• image
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ - REFUGEE EDUCATION

  • image
  • ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ "ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ"

    Θεματική Εβδομάδα2016-17 "Σώμα και Ταυτότητα"   Σκοπός και αναγκαιότητα Σκοπός της Θεματικής Εβδομάδας με τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα» είναι η ευαισθητοποίηση και η ενημέρωση των μελών της σχολικής κοινότητας στη δευτεροβάθμια υποχρεωτική εκπαίδευση (Γυμνάσιο) σε θέματα που άπτονται της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη και θα εστιάσουν σε τρεις βασικούς άξονες: α) τη διατροφή και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων και γ) τις Έμφυλες Ταυτότητες. Περισσότερα ...  Καινοτόμος Χαρακτήρας της Παρέμβασης Η Θεματική Εβδομάδα θα υλοποιηθεί στον διδακτικό χρόνο του σχολικού ωρολογίου προγράμματος.   Η επιλογή αυτή σηματοδοτεί τη βούληση της πολιτείας για το άνοιγμα του προγράμματος του σχολείου προς ζητήματα που σχετίζονται με την προαγωγή της υγείας και της ευημερίας του μαθητικού πληθυσμού στο Γυμνάσιο, στο πλαίσιο μιας σφαιρικότερης θεώρησης του μαθητή ως προσώπου με συναισθηματικές και κοινωνικές ανησυχίες και προβληματισμούς. Περισσότερα ...  Περιεχόμενο και Μεθοδολογία Υλοποίησης   Η υλοποίηση της Θεματικής Εβδομάδας αφορά όλα τα Γυμνάσια της χώρας. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας αυτής θα διοργανωθούν σε κάθε σχολείο ενημερωτικές δράσεις και δραστηριότητες στους εξής βασικούς άξονες: α) «Διατροφή και ποιότητα ζωής», β) «Πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων» και γ) «Έμφυλες ταυτότητες». Περισσότερα ...  Φάκελος Εκπαιδευτικού Υλικού και Κατάλογος Φορέων  Το ΙΕΠ υποστηρίζει τη σχολική μονάδα με τον «Φάκελο Εκπαιδευτικού Υλικού». Το περιεχόμενο του φακέλου περιλαμβάνει εκπαιδευτικά προγράμματα μικρής εμβέλειας και εκπαιδευτικό υλικό τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών και μαθητριών, είτε από εκπαιδευτικούς του σχολείου είτε από εκπροσώπους των φορέων που έχουν διαμορφώσει το αντίστοιχο πρόγραμμα ή εκπαιδευτικό υλικό. Περισσότερα ...  Χρόνος Υλοποίησης Η Θεματική Εβδομάδα θα υλοποιηθεί στα Γυμνάσια της χώρας στη μέση περίπου της σχολικής χρονιάς, κατά το δεύτερο τετράμηνο του σχολικού έτους και στον χρόνο που θα επιλέξει η κάθε σχολική μονάδα, συνεκτιμώντας τυχόν ιδιαιτερότητες σε τοπικό επίπεδο. Περισσότερα ...  Διαδικασίες Σχεδιασμού της Θεματικής Εβδομάδας Μετά την έκδοση της σχετικής Εγκυκλίου οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων ενημερώνουν σε ειδική συνεδρίαση τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολείων. Στη συνεδρίαση αυτή ορίζεται Συντονιστική Ομάδα (ΣΟ)  που αναλαμβάνει την ευθύνη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της Θεματικής Εβδομάδας στο σχολείο, από εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν να αναλάβουν σχετικές αρμοδιότητες.  Περισσότερα ...  Παροχή Υποστήριξης σε επίπεδο Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Η εν λόγω πρωτοβουλία θα υποστηριχτεί από τους Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων (Υπεύθυνους Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών Θεμάτων) και τους Υπεύθυνους Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων των οικείων Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας. Περισσότερα ...  Αποτίμηση της Εφαρμογής της Θεματικής Εβδομάδας Η εφαρμογή της Θεματικής Εβδομάδας στα Γυμνάσια της χώρας κατά το σχολικό έτος 2016-17 έχει μεταβατικό χαρακτήρα. Περισσότερα ... 

  • image
  • ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

  • image
  • ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ

     ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΣΔΕ ΚΑΙ ΔΕ 20-1-2017 1. Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες στο Γυμνάσιο2. Πορεία Υλοποίησης ΣΔΕ Σχέδιο Παραδοτέων 3. Συνοπτικό Διάγραμμα της Διαδικασίας Εκπόνησης της ΣΔΕ 4. ΔΕ Παρουσίαση 5. Η Δημιουργικότητα στο Σχολείο6. ΣΔΕ ΔΕ Αξιολόγηση 7. Ψηφιακό Υλικό για Φιλολόγους    8.1. 1η Διδακτική ώρα, Υπόδειγμα Ι - Σχέδιο Σ.Δ.Ε Μαθητή/τριας8.2. 2η Διδακτική ώρα, Υπόδειγμα ΙΙ - Σχέδιο Σ.Δ.Ε Μαθητή/τριας9.1. Ενδεικτικό Παράδειγμα - Αρχαία Γ' Γυμνασίου9.2. Ενδεικτικό Παράδειγμα - Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή Γ' Γυμνασίου9.3. Ενδεικτικό Παράδειγμα - Χημεία Γ' Γυμνασίου10.  Συνοπτικό Διάγραμμα της Διαδικασίας Εκπόνησης της ΔΕ          

  • image
  • ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

    1. Αφίσα 2. Παρουσιάσεις Ημερίδας Φυσικών Επιστημών 3. Παρουσιάσεις της Ημερίδας για την Πληροφορική Γυμνασίου, Λυκείου (Αθήνα 19/9/2016) 4. Υλικό και Παρουσιάσεις από την ημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Φιλολόγων     5. Υλικό και Παρουσιάσεις από την ημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Α'/θμιας (Αθήνα 20-9-2016) 6. Πρόγραμμα Φιλολόγων Θεσσαλονίκης (20/9/2016) 7. Πρόσκληση σε Σχολικούς Συμβούλους Πληροφορικής-ΠΕ19, Οικονομολόγων-ΠΕ09, Κοινωνιολόγων-ΠΕ10, Νομικών & Πολιτικών Επιστημών-ΠΕ13, Οικιακής Οικονομίας-ΠΕ15 (Θεσσαλονίκη, 23/9/2016) 8. Πρόγραμμα για τους Σχολικούς Συμβούλους Πληροφορικής-ΠΕ19, Οικονομολόγων-ΠΕ09, Κοινωνιολόγων-ΠΕ10, Νομικών & Πολιτικών Επιστημών-ΠΕ13, Οικιακής Οικονομίας-ΠΕ15 (Θεσσαλονίκη, 23/9/2016) 9. Πρόσκληση Ημερίδας για Σχολικούς Συμβούλους ΠΕ70 (Αθήνα, 20/9/2016 - Θεσσαλονίκη, 22/09/2016) 10. Πρόγραμμα Ημερίδας για Σχολικούς Συμβούλους ΠΕ70 (Αθήνα, 20/9/2016 - Θεσσαλονίκη, 22/09/2016) 11. Πρόσκληση σε Ενημερωτική Ημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Μαθηματικών-ΠΕ03, Φυσικών Επιστημών-ΠΕ04 σχετικά με τη διδακτέα ύλη και τις οδηγίες διδασκαλίας (Αθήνα, 21/9/2016 – Θεσσαλονίκη 23/9/2016) 12. Πρόγραμμα Ενημερωτικής Ημερίδας για τους Σχολικούς Συμβούλους Μαθηματικών-ΠΕ03 και Φυσικών Επιστημών-ΠΕ04 σχετικά με τη διδακτέα ύλη και τις οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων των αντίστοιχων κλάδων (Αθήνα, 21/09/2016) 13. Πρόγραμμα Ενημερωτικής Ημερίδας για τους Σχολικούς Συμβούλους Μαθηματικών-ΠΕ03, Φυσικών Επιστημών-ΠΕ04, Οικονομολόγων-ΠΕ09, Κοινωνιολόγων-ΠΕ10, Νομικών & Πολιτικών Επιστημών-ΠΕ13 και Πληροφορικής-ΠΕ19, σχετικά με τη διδακτέα ύλη και τις οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων των αντίστοιχων κλάδων (Θεσσαλονίκη, 23/09/2016) 14. Πρόγραμμα Ενημερωτικής Ημερίδας για τους Σχολικούς Συμβούλους Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη διδακτέα ύλη και τις οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων του Δημοτικού Σχολείου (Θεσσαλονίκη, 22-09-2016) 15. Υλικό και παρουσιάσεις από την ημερίδα των Μαθηματικών (Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου), Αθήνα 21/09/2016 16. Παρουσίαση από την ημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Οικιακής Οικονομίας, Αθήνα 19/09/2016 17. Υλικό και Παρουσιάσεις από τις ημερίδες για τους Σχολικούς Συμβούλους ΠΕ 09, ΠΕ 10, ΠΕ 13

  • image
  • ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ FREINET ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Υλοποίηση Πιλοτικού Προγράμματος για την εφαρμογή της Παιδαγωγικής   F r e i n e t   στη δημόσια εκπαίδευση Πρόγραμμα 2ου τριημέρου Αποτύπωση απαντήσεων ερωτηματολογίου αποτίμησης πρώτου επιμορφωτικού τριημέρου  

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ «Ομάδων εργασίας για την αναπροσαρμογή του πλαισίου λειτουργίας των Τάξεων Υποδοχής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο πλαίσιο των εργασιών της Επιτροπής για την αναπροσαρμογή του πλαισίου της λειτουργίας των Τάξεων Υποδοχής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΑ: ΩΥΞΣΟΞΛΔ-Ξ2Η) καλεί (α) Στελέχη της Εκπαίδευσης, (β) Εκπαιδευτικούς (μόνιμους και αναπληρωτές, αποσπασμένους σε φορείς) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και (γ) Ειδικούς επιστήμονες-ερευνητές, να συμμετάσχουν σε ομάδες εργασίας, οι οποίες   θα λειτουργήσουν (είτε δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως)  μία για την Πρωτοβάθμια και μία για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, με δυνατότητα δημιουργίας υποομάδων, προκειμένου να επεξεργαστούν τα ακόλουθα θέματα:

    Διαμόρφωση ανοιχτού αναλυτικού προγράμματος για α) τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας και β) τη διδασκαλία της γλώσσας μέσα από το περιεχόμενο επιμέρους γνωστικών αντικειμένων.
     Επεξεργασία-διαμόρφωση προτεινόμενων διαγνωστικών εργαλείων - διαπιστωτικών τεστ για την ανίχνευση του υφιστάμενου επιπέδου γνώσεων και δεξιοτήτων κάθε παιδιού, καθώς και του επιπέδου ελληνομάθειας, με στόχο την ορθή κατάταξή του σε εκπαιδευτικό επίπεδο και τάξη του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, ειδικά όταν πρόκειται για μαθητή/τρια νεοεισερχόμενο/η στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
     Διδακτικές προτάσεις αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού που αναρτάται στην πλατφόρμα του ΙΕΠ και προέρχεται από προγράμματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.
     Προτάσεις για συνεργασία του διδάσκοντα της Τάξης Υποδοχής και της κανονικής τάξης με σκοπό α) την υποστήριξη της μαθησιακής πορείας του μαθητή που φοιτά σε Τάξη Υποδοχής και β) την ενίσχυση του κλίματος συνεργασίας και αποδοχής στη σχολική τάξη.

Επιτροπή του ΙΕΠ για την αναπροσαρμογή του παιδαγωγικού πλαισίου της λειτουργίας των Τάξεων Υποδοχής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, που έχει συγκροτηθεί γι΄αυτό τον σκοπό, θα εποπτεύει  τις εργασίες των επιμέρους ομάδων, οι οποίες θα συντονίζονται και θα υποστηρίζονται από στελέχη του ΙΕΠ, με στόχο το τελικό πόρισμα να παραδοθεί έως τις 31-7-2017.

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί σχετική βεβαίωση από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Δικαίωμα υποβολής αίτησης συμμετοχής έχουν όσοι ανήκουν στις παρακάτω περιπτώσεις και πληρούν τα συγκεκριμένα κριτήρια:

α) Διευθυντές/ντριες και Υποδιευθυντές/ντριες σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις οποίες λειτούργησαν Τάξεις Υποδοχής για ένα (1) τουλάχιστον σχολικό έτος κατά την τελευταία τριετία.

β) Σχολικοί Σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων που τα τελευταία τρία (3) έτη υποστηρίζουν σχολικές μονάδες με Τάξεις Υποδοχής.

γ) Στελέχη της εκπαίδευσης που έχουν εμπειρία στην υποστήριξη της λειτουργίας Τάξεων Υποδοχής στην Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ή/και βεβαιωμένο επιμορφωτικό έργο τουλάχιστον τριάντα (30) ωρών σε θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

δ) Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι έχουν διδακτική εμπειρία τουλάχιστον δύο (2) ετών σε Τάξεις Υποδοχής

ε) Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων που τα τελευταία δύο (2) έτη διδάσκουν σε κανονικές τάξεις και έχουν μαθητές που παράλληλα φοιτούν ή έχουν φοιτήσει σε Τάξεις Υποδοχής

στ) Ειδικοί επιστήμονες ή/και ερευνητές που έχουν τουλάχιστον τρεις (3) δημοσιευμένες μελέτες σε θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης με έμφαση στον θεσμό των Τάξεων Υποδοχής ή/και βεβαιωμένο σχετικό επιμορφωτικό έργο τουλάχιστον τριάντα (30) ωρών.

ζ) Ειδικοί επιστήμονες ή/και ερευνητές που έχουν εξειδίκευση στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας και βεβαιωμένη εμπειρία στη σύνταξη προγραμμάτων σπουδών, την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού και την ανάπτυξη διαπιστωτικών τεστ για την εκπαιδευτική ένταξη μαθητών/τριών που διδάσκονται την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα.

 Όλες οι αιτήσεις που πληρούν τα παραπάνω κριτήρια ανά κατηγορία θα γίνουν δεκτές. Σε περίπτωση που οι δηλώσεις συμμετοχής  υπερβαίνουν τον αριθμό είκοσι (20) για κάθε  κατηγορία, από τις προαναφερόμενες (α-ζ) τότε, το Ι.Ε.Π, αποκλειστικά και μόνο γι΄ αυτές τις περιπτώσεις,  διατηρεί το δικαίωμα  όπως ζητήσει από τους συμμετέχοντες την υποβολή δείγματος γραφής  έως πεντακόσιες (500) λέξεις, προκειμένου να αξιολογήσει τις δηλώσεις συμμετοχής. Σε αυτή την περίπτωση τα κριτήρια και η σχετική διαδικασία θα επαναπροσδιοριστούν με νεότερη ανακοίνωση, η οποία θα γνωστοποιηθεί στους ενδιαφερόμενους μέσω του ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου  και θα αναρτηθεί, ομοίως, στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π.

Διευκρινίζεται ότι όσοι επιλεγούν να συμμετάσχουν στην ανωτέρω διαδικασία θα εκχωρήσουν το σύνολο των πνευματικών τους δικαιωμάτων  σε κάθε έκφανση, όλες τις εξουσίες που απορρέουν από αυτό ανεξάρτητα  από τρόπο εκμετάλλευσης ή μέσο αποθήκευσης (ενδεικτικά ηλεκτρονικό ή έντυπο)  για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η προστασία των δικαιωμάτων αυτών απεκδυόμενοι κάθε σχετικής αξίωσης. Επίσης οι συμμετέχοντες δεσμεύονται ότι δεν θα εγείρουν ζητήματα συναρτώμενα με το ηθικό δικαίωμα του δημιουργού επί του παραχθέντος έργου. Σημειώνεται ότι στις ομάδες εργασίας δεν θα καταβληθεί οιαδήποτε αμοιβή  για την συμμετοχή τους ούτε για το παρασχεθέν έργο.

Η υποβολή της αίτησης γίνεται μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ΙΕΠ (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/) από 12-04-2017 (14:00) έως και 30-4-17 (24:00).

Η δυνατότητα πρόσβασης στην πλατφόρμα και υποβολής αίτησης παρατείνεται μέχρι και την Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

 

Τα μέλη της Επιτροπής

Παύλος Χαραμής, Αντιπρόεδρος του Ι.Ε.Π.

Νέλλη Ασκούνη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Σχολή Επιστημών της Αγωγής, ΕΚΠΑ

Ελένη Καραντζόλα, Καθηγήτρια του Τμήματος Μεσογειακών Σπουδών, Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Μαρία−Τατιάνα Σπανέλλη, μέλος του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., Εκπαιδευτικός Α/θμιας Εκπ/σης, Διευθύντρια του 72ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών

Ελένη Παπαδοπούλου, Συντονίστρια της Επιστημονικής Μονάδας του Ι.Ε.Π. «Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Φιλολογία»

Παρασκευή Τρούκη, Συντονίστρια της Επιστημονικής Μονάδας του Ι.Ε.Π. «Μειονοτικής Διαπολιτισμική και Ομογενειακή Εκπαίδευση, Σχολεία Φυλακών»

 

[Το κείμενο σε pdf]

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

cache/resized/4a4bb30ca559107933e84deba7e57a5e.jpg
04 Μαΐου 2017
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής πραγματοποιεί συνάντηση προβληματισμού με θέμα: Πώς θα κάνουμε τα ΕΠΑ.Λ. κοινότητες ανάγνωσης. Έρευνα, Προτάσεις και Προοπτικές» Ημερομηνία: Πέμπτη, 04-05-2017 Τόπος: 6ο ΕΠΑΛ (Νέστου 4, Αμπελόκηποι - Αθήνα) Ώρα: 12.30 έως
cache/resized/6c22bced0d91303dcdcf46d24c1d9c6b.jpg
21 Απριλίου 2017
Την Πέμπτη 20-04-2017 στο Γραφείο του Υπουργού Παιδείας κ. Κωνσταντίνου Γαβρόγλου έγινε συνάντηση με τον Πρόεδρο του Ι.Ε.Π. κ. Γεράσιμο Κουζέλη και τα μέλη της Ομάδας Εργασίας που ορίστηκε από το Ι.Ε.Π. (παρευρέθησαν τα εξής μέλη της Ομάδας: Πολυμέρης Βόγλης, Γιώργος
cache/resized/60c647282bf7e5ddcf940db6a68cea29.jpg
20 Απριλίου 2017
Απόφαση του Δ.Σ. του ΙΕΠ έγκρισης των Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών σχετικά με την αποσφράγιση προσφορών για τον υπ’ αριθμ. πρωτ. 1140/22-02-2017 Συνοπτικό Διαγωνισμό (Αρ. Διακήρυξης 01/2017) «Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ακουστικού Υλικού για μαθητές με
cache/resized/cfc4821a795c05ff2113a89164d1e128.jpg
12 Απριλίου 2017
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο πλαίσιο των εργασιών της Επιτροπής για την αναπροσαρμογή του πλαισίου της λειτουργίας των Τάξεων Υποδοχής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΑ: ΩΥΞΣΟΞΛΔ-Ξ2Η) καλεί (α) Στελέχη της Εκπαίδευσης, (β) Εκπαιδευτικούς
cache/resized/d8fc29b632a8efd5edb9a8100961f5f4.jpg
12 Απριλίου 2017
Οι Τάξεις Υποδοχής αποτελούν βασικό εκπαιδευτικό θεσμό για τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων μαθητών και μαθητριών με διαφορετικό εθνοπολιτισμικό και γλωσσικό υπόβαθρο, ώστε να ενταχθούν στο εκπαιδευτικό σύστημα και να ολοκληρώσουν τη φοίτησή τους. Λόγω της
cache/resized/e557c671c3a57b2f1dedddb74eb8c0ee.jpg
06 Απριλίου 2017
Το 2017 έχει ανακηρυχτεί έτος Νίκου Καζαντζάκη, με αφορμή τη συμπλήρωση 60 χρόνων από τον θάνατο του μεγάλου συγγραφέα και στοχαστή. Το Γυμνάσιο και το Λύκειο που λειτουργεί στο Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα (Ε.Κ.Κ.Ν.Α) παρουσίασε την Πέμπτη, 6 Απριλίου 2017
cache/resized/e32cb5c28780d905bdde59c8e639ba88.jpg
05 Απριλίου 2017
Κατατέθηκε το πόρισμα της επιτροπής στην οποία ανατέθηκε η εκπόνηση του Σχεδίου Προγραμμάτων Σπουδών για το μάθημα της Ιστορίας στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση. Η επιτροπή απαρτίζεται από τους: Ανδριανοπούλου Κωνσταντίνα, Κασβίκης Κώστας, Κόκκινος Γιώργος, Κουλούρη
cache/resized/6a46f6bca604519003e98456b8919673.jpg
01 Απριλίου 2017
Η Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας θα φιλοξενήσει το 2ο Πανελλήνιο Συμπόσιο για την Εκπαιδευτική Έρευνα – Δράση, το διήμερο 1 και 2 Απριλίου 2017, το οποίο είναι ανοιχτό στην εκπαιδευτική κοινότητα. Θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης σε όσους και όσες συμμετέχουν
cache/resized/af1e30c0a0172031e223a7d35865a23e.jpg
28 Μαρτίου 2017
Δημοσιεύτηκε από το Παρατηρητήριο για τα θέματα καταγραφής και αντιμετώπισης της Μαθητικής Διαρροής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) η επιτελική σύνοψη της μελέτης για τη μαθητική διαρροή στην ελληνική δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ο
cache/resized/5419b6d037de68b92c68c9e1e776fd6a.jpg
21 Μαρτίου 2017
Το ΓΡΑΦΕΙΟ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ, ΑΡΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΩΝ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Διάλογοι με την εκπαιδευτική κοινότητα» οργανώνει σε συνεργασία με την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και
cache/resized/35a77a85966b8681af51225cafe34d4f.jpg
20 Μαρτίου 2017
Στην έδρα του ΟΟΣΑ στο Παρίσι, στις 20-21 Μαρτίου 2017, πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας ερευνητών-επιστημόνων που συμμετέχουν στο διεθνές ερευνητικό πρόγραμμα Teacher Knowledge Survey. Το Γραφείο Ευρωπαϊκής και Διεθνούς Εκπαιδευτικής Πολιτικής του ΙΕΠ υλοποίησε την
cache/resized/a8eb1f46dd25f26787a60f7e47fb5ccb.jpg
17 Μαρτίου 2017
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) είναι επιτελικός επιστημονικός φορέας που υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στα θέματα που αφορούν την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην
cache/resized/e7e4f81036e5f0585112b831a016cbde.jpg
16 Μαρτίου 2017
Tο   Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο πλαίσιο της Έργου «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού και εκπαιδευτικού υλικού» διοργανώνει επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: «Ενημέρωση για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση».Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί
cache/resized/aac2eb431ad4d1530a993242d964a70c.jpg
10 Μαρτίου 2017
  11ος Μαθητικός Διαγωνισμός «Παιχνίδι και Μαθηματικά» για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. O διαγωνισμός διοργανώνεται απο την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία και το περιοδικό «ο μικρός Ευκλείδης». Ημερομηνία διαγωνισμού: 10 Μαρτίου 2017,
cache/resized/bdeec84bb83c06ba013e5ff4e710a73c.jpg
06 Φεβρουαρίου 2017
cache/resized/d33c6c985b17f75829f1b83159d15917.jpg
26 Ιανουαρίου 2017
Τόπος : Αίθουσα Εκδηλώσεων Διοικητήριο Περιφερειακής Ενότητας Βοιωτίας - Φίλωνος 35-39, Λιβαδειά - Ώρα: 09:30 έως 14:30. Δείτε την Πρόσκληση για την Ημερίδα
cache/resized/2e8551d4bbaf73469deddc9490f5bd08.jpg
17 Ιανουαρίου 2017
Την Τρίτη 17/01/2017 ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κ. Γαβρόγλου και ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου κ. Ι. Παντής πραγματοποίησαν προγραμματισμένη επίσκεψη στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής  και συνεργάστηκαν με στελέχη του Ι.Ε.Π. Στη
map 1a

 

Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
με τους παρακάτω τρόπους:

Top