ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Πρόσκληση στην Ημερίδα: «Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Προσχολική Εκπαίδευση - Το λογισμικό ΕΛΠεΙΔΑ»
|
09 Νοεμβρίου 2023 |
Δελτίο Τύπου - ICILS 2023 - Έρευνα για τη γνώση, τη διαχείριση και τη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, όπως το ChatGPT στο σχολείο
|
08 Νοεμβρίου 2023 |
Δελτίο Τύπου - Ολοκλήρωση Ενημερωτικής Ημερίδας (Awareness raising Multiplier Event)
|
07 Νοεμβρίου 2023 |
Ενημέρωση σχετικά με το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα "Reimagining Social and Emotional Education in secondary schools through arts-integrated practices in the post Covid-19 era (REIMAGINED)"
|
07 Νοεμβρίου 2023 |
Πρόσκληση δήλωσης συμμετοχής σε Δράση επαγγελματικής κατάρτισης στο πλαίσιο του ERASMUS+ «REIMAGINING SOCIAL AND EMOTIONAL EDUCATION IN SECONDARY SCHOOLS THROUGH ARTS-INTEGRATED PRACTICES IN THE POST COVID-19 ERA»
|
03 Νοεμβρίου 2023 |
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 2/30-10-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Αιτήσεων Υποψηφίων για την υπ’ αρ. πρωτ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) Πρόσκληση
|
03 Νοεμβρίου 2023 |
Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 25/19-10-2023 και 27/25-10-2023 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14377/20-01-2023 (ΑΔΑ:ΡΔΛΚΟΞΛΔ-6ΩΟ) Πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος
|
03 Νοεμβρίου 2023 |
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 8/25-10-2023, Πρακτικού της αρμόδιας Επιτροπής για τις ανάγκες του Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 19126/23-03-2023, (ΑΔΑΜ: 23PROC012357812, Αρ. Διακ. 01/2023) και α/α ΕΣΗΔΗΣ 185510
|
03 Νοεμβρίου 2023 |
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ’ αρ. 1/09-10-2023 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Αιτήσεων Υποψηφίων για την υπ’ αρ. πρωτ. 39103/04-07-2023 (ΑΔΑ: ΨΨΚΝΟΞΛΔ-ΥΤΨ) Πρόσκληση
|
03 Νοεμβρίου 2023 |
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 5/12-10-2023 και 6/25-10-2023, Πρακτικών για τις ανάγκες του Ανοικτού Διεθνούς Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 19130/23-03-2023, (ΑΔΑΜ: 23PROC012358071, Αρ. Διακ. 02/2023) και α/α ΕΣΗΔΗΣ 185509
|
03 Νοεμβρίου 2023 |