Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) είναι επιτελικός επιστημονικός και ερευνητικός φορέας που υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ) και τους εποπτευόμενους φορείς του σε θέματα που αφορούν στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τη μεταλυκειακή εκπαίδευση, την αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ανισοτήτων, της μαθητικής διαρροής και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου, με στόχο τη διασφάλιση του δικαιώματος όλων των παιδιών στην εκπαίδευση.
Ενημέρωση για την πλατφόρμα «Περσέας»
Η πλατφόρμα «Περσέας» παραμένει προσωρινά εκτός λειτουργίας λόγω εργασιών που αφορούν απαραίτητες τεχνικές ενέργειες.
- Οι αιτήσεις που έχουν ήδη υποβληθεί έχουν καταχωρηθεί κανονικά.
- Οι αιτήσεις σε πρόχειρη μορφή θα μπορούν να συνεχιστούν αμέσως μόλις η πλατφόρμα επανέλθει.
Σας ευχαριστούμε θερμά για την υπομονή και την κατανόησή σας. Η ομάδα μας εργάζεται για να επανέλθει η υπηρεσία το συντομότερο δυνατό.
Υλοποίηση δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών με θέμα «Επιμόρφωση για την αξιοποίηση υλικού του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Αθήνα, 20/02/2025 Ανακοίνωση Υλοποίηση δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών με θέμα
Έγκριση καθορισμού εσωτερικών χρονοδιαγραμμάτων αναφορικά με την υλοποίηση της αξιολόγησης των υποβληθέντων διδακτικών πακέτων στο πλαίσιο της Πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με MIS 6010165
Δείτε το Σχετικό έγγραφο
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αριθμ. 2/12-02-2025 και 3/14-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για τα υπ’ αρ. 1/15-01-2025 και 2/03-02-2025 Πρακτικά της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αριθμ. 2/12-02-2025
Δελτίο Τύπου – Πρώτη συμμετοχή της χώρας μας στη Διεθνή Έρευνα για τη Διδασκαλία και Μάθηση TALIS+
Αθήνα, 17/02/2025 Δελτίο Τύπου Πρώτη συμμετοχή της χώρας μας στη