Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του Συλλογικού προγραμματισμού και της εσωτερικής αξιολόγησης του έργου των σχολικών μονάδων για το σχολικό 2023-2024
Σας ενημερώνουμε ότι εστάλη στις σχολικές μονάδες εγκύκλιος με Αρ. Πρωτ. 114708/ΓΔ4/12-10-2023 και θέμα “Χρονοδιάγραμμα εφαρμογής του Συλλογικού προγραμματισμού και
Παρουσίαση με τα αποτελέσματα της πρώτης εφαρμογής του συστήματος Αξιολόγησης Σχολικών Μονάδων
Στο μενού “Παρουσιάσεις” αναρτήθηκε παρουσίαση με τα αποτελέσματα της πρώτης εφαρμογής του συστήματος Αξιολόγησης Σχολικών Μονάδων καθώς και οπτικοακουστικό υλικό
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΦΟΡΜΑΣ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ
Σας ενημερώνουμε ότι ενεργοποιήθηκε στην εφαρμογή της Αξιολόγησης των Σχολικών Μονάδων η Φόρμα Αποτύπωσης Σχεδίου Δράσης για την υποβολή στοιχείων
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – Επέκταση περιόδου υποβολής του Σχεδιασμού των Δράσεων (πεδίο Α)
Σας ενημερώνουμε ότι μετά από σχετικά αιτήματα και για τη διευκόλυνση του έργου των σχολικών μονάδων, η πλατφόρμα του ΙΕΠ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – Ανατροφοδότηση σχολικών μονάδων από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης
Σας ενημερώνουμε ότι, για την καλύτερη διαχείριση και αξιοποίηση των ανατροφοδοτικών σχολίων των Σ.Ε., το πεδίο ανατροφοδότησης θα παραμείνει ενεργό παράλληλα
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ – Ανάρτηση Παρουσιάσεων και Υποστηρικτικού Υλικού
Σας ενημερώνουμε πως έχουν αναρτηθεί οι παρουσιάσεις από τις ενημερωτικές συναντήσεις με τους Συμβούλους Εκπαίδευσης (Σ.Ε) καθώς και υποστηρικτικό υλικό
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – Καταληκτική ημερομηνία υποβολής Σχεδίων Δράσης
Σύμφωνα με το υπ΄αριθμ. 53360/ΓΔ4/22-05-2024 έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ, τα πεδία Β και Γ της φόρμας Σχεδίων Δράσης θα είναι ενεργά
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – Επέκταση περιόδου υποβολής Σχεδίων Δράσης (πεδία Β και Γ)
Σύμφωνα με το υπ΄αρ. πρωτ. 58971/ΓΔ4/31-05-2024 έγγραφο του ΥΠΑΙΘΑ, τα πεδία Β και Γ της φόρμας Σχεδίων Δράσης θα είναι
Ανάρτηση νέων οδηγών-εργαλείων για την αποτίμηση των αξόνων (11/6/2024)
Στο πλαίσιο υποστήριξης της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης έχουν αναρτηθεί στο https://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m δύο νέοι Οδηγοί (ένας για το νηπιαγωγείο και ένας για
