ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ (1031)

Πρόκειται για την K2 Category που εμφανίζεται στο SJ Extra Slider Module.


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ

Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η επιλογή δύο Αναδόχων για κάθε ένα από τα δύο τμήματα ή Αναδόχου και για τα δύο τμήματα, με υποχρέωση τη δημιουργία ψηφιοποιημένου υλικού-κείμενο για όλους (easy to read), τη προσαρμογή εκπαιδευτικού περιεχομένου και την ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία (ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρηση) για τα μαθήματα της Γ’ και της Δ’ Δημοτικού. Συγκεκριμένα, προβλέπεται η προσαρμογή επιλεγμένου περιεχομένου και η ανάπτυξη του σχετικού υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία (ελαφριά και μέτρια νοητική καθυστέρηση) στο Ανθολόγιο, στη Γλώσσα, στα Μαθηματικά, στην Ιστορία, στη Μελέτη Περιβάλλοντος και στα Θρησκευτικά.

Η παρούσα σύμβαση υποδιαιρείται, σύμφωνα με τους όρους και τις υποχρεώσεις που θέτει η παρούσα διακήρυξη, στα κάτωθι τμήματα:

 

Τμήμα Ι: Ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία για τη Γ’ Δημοτικού

Για τη Γ’ Δημοτικού τα αντικείμενα/μαθήματα τα οποία θα προσαρμόσει ο/η Ανάδοχος είναι τα εξής:

  • Ανθολόγιο (Γ-Δ’ Δημοτικού περίπου 34.500 λέξεις)
  • Γλώσσα (Γ’ Δημοτικού, περίπου 36.200 λέξεις)
  • Μαθηματικά (Γ’ Δημοτικού, περίπου 14.900 λέξεις
  • Ιστορία (Γ’ Δημοτικού, περίπου 32.300 λέξεις)
  • Μελέτη Περιβάλλοντος (Γ’ Δημοτικού, περίπου 21.200 λέξεις)
  • Θρησκευτικά (Γ’ Δημοτικού, περίπου 29.400 λέξεις)

 

Τμήμα ΙΙ: Ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία για τη Δ’ Δημοτικού

Για τη Δ’ Δημοτικού τα αντικείμενα/μαθήματα τα οποία θα προσαρμόσει ο/η Ανάδοχος είναι τα εξής:

  • Γλώσσα (Δ’ Δημοτικού, περίπου 59.800 λέξεις)
  • Μαθηματικά (Δ’ Δημοτικού, περίπου 20.127 λέξεις)
  • Ιστορία (Δ’ Δημοτικού, περίπου 34.400 λέξεις)
  • Μελέτη Περιβάλλοντος (Δ’ Δημοτικού, περίπου 25.700 λέξεις)
  • Θρησκευτικά (Δ’ Δημοτικού, περίπου 35.542 λέξεις)

Οι προσφέροντες μπορούν να υποβάλλουν προσφορά για ένα ή/και τα δύο τμήματα.

Η κατακύρωση του διαγωνισμού μπορεί να γίνει σε έναν Ανάδοχο και για τα δύο τμήματα ή σε περισσότερους Αναδόχους, έναν για κάθε τμήμα του διαγωνισμού.

Το αντικείμενο του Διαγωνισμού προσδιορίζεται αναλυτικότερα στην σχετική Προκήρυξη.

Προϋπολογισμός Διαγωνισμού: O συνολικός προϋπολογισμός του παρόντος διαγωνισμού ανέρχεται στο ποσό των εκατόν εξήντα πέντε χιλιάδων πεντακοσίων πενήντα έξι ευρώ και σαράντα πέντε λεπτών (165.556,45€) μη συμπεριλαμβανόμενου του αναλογούντος ΦΠΑ 24%, ήτοι διακοσίων πέντε χιλιάδων διακοσίων ενενήντα ευρώ (205.290,00€) συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ, και επιμερίζεται ως εξής:

 

Τμήμα

Περιγραφή

Προϋπολογισμός χωρίς ΦΠΑ (€)

ΦΠΑ 24% (€)

Προϋπολογισμός με ΦΠΑ (€)

Τμήμα Ι

Ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία για τη Γ’ Δημοτικού

82.596,77

19.823,23

102.420,00

Τμήμα ΙΙ

Ανάπτυξη προσβάσιμου υλικού για μαθητές/-ήτριες με νοητική αναπηρία για  τη Δ’ Δημοτικού

82.959,68

19.910,32

102.870,00

Σύνολο

165.556,45

39.733,55

205.290,00

 

Οι υποψήφιοι μπορούν να καταθέσουν την προσφορά τους έως και τις 22-06-2020 ημέρα Δευτέρα και ώρα 15:00 στο Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ.

Η αποσφράγιση των προσφορών γίνεται ηλεκτρονικά τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες μετά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών, ήτοι Παρασκευή 26-06-2020 και ώρα:

10:00 π.μ. για το Τμήμα Ι

11:00 π.μ. για το Τμήμα ΙΙ

μέσω των αρμόδιων πιστοποιημένων στο σύστημα οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

 

Σχετικά αρχεία

  1. ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ
  2. ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ στην ΕΕ
  3. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
  4. ΕΕΕΣ σε μορφή pdf
  5. ΕΕΕΣ σε μορφή xml

[Σχετικός διαγωνισμός]

 

 


Σχετικό αρχείο

Οι επιλεχθέντες θα ειδοποιηθούν για τις λεπτομέρειες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


 [Σχετική πρόσκληση]

 

Ανακοινώνεται η διάθεση του Ανοικτού Διαδικτυακού Μαθήματος (MOOC) με αντικείμενο την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην «Εξ Αποστάσεως Σχολική Εκπαίδευση».

Το ταχύρρυθμο αυτό επιμορφωτικό πρόγραμμα είναι μια πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων και υλοποιήθηκε με τη συνεργασία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Εστιάζει στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη μεθοδολογία της σχολικής εκπαίδευσης από απόσταση, αλλά προσφέρεται ανοικτό προς κάθε ενδιαφερόμενο/η.

Το πρόγραμμα φιλοξενείται στην πλατφόρμα Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων elearn του Πανεπιστημίου Αιγαίου που είναι προσβάσιμη στη διεύθυνση https://elearn.aegean.gr

 

 

 

Ανακοινώνεται η διάθεση του Ανοικτού Διαδικτυακού Μαθήματος (MOOC) με θέμα την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη μεθοδολογία της σχολικής εκπαίδευσης από απόσταση.

Το μάθημα είναι μια πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και υλοποιήθηκε με τη συνεργασία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Εστιάζει στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στη μεθοδολογία της σχολικής εκπαίδευσης από απόσταση, αλλά προσφέρεται ανοικτό και προς κάθε ενδιαφερόμενο.

Το υλικό αναπτύχθηκε με εθελοντική προσφορά των συντελεστών, στο καθεστώς των συνθηκών που προκλήθηκαν από την πανδημία του κορονοϊού COVID-19.

Το μάθημα φιλοξενείται στην πλατφόρμα Ανοικτών Διαδικτυακών Μαθημάτων Learn του ΕΑΠ που είναι προσβάσιμη στη διεύθυνση https://learn.eap.gr

 


Απαντώντας σε ερωτήματα σχετικά με την εξεταστέα ύλη των Μαθηματικών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής διευκρινίζει:

Σύμφωνα με τις ισχύουσες οδηγίες, στις Πανελλαδικές Εξετάσεις κάθε λύση επιστημονικά τεκμηριωμένη θεωρείται αποδεκτή. Επίσης, κατά πάγια πρακτική ένα μαθηματικό επιχείρημα, ακόμα και αν δεν συμπεριλαμβάνεται στην εξεταστέα ύλη, μπορεί να χρησιμοποιηθεί, με την προϋπόθεση βεβαίως ότι αποδεικνύεται.

Ειδικότερα για το τρέχον έτος, η περικοπή της ύλης, εκτός των άλλων, άφησε απέξω τον κανόνα του L' Hospital, ο οποίος δεν αποδεικνύεται στο σχολικό βιβλίο. Με βάση τα ανωτέρω, η πιθανή χρήση του κανόνα του L' Hospital θα θεωρείται αποδεκτή χωρίς να απαιτείται η απόδειξή του.

 

fr

Στο πλαίσιο της Χάρτας Συνεργασίας του ΙΕΠ με το Γαλλικό Ινστιτούτο και λόγω της εντατικοποίησης της εξ αποστάσεως διδασκαλίας εξαιτίας της πανδημίας, δίδεται η δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης και διάθεσης εκπαιδευτικού/διδακτικού υλικού από το Γαλλικό Ινστιτούτο στους εκπαιδευτικούς για την υποστήριξη της διδασκαλίας της Γαλλικής γλώσσας. Το εν λόγω υλικό είναι κατάλληλο για τον εμπλουτισμό της διδασκαλίας τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.Μπορείτε να αναζητήσετε τους ηλ. συνδέσμους ανακατεύθυνσης στο συνημμένο αρχείο.

 

 


Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo από 05.05.2020 έως και 11.05.2020 και ώρα μέχρι τις 15:00 μμ., επιλέγοντας μόνο την αντίστοιχη Θεματική Κατηγορία.

Χρήσιμα Έγγραφα


Yποβολή αίτησης εδώ


[Σχετική Πρόσκληση]

 

 


Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) υλοποιεί την Πράξη με τίτλο «Αναβάθμιση των Προγραμμάτων Σπουδών και Δημιουργία Εκπαιδευτικού Υλικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» με MIS: 5035542 και την Πράξη με τίτλο «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Προγράμματα Σπουδών και το εκπαιδευτικό υλικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης» με MIS: 5035543, στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», που συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο).

Για την υποστήριξη των ανωτέρω Πράξεων, το Ι.Ε.Π. απευθύνει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εγγραφή στο ανοικτό μητρώο εποπτών/αξιολογητών και εκπονητών Προγραμμάτων Σπουδών, επιμορφωτικού υλικού, επιμορφωτών/πολλαπλασιαστών του Ι.Ε.Π.

Οι ενδιαφερόμενοι/ες που επιθυμούν να εγγραφούν στο ανωτέρω Μητρώο καλούνται να υποβάλουν αίτηση στη δικτυακή πύλη e-IEP: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo από 28.04.2020 έως και 12.05.2020 μέχρι τις 15:00 μμ., συμπληρώνοντας αποκλειστικά και μόνο σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα απαραίτητα πεδία, με τα αντίστοιχα τεκμήρια όπως περιγράφονται στην παρούσα Πρόσκληση. Επισημαίνεται ότι κατά την αίτηση, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν και το σχετικό απαιτούμενο δείγμα.

Χρήσιμα έγγραφα

Yποβολή αίτησης εδώ


[Σχετική Πρόσκληση]

 


ΜΑΘΑΙΝΩ, ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΩ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ONLINE

image γερμανικα
Στο πλαίσιο του Συμφώνου Συνεργασίας του ΙΕΠ με το GOETHE INSTITUT και λόγω της εντατικοποίησης της εξ αποστάσεως διδασκαλίας εξαιτίας της πανδημίας, δίδεται η δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης και διάθεσης εκπαιδευτικού/διδακτικού υλικού από το γερμανικό ινστιτούτο στους εκπαιδευτικούς για την υποστήριξη της διδασκαλίας της γερμανικής γλώσσας.

Το εν λόγω υλικό είναι συμβατό με το Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών Ξένων Γλωσσών και κατάλληλο για τον εμπλουτισμό της διδασκαλίας τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Για το εκπαιδευτικό/ διδακτικό υλικό επιλέξτε:
https://www.goethe.de/ins/th/de/spr/unt/kum/ddu.html

και
https://www.goethe.de/ins/gr/el/sta/ath/ueb/cov.html


Υλικό για όλες τις γλώσσες θα βρείτε στον παρακάτω σύνδεμο:

http://iep.edu.gr/el/component/k2/162-ksenes-glosses

 

 

Σελίδα 71 από 74

Υ.Π.Π.Α.

Παραλαβή και Παρακολούθηση Αναφορών στο ΙΕΠ βάσει του ν. 4990/2022 (Α΄ 210)

Επικοινωνία

Χάρτης ΙΕΠ

Social Media

Top