Πρόσκληση υποβολής προσφοράς στον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ) Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, για την απευθείας ανάθεση του έργου «Ανάπτυξη Δοκιμασιών Αξιολόγησης Δεξιοτήτων Εγγραμματισμού στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, της Άλγεβρας, της Φυσικής και της Χημείας Α’ Λυκείου Γενικού Λυκείου
Περιγραφή του αντικειμένου του έργου του Αναδόχου Έργο του αναδόχου είναι η ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού που η αξιοποίησή του στις υπάρχουσες διαδικασίες αξιολόγησης θα υποστηρίξει τη συγκεκριμένη προσέγγιση, και ειδικότερα
Ανακοίνωση συνεργασίας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Αθήνα, 12/02/2025 Ανακοίνωση Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) ανακοινώνει τη συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων με σκοπό την ανάπτυξη δοκιμασιών αξιολόγησης δεξιοτήτων εγγραμματισμού στα μαθήματα: Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, Άλγεβρα,
Ενημερωτική Ημερίδα για Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» στην Καλαμάτα
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (ΥΠΑΙΘΑ), προσκαλεί τους/τις εκπαιδευτικούς της
Έκλεισε η περίοδος υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα «GenAI Empowered Educators»
Η περίοδος υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα GenAI Empowered Educators» έκλεισε αρκετά νωρίτερα από τις προσδιορισμένες ημερομηνίες, καθώς οι διαθέσιμες θέσεις καλύφθηκαν. Η επιλογή των συμμετεχόντων/ουσών θα γίνει με βάση
Διαδικτυακό Επιμορφωτικό Εργαστήριο SYNAPSES
Ανακοίνωση Το Ευρωπαϊκό έργο “SYNAPSES – Establishing Teacher Education Networks and Communities of Practice on Teaching for Sustainability Citizenship” που υλοποιεί το ΙΕΠ σε συνεργασία με το UNIVERSITAT BAYREUTH, την
Εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα GenAI Empowered Educators» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, της “The Tipping Point” και της Τράπεζας Πειραιώς
Ανακοίνωση Καινοτόμο εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα «GenAI Empowered Educators» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, της “The Tipping Point” και της Τράπεζας Πειραιώς Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), η The Tipping Point
Ενημέρωση για α) την πλήρωση της κενωθείσας θέσης Συμβούλου Β΄ Καινοτόμων Εκπαιδευτικών Πρακτικών και β) αίτηση ανάκλησης υποψηφιότητας στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 13348/06-11-2024 (ΑΔΑ: 6ΖΤΟΟΞΛΔ-3ΤΨ) Ανακοίνωσης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για αποσπάσεις εκπαιδευτικών τετραετούς διάρκειας σε θέσεις επιστημονικού προσωπικού
Ενημέρωση για α) την πλήρωση της κενωθείσας θέσης Συμβούλου Β΄ Καινοτόμων Εκπαιδευτικών Πρακτικών και β) αίτηση ανάκλησης υποψηφιότητας στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 13348/06-11-2024 (ΑΔΑ: 6ΖΤΟΟΞΛΔ-3ΤΨ) Ανακοίνωσης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/16-01-2025 και 2/27-01-2025 Πρακτικών της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία II «Εισηγητών/Αξιολογητών Τεχνικών Λειτουργικών Χαρακτηριστικών»
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/16-01-2025 και 2/27-01-2025 Πρακτικών της 3ης Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/15-01-2025 και 2/03-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος εγγραφής σε μητρώο Εμπειρογνωμόνων για την κάλυψη κενών θέσεων στην κατηγορία «I. Εισηγητές/Αξιολογητές OERs, ΕΣ και ΨΜ»
Απόφαση ΔΣ του ΙΕΠ περί έγκρισης των υπ’ αρ. 1/15-01-2025 και 2/03-02-2025 Πρακτικών της Επιτροπής Αξιολόγησης αιτήσεων υποψηφίων, στο πλαίσιο της υπ’ αρ. πρωτ. 14122/02-12-2024 (ΑΔΑ: 9ΣΞΣΟΞΛΔ-Α57) 2ης Ενεργοποίησης Πρόσκλησης
Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Συμμετοχή με Εισήγηση στο Συνέδριο «Προσεγγίσεις για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού»
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ανακοινώνει τη διοργάνωση του Συνεδρίου: Προσεγγίσεις για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί αποκλειστικά με φυσική παρουσία στις
