- 61. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αριθμ. 2/12-02-2025 και 3/14-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων για την αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για τα υπ’ αρ. 1/15-01-2025 και ...
- (Γενικά)
- ... διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development ...
- Δημιουργηθηκε στις 17 Φεβρουαρίου 2025
- 62. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ΄ αριθμ. 1/07-02-2025 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων το οποίο αφορά στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για τα υπ’ αρ. 01/14-01-2025 και 02/28-01-2025 ...
- (Γενικά)
- ... από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» (κωδικός ΟΠΣ ...
- Δημιουργηθηκε στις 12 Φεβρουαρίου 2025
- 63. Καινοτόμο εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα GenAI Empowered Educators» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, της "The Tipping Point" και της Τράπεζας Πειραιώ
- (Γενικά)
- ... στη χρήση και αξιοποίηση της Παραγωγικής Τεχνητής Νοημοσύνης (GenAI) στη διδακτική πρακτική και τη μάθηση. Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω του www.genaieducation.gr, από τη Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου ...
- Δημιουργηθηκε στις 07 Φεβρουαρίου 2025
- 64. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/16-01-2025 και 2/27-01-2025 Πρακτικών της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) ...
- (Γενικά)
- ... προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση ...
- Δημιουργηθηκε στις 06 Φεβρουαρίου 2025
- 65. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/15-01-2025 και 2/03-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης ...
- (Γενικά)
- ... του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη ...
- Δημιουργηθηκε στις 06 Φεβρουαρίου 2025
- 66. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 01/14-01-2025 και 02/28-01-2025 Πρακτικών στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης για την κάλυψη κενών ...
- (Γενικά)
- ... περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με ...
- Δημιουργηθηκε στις 31 Ιανουαρίου 2025
- 67. Επιμορφώσεις Μονάδας Επαγγελματικής Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών
- (Τμήμα Γ΄: Επιμόρφωσης και Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου και Εκπαιδευτικών, Ευρωπαϊκής και Διεθνούς Πολιτικής)
- ... Ινστιτούτο Γκαίτε της Αθήνας (Goethe-Institut Athen) Εξ αποστάσεως (σύγχρονη και ασύγχρονη) 2023-2024 ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εκπαίδευση Σύγχρονη διά ζώσης επιμόρφωση ...
- Δημιουργηθηκε στις 13 Ιανουαρίου 2025
- 68. Ανακοίνωση - Πρόσκληση σε Εκπαιδευτικούς ΠΕ86 σε Ενημερωτική Συνάντηση
- (Γενικά)
- Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συμμετέχει στη διοργάνωση του 1ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΔΤΝ) από τη Μονάδα Αρχιμήδης του Ερευνητικού Κέντρου Αθηνά, την Ελληνική ...
- Δημιουργηθηκε στις 18 Δεκεμβρίου 2024
- 69. 1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Τεχνητής Νοημοσύνης
- (Γενικά)
- Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συμμετέχει στη διοργάνωση του 1ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΔΤΝ) από τη Μονάδα Αρχιμήδης του Ερευνητικού Κέντρου Αθηνά, την Ελληνική ...
- Δημιουργηθηκε στις 11 Δεκεμβρίου 2024
- 70. Ανακοίνωση - Δημοσίευση άρθρου του Προέδρου ΙΕΠ στο διαδικτυακό περιοδικό netweek
- (Γενικά)
- ... τοπίο». Στο άρθρο, ο κ. Δουκάκης ανέλυσε τον ρόλο των ψηφιακών τεχνολογιών και εστίασε στα διαδραστικά συστήματα μάθησης και στην Τεχνητή Νοημοσύνη που έρχονται δυναμικά για να μετασχηματίσουν την εκπαιδευτική ...
- Δημιουργηθηκε στις 10 Δεκεμβρίου 2024
- 71. Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την επιλογή Εποπτών και Εισηγητών/Αξιολογητών στο πλαίσιο του υποέργου Μετασχηματισμός και εμπλουτισμός του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου για την προσχολική ...
- (Γενικά)
- ... Μετασχηματισμός των συμβατικών προγραμμάτων σπουδών και του εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη ...
- Δημιουργηθηκε στις 02 Δεκεμβρίου 2024
- 72. Ανασυγκρότηση Ομάδας Έργου
- (Γενικά)
- ... με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες ανάπτυξης συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη! Πρόκειται για ένα από τα εμβληματικά ...
- Δημιουργηθηκε στις 07 Νοεμβρίου 2024
- 73. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 3/08-10-2024 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 8955/02-08-2024 (ΑΔΑ: 95Ζ8ΟΞΛΔ-Δ0Η) Ενεργοποίησης Πρόσκλησης για την κάλυψη κενών ...
- (Γενικά)
- ... κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ ...
- Δημιουργηθηκε στις 10 Οκτωβρίου 2024
- 74. 8ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο "Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία"
- (Γενικά)
- ... ότι οι ευκαιρίες αξιοποίησης της τεχνητής νοημοσύνης και της μηχανικής μάθησης είναι δυνατό να οδηγήσουν στην εκπαίδευση ακριβείας», μετασχηματίζοντας το εκπαιδευτικό τοπίο. Πλέον, η αξιοποίηση των εκπαιδευτικών ...
- Δημιουργηθηκε στις 01 Οκτωβρίου 2024
- 75. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/18-09-2024 και 2/24-09-2024 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων για τα υπ’ αρ. 1/30-08-2024 και 2/09-09-2024 πρακτικά της Επιτροπής Αξιολόγησης ...
- (Γενικά)
- ... προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development of Digital Content in Schools» ...
- Δημιουργηθηκε στις 26 Σεπτεμβρίου 2024
- 76. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 5/02-09-2024 Πρακτικού της 5ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 3453/22-04-2024 (ΑΔΑ: ΨΗΕ8ΟΞΛΔ-ΙΟ7) Πρόσκλησης για την ...
- (Γενικά)
- ... διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ Development ...
- Δημιουργηθηκε στις 26 Σεπτεμβρίου 2024
- 77. Δελτίο Τύπου - Ανασυγκρότηση Επιστημονικής Ομάδας Έργου
- (Γενικά)
- ... με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών βρίσκεται σε εξέλιξη! Αποτελεί ένα από τα εμβληματικά έργα του ...
- Δημιουργηθηκε στις 24 Σεπτεμβρίου 2024
- 78. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/30-08-2024 και 2/09-09-2024 της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 8955/02-08-2024 (ΑΔΑ: 95Ζ8ΟΞΛΔ-Δ0Η) Ενεργοποίησης ...
- (Γενικά)
- ... σε ανοιχτού κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ ...
- Δημιουργηθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου 2024
- 79. Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/30-08-2024 και 2/09-09-2024 της Επιτροπής Αξιολόγησης στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 8955/02-08-2024 (ΑΔΑ: 95Ζ8ΟΞΛΔ-Δ0Η) Πρόσκλησης για την κάλυψη κενών θέσεων ...
- (Γενικά)
- ... κώδικα, διαδραστικά ψηφιακά περιβάλλοντα, προσπελάσιμα από όλους με ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη, πρόβλεψη για δυναμική αναβάθμιση και δυνατότητες για ανάπτυξη συνεργειών με κοινότητες εκπαιδευτικών/ ...
- Δημιουργηθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου 2024
- 80. Συμμετοχή του Προέδρου του ΙΕΠ στην εκδήλωση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών με θέμα «Η συμβολή του ΕΣΠΑ και του Ταμείου Ανάκαμψης στην Παιδεία, στην Υγεία και στο Περιβάλλον» στο πλαίσιο ...
- (Γενικά)
- ... Και μάλιστα αυτά αναπτύσσονται με έναν τέτοιο τρόπο ώστε να οδηγούν σε διαφορετικές μαθησιακές διαδρομές τα παιδιά μας ανάλογα με τις ανάγκες τους, όπως αυτές εντοπίζονται μέσω μηχανικής μάθησης και τεχνητής ...
- Δημιουργηθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου 2024