Υλοποίηση δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών με θέμα «Επιμόρφωση για την αξιοποίηση υλικού του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Αθήνα, 20/02/2025 Ανακοίνωση Υλοποίηση δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών με θέμα «Επιμόρφωση για την αξιοποίηση υλικού του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής» σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου Στο πλαίσιο της συνεργασίας
Έγκριση καθορισμού εσωτερικών χρονοδιαγραμμάτων αναφορικά με την υλοποίηση της αξιολόγησης των υποβληθέντων διδακτικών πακέτων στο πλαίσιο της Πράξης «Συγγραφή, Αξιολόγηση και Ένταξη διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων» με MIS 6010165
Δείτε το Σχετικό έγγραφο
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αριθμ. 2/12-02-2025 και 3/14-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για τα υπ’ αρ. 1/15-01-2025 και 2/03-02-2025 Πρακτικά της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ΄ αριθμ. 2/12-02-2025 και 3/14-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων τα οποία αφορούν στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για τα υπ’ αρ.
Δελτίο Τύπου – Πρώτη συμμετοχή της χώρας μας στη Διεθνή Έρευνα για τη Διδασκαλία και Μάθηση TALIS+
Αθήνα, 17/02/2025 Δελτίο Τύπου Πρώτη συμμετοχή της χώρας μας στη Διεθνή Έρευνα για τη Διδασκαλία και Μάθηση TALIS+ Η χώρα μας συμμετέχει για πρώτη φορά στην έρευνα TALIS+, τη μεγαλύτερη
Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ 1/29-11-2024, 2/12-12-2024,3/08-01-2025,4/28-01-2025 και 5/11-02-2025 Πρακτικών για τις ανάγκες του Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού με αρ. πρωτ. 13096/24-10-2024, (Αρ. Διακ. 02/2024) (ΑΔΑΜ: 24PROC015660089)
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/29-11-2024, 2/12-12-2024, 3/08-01-2025, 4/28-01-2025 και 5/11-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών και Αξιολόγησης Προσφορών προμηθειών και υπηρεσιών του ΙΕΠ, με υποχρέωση
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ΄ αριθμ. 1/07-02-2025 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων το οποίο αφορά στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για τα υπ’ αρ. 01/14-01-2025 και 02/28-01-2025 Πρακτικά της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης του υπ΄ αριθμ. 1/07-02-2025 Πρακτικού της Επιτροπής Αξιολόγησης Ενστάσεων το οποίο αφορά στην αξιολόγηση της ένστασης που υποβλήθηκε για τα υπ’ αρ. 01/14-01-2025 και
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, για την απευθείας ανάθεση του έργου «Ανάπτυξη Δοκιμασιών Αξιολόγησης Δεξιοτήτων Εγγραμματισμού στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, της Άλγεβρας, της Φυσικής και της Χημείας Α’ Λυκείου Γενικού Λυκείου
Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου Έργο του αναδόχου είναι η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού που η αξιοποίησή του στις υπάρχουσες διαδικασίες αξιολόγησης θα υποστηρίξει τη συγκεκριμένη προσέγγιση, και ειδικότερα
Ανακοίνωση συνεργασίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Αθήνα, 12/02/2025 Ανακοίνωση Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει τη συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων με σκοπό την ανάπτυξη δοκιμασιών αξιολόγησης δεξιοτήτων εγγραμματισμού στα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Άλγεβρα,
Ενημερωτική Ημερίδα για Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» στην Καλαμάτα
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), προσκαλεί τους/τις εκπαιδευτικούς της
Έκλεισε η περίοδος υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα «GenAI Empowered Educators»
Η περίοδος υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα GenAI Empowered Educators» έκλεισε αρκετά νωρίτερα από τις προσδιορισμένες ημερομηνίες, καθώς οι διαθέσιμες θέσεις καλύφθηκαν. Η επιλογή των συμμετεχόντων/ουσών θα γίνει με βάση