η Δρ. Αραβέλλα Ζαχαρίου, Διευθύντρια της Μονάδας Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Υπουργείο Παιδείας Κύπρου), η οποία παρουσίασε καινοτόμες πολιτικές προτάσεις για την εκπαίδευση στην αειφορία,
Η Καθηγήτρια Margaret Farren (Dublin City University), που εστίασε στην επιλογή και τεκμηρίωση καλών πρακτικών,
Η Rosa Doran, ιδρύτρια του οργανισμού NUCLIO, η οποία ανέπτυξε πτυχές της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.
Στο επόμενο διάστημα, η ομάδα του ΙΕΠ – Ν. Χριστοδούλου, Ειρ. Γεωργάκη, Π. Χαραλαμπίδου, Θ. Τσιάβος και Β. Χρύση – σε συνεργασία με την Ελληνογερμανική Αγωγή (εταίρος του έργου), θα διοργανώσουν τουλάχιστον δύο ενημερωτικές συναντήσεις, απευθυνόμενες σε εκπαιδευτικούς και στελέχη εκπαίδευσης.
Συνεχίζουμε με τη βεβαιότητα ότι η εκπαίδευση για τη βιώσιμη πολιτειότητα είναι το θεμέλιο για ένα καλύτερο αύριο.