- Αντικείμενο Προμήθειας
Η παρούσα αφορά την προμήθεια πέντε (05) σταθερών υπολογιστών με δύο (02) οθόνες έκαστος και δύο (02) φορητών υπολογιστών. - Τεχνικές Προδιαγραφές
2.1. Σταθεροί Υπολογιστές (5 τεμάχια)
Περιγραφή | Ελάχιστη Απαίτηση |
Επεξεργαστής | 12 πυρήνων (τουλάχιστον 6 φυσικοί), συχνότητα βάσης ≥ 3.4GHz, γενιά ≥ 13η για Intel ή ισοδύναμη AMD |
Μνήμη RAM | 32GB DDR5, συχνότητα ≥ 4800MHz |
Αποθηκευτικός Χώρος | 1TB NVMe SSD, PCIe Gen 4.0 |
Κάρτα Γραφικών | Διακριτή GPU με μνήμη ≥ 6GB GDDR5/6, υποστήριξη 2 οθονών με ψηφιακή έξοδο (HDMI/DisplayPort) |
Μητρική Πλακέτα | Συμβατή με επεξεργαστή, 4 θέσεις RAM, 1xM.2 PCIe, 4x USB 3.0 |
Τροφοδοτικό | ≥ 550W, πιστοποίηση 80+ Bronze ή καλύτερη |
Κουτί | ATX ή mATX με κατάλληλο εξαερισμό και φίλτρα σκόνης. Η έξοδος εικόνας της κάρτας γραφικών να περιλαμβάνει τουλάχιστον δύο ψηφιακές θύρες (HDMI και/ή DisplayPort) για απευθείας σύνδεση δύο οθονών |
Δικτύωση | Ethernet 1Gbps (RJ45) |
Οπτικά μέσα | Όχι υποχρεωτικό |
Λειτουργικό | Windows 11 Pro 64bit OEM με ενεργοποίηση |
Εγγύηση | 3 έτη on-site ή return-to-base |
2.2. Οθόνες (10 τεμάχια, 2 ανά υπολογιστή)
Περιγραφή | Ελάχιστη Απαίτηση |
Μέγεθος | ≥ 23.8” |
Ανάλυση | Full HD (1920×1080) |
Τύπος πάνελ | IPS ή ισοδύναμο |
Συνδεσιμότητα | Τουλάχιστον 1x HDMI ή DisplayPort |
Ρυθμίσεις | Υψομετρική ρύθμιση ή βάση VESA |
Φωτεινότητα | ≥ 250 nits |
Εγγύηση | 3 έτη |
2.3. Φορητοί Υπολογιστές (2 τεμάχια)
Περιγραφή | Ελάχιστη Απαίτηση |
Οθόνη | 15.6” IPS, Full HD |
Επεξεργαστής | ≥ 8 πυρήνων (Intel i7 13ης γενιάς ή Ryzen 7 7000-series ή ισοδύναμο) |
Μνήμη RAM | 32GB DDR5 |
Δίσκος | 1TB NVMe SSD |
Κάρτα γραφικών | Διακριτή με ≥ 6GB RAM (π.χ. RTX 4050/4060 ή ισοδύναμη) |
Βάρος | ≤ 2.2kg |
Μπαταρία | ≥ 50Wh |
Θύρες | 2x USB 3.0, 1x HDMI ή DP, 1x USB-C |
Δικτύωση | Wi-Fi 6, Bluetooth 5.x |
Λειτουργικό | Windows 11 Pro 64bit |
Εγγύηση | 3 έτη |
2.4. Πρόσθετες Απαιτήσεις
- Όλος ο εξοπλισμός να είναι καινούργιος, αμεταχείριστος.
- Οι συμμετέχοντες πρέπει να δηλώσουν ξεκάθαρα τη συμμόρφωση τους με τις ελάχιστες απαιτήσεις.
- Να συμπεριλαμβάνεται τεχνικό φυλλάδιο (datasheet) ή δήλωση τεχνικής συμμόρφωσης.
Β. ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Η διάρκεια του έργου προμήθειας καθορίζεται ως ένα (01) μήνα από την υπογραφή της σύμβασης και ανάρτησή της στο ΚΗΜΔΗΣ. Η διάρκεια της σύμβασης καθορίζεται εως 10-12-2025.
Γ. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ
Επισημαίνεται ότι :
- Οι υποβληθείσες προσφορές πρέπει να πληρούν στο σύνολό τους όλες τις προδιαγραφές. Τμηματικές προσφορές δεν θα γίνονται δεκτές.
- Η προμήθεια θα πρέπει να γίνει εντός τριάντα (30) ημερών από την ανάρτησή της σύμβασης στο ΚΗΜΔΗΣ, στην έδρα του φορέα.
- Σε περίπτωση που κατά την παραλαβή διαπιστωθεί η ύπαρξη ελαττωματικού εξοπλισμού, η προμηθεύτρια εταιρεία υποχρεούται να τον αντικαταστήσει άμεσα με καινούργιο, ίδιου τύπου και προδιαγραφών, εντός δέκα (10) ημερών από την έγγραφη ειδοποίηση/ενημέρωση του ΙΕΠ.
- Τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν την προμηθεύτρια εταιρεία, ομοίως και στην αντικατάσταση τυχόν ελαττωματικών ειδών.
Δ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δ.1. Προϋπολογισμός
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των δεκαέξι χιλιάδων εκατό είκοσι εννέα ευρώ και τριών λεπτών (16.129,03€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι είκοσι χιλιάδων ευρώ (20.000€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24% και θα καλυφθεί αποκλειστικά από τον προϋπολογισμό της Πράξης, όπως αποτυπώνεται στο ΕΑΚ. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.
Δ.2. Παράδοση – Παραλαβή – Πληρωμή Αναδόχου
Η παραλαβή του έργου θα πραγματοποιηθεί από την αρμόδια Επιτροπή Παρακολούθησης και Παραλαβής Προμηθειών του ΙΕΠ, κατόπιν βεβαίωσης για την καλή εκτέλεση του συγκεκριμένου έργου, ποσοτικά και ποιοτικά, από τον προϊστάμενο του Τμήματος Πληροφορικής Διαλειτουργικότητας και Δικτύων.
Η πληρωμή του Αναδόχου θα πραγματοποιηθεί μετά την έγκριση από το Δ.Σ. του ΙΕΠ του Πρακτικού Παραλαβής της ως άνω Επιτροπής για το σύνολο του έργου του Αναδόχου, κατόπιν διαβίβασης από την Υπεύθυνη της Πράξης, καθώς και με την προσκόμιση των απαραίτητων παραστατικών πληρωμής, συμπεριλαμβανομένου του σχετικού τιμολογίου, όπως αυτά ορίζονται από την Υποδιεύθυνση της Οικονομικής Υπηρεσίας του ΙΕΠ.
Η πληρωμή θα γίνει άπαξ, βάσει των διατάξεων που ισχύουν για την έκδοση Τιμολογίου του Αναδόχου, μαζί με την προσκόμιση των νόμιμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις κατά τον χρόνο πληρωμής, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρ. 200 Παρ. 5 του ν. 4412/2016, και τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την εκκαθάριση της δαπάνης. Η πληρωμή θα έχει ολοκληρωθεί πριν την περάτωση του οικονομικού έτους 2025.
Η δαπάνη του έργου θα καλυφθεί από τον προϋπολογισμό της Πράξης «Υποστηρικτικές δράσεις για την αξιολόγηση του έργου των σχολικών μονάδων» με ΟΠΣ 6016313 και κωδικό ενάριθμου 2025ΣΕ64570034.
Ο Ανάδοχος οφείλει να συμμορφώνεται με τις υποδείξεις/διορθώσεις των αρμοδίων οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Η καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών των οικονομικών φορέων ορίζεται σε δεκαπέντε (15) ημέρες από την κοινοποίηση της Πρόσκλησης.
Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.
Η σχετική απόφαση του ΔΣ του ΙΕΠ θα αναρτηθεί στον σχετικό κεντρικό διαδικτυακό τόπο: https://diavgeia.gov.gr/, δυνάμει των διατάξεων του Κεφαλαίου ΙΑ΄ «Ψηφιακή Διαφάνεια-Πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ» του ν. 4727/2020 (Α΄ 184) «Ψηφιακή Διακυβέρνηση-Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες και άλλες διατάξεις», ο οποίος αντικατέστησε τον ν. 3861/2010 και στο «Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων» δυνάμει του ν. 4013/2011, όπως ισχύει.
Ε. Οδηγίες υποβολής προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
- Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
- Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: α) info@iep.edu.gr β) tenderprocedure@iep.edu.gr έως την Παρασκευή, 19-09-2025 και ώρα 10:00 π.μ.
Για την αξιολόγηση των προσφορών των οικονομικών φορέων, ισχύουν οι διατάξεις του ν. 4412/2016 και των τροποποιήσεων του.
Το πλήρες κείμενο της παρούσας Πρόσκλησης θα καταχωρηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ), καθώς και στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα της αναθέτουσας αρχής, στη διεύθυνση (URL) http://www.iep.edu.gr Διαγωνισμοί – Προκηρύξεις και εκεί θα αναρτώνται όλα τα σχετικά με την παρούσα πρόσκληση (διευκρινίσεις, αποφάσεις έγκρισης πρακτικού/-ών από το ΔΣ του ΙΕΠ).
Για την παροχή πληροφοριών επί του αντικειμένου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 2131335566.
Για την παροχή πληροφοριών επί της διαδικασίας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 213 1335202.