Επιτραπέζιοι Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές | ||||
Α/Α | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΑΠΑΙΤΗΣΗ | ΑΠΑΝΤΗΣΗ | ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ |
1. | ΠΟΣΟΤΗΤΑ | 20 | ||
2. | ΓΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ | |||
2.1. | Να αναφερθεί η ημερομηνία έκδοσης του συστήματος | ΝΑΙ | ||
2.2. | Να αναφερθεί το μοντέλο και η εταιρία κατασκευής. | ΝΑΙ | ||
3. | ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗΣ | |||
3.1. | Intel Core i3-14100 ή καλύτερο | ΝΑΙ | ||
3.2. | Πυρήνες (cores) | ≥ 4 | ||
3.3. | Συχνότητα Λειτουργίας | ≥ 4.7 GHz | ||
4. | ΚΥΡΙΑ ΜΝΗΜΗ (RAM) | |||
4.1. | Μέγεθος προσφερόμενης μνήμης (GΒ) | ≥ 8 | ||
4.2. | Μέγιστο μέγεθος μνήμης (GB) | ≥ 16 | ||
4.3. | Τύπος μνήμης DDR5 ή καλύτερη | ΝΑΙ | ||
5. | ΜΟΝΑΔΕΣ ΔΙΣΚΩΝ (SSD) | |||
5.1. | Ποσότητα | ≥ 1 | ||
5.2. | Χωρητικότητα | ≥ 512 GB | ||
5.3. | Form factor | M.2 | ||
5.4. | Interface protocol | NVMe | ||
6. | Ι/O ΟΝ-BOARD | |||
6.1. | Θύρες δικτύου Gigabit Ethernet | ≥ 1 | ||
6.2. | Universal headset jack | ≥ 1 | ||
6.3. | USB 3.2 Gen 1 | ≥ 3 | ||
6.4. | USB 2.0 | ≥ 3 | ||
6.5. | ΗDΜΙ 2.1b port | ≥ 1 | ||
7. | ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |||
7.1. | Microsoft Windows 11 Ρro64 BIT (Greek) (προεγκατεστημένο και να συνοδεύεται με τη σχετική άδεια χρήσης, πχ αυτοκόλλητο) | ΝΑΙ | ||
8. | ΔΙΑΦΟΡΑ | |||
8.1. | Πληκτρολόγιο ενσύρματο USB, του ίδιου κατασκευαστή, με αναγραφή ελληνικών χαρακτήρων στα πλήκτρα (όπου χρειάζεται) | ΝΑΙ | ||
8.2. | Ποντίκι ενσύρματο USB, του ίδιου κατασκευαστή, κατάλληλο για αριστερόχειρες & δεξιόχειρες | ΝΑΙ | ||
9. | ΕΓΓΥΗΣΗ-ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ | |||
9.1. | Ο προσφερόμενος εξοπλισμός θα πρέπει να καλύπτεται από εγγύηση του κατασκευαστή τουλάχιστον για τρία (3) έτη μετά την οριστική παραλαβή του, με υποστήριξη on-site την επόμενη εργάσιμη ημέρα. | ΝΑΙ |
Οθόνες για Η/Υ | ||||
Α/Α | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΑΠΑΙΤΗΣΗ | ΑΠΑΝΤΗΣΗ | ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ |
1. | ΠΟΣΟΤΗΤΑ | 25 | ||
2. | ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΥΛΙΚΟΥ | |||
2.1. | Μέγεθος οθόνης | ≥ 23” | ||
2.2. | Αναλογία εικόνας | 16:9 | ||
2.3. | Ανάλυση | 1920 x 1080 | ||
2.4. | Σήμα Βίντεο | 1 x HDMI
1 x DP |
||
2.5. | Webcam | ΝΑΙ | ||
2.6. | Ηχεία | ΝΑΙ | ||
2.7. | Γωνία κλήσης (εμπρός/πίσω) | ΝΑΙ | ||
2.8. | Γωνία περιστροφής (αριστερά/δεξιά) | ΝΑΙ | ||
2.9. | Ανύψωση | ΝΑΙ | ||
2.10. | Πιστοποιήσεις (να αναφερθούν) | ΝΑΙ | ||
2.11. | Καλώδια τροφοδοσίας, HDMI | ΝΑΙ | ||
2.12. | Εγγύηση | 3 έτη |
Access point οροφής | ||||
Α/Α | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΑΠΑΙΤΗΣΗ | ΑΠΑΝΤΗΣΗ | ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ |
1. | ΠΟΣΟΤΗΤΑ | 18 | ||
2. | ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΥΛΙΚΟΥ | |||
2.1 | 1× Gigabit Ethernet (RJ-45) Port (υποστήριξη IEEE802.3at PoE) |
ΝΑΙ | ||
2.2 | Τροφοδοσία:
· 802.3at PoE · 12 V DC |
ΝΑΙ | ||
2.3 | Μέγιστη κατανάλωση: 12W | ΝΑΙ | ||
2.4 | Κεραία εσωτερική, omni directional | ΝΑΙ | ||
2.5 | Στήριξη οροφής | ΝΑΙ | ||
3. | ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΑ ΑΣΥΡΜΑΤΗΣ ΖΕΥΞΗΣ | |||
3.1. | Πρότυπα: IEEE 802.11ax/ac/n/g/b/a | ΝΑΙ | ||
2.2. | Συχνότητα: 2.4 GHz και 5 GHz | ΝΑΙ | ||
3.3. | Ρυθμός σήματος:
· 5 GHz: Up to 1201 Mbps · 2.4 GHz: Up to 574 Mbps |
ΝΑΙ | ||
3.4. | Λειτουργίες:
· Πολλαπλά SSIDs (Έως 16 SSIDs, 8 για κάθε ζώνη) · Enable/Disable Wireless Radio · Automatic Channel Assignment · QoS · Load Balance |
ΝΑΙ | ||
3.5. | Ασφάλεια:
· Wireless Mac Address Filtering · Wireless Isolation Between Clients · SSID to VLAN Mapping · 802.1X Support · WEP, WPA-Personal/Enterprise, WPA2-Personal/Enterprise, WPA3-Personal/Enterprise |
ΝΑΙ | ||
4. | ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ | |||
4.1. | Ειδοποιήσεις μέσω email | ΝΑΙ | ||
4.2. | Management MAC Access Control | ΝΑΙ | ||
4.3. | SNMP: v1, v2c, v3 | ΝΑΙ | ||
4.4. | SSH | ΝΑΙ | ||
4.5. | Web-based Management: HTTP/HTTPS | ΝΑΙ | ||
4.6. | L3 Management | ΝΑΙ | ||
4.7. | Management VLAN | ΝΑΙ | ||
5. | ΑΛΛΑ | |||
5.1. | Πιστοποιητικά: CE, FCC, RoHS | ΝΑΙ | ||
5.2. | Κιτ για τοποθέτηση σε τοίχο/οροφή | ΝΑΙ | ||
5.3. | Εγχειρίδιο εγκατάστασης | ΝΑΙ |
Switch γραφείου | ||||
Α/Α | ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΑΠΑΙΤΗΣΗ | ΑΠΑΝΤΗΣΗ | ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ |
1. | ΠΟΣΟΤΗΤΑ | 10 | ||
2. | ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΥΛΙΚΟΥ | |||
2.1. | Πόρτες 1000 Mbps RJ45 | ≥ 8 | ||
2.2. | Λειτουργίες Auto-Negotiation/Auto MDI/MDIX | ΝΑΙ | ||
2.3. | Εγκατάσταση σε τοίχο ή/και επίπεδη επιφάνεια | ΝΑΙ | ||
2.4. | Υποστήριξη VLAN | ΝΑΙ | ||
2.5. | Υποστήριξη Spanning Tree Protocol | ΝΑΙ | ||
2.6. | Διαχείριση μέσω Web-based GUI | ΝΑΙ | ||
2.7. | Υποστήριξη Access Control List | ΝΑΙ | ||
2.8. | Πιστοποιητικά CE, FCC, RoHS | ΝΑΙ | ||
2.9. | Εγγύηση (να αναφερθεί) | ΝΑΙ |
Επιπλέον απαιτείται η αγορά υλικών για υπάρχοντα συστήματα:
- Μπαταρίες (battery cartridges) για το UPS RT 6000 της APC (κωδικός APCRBC140).
Τεμάχια 6 (3 σετ των 2) - Δίσκος 2TB (ST2000NM0023), για τοποθέτηση στο σύστημα αποθήκευσης DELL PowerVault MD3800F (Service Tag: BGS6G32).
Λόγω παλαιότητας του υλικού, γίνονται αποδεκτοί και ανακατασκευασμένοι/refurbished δίσκοι.
Τεμάχια 2
Β. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ
- Ο Ανάδοχος οφείλει να ενεργεί με επιμέλεια και φροντίδα, ώστε να εμποδίζει πράξεις ή παραλείψεις που θα μπορούσαν να έχουν αποτέλεσμα αντίθετο με το συμφέρον της Αναθέτουσας Αρχής.
- Ο Ανάδοχος θα φέρει ακέραια την ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά ή φθορά σε τυχόν υπάρχουσες κατασκευές και εγκαταστάσεις του κτιρίου του ΙΕΠ, καθώς και σε οποιονδήποτε τρίτο, από αμέλεια ή απειρία του ιδίου ή του προσωπικού του και υποχρεούται να αποκαθιστά με δική του φροντίδα και έξοδα κάθε βλάβη που θα προκαλείται με υπαιτιότητά του.
- Η Αναθέτουσα Αρχή απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη και υποχρέωση από τυχόν ατύχημα ή από κάθε άλλη αιτία κατά την εκτέλεση των υπηρεσιών.
- Ο Ανάδοχος έχει την υποχρέωση να διαθέτει κάθε συσκευή ή εργαλείο για την εκτέλεση των συγκεκριμένων εργασιών που αναλαμβάνει. Τα εργαλεία για τις ανωτέρω εργασίες να είναι σε καλή κατάσταση ώστε να μην δημιουργούν κινδύνους ατυχημάτων στον Ανάδοχο, σε τρίτους ή φθορές στις εγκαταστάσεις.
- Ο Ανάδοχος υποχρεούται να τηρεί τις κείμενες διατάξεις σχετικά με την ασφάλεια του ιδίου και των εργαζομένων και είναι αποκλειστικός και μόνος υπεύθυνος ποινικά και αστικά για κάθε ατύχημα που ήθελε συμβεί στο προσωπικό του ή τον ίδιο.
- Εφόσον κατά την παραλαβή του εξοπλισμού από το ΙΕΠ διαπιστωθεί η ύπαρξη ελαττωματικού είδους, η Προμηθεύτρια εταιρία υποχρεούται σε άμεση αντικατάσταση του είδους με άλλο καινούργιο, ίδιου τύπου και προδιαγραφών, εντός δέκα (10) ημερών από την έγγραφη ειδοποίηση/ενημέρωση του ΙΕΠ προς αυτήν.
- Τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν την προμηθεύτρια εταιρία, ομοίως και στην αντικατάσταση τυχόν ελαττωματικού είδους.
Γ. ΔΙΑΡΚΕΙΑ
Η προμήθεια θα γίνει έως 18-11-2025. Ως τόπος παράδοσης των ανωτέρω ειδών ορίζεται η έδρα του ΙΕΠ επί της οδού Αν. Τσόχα 36, Αθήνα.
Η διάρκεια της σύμβασης εκτείνεται έως τρία (03) έτη, λόγω εγγυήσεων, από την ανάρτηση της σύμβασης στο ΚΗΜΔΗΣ.
Δ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
Δ.1. Προϋπολογισμός
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται έως του ποσού των είκοσι πέντε χιλιάδων ευρώ (25.000,00€) πλέον Φ.Π.Α. 24%, ήτοι τριάντα μίας χιλιάδων ευρώ (31.000,00€) συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α 24%. Στο ποσό αυτό συμπεριλαμβάνονται όλες οι νόμιμες κρατήσεις, καθώς και οι απαραίτητες αμοιβές και δαπάνες για την εκτέλεση του έργου.
Στο ανωτέρω συμβατικό τίμημα, περιλαμβάνονται η αμοιβή του Αναδόχου και όλες οι απαραίτητες δαπάνες για την εκτέλεση της παρούσας χωρίς καμία επιβάρυνση της Αναθέτουσας Αρχής, έστω και από επιγενόμενη αιτία, συμπεριλαμβανομένων των ασφαλιστικών εισφορών και πάσης φύσεως φορολογικών και άλλων επιβαρύνσεων υπέρ του Δημοσίου ή οποιουδήποτε τρίτου.
Δ.2. Παραλαβή – Τρόπος Πληρωμής
Η παραλαβή του έργου για την προμήθεια των ειδών θα πραγματοποιηθεί από την αρμόδια Επιτροπή Παρακολούθησης και Παραλαβής Προμηθειών του ΙΕΠ.
Η πληρωμή του Αναδόχου θα πραγματοποιηθεί μετά την έγκριση από το Δ.Σ. του ΙΕΠ του πρακτικού της ως άνω αρμόδιας Επιτροπής του ΙΕΠ, για το σύνολο των παραδοτέων του Αναδόχου, κατόπιν διαβίβασης και εισήγησης του Τμήματος Πληροφορικής, Διαλειτουργικότητας και Δικτύων του ΙΕΠ και την προσκόμιση των προαναφερόμενων απαραίτητων παραστατικών πληρωμής, όπως αυτά ορίζονται από την Υποδιεύθυνση της Οικονομικής Υπηρεσίας του ΙΕΠ.
Η δαπάνη που θα προκληθεί θα καλυφθεί από τον Τακτικό Προϋπολογισμό του ΙΕΠ για το 2025.
Η πληρωμή θα γίνει άπαξ, βάσει των διατάξεων που ισχύουν για την έκδοση Τιμολογίου του Αναδόχου, μαζί με την προσκόμιση των νόμιμων παραστατικών και δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις ισχύουσες διατάξεις κατά τον χρόνο πληρωμής, καθώς και κάθε άλλου δικαιολογητικού που προβλέπεται από τις διατάξεις του άρθρ. 200 Παρ. 5 του ν. 4412/2016, και τυχόν ήθελε ζητηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες που διενεργούν τον έλεγχο και την εκκαθάριση της δαπάνης.
Ο υποψήφιος ανάδοχος δύναται πριν την κατάθεση της προσφοράς του:
Να επισκεφτεί τους χώρους που θα υλοποιηθούν οι εργασίες, προκειμένου να λάβει γνώση των ειδικών συνθηκών και απαιτήσεων.
Ο Ανάδοχος οφείλει να συμμορφώνεται με τις υποδείξεις/διορθώσεις των αρμοδίων οργάνων της Αναθέτουσας Αρχής.
Ε. ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Η Πρόσκληση για την υποβολή προσφοράς απευθύνεται σε τρεις (03) οικονομικούς φορείς, ως εξής:
- Ν.ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ-Ν.ΔΗΜΟΥ Ο.Ε. Δ.Τ. «enLogic»
- ΑΝΙΜΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ Α.Ε.
- Ζουμπουλάκης Προμήθειες Α.Ε
Κριτήριο αξιολόγησης της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει τιμής.
Για το εν λόγω έργο θα υπογραφεί σχετική Σύμβαση.
ΙΙ. Οδηγίες Υποβολής Προσφοράς
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποτελείται από:
- Συμπληρωμένη Υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρθρου 8 του ν. 1599/1986 (Α΄ 75) του προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος Ι της παρούσας.
- Συμπληρωμένη Οικονομική προσφορά – Στοιχεία προσφέροντος, του επισυναπτόμενου Παραρτήματος ΙΙ της παρούσας.
Η προσφορά του οικονομικού φορέα θα αποσταλεί αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση α) info@iep.edu.gr και tenderprocedure@iep.edu.gr έως την Τρίτη, 07-10-2025 και ώρα 10:00.
Ως απαράδεκτες θα απορρίπτονται προσφορές στις οποίες: α) δεν δίνεται τιμή σε ευρώ ή που καθορίζεται σχέση ευρώ προς ξένο νόμισμα, β) δεν προκύπτει με σαφήνεια η προσφερόμενη τιμή, με την επιφύλαξη της παρ. 4 του άρθρου 102 του ν. 4412/2016 και γ) η τιμή υπερβαίνει τον προϋπολογισμό της ανάθεσης που καθορίζεται από την Αναθέτουσα Αρχή.
Το πλήρες κείμενο της παρούσας Πρόσκλησης θα καταχωρηθεί στο Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ), καθώς και στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα της αναθέτουσας αρχής, στη διεύθυνση (URL) http://www.iep.edu.gr g Έργα g Προκηρύξεις g Διαγωνισμοί και εκεί θα αναρτώνται όλα τα σχετικά με την παρούσα πρόσκληση (διευκρινίσεις, αποφάσεις έγκρισης πρακτικού/-ών από το ΔΣ του ΙΕΠ).
Για την παροχή πληροφοριών επί της διαδικασίας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν στο 213 1335 224.