Μετά τον Πειραιά, τη Στερεά Ελλάδα, την Α΄ Αθήνας, τη Δ΄ Αθήνας, την Ανατολική Αττική και τη Ρόδο, η συζήτηση για την πορεία του πολλαπλού βιβλίου συνεχίστηκε με τον 7ο σταθμό μας στην Κρήτη, την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025, σε μια συνάντηση γεμάτη δημιουργικό διάλογο, υψηλή συμμετοχή και εξαιρετική συνεργασία.
Ομάδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), με επικεφαλής τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου, κ. Σπυρίδωνα Δουκάκη, και τη συμμετοχή τριών ακόμη μελών του ΔΣ, της κ. Ελένης Κουτσουράκη, ακαδημαϊκού του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου, του κ. Διονυσίου Αναστασόπουλου, Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, και της κ. Μαρίας Καλαθάκη, Συμβούλου Εκπαίδευσης στην Κρήτη, βρέθηκε στο Ηράκλειο για να παρουσιάσει τις εξελίξεις στη συγγραφή και διάθεση του πολλαπλού βιβλίου στην εκπαιδευτική κοινότητα, τη διαδικασία επιλογής του βιβλίου εντός του τρέχοντος σχολικού έτους, καθώς και τη μεγάλη ευκαιρία αλλαγής Παραδείγματος που προσφέρουν τα νέα Προγράμματα Σπουδών, το πολλαπλό βιβλίο και οι παράλληλες δράσεις επιμόρφωσης που υλοποιούνται την τρέχουσα περίοδο από το ΙΕΠ, με την υποστήριξη του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο 17ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου, μετά από πρόσκληση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κρήτης, κ. Μανόλη Καρτσωνάκη και τη συνεργασία της Περιφερειακής Επόπτριας Ποιότητας Εκπαίδευσης, κας Μαρίας Καδιανάκη. Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης της Κρήτης, καθώς και οι Διευθυντές/τριες Εκπαίδευσης του νησιού, συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση για το πώς τα νέα Προγράμματα Σπουδών φέρνουν στην πράξη το πολλαπλό βιβλίο και πώς οι εκπαιδευτικοί θα έχουν σύντομα στη διάθεσή τους πολλαπλές επιλογές για να σχεδιάζουν μαθησιακές εμπειρίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες των μαθητών και μαθητριών τους.
Κάθε συνάντηση με τους/τις Συμβούλους Εκπαίδευσης, τους ανθρώπους που ενισχύουν το παιδαγωγικό και επιστημονικό πλαίσιο λειτουργίας των σχολικών μονάδων, καθώς και με τους/τις Διευθυντές/τριες Εκπαίδευσης που εργάζονται για την ποιοτική λειτουργία αυτών, επιβεβαιώνει ότι εξελίσσεται μια συλλογική προσπάθεια για την ενίσχυση ενός σχολείου που αξίζει στα παιδιά και την κοινωνία, του σχολείου της γνώσης, της συνεργασίας και της εμπιστοσύνης.
Συνεχίζουμε μαζί για την εκπαίδευση.


