Τίτλος: | «Assessing Newly Arrived Migrants’ Knowledge in Science and Math using Augmented Teaching Material- Augmented Assessment» |
Γενική περιγραφή: | Tο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συμμετέχει ως Εταίρος στο Έργο με τίτλο «Αξιολόγηση Επαυξημένης Πραγματικότητας: Αποτιμώντας την προϋπάρχουσα γνώση στις ΦΕ και τα Μαθηματικά νεοεισερχόμενων μαθητών/-τριών με προσφυγικό/μεταναστευτικό υπόβαθρο», στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο («Assessing Newly Arrived Migrants’ Knowledge in Science and Math using Augmented Teaching Material – Augmented Assessment») σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και το Athens Life Long Institute το οποίο υλοποιείται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ3 (Grant Agreement n. No: 621517-EPP-1-2020-1-EL-EPPKA3-IPI-SOC-IN). Αντικείμενο του έργου είναι η ανάπτυξη ενός αποθετηρίου δραστηριοτήτων επαυξημένης πραγματικότητας για την αξιολόγηση της προϋπάρχουσας γνώσης η οποία θα περιλαμβάνει τράπεζα θεμάτων επαυξημένης πραγματικότητας με χρήση περιγραφικών εικόνων, κινούμενων σχεδίων και βίντεο με στόχο να ξεπεραστεί η δυσκολία προφορικής επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικών και νέο-εισερχομένων μαθητών/τριών με προσφυγικό/μεταναστευτικό υπόβαθρο. Οι δράσεις και τα προϊόντα του έργου είναι: – Αποκωδικοποίηση των Προγραμμάτων Σπουδών των ΦΕ και των Μαθηματικών (Δ τάξη- Γ ΄Γυμνασίου) των κρατών μελών – Ανάπτυξη θεωρητικού πλαισίου για την αξιολόγηση της προϋπάρχουσας γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες και τα Μαθηματικά και – Ανάπτυξη διδακτικού υλικού και υλικού αξιολόγησης με την μεθοδολογία της επαυξημένης πραγματικότητας για τα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες (Δημοτικού και Γυμνασίου) – Ανάπτυξη Τράπεζας Θεμάτων και Ψηφιακού Αποθετηρίου δραστηριοτήτων και Ασκήσεων για τη διδασκαλία και αξιολόγηση της προϋπάρχουσας γνώσης των νέο-εισερχόμενων μαθητών/τριών (9-14 ετών) με προσφυγικό/μεταναστευτικό υπόβαθρο. – Ανάπτυξη Προγράμματος σπουδών επαυξημένης πραγματικότητας για την αξιολόγηση της προϋπάρχουσας γνώσης – Ανάπτυξη και υλοποίηση προγράμματος επιμόρφωσης για τους/τις εκπαιδευτικούς – Ανάπτυξη ερευνητικού σχεδίου για την πιλοτική εφαρμογή – Έλεγχος και διασφάλιση ποιότητας και αξιολόγηση του προγράμματος – Εκδηλώσεις ενημέρωσης και ημερίδες διάχυσης αποτελεσμάτων Εθνικός Συντονιστής του Έργου είναι το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. |
Έναρξη – Λήξη: | Νοέμβριος 2020 – Οκτώβριος 2023 |
Συνολικός ΠΥ Έργου: | |
Λέξεις-κλειδιά: | |
Επικοινωνία: | augmented_assessment[at]iep.edu.gr Υπεύθυνη Έργου: Θεοδώρα Αστέρη Ομάδα Έργου: Αναστασία Βυθούλκα, Γεωργία Πετροπούλου, Ιωάννης Γράψας |
Ιστοσελίδα: | https://augmented-assessment.eu/ |