Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση του έργου για την «Εκπόνηση Μελέτης Ενεργητικής και Παθητικής Πυρασφάλειας καθώς και Ανανέωση του Πιστοποιητικού Πυρασφάλειας και επικαιροποίηση των σχεδίων διαφυγής για το κτήριο όπου στεγάζεται το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής»
1. Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου Στο πλαίσιο της ανάθεσης, ο Ανάδοχος αναλαμβάνει την εκτέλεση του έργου εκπόνησης Μελέτης Ενεργητικής και Παθητικής Πυρασφάλειας καθώς και την Ανανέωση του Πιστοποιητικού Πυρασφάλειας,
Ενημέρωση για οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων όσον αφορά την υπ’ αριθμ. πρωτ. 6104/24-04-2025 (ΑΔΑ: 6Α5ΦΟΞΛΔ-ΛΡ5) Ανακοίνωση – Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως διοικητικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
Ενημέρωση για οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων όσον αφορά την υπ’ αριθμ. πρωτ. 6104/24-04-2025 (ΑΔΑ: 6Α5ΦΟΞΛΔ-ΛΡ5) Ανακοίνωση – Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως διοικητικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση του έργου για την δημιουργία ΣΤΑΘΜΟΥ ΑΠΙΝΙΔΩΤΩΝ | SHOCK STATION στο κτίριο όπου στεγάζεται το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής»
1. Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου Στο πλαίσιο της ανάθεσης, ο Ανάδοχος αναλαμβάνει την παροχή της προμήθειας εξοπλισμού για σταθμό Απινιδωτή – SHOCK STATION, στο κτίριο όπου στεγάζεται το ΙΕΠ,
Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για τη διδασκαλία στο πρόγραμμα International Baccalaureate (IB)
Αθήνα, 18/06/2025 Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοίνωσε την παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη διδασκαλία μαθημάτων στα τμήματα Διεθνούς Απολυτηρίου (International Baccalaureate – IB)
Η Ελλάδα συμμετέχει στη Διεθνή Έρευνα ICILS 2028 για τον Εγγραμματισμό στην Πληροφορική και στους Υπολογιστές
Η Ελλάδα συμμετέχει για δεύτερη φορά στη Διεθνή Έρευνα ICILS (International Computer and Information Literacy Study), μετά την πρώτη της συμμετοχή το 2023. Η έρευνα διοργανώνεται από τον διεθνή οργανισμό
The Lyceum Project 2025 – «Τα παιδιά στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης»
The Lyceum Project 2025 «Τα παιδιά στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης» Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2025 | Ώρα Έναρξης: 10:30 π.μ. | Ωδείο Αθηνών Πώς μεγαλώνουμε τα παιδιά μας στην εποχή
Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. 6104/24-04-2025 (ΑΔΑ: 6Α5ΦΟΞΛΔ-ΛΡ5) Ανακοίνωση – Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως διοικητικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
Επισημαίνεται, ότι επί του προσωρινού Πίνακα, οι υποψήφιοι/ες έχουν δικαίωμα να υποβάλουν ενστάσεις αποκλειστικά αποστέλλοντας την ένσταση στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@iep.edu.gr και όχι μέσω της ιστοσελίδας του ΙΕΠ: https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php, όπως
Μεγάλη συμμετοχή στο διαδικτυακό επιμορφωτικό εργαστήριο του ΙΕΠ με θέμα «Κοινότητες Μάθησης για τη Βιώσιμη Πολιτειότητα»
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει με ιδιαίτερη ικανοποίηση ότι υποβλήθηκαν περίπου 260 αιτήσεις συμμετοχής στο διαδικτυακό επιμορφωτικό εργαστήριο με τίτλο «Κοινότητες Μάθησης για τη Βιώσιμη Πολιτειότητα», το οποίο θα
Καταληκτική Ημερομηνία Υποβολής της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης
Αθήνα, 13/06/2025 Καταληκτική Ημερομηνία Υποβολής της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ενημερώνει ότι, σύμφωνα με σχετικό έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), η καταληκτική ημερομηνία
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στο πλαίσιο του ΠΕ2 «Επιστημονική υποστήριξη της Πράξης για το σχολικό έτος 2024-2025» του Υποέργου 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση, Αξιολόγηση και Δημοσιότητα» της Πράξης – MIS 6019204
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η επιστημονική υποστήριξη της Πράξης για το σχολ. έτος 2024-2025 μέσω της στατιστικής επεξεργασίας των απαντητικών δελτίων των μαθητών/τριών,
