Το όραμά μας

Ένα Σχολείο για όλα τα παιδιά με συμπεριληπτική κουλτούρα και διαφοροποιημένο στις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μαθησιακό περιβάλλον,όπως αποτυπώνεται στο video -μήνυμα του Ευρωπαϊκού Φορέα για την Ειδική Αγωγή και την Ένταξιακή Εκπαίδευση

 

Ο σκοπός μας

Η συνεχής επεξεργασία των προγραμμάτων, των ειδικών μεθόδων και πρακτικών και του εκπαιδευτικού υλικού ώστε να εξασφαλίζεται

  • το δικαίωμα στην εκπαίδευση  του κάθε παιδιού  που  αντιμετωπίζει  δυσκολίες  και  εμπόδια,  σε  οποιαδήποτε  φάση  της  σχολικής  του  ζωής
  • η διαφοροποίηση της διδακτικής μεθοδολογίας και της παιδαγωγικής κουλτούρας
  • η διεπιστημονικότητα στην υποστήριξη των ατομικών αναγκών και η διαλειτουργικότητα των υπηρεσιών 
  • η μαθησιακή ένταξη μέσω πολύγλωσσου και πολυ-πολιτισμικού υλικού
  • η συμπεριληπτική κουλτούρα και η πολιτισμική και πολύγλωσση μάθηση
  • η υποστήριξη των εκπαιδευτικών και ειδικότερα των εκπαιδευτικών με αναπηρία 

 

Το έργο της Μονάδας είναι να ερευνά και να προαγάγει

  • την παιδαγωγική και διδακτική της σχολικής και μαθησιακής ένταξης 
  • την μεθοδολογία για την συμπερίληψη των παιδιών με διαφορετικό γλωσσικό, μαθησιακό, πολιτισμικό και κοινωνικό υπόβαθρο
  • τις αρχές, τα εργαλεία και τις διαδικασίες για την εξατομίκευση και τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας
  • τα προγράμματα σπουδών και το ωρολόγιο πρόγραμμα των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
  • τον εκπαιδευτικό προγραμματισμότης πρώιμης και έγκαιρης παρέμβασης στην αναπηρία
  • τον εκπαιδευτικό και διδακτικό προγραμματισμό της υποδοχής και μαθησιακής ένταξης νεοεισερχόμενων μαθητών και μαθητριών  
  • την μεθοδολογία της μετάβασης και της προαγωγής της μαθησιακής ετοιμότητας των ευάλωτων παιδιών
  • την παρακολούθηση και ενσωμάτωση των διεθνών και ευρωπαϊκών εργαλείων υιοθέτησης των δικαιωμάτων του παιδιού
  • τις εκπαιδευτικές δράσεις για την εξάλειψη των διακρίσεων
  • τα αναγκαία παιδαγωγικά μέτρα για την αποτροπή κάθε μορφής σχολικής αποτυχίας και σχολικής διαρροής των παιδιών με αναπηρία και άλλες ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
  • τις μεθόδους και τα εργαλεία για την βελτίωση της προσβασιμότητας των προγραμμάτων σπουδών σε όλα τα μαθησιακά στυλ
  • τη μεθοδολογία και τα εργαλεία για τις υποστηρικτικές υπηρεσίες του εκπαιδευτικού συστήματος 
  • την προσβασιμότητα του επιμορφωτικού υλικού και των δημοσιεύσεων του Ι.Ε.Π. σε εκπαιδευτικούς με αναπηρία και εντυποαναπηρία
  • τις διαδικασίες μετάβασης, συνέργειας με υποστηρικτικούς θεσμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης και τις υπηρεσίες υγείας και ψυχικής υγείας

Προσωπικό

ΟνοματεπώνυμοΕιδικότηταΙδιότηταΤηλέφωνοEmail
Αστέρη Θεοδώρα
(Συντονίστρια)CV icon
ΠΕ70
(Δάσκαλοι)
Σύμβουλος Α' Ι.Ε.Π.2131335551thasteri[at]iep.edu.gr
Αφεντουλίδου Άννα CV icon
ΠΕ02
(Φιλόλογοι)
Αποσπασμένη εκπαιδευτικός2131335306afentoulidou[at]iep.edu.gr
Βυθούλκα Αναστασία CV icon
ΠΕ70
(Δάσκαλοι)
Αποσπασμένη εκπαιδευτικός2131335144avithoulka[at]iep.edu.gr
Γελαστοπούλου Μαρία CV icon
ΠΕ60
(Νηπιαγωγοί)
Σύμβουλος Β' Ι.Ε.Π.2131335107gelm[at]iep.edu.gr
Γκορτσίλα Ευγενία CV icon
ΠΕ11
(Φυσικής Αγωγής)
Σύμβουλος Β' Ι.Ε.Π.2131335307egortsila[at]iep.edu.gr
Δάντη Αθηνά CV icon
ΠΕ70
(Δάσκαλοι)
Σύμβουλος Β' Ι.Ε.Π.2131335408adanti[at]iep.edu.gr
Ευαγγελινός Μάριος CV icon
ΠΕ07
(Γερμανικής)
Σύμβουλος Β' Ι.Ε.Π.2131335303mevaggelinos[at]iep.edu.gr
Καστανιάς Θεόδωρος CV icon
ΠΕ11
(Φυσικής Αγωγής)
Σύμβουλος Β' Ι.Ε.Π.2131335164thkastanias[at]iep.edu.gr
Κουτσουμπού Μαρία CV icon
ΠΕ70
(Δάσκαλοι)
Σύμβουλος Β' Ι.Ε.Π.2131335164mkoutsoumpou[at]iep.edu.gr
Κυνηγόπουλος Γεώργιος CV icon
ΠΕ86
(Πληροφορικής)
Αποσπασμένος εκπαιδευτικός2131335554gkinigopoulos[at]iep.edu.gr
Πανάγου Μελίνα CV icon
ΠΕ05
(Γαλλικής)
Αποσπασμένη εκπαιδευτικός2131335403mpanagou[at]iep.edu.gr
Σπανάκη Άννα CV icon
ΠΕ05
(Γαλλικής)
Αποσπασμένη εκπαιδευτικός2131335201aspan[at]iep.edu.gr
Στουραΐτης Κωνσταντίνος CV icon
ΠΕ03
(Μαθηματικοί)
Σύμβουλος Α' Ι.Ε.Π.2131335557kstouraitis[at]iep.edu.gr

Επικοινωνία

Μπορείτε να υποβάλετε τις παρατηρήσεις σας στην ομάδα υλοποίησης του site μέσω του email: website[at]iep.edu.gr

Top