Εναρκτήρια Συνάντηση του Ευρωπαϊκού Έργου Empower 19-20 Μαΐου 2025 | Λάρισα
Αθήνα, 26/05/2025 Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 19 και 20 Μαΐου 2025, στη Λάρισα, η εναρκτήρια συνάντηση (Kick-off Meeting) του νέου ευρωπαϊκού έργου EMPOWER – Enhancing Mentorship and Professional Opportunities for
Απόφαση ΔΣ/ΙΕΠ περί έγκρισης 3ης επικαιροποίησης των καταλόγων α) των ενεργών αιτήσεων που αποσύρθηκαν από τους ενδιαφερομένους έως και 30-04-2025 και β) των ενεργών αιτήσεων που γίνονται δεκτές, σε συνέχεια των Πράξεων 76/6-12-2023 του ΔΣ του ΙΕΠ (αρ. πρωτ. 46908/14-12-2023, ΑΔΑ: Ρ5ΘΖΟΞΛΔ-ΖΡΔ), 54/26-09-2024 (αρ. πρωτ. 11056/30-09-2024, ΑΔΑ: ΡΣΛΤΟΞΛΔ-Κ89) και 59/14-10-2024 (αρ. πρωτ. 12925/15-10-2024, ΑΔΑ: 6ΘΑΥΟΞΛΔ-ΧΘΟ), στο πλαίσιο της με αρ. πρωτ. 46978/ΓΔ4/25-4-2023 Πρόσκλησης για το Μ.Δ.Β. και την Ψ.Β.Δ.Β.
Δείτε το σχετικό έγγραφο εδώ.
Δελτίου Τύπου – 3d Co-design Session of Scripts στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου VR4Empathy
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου «VR4EMPATHY – Using virtual reality for inclusive and action-oriented empathy in schools» (Grant Agreement nº 101132844-VR4EMPATHY)» διοργανώνει το 3d Co-Design
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – Διενέργεια συνεντεύξεων για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως διοικητικό προσωπικό στο ΙΕΠ (ΑΔΑ: 6Α5ΦΟΞΞΛΔ-ΛΡ5)
Στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. πρωτ. 6104/24-04-2025 (ΑΔΑ: 6Α5ΦΟΞΞΛΔ-ΛΡ5) Ανακοίνωσης-Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις τετραετούς διάρκειας ως διοικητικό προσωπικό στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), η οποία παρατάθηκε έως και την
Δελτίο Τύπου-Επιμορφωτικά σεμινάρια για την ενσωμάτωση και εφαρμογή πρακτικών αειφορίας στην εκπαίδευση
Αθήνα, 19/05/2025 Δελτίο Τύπου Επιμορφωτικά σεμινάρια για την ενσωμάτωση και εφαρμογή πρακτικών αειφορίας στην εκπαίδευση Διοργάνωση: Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής & ΚΜΟΠ Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού
Ολοκληρώθηκε η πιλοτική φάση της Διεθνούς Έρευνας TALIS+ στη χώρα μας με συμμετοχή που αγγίζει το 97%
Αθήνα, 19/05/2025 Ολοκληρώθηκε η πρώτη συμμετοχή της Ελλάδας στη Διεθνή Έρευνα TALIS+ (Teaching and Learning International Survey), η οποία αποτυπώνει τις συνθήκες εργασίας των εκπαιδευτικών και των διευθυντών/τριών σχολικών μονάδων,
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στον ΕΛΚΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, για την απευθείας ανάθεση του έργου «Εμπλουτισμός και ανανέωση του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών για τις ξένες γλώσσες στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο»
Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του ΑναδόχουΈργο του αναδόχου είναι ο εμπλουτισμός και η ανανέωση του Ενιαίου Προγράμματος Σπουδών για τις ξένες γλώσσες (ΕΠΣ-ΞΓ) στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο, καθώς
Αξιολόγηση σχολικών μονάδων – Καταληκτική ημερομηνία υποβολής στοιχείων στα μέρη Β. Υλοποίηση της Δράσης και Γ. Αποτίμηση της Δράσης
Σύμφωνα με το σχετικό έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ, τα μέρη Β΄ και Γ΄ της Φόρμας Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης στην ειδική εφαρμογή του ΙΕΠ θα είναι ενεργά για την υποβολή της Υλοποίησης
Ανακοίνωση – Πρόσκληση εκπαιδευτικών και διευθυντών σχολικών μονάδων για συμμετοχή στο διεθνές επιμορφωτικό πρόγραμμα SYNAPSES International Course 2025”(Μαραθώνας, 29 Ιουνίου – 4 Ιουλίου 2025)
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει την έναρξη της διαδικασίας υποβολής αιτήσεων για συμμετοχή στο διεθνές επιμορφωτικό πρόγραμμα “SYNAPSES International Course 2025”, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στον Μαραθώνα από τις
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση έργου στο πλαίσιο του «ΠΕ6: Λοιπές υποστηρικτικές ενέργειες κατά το σχολικό έτος 2024-2025» του Υποέργου 1 της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα»
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου Αντικείμενο έργου του Αναδόχου είναι η δημιουργία βάσης δεδομένων απαντητικών δελτίων, μετά από τη σάρωση και τεχνική επεξεργασία αυτών, προκειμένου να αποσταλούν στους διορθωτές οι
