Παράταση της προθεσμίας υποβολής πρότασης διδακτικού βιβλίου για τη διαδικασίααξιολόγησης και ένταξης διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων (Μ.Δ.Β.) καιστην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων (Ψ.Β.Δ.Β.) για όλα τα διδακτικά βιβλία της Β’και της Γ’ τάξης του Γενικού Λυκείου
Με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού παρατείνεται έως τις 3 Νοεμβρίου 2025 η προθεσμία υποβολής πρότασης διδακτικού βιβλίου για τη διαδικασία αξιολόγησης και ένταξης διδακτικών βιβλίων στο Μητρώο
Έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού Διαχείρισης του Μητρώου Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών
Αθήνα, 28/04/2025 Δελτίο ΤύπουΈναρξη εφαρμογής του Κανονισμού Διαχείρισης του Μητρώου Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), με σταθερό προσανατολισμό στη συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και τη στήριξη
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στην εταιρεία «ΣΟΥΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.» για την απευθείας ανάθεση έργου στο πλαίσιο του «ΠΕ6: Λοιπές υποστηρικτικές ενέργειες κατά το σχολικό έτος 2024-2025» του Υποέργου 1 «Επιστημονικός συντονισμός, Παρακολούθηση, Αξιολόγηση και Δημοσιότητα» της Πράξης «Διεξαγωγή εξετάσεων διαγνωστικού χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των δημοτικών σχολείων και τους μαθητές/τριες της Γ’ Τάξης των γυμνασίων» με κωδικό ΟΠΣ (MIS) 6019204
Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου Αντικείμενο του έργου του Αναδόχου είναι η εκτύπωση και αποστολή των απαντητικών δελτίων στις συμμετέχουσες σχολικές μονάδες για το σχολικό έτος 2024-2025, καθώς και η
Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε θέσεις Επιστημονικού Προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
Αθήνα, 24/04/2025 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε θέσεις Επιστημονικού Προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση σε εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης
Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις σε θέσεις Διοικητικού Προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
Αθήνα, 24/04/2025 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις σε θέσεις Διοικητικού Προσωπικού στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει την πρόθεσή του να καλύψει, μέσω αποσπάσεων τετραετούς
Ανακαλύπτοντας την Τοπική Ιστορία και Γεωγραφία: Ενημερωτική Συνάντηση του ΙΕΠ με Διευθυντές/τριες Εκπαίδευσης και Επόπτες/τριες Ποιότητας Εκπαίδευσης
Ανακαλύπτοντας την Τοπική Ιστορία και Γεωγραφία: Ενημερωτική Συνάντηση του ΙΕΠ με Διευθυντές/τριες Εκπαίδευσης και Επόπτες/τριες Ποιότητας Εκπαίδευσης Τοπικές ιστορίες, τοπία και πρόσωπα… μπήκαν στο επίκεντρο της διαδικτυακής Ενημερωτικής Συνάντησης που
Δημιουργία Αποθετηρίων Υλικού Ρομποτικής – STEM και Διαδραστικών Συστημάτων Μάθησης
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δημιούργησε δύο νέα αποθετήρια εκπαιδευτικού υλικού για τους/τις εκπαιδευτικούς: Τo αποθετήριο Ρομποτικής – STEM (https://iep.edu.gr/el/stem-robotics), το οποίο αποτελεί έναν κόμβο εκπαιδευτικών πόρων, ειδικά σχεδιασμένων για την
Δελτίο Τύπου-Εναρκτήρια συνάντηση (1st project meeting) του Ευρωπαϊκού Έργου «BRIDGES – Teaching for Sustainability Citizenship» (No: 101195708)
Αθήνα, 15-04-2025 Πραγματοποιήθηκε η εναρκτήρια συνάντηση του ευρωπαϊκού έργου BRIDGES – Teaching for Sustainability Citizenship Στις 10 και 11 Απριλίου 2025 πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), η
Δελτίο Τύπου-Σύσταση Επιστημονικής Μονάδας Εκπαίδευσης για τον Ενεργό Πολίτη και την Αειφορία
Αθήνα, 15/04/2025 Με απόφαση του Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) συστήνεται η Επιστημονική Μονάδα Εκπαίδευσης για τον Ενεργό Πολίτη και την Αειφορία, με στόχο την ενίσχυση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης για το έργο «Π2.1: Θέματα διαγνωστικών εξετάσεων για το σχολ. έτος 2024-2025»
Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης για το έργο «Π2.1: Θέματα διαγνωστικών εξετάσεων για το σχολ. έτος 2024-2025», στο πλαίσιο της ανάθεσης του