Αγαπητοί κριτές,

Κάνοντας μια ιστορική αναδρομή, το 1999 δημοσιεύτηκε το 1ο τεύχος του επιστημονικού περιοδικού Μέντορας από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (http://www.pi-schools.gr/publications/mentor/). Το 2016 εκδόθηκε το 14ο τεύχος του περιοδικού από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (http://www.iep.edu.gr/library/index.php/mentoras-ekdoseis-i-e-p/mentoras-teyxos-14). Πλέον, από τον Μάρτιο του 2023 ο Μέντορας μεταφέρεται στην πλατφόρμα ePublishing του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης και μέσω αυτής θα διεκπεραιώνεται όλη η διαδικασία υποβολής, βελτίωσης, επιλογής και δημοσίευσης των άρθρων του περιοδικού.

Σας καλούμε να επισκεφθείτε την πλατφόρμα, να διαβάσετε, να υποβάλλετε τα δικά σας άρθρα, κυρίως όμως ζητάμε την υποστήριξή σας σε ποιοτικές κρίσεις υποψήφιων άρθρων στο περιοδικό. Αυτό που χρειάζεται από την πλευρά σας είναι να εγγραφείτε ως κριτές προκειμένου να μας επιτρέψετε να σας ζητήσουμε να συμμετέχετε σε διπλή τυφλή κρίση πιθανών άρθρων. Επισυνάπτεται σχετικό έγγραφο με οδηγίες εγγραφής στην πλατφόρμα, καθώς και οδηγίες χρήσης για κριτές.

Με εκτίμηση

Η Συντακτική Ομάδα του περιοδικού

Αγαπητοί αναγνώστες και αγαπητές αναγνώστριες,

Κάνοντας μια ιστορική αναδρομή, το 1999 δημοσιεύτηκε το 1ο τεύχος του επιστημονικού περιοδικού Μέντορας από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (http://www.pi-schools.gr/publications/mentor/). Το 2016 εκδόθηκε το 14ο τεύχος του περιοδικού από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (http://www.iep.edu.gr/library/index.php/mentoras-ekdoseis-i-e-p/mentoras-teyxos-14). Πλέον, από τον Μάρτιο του 2023 ο Μέντορας μεταφέρεται στην πλατφόρμα ePublishing του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης και μέσω αυτής θα διεκπεραιώνεται όλη η διαδικασία υποβολής, βελτίωσης, επιλογής και δημοσίευσης των άρθρων του περιοδικού.

Σας καλούμε να επισκεφθείτε την πλατφόρμα, να διαβάσετε άρθρα άλλων ερευνητών/τριών – συγγραφέων και να υποβάλλετε τα δικά σας.  Όλον τον χρόνο θα γίνονται δεκτά άρθρα προς διπλή «τυφλή» κρίση. Επισυνάπτονται οδηγίες εγγραφής στην πλατφόρμα, καθώς και οδηγίες χρήσης της πλατφόρμας για συγγραφείς επιστημονικών άρθρων.

Με εκτίμηση

Η Συντακτική Ομάδα του περιοδικού

Μέντορας - Τεύχος 20

Αναρτήθηκε το 20ο τεύχος του επιστημονικού περιοδικού του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής Μέντορας» στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.iep.edu.gr/library/index.php/mentoras-ekdoseis-i-e-p

Στο περιοδικό φιλοξενούνται πρωτότυπα ερευνητικά ή θεωρητικά άρθρα, τα οποία αναφέρονται σε κριτική επισκόπηση ερευνών για ένα θέμα, σε μια θεωρία ή εφαρμογή, το επιστημονικό κύρος και η αρτιότητα των οποίων διασφαλίζεται μέσα από σύστημα κριτών, οι οποίοι επιλέγονται βάσει αναγνωρισμένης εμπειρίας και τεκμηριωμένων επιστημονικών προσόντων.

Σχόλια, παρατηρήσεις και προτάσεις σχετικά με τον Μέντορα» είναι ευπρόσδεκτα στη διεύθυνση: mentor[at]iep.edu.gr.

 

 

Παρουσίαση του τεύχους σε μορφή    


Μέντορας - Τεύχος 19

Αναρτήθηκε το 19ο τεύχος του επιστημονικού περιοδικού του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής Μέντορας» στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.iep.edu.gr/library/index.php/mentoras-ekdoseis-i-e-p

Στο περιοδικό φιλοξενούνται πρωτότυπα ερευνητικά ή θεωρητικά άρθρα, τα οποία αναφέρονται σε κριτική επισκόπηση ερευνών για ένα θέμα, σε μια θεωρία ή εφαρμογή, το επιστημονικό κύρος και η αρτιότητα των οποίων διασφαλίζεται μέσα από σύστημα κριτών, οι οποίοι επιλέγονται βάσει αναγνωρισμένης εμπειρίας και τεκμηριωμένων επιστημονικών προσόντων.

Σχόλια, παρατηρήσεις και προτάσεις σχετικά με τον Μέντορα» είναι ευπρόσδεκτα στη διεύθυνση: mentor[at]iep.edu.gr.

 

 

Παρουσίαση του τεύχους σε μορφή    


Μέντορας - Τεύχη 17-18

Προλεγόμενα

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δημοσιεύει το νέο διπλό τεύχος (17-18) του επιστημονικού περιοδικού Μέντορας, παλαιότερη έκδοση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, η οποία επανακυκλοφόρησε από το Ι.Ε.Π. σε ψηφιακή μορφή το 2016.
Στο περιοδικό, το οποίο εκδίδεται μία φορά το έτος, φιλοξενούνται πρωτότυπες επιστημονικές εργασίες για εκπαιδευτικά θέματα, καθώς επίσης βιβλιοκρισίες επί επιστημονικών βιβλίων εκπαιδευτικού περιεχομένου. Οι εργασίες μπορεί να είναι πρωτότυπα ερευνητικά ή θεωρητικά άρθρα, τα οποία αναφέρονται σε κριτική επισκόπηση ερευνών για ένα θέμα, σε μια θεωρία ή εφαρμογή. Η εγκυρότητα των δημοσιευόμενων άρθρων διασφαλίζεται με τη διαδικασία της διπλής «τυφλής» κρίσης, καθώς και με την επιλογή κριτών εγνωσμένου κύρους και εμπειρίας από τον ακαδημαϊκό χώρο.

Στο αρχείο των τευχών του περιοδικού που έχει δημοσιεύσει το Ι.Ε.Π. είναι ήδη διαθέσιμα 3 τεύχη που παρέχουν ανοικτή πρόσβαση στο πλήρες περιεχόμενο 25 ερευνητικών εργασιών. Το παρόν νέο διπλό τεύχος του περιοδικού, αποτέλεσμα του ιδιαίτερου ενδιαφέροντος που εκδηλώθηκε από την ακαδημαϊκή και τη σχολική κοινότητα για την υποβολή εργασιών μετά τη σχετική Πρόσκληση, φιλοξενεί συνολικά 19 επιστημονικές εργασίες. Πρόκειται για ερευνητικές και θεωρητικές εργασίες, καθώς και παιδαγωγικές μεθοδολογικές προτάσεις, που άπτονται όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης και καλύπτουν ένα ευρύ πεδίο θεματικών περιοχών, όπως θέματα ιστορίας της εκπαίδευσης και διδακτικής της ιστορίας, σχολικής λογοτεχνίας, προγραμμάτων σπουδών διαφόρων γνωστικών αντικειμένων, ψηφιακής εκπαίδευσης, κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης και διοίκησης της εκπαίδευσης. Ευελπιστούμε πως το περιεχόμενο του τεύχους θα ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντα των αναγνωστών και αναγνωστριών και θα εμπνεύσει τη δημιουργικότητα στην εκπαιδευτική έρευνα και πράξη.

Ευχαριστούμε θερμά τους/τις συγγραφείς που αποδέχτηκαν την πρόσκλησή μας και συμμετείχαν με το επιστημονικό έργο τους στη συγγραφή του παρόντος τεύχους. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τους/τις κριτές που με τη συμβολή τους διασφάλισαν την υψηλή ποιότητα του περιεχομένου. Τέλος, ευχαριστούμε τα μέλη της Συντακτικής Επιτροπής και τους συνεργάτες του Ι.Ε.Π. για την εξαιρετική φροντίδα με την οποία περιέβαλαν την παρούσα έκδοση. Καλή ανάγνωση.

Ο Πρόεδρος του Ι.Ε.Π.

 

 Ιωάννης Αντωνίου

 

Παρουσίαση του τεύχους σε μορφή    


Υποκατηγορίες

Αρχική Περιοδικές Εκδόσεις Π.Ι. και Ι.Ε.Π. Μέντορας - Ι.Ε.Π.