Πρόσκληση υποβολής προσφορών για ανάθεση έργου σε έναν (1) Ανάδοχο για απευθείας ανάθεση του έργου για την «Προμήθεια Εξοπλισμού» για την Πράξη «Υποστηρικτικές δράσεις για την αξιολόγηση του έργου των σχολικών μονάδων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 6016313 στο πλαίσιο του Υποέργου 3»

  1. Αντικείμενο Προμήθειας
    Η παρούσα αφορά την προμήθεια πέντε (05) σταθερών υπολογιστών με δύο (02) οθόνες έκαστος και δύο (02) φορητών υπολογιστών.
  2. Τεχνικές Προδιαγραφές
    2.1. Σταθεροί Υπολογιστές (5 τεμάχια)
ΠεριγραφήΕλάχιστη Απαίτηση
Επεξεργαστής12 πυρήνων (τουλάχιστον 6 φυσικοί), συχνότητα βάσης ≥ 3.4GHz, γενιά ≥ 13η για Intel ή ισοδύναμη AMD
Μνήμη RAM32GB DDR5, συχνότητα ≥ 4800MHz
Αποθηκευτικός Χώρος1TB NVMe SSD, PCIe Gen 4.0
Κάρτα ΓραφικώνΔιακριτή GPU με μνήμη ≥ 6GB GDDR5/6, υποστήριξη 2 οθονών με ψηφιακή έξοδο (HDMI/DisplayPort)
Μητρική ΠλακέταΣυμβατή με επεξεργαστή, 4 θέσεις RAM, 1xM.2 PCIe, 4x USB 3.0
Τροφοδοτικό≥ 550W, πιστοποίηση 80+ Bronze ή καλύτερη
ΚουτίATX ή mATX με κατάλληλο εξαερισμό και φίλτρα σκόνης. Η έξοδος εικόνας της κάρτας γραφικών να περιλαμβάνει τουλάχιστον δύο ψηφιακές θύρες (HDMI και/ή DisplayPort) για απευθείας σύνδεση δύο οθονών
ΔικτύωσηEthernet 1Gbps (RJ45)
Οπτικά μέσαΌχι υποχρεωτικό
ΛειτουργικόWindows 11 Pro 64bit OEM με ενεργοποίηση
Εγγύηση3 έτη on-site ή return-to-base

      2.2. Οθόνες (10 τεμάχια, 2 ανά υπολογιστή)

      ΠεριγραφήΕλάχιστη Απαίτηση
      Μέγεθος≥ 23.8”
      ΑνάλυσηFull HD (1920×1080)
      Τύπος πάνελIPS ή ισοδύναμο
      ΣυνδεσιμότηταΤουλάχιστον 1x HDMI ή DisplayPort
      ΡυθμίσειςΥψομετρική ρύθμιση ή βάση VESA
      Φωτεινότητα≥ 250 nits
      Εγγύηση3 έτη

      2.3. Φορητοί Υπολογιστές (2 τεμάχια)

      ΠεριγραφήΕλάχιστη Απαίτηση
      Οθόνη15.6” IPS, Full HD
      Επεξεργαστής≥ 8 πυρήνων (Intel i7 13ης γενιάς ή Ryzen 7 7000-series ή ισοδύναμο)
      Μνήμη RAM32GB DDR5
      Δίσκος1TB NVMe SSD
      Κάρτα γραφικώνΔιακριτή με ≥ 6GB RAM (π.χ. RTX 4050/4060 ή ισοδύναμη)
      Βάρος≤ 2.2kg
      Μπαταρία≥ 50Wh
      Θύρες2x USB 3.0, 1x HDMI ή DP, 1x USB-C
      ΔικτύωσηWi-Fi 6, Bluetooth 5.x
      ΛειτουργικόWindows 11 Pro 64bit
      Εγγύηση3 έτη

      2.4. Πρόσθετες Απαιτήσεις

      • Όλος ο εξοπλισμός να είναι καινούργιος, αμεταχείριστος.
      • Οι συμμετέχοντες πρέπει να δηλώσουν ξεκάθαρα τη συμμόρφωση τους με τις ελάχιστες απαιτήσεις.
      • Να συμπεριλαμβάνεται τεχνικό φυλλάδιο (datasheet) ή δήλωση τεχνικής συμμόρφωσης.

      Β. ΔΙΑΡΚΕΙΑ

      Η διάρκεια του έργου προμήθειας καθορίζεται ως ένα (01) μήνα από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ. Η διάρκεια της σύμβασης καθορίζεται εως 10-12-2025.

      Γ. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

      Επισημαίνεται ότι :

      • Οι υποβληθείσες προσφορές πρέπει να πληρούν στο σύνολό τους όλες τις προδιαγραφές. Τμηματικές προσφορές δεν θα γίνονται δεκτές.
      • Η προμήθεια θα πρέπει να γίνει εντός τριάντα (30) ημερών από την ανάρτησή της σύμβασης στο ΚΗΜΔΗΣ, στην έδρα του φορέα.
      • Σε περίπτωση που κατά την παραλαβή διαπιστωθεί η ύπαρξη ελαττωματικού εξοπλισμού, η προμηθεύτρια εταιρεία υποχρεούται να τον αντικαταστήσει άμεσα με καινούργιο, ίδιου τύπου και προδιαγραφών, εντός δέκα (10) ημερών από την έγγραφη ειδοποίηση/ενημέρωση του ΙΕΠ.
      • Τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν την προμηθεύτρια εταιρεία, ομοίως και στην αντικατάσταση τυχόν ελαττωματικών ειδών.

      Δ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

      Δ.1. Προϋπολογισμός

      Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των δεκαέξι χιλιάδων εκατό είκοσι εννέα ευρώ και τριών λεπτών (16.129,03€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% και θα καλυφθεί αποκλειστικά από τον προϋπολογισμό της Πράξης, όπως αποτυπώνεται στο ΕΑΚ. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.

      Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.

      Δ.2. Παράδοση – Παραλαβή – Πληρωμή Αναδόχου

      Η παραλαβή του έργου θα πραγματοποιηθεί από την αρμόδια Επιτροπή Παρακολούθησης και Παραλαβής Προμηθειών του ΙΕΠ, κατόπιν βεβαίωσης για την καλή εκτέλεση του συγκεκριμένου έργου, ποσοτικά και ποιοτικά, από τον προϊστάμενο του Τμήματος Πληροφορικής Διαλειτουργικότητας και Δικτύων.

      Η πληρωμή του Αναδόχου θα πραγματοποιηθεί μετά την έγκριση από το Δ.Σ. του ΙΕΠ του Πρακτικού Παραλαβής της ως άνω Επιτροπής για το σύνολο του έργου του Αναδόχου, κατόπιν διαβίβασης από την Υπεύθυνη της Πράξης, καθώς και με την προσκόμιση των απαραίτητων παραστατικών πληρωμής, συμπεριλαμβανομένου του σχετικού τιμολογίου, όπως αυτά ορίζονται από την Υποδιεύθυνση της Οικονομικής Υπηρεσίας του ΙΕΠ.

      Η πληρωμή θα γίνει άπαξ, βάσει των διατάξεων που ισχύουν για την έκδοση Τιμολογίου του Αναδόχου, μαζί με την προσκόμιση των νόμιμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις κατά τον χρόνο πληρωμής, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρ. 200 Παρ. 5 του ν. 4412/2016, και τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την εκκαθάριση της δαπάνης. Η πληρωμή θα έχει ολοκληρωθεί πριν την περάτωση του οικονομικού έτους 2025.

      Η δαπάνη του έργου θα καλυφθεί από τον προϋπολογισμό της Πράξης «Υποστηρικτικές δράσεις για την αξιολόγηση του έργου των σχολικών μονάδων» με ΟΠΣ 6016313 και κωδικό ενάριθμου 2025ΣΕ64570034.

      Ο Ανάδοχος οφείλει να συμμορφώνεται με τις υποδείξεις/διορθώσεις των αρμοδίων οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.

      Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.

      Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών των οικονομικών φορέων ορίζεται σε δεκαπέντε (15) ημέρες από την κοινοποίηση της Πρόσκλησης.

      Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.

      Η σχετική απόφαση του ΔΣ του ΙΕΠ θα αναρτηθεί στον σχετικό κεντρικό διαδικτυακό τόπο: https://diavgeia.gov.gr/, δυνάμει των διατάξεων του Κεφαλαίου ΙΑ΄ «Ψηφιακή Διαφάνεια-Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ» του ν. 4727/2020 (Α΄ 184) «Ψηφιακή Διακυβέρνηση-Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες και άλλες διατάξεις», ο οποίος αντικατέστησε τον ν. 3861/2010 και στο «Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων» δυνάμει του ν. 4013/2011, όπως ισχύει.

      Ε. Οδηγίες υποβολής προσφοράς

      Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:

      1. Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
      2. Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.

      Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: α) info@iep.edu.gr β) tenderprocedure@iep.edu.gr έως την Παρασκευή, 19-09-2025 και ώρα 10:00 π.μ.

      Για την αξιολόγηση των προσφορών των οικονομικών φορέων, ισχύουν οι διατάξεις του ν. 4412/2016 και των τροποποιήσεων του.

      Το πλήρες κείμενο της παρούσας Πρόσκλησης θα καταχωρηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ), καθώς και στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα της αναθέτουσας αρχής, στη διεύθυνση (URL) http://www.iep.edu.gr  Διαγωνισμοί – Προκηρύξεις και εκεί θα αναρτώνται όλα τα σχετικά με την παρούσα πρόσκληση (διευκρινίσεις, αποφάσεις έγκρισης πρακτικού/-ών από το ΔΣ του ΙΕΠ).

      Για την παροχή πληροφοριών επί του αντικειμένου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 2131335566.

      Για την παροχή πληροφοριών επί της διαδικασίας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 213 1335202.

      1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
      2. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι_ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ
      3. ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ_ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
      Κύλιση στην κορυφή

      Δήλωση Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (GDPR)

      Ο παρών ιστότοπος δεσμεύεται να διασφαλίζει την προστασία των προσωπικών δεδομένων σας, σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 (GDPR) και την ισχύουσα εθνική νομοθεσία.

      1. Υπεύθυνος Επεξεργασίας

      Υπεύθυνος επεξεργασίας των δεδομένων σας είναι:
      Ασημαντώνης Μιχαήλ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής)
      Διεύθυνση: Τσόχα 36, Αθήνα
      Email: masimantonis[at]ep.edu.gr
      Τηλέφωνο: 2131335129

      2. Συλλογή και Επεξεργασία Δεδομένων

      Συλλέγουμε και επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο. Τα δεδομένα που συλλέγονται ενδέχεται να περιλαμβάνουν:

      • Στοιχεία επικοινωνίας (π.χ. όνομα, email, τηλέφωνο).
      • Δεδομένα που παρέχετε μέσω φορμών επικοινωνίας ή αιτήσεων.
      • Πληροφορίες που συλλέγονται μέσω cookies για τη βελτίωση της εμπειρίας χρήσης.

      3. Σκοποί Επεξεργασίας

      Τα δεδομένα σας χρησιμοποιούνται για τους παρακάτω σκοπούς:

      • Επεξεργασία αιτημάτων και παροχή υπηρεσιών.
      • Συμμόρφωση με νομικές υποχρεώσεις.
      • Εξασφάλιση της σωστής λειτουργίας του ιστότοπου και βελτίωση της εμπειρίας χρήσης.

      4. Νομική Βάση Επεξεργασίας

      Η επεξεργασία των δεδομένων σας βασίζεται:

      • Στη συγκατάθεσή σας, όπου απαιτείται.
      • Στην εκπλήρωση νομικών υποχρεώσεων.
      • Στην εκτέλεση δημοσίου συμφέροντος ή άσκηση αρμοδιοτήτων που απορρέουν από την εφαρμοστέα νομοθεσία.

      5. Αποδέκτες Δεδομένων

      Τα δεδομένα σας δεν κοινοποιούνται σε τρίτους, εκτός αν αυτό απαιτείται από τον νόμο ή αν έχετε δώσει ρητή συγκατάθεση.

      6. Ασφάλεια Δεδομένων

      Λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την προστασία των δεδομένων σας από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση, απώλεια ή κακόβουλη χρήση.

      7. Δικαιώματα των Υποκειμένων Δεδομένων

      Σύμφωνα με τον GDPR, έχετε τα εξής δικαιώματα:

      • Πρόσβαση στα δεδομένα σας.
      • Διόρθωση ή διαγραφή δεδομένων που σας αφορούν.
      • Περιορισμό της επεξεργασίας ή αντίταξη σε αυτήν.
      • Φορητότητα δεδομένων.
      • Υποβολή καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (www.dpa.gr).

      8. Cookies

      Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για τη βελτίωση της εμπειρίας πλοήγησης. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην Πολιτική Cookies.

      9. Επικοινωνία

      Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με την επεξεργασία των δεδομένων σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:
      Email: [Ηλεκτρονική Διεύθυνση Επικοινωνίας]
      Τηλέφωνο: [Τηλέφωνο Επικοινωνίας]