Από 25/8 έως 22/9 οι αιτήσεις για το Μητρώο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών του ΙΕΠ
Αθήνα, 22/08/2025 Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει την έναρξη υποβολής αιτήσεων για ένταξη στο Μητρώο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (Μητρώο Ε.Ε.), το οποίο υποστηρίζει τις επιμορφωτικές δράσεις του ΙΕΠ, σύμφωνα με
Ενημέρωση για τη μη αποδοχή θέσεων Συμβούλων Β΄ στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. 6103/24-4-2025 (ΑΔΑ: 63ΑΧΟΞΛΔ-ΙΤΠ) Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
Ενημέρωση για τη μη αποδοχή θέσεων Συμβούλων Β΄ στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. 6103/24-4-2025 (ΑΔΑ: 63ΑΧΟΞΛΔ-ΙΤΠ) Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής
Ανοικτός Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 02/2025) « Ενέργειες Ενημέρωσης & Ευαισθητοποίησης » Υποέργο 3 της Πράξης «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών Διαδρομών μέσω Παρατηρητηρίου Μετάβασης – Απόφοιτοι (Mεταφερόμενη Πράξη της ΠΠ 2014-2020)» με Κωδικό ΟΠΣ (MIS) 6005103 στο Πρόγραμμα «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή 2021-2027»
(18-09-2025) Διευκρινίσεις κατόπιν αιτήματος επί της Διακήρυξης 02/2025 (Αρ. Πρωτ. : 11628/19-08-2025) Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού κάτω των ορίων με τίτλο «Ενέργειες Ενημέρωσης & Ευαισθητοποίησης» της Πράξης «Ιχνηλάτηση Σχολικών και Εργασιακών
Ημερίδα ΥΠΑΙΘΑ και ΙΕΠ για τη συμβολή του PISA στη διαμόρφωση τεκμηριωμένων εκπαιδευτικών πολιτικών
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), διοργανώνει διεθνή ημερίδα (policy seminar) με τίτλο: The role of PISA in evidence-based policy making:
Ενημέρωση για την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων όσον αφορά την υπ’ αριθμ. πρωτ. 6103/24-4-2025 (ΑΔΑ: 63ΑΧΟΞΛΔ-ΙΤΠ) Ανακοίνωση-Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
(α) Υποβολή των Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων όσον αφορά την υπ’ αριθμ. πρωτ. 6103/24-04-2025 (ΑΔΑ: : 63ΑΧΟΞΛΔ-ΙΤΠ) Ανακοίνωση-Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο
Ανακοίνωση επικείμενης δημοσίευσης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την ένταξη στο Μητρώο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) πρόκειται να δημοσιεύσει Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την ένταξη στο Μητρώο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (Μητρώο Ε.Ε.), το οποίο υποστηρίζει τις επιμορφωτικές δράσεις του ΙΕΠ. Το Μητρώο
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων – Υποβολή Έκθεσης Εξωτερικής Αξιολόγησης από τους/τις Επόπτες/τριες Ποιότητας Εκπαίδευσης
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ενημερώνει ότι έχει ενεργοποιηθεί η φόρμα υποβολής της Έκθεσης Εξωτερικής Αξιολόγησης του έργου των σχολικών μονάδων από τους/τις Επόπτες/τριες Ποιότητας Εκπαίδευσης. Η υποβολή πραγματοποιείται μέσω
Παρατηρητήριο Μετάβασης: Το ΙΕΠ υποστηρίζει την ενημέρωση μαθητών/τριών, γονέων, εκπαιδευτικών και ερευνητών σε θέματα σχολικής φοίτησης και εργασιακών διαδρομών
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει την έναρξη διαγωνιστικής διαδικασίας για την υλοποίηση δράσεων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης γύρω από το Παρατηρητήριο Μετάβασης — ένα εργαλείο που συνδέει την εκπαίδευση με
Ανακοίνωση προσωρινών αποτελεσμάτων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. 6103/24-04-2025 (ΑΔΑ: 63ΑΧΟΞΛΔ-ΙΤΠ) Ανακοίνωση – Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως επιστημονικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
Υποβολή των πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης υποψηφίων όσον αφορά στην υπ’ αριθμ. πρωτ. 6103/24-04-2025 (ΑΔΑ: 63ΑΧΟΞΛΔ-ΙΤΠ) Ανακοίνωση-Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού στο Ινστιτούτο
Ανοικτός Ηλεκτρονικός Διαγωνισμός (αρ. Διακήρυξης 01/2025) «Προμήθεια ογδόντα (80) VR 3DoF Headsets» στο πλαίσιο του Work Package 4: Adoption of VR-based educational resources in the classroom – a quality assurance framework based on recommendations from the field του ευρωπαϊκού έργου “VR4Empathy – Using virtual reality for inclusive and action-oriented empathy in schools” (Project: 1011323844 — VR4Empathy — ERASMUS-EDU-2023-PI-FORWARD-LOT1)»
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ Αντικείμενο της σύμβασης είναι η προμήθεια ογδόντα (80) VR 3DoF Headsets σύμφωνα με τις κάτωθι τεχνικές προδιαγραφές λειτουργίας, οι οποίες παρασχέθηκαν στο ΙΕΠ από τον