• image
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ - REFUGEE EDUCATION

  • image
  • ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ "ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ"

    Θεματική Εβδομάδα2016-17 "Σώμα και Ταυτότητα"   Σκοπός και αναγκαιότητα Σκοπός της Θεματικής Εβδομάδας με τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα» είναι η ευαισθητοποίηση και η ενημέρωση των μελών της σχολικής κοινότητας στη δευτεροβάθμια υποχρεωτική εκπαίδευση (Γυμνάσιο) σε θέματα που άπτονται της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη και θα εστιάσουν σε τρεις βασικούς άξονες: α) τη διατροφή και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων και γ) τις Έμφυλες Ταυτότητες. Περισσότερα ...  Καινοτόμος Χαρακτήρας της Παρέμβασης Η Θεματική Εβδομάδα θα υλοποιηθεί στον διδακτικό χρόνο του σχολικού ωρολογίου προγράμματος.   Η επιλογή αυτή σηματοδοτεί τη βούληση της πολιτείας για το άνοιγμα του προγράμματος του σχολείου προς ζητήματα που σχετίζονται με την προαγωγή της υγείας και της ευημερίας του μαθητικού πληθυσμού στο Γυμνάσιο, στο πλαίσιο μιας σφαιρικότερης θεώρησης του μαθητή ως προσώπου με συναισθηματικές και κοινωνικές ανησυχίες και προβληματισμούς. Περισσότερα ...  Περιεχόμενο και Μεθοδολογία Υλοποίησης   Η υλοποίηση της Θεματικής Εβδομάδας αφορά όλα τα Γυμνάσια της χώρας. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας αυτής θα διοργανωθούν σε κάθε σχολείο ενημερωτικές δράσεις και δραστηριότητες στους εξής βασικούς άξονες: α) «Διατροφή και ποιότητα ζωής», β) «Πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων» και γ) «Έμφυλες ταυτότητες». Περισσότερα ...  Φάκελος Εκπαιδευτικού Υλικού και Κατάλογος Φορέων  Το ΙΕΠ υποστηρίζει τη σχολική μονάδα με τον «Φάκελο Εκπαιδευτικού Υλικού». Το περιεχόμενο του φακέλου περιλαμβάνει εκπαιδευτικά προγράμματα μικρής εμβέλειας και εκπαιδευτικό υλικό τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών και μαθητριών, είτε από εκπαιδευτικούς του σχολείου είτε από εκπροσώπους των φορέων που έχουν διαμορφώσει το αντίστοιχο πρόγραμμα ή εκπαιδευτικό υλικό. Περισσότερα ...  Χρόνος Υλοποίησης Η Θεματική Εβδομάδα θα υλοποιηθεί στα Γυμνάσια της χώρας στη μέση περίπου της σχολικής χρονιάς, κατά το δεύτερο τετράμηνο του σχολικού έτους και στον χρόνο που θα επιλέξει η κάθε σχολική μονάδα, συνεκτιμώντας τυχόν ιδιαιτερότητες σε τοπικό επίπεδο. Περισσότερα ...  Διαδικασίες Σχεδιασμού της Θεματικής Εβδομάδας Μετά την έκδοση της σχετικής Εγκυκλίου οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων ενημερώνουν σε ειδική συνεδρίαση τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολείων. Στη συνεδρίαση αυτή ορίζεται Συντονιστική Ομάδα (ΣΟ)  που αναλαμβάνει την ευθύνη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της Θεματικής Εβδομάδας στο σχολείο, από εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν να αναλάβουν σχετικές αρμοδιότητες.  Περισσότερα ...  Παροχή Υποστήριξης σε επίπεδο Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Η εν λόγω πρωτοβουλία θα υποστηριχτεί από τους Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων (Υπεύθυνους Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών Θεμάτων) και τους Υπεύθυνους Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων των οικείων Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας. Περισσότερα ...  Αποτίμηση της Εφαρμογής της Θεματικής Εβδομάδας Η εφαρμογή της Θεματικής Εβδομάδας στα Γυμνάσια της χώρας κατά το σχολικό έτος 2016-17 έχει μεταβατικό χαρακτήρα. Περισσότερα ... 

  • image
  • ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

  • image
  • ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ

     ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΣΔΕ ΚΑΙ ΔΕ 20-1-2017 1. Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες στο Γυμνάσιο2. Πορεία Υλοποίησης ΣΔΕ Σχέδιο Παραδοτέων 3. Συνοπτικό Διάγραμμα της Διαδικασίας Εκπόνησης της ΣΔΕ 4. ΔΕ Παρουσίαση 5. Η Δημιουργικότητα στο Σχολείο6. ΣΔΕ ΔΕ Αξιολόγηση 7. Ψηφιακό Υλικό για Φιλολόγους    8.1. 1η Διδακτική ώρα, Υπόδειγμα Ι - Σχέδιο Σ.Δ.Ε Μαθητή/τριας8.2. 2η Διδακτική ώρα, Υπόδειγμα ΙΙ - Σχέδιο Σ.Δ.Ε Μαθητή/τριας9.1. Ενδεικτικό Παράδειγμα - Αρχαία Γ' Γυμνασίου9.2. Ενδεικτικό Παράδειγμα - Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή Γ' Γυμνασίου9.3. Ενδεικτικό Παράδειγμα - Χημεία Γ' Γυμνασίου10.  Συνοπτικό Διάγραμμα της Διαδικασίας Εκπόνησης της ΔΕ          

  • image
  • ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

    1. Αφίσα 2. Παρουσιάσεις Ημερίδας Φυσικών Επιστημών 3. Παρουσιάσεις της Ημερίδας για την Πληροφορική Γυμνασίου, Λυκείου (Αθήνα 19/9/2016) 4. Υλικό και Παρουσιάσεις από την ημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Φιλολόγων     5. Υλικό και Παρουσιάσεις από την ημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Α'/θμιας (Αθήνα 20-9-2016) 6. Πρόγραμμα Φιλολόγων Θεσσαλονίκης (20/9/2016) 7. Πρόσκληση σε Σχολικούς Συμβούλους Πληροφορικής-ΠΕ19, Οικονομολόγων-ΠΕ09, Κοινωνιολόγων-ΠΕ10, Νομικών & Πολιτικών Επιστημών-ΠΕ13, Οικιακής Οικονομίας-ΠΕ15 (Θεσσαλονίκη, 23/9/2016) 8. Πρόγραμμα για τους Σχολικούς Συμβούλους Πληροφορικής-ΠΕ19, Οικονομολόγων-ΠΕ09, Κοινωνιολόγων-ΠΕ10, Νομικών & Πολιτικών Επιστημών-ΠΕ13, Οικιακής Οικονομίας-ΠΕ15 (Θεσσαλονίκη, 23/9/2016) 9. Πρόσκληση Ημερίδας για Σχολικούς Συμβούλους ΠΕ70 (Αθήνα, 20/9/2016 - Θεσσαλονίκη, 22/09/2016) 10. Πρόγραμμα Ημερίδας για Σχολικούς Συμβούλους ΠΕ70 (Αθήνα, 20/9/2016 - Θεσσαλονίκη, 22/09/2016) 11. Πρόσκληση σε Ενημερωτική Ημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Μαθηματικών-ΠΕ03, Φυσικών Επιστημών-ΠΕ04 σχετικά με τη διδακτέα ύλη και τις οδηγίες διδασκαλίας (Αθήνα, 21/9/2016 – Θεσσαλονίκη 23/9/2016) 12. Πρόγραμμα Ενημερωτικής Ημερίδας για τους Σχολικούς Συμβούλους Μαθηματικών-ΠΕ03 και Φυσικών Επιστημών-ΠΕ04 σχετικά με τη διδακτέα ύλη και τις οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων των αντίστοιχων κλάδων (Αθήνα, 21/09/2016) 13. Πρόγραμμα Ενημερωτικής Ημερίδας για τους Σχολικούς Συμβούλους Μαθηματικών-ΠΕ03, Φυσικών Επιστημών-ΠΕ04, Οικονομολόγων-ΠΕ09, Κοινωνιολόγων-ΠΕ10, Νομικών & Πολιτικών Επιστημών-ΠΕ13 και Πληροφορικής-ΠΕ19, σχετικά με τη διδακτέα ύλη και τις οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων των αντίστοιχων κλάδων (Θεσσαλονίκη, 23/09/2016) 14. Πρόγραμμα Ενημερωτικής Ημερίδας για τους Σχολικούς Συμβούλους Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη διδακτέα ύλη και τις οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων του Δημοτικού Σχολείου (Θεσσαλονίκη, 22-09-2016) 15. Υλικό και παρουσιάσεις από την ημερίδα των Μαθηματικών (Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου), Αθήνα 21/09/2016 16. Παρουσίαση από την ημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Οικιακής Οικονομίας, Αθήνα 19/09/2016 17. Υλικό και Παρουσιάσεις από τις ημερίδες για τους Σχολικούς Συμβούλους ΠΕ 09, ΠΕ 10, ΠΕ 13

  • image
  • ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

    Οι Ξένες Γλώσσες στο Σχολείο.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ «Ομάδων εργασίας για την αναπροσαρμογή του πλαισίου λειτουργίας των Τάξεων Υποδοχής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο πλαίσιο των εργασιών της Επιτροπής για την αναπροσαρμογή του πλαισίου της λειτουργίας των Τάξεων Υποδοχής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΑ: ΩΥΞΣΟΞΛΔ-Ξ2Η) καλεί (α) Στελέχη της Εκπαίδευσης, (β) Εκπαιδευτικούς (μόνιμους και αναπληρωτές, αποσπασμένους σε φορείς) Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και (γ) Ειδικούς επιστήμονες-ερευνητές, να συμμετάσχουν σε ομάδες εργασίας, οι οποίες   θα λειτουργήσουν (είτε δια ζώσης είτε εξ αποστάσεως)  μία για την Πρωτοβάθμια και μία για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, με δυνατότητα δημιουργίας υποομάδων, προκειμένου να επεξεργαστούν τα ακόλουθα θέματα:

    Διαμόρφωση ανοιχτού αναλυτικού προγράμματος για α) τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας και β) τη διδασκαλία της γλώσσας μέσα από το περιεχόμενο επιμέρους γνωστικών αντικειμένων.
     Επεξεργασία-διαμόρφωση προτεινόμενων διαγνωστικών εργαλείων - διαπιστωτικών τεστ για την ανίχνευση του υφιστάμενου επιπέδου γνώσεων και δεξιοτήτων κάθε παιδιού, καθώς και του επιπέδου ελληνομάθειας, με στόχο την ορθή κατάταξή του σε εκπαιδευτικό επίπεδο και τάξη του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, ειδικά όταν πρόκειται για μαθητή/τρια νεοεισερχόμενο/η στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.
     Διδακτικές προτάσεις αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού που αναρτάται στην πλατφόρμα του ΙΕΠ και προέρχεται από προγράμματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.
     Προτάσεις για συνεργασία του διδάσκοντα της Τάξης Υποδοχής και της κανονικής τάξης με σκοπό α) την υποστήριξη της μαθησιακής πορείας του μαθητή που φοιτά σε Τάξη Υποδοχής και β) την ενίσχυση του κλίματος συνεργασίας και αποδοχής στη σχολική τάξη.

Επιτροπή του ΙΕΠ για την αναπροσαρμογή του παιδαγωγικού πλαισίου της λειτουργίας των Τάξεων Υποδοχής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, που έχει συγκροτηθεί γι΄αυτό τον σκοπό, θα εποπτεύει  τις εργασίες των επιμέρους ομάδων, οι οποίες θα συντονίζονται και θα υποστηρίζονται από στελέχη του ΙΕΠ, με στόχο το τελικό πόρισμα να παραδοθεί έως τις 31-7-2017.

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί σχετική βεβαίωση από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Δικαίωμα υποβολής αίτησης συμμετοχής έχουν όσοι ανήκουν στις παρακάτω περιπτώσεις και πληρούν τα συγκεκριμένα κριτήρια:

α) Διευθυντές/ντριες και Υποδιευθυντές/ντριες σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις οποίες λειτούργησαν Τάξεις Υποδοχής για ένα (1) τουλάχιστον σχολικό έτος κατά την τελευταία τριετία.

β) Σχολικοί Σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων που τα τελευταία τρία (3) έτη υποστηρίζουν σχολικές μονάδες με Τάξεις Υποδοχής.

γ) Στελέχη της εκπαίδευσης που έχουν εμπειρία στην υποστήριξη της λειτουργίας Τάξεων Υποδοχής στην Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ή/και βεβαιωμένο επιμορφωτικό έργο τουλάχιστον τριάντα (30) ωρών σε θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

δ) Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι έχουν διδακτική εμπειρία τουλάχιστον δύο (2) ετών σε Τάξεις Υποδοχής

ε) Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των ειδικοτήτων που τα τελευταία δύο (2) έτη διδάσκουν σε κανονικές τάξεις και έχουν μαθητές που παράλληλα φοιτούν ή έχουν φοιτήσει σε Τάξεις Υποδοχής

στ) Ειδικοί επιστήμονες ή/και ερευνητές που έχουν τουλάχιστον τρεις (3) δημοσιευμένες μελέτες σε θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης με έμφαση στον θεσμό των Τάξεων Υποδοχής ή/και βεβαιωμένο σχετικό επιμορφωτικό έργο τουλάχιστον τριάντα (30) ωρών.

ζ) Ειδικοί επιστήμονες ή/και ερευνητές που έχουν εξειδίκευση στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας και βεβαιωμένη εμπειρία στη σύνταξη προγραμμάτων σπουδών, την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού και την ανάπτυξη διαπιστωτικών τεστ για την εκπαιδευτική ένταξη μαθητών/τριών που διδάσκονται την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα.

 Όλες οι αιτήσεις που πληρούν τα παραπάνω κριτήρια ανά κατηγορία θα γίνουν δεκτές. Σε περίπτωση που οι δηλώσεις συμμετοχής  υπερβαίνουν τον αριθμό είκοσι (20) για κάθε  κατηγορία, από τις προαναφερόμενες (α-ζ) τότε, το Ι.Ε.Π, αποκλειστικά και μόνο γι΄ αυτές τις περιπτώσεις,  διατηρεί το δικαίωμα  όπως ζητήσει από τους συμμετέχοντες την υποβολή δείγματος γραφής  έως πεντακόσιες (500) λέξεις, προκειμένου να αξιολογήσει τις δηλώσεις συμμετοχής. Σε αυτή την περίπτωση τα κριτήρια και η σχετική διαδικασία θα επαναπροσδιοριστούν με νεότερη ανακοίνωση, η οποία θα γνωστοποιηθεί στους ενδιαφερόμενους μέσω του ηλεκτρονικού τους ταχυδρομείου  και θα αναρτηθεί, ομοίως, στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π.

Διευκρινίζεται ότι όσοι επιλεγούν να συμμετάσχουν στην ανωτέρω διαδικασία θα εκχωρήσουν το σύνολο των πνευματικών τους δικαιωμάτων  σε κάθε έκφανση, όλες τις εξουσίες που απορρέουν από αυτό ανεξάρτητα  από τρόπο εκμετάλλευσης ή μέσο αποθήκευσης (ενδεικτικά ηλεκτρονικό ή έντυπο)  για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η προστασία των δικαιωμάτων αυτών απεκδυόμενοι κάθε σχετικής αξίωσης. Επίσης οι συμμετέχοντες δεσμεύονται ότι δεν θα εγείρουν ζητήματα συναρτώμενα με το ηθικό δικαίωμα του δημιουργού επί του παραχθέντος έργου. Σημειώνεται ότι στις ομάδες εργασίας δεν θα καταβληθεί οιαδήποτε αμοιβή  για την συμμετοχή τους ούτε για το παρασχεθέν έργο.

Η υποβολή της αίτησης γίνεται μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας του ΙΕΠ (https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/) από 12-04-2017 (14:00) έως και 30-4-17 (24:00).

Η δυνατότητα πρόσβασης στην πλατφόρμα και υποβολής αίτησης παρατείνεται μέχρι και την Παρασκευή 5 Μαΐου 2017

 

Τα μέλη της Επιτροπής

Παύλος Χαραμής, Αντιπρόεδρος του Ι.Ε.Π.

Νέλλη Ασκούνη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, Σχολή Επιστημών της Αγωγής, ΕΚΠΑ

Ελένη Καραντζόλα, Καθηγήτρια του Τμήματος Μεσογειακών Σπουδών, Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Μαρία−Τατιάνα Σπανέλλη, μέλος του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., Εκπαιδευτικός Α/θμιας Εκπ/σης, Διευθύντρια του 72ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών

Ελένη Παπαδοπούλου, Συντονίστρια της Επιστημονικής Μονάδας του Ι.Ε.Π. «Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Φιλολογία»

Παρασκευή Τρούκη, Συντονίστρια της Επιστημονικής Μονάδας του Ι.Ε.Π. «Μειονοτικής Διαπολιτισμική και Ομογενειακή Εκπαίδευση, Σχολεία Φυλακών»

 

[Το κείμενο σε pdf]

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

cache/resized/2a115062affa48a24c373c994040953e.jpg
07 Αυγούστου 2017
To I.E.Π. προτίθεται να καλύψει τη θέση του/της προϊσταμένου/ης του Τμήματος Διαγωνισμών και Συμβάσεων της Υποδιεύθυνσης Οικονομικής Υπηρεσίας.Για τον λόγο αυτόν, καλεί όσους/ες μόνιμους/ες εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης, καθώς και μέλη του προσωπικού που
cache/resized/950ec10e91f262c31470ad829358768a.jpg
07 Αυγούστου 2017
Την έναρξη της διαδικασίας προνομοθετικής δημόσιας διαβούλευσης για την κατάρτιση Πλαισίου Στρατηγικής και Δράσεων για την Ενδυνάμωση των Νέων «Νεολαία ’17—-27» ανακοίνωσε την Τετάρτη 2 Αυγούστου, στο ΥΠΠΕΘ, ο Γενικός Γραμματέας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς,
cache/resized/192c7ee08b41d40720c3f395d170eb4a.jpg
31 Ιουλίου 2017
Το κείμενο που δημοσιεύεται αποτελεί πρόταση παρέμβασης με σκοπό τη διερεύνηση και διαμόρφωση διδακτικών πρακτικών στα μαθήματα Γενικής Παιδείας της Α΄ ΕΠΑ.Λ. Απώτερος στόχος η ενίσχυση των μαθητών/τριών των ΕΠΑΛ ως αναγνωστών/τριών.    [Το κείμενο σε pdf
cache/resized/a5f790edf6120f05ddd4a95ca439aec6.jpg
31 Ιουλίου 2017
(α) για τη στελέχωση της επιστημονικής, της διοικητικής υπηρεσίας και των αυτοτελών τμημάτων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), (β)για τις ανάγκες υλοποίησης έργων ΕΣΠΑ που υλοποιούνται στο ΙΕΠ [Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος]
cache/resized/71ade18932192d3d5837848ddad85719.jpg
28 Ιουλίου 2017
cache/resized/3b1a195a979b339754822251872bb0fa.jpg
28 Ιουλίου 2017
Απόφαση του Δ.Σ. του ΙΕΠ με την οποία εγκρίνεται α) το Πρακτικό 9/24-07-2017 της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών που αφορά τα δικαιολογητικά κατακύρωσης του υποψηφίου αναδόχου για τον συνοπτικό διαγωνισμό με αρ. πρωτ. 1140/22.2.2017 (ΑΔΑ: ΩΩΡΕΟΞΛΔ-8ΛΘ), για την
cache/resized/2a73381951db5292344cc83519e825a7.jpg
28 Ιουλίου 2017
Αθήνα, 28 Ιουλίου 2017 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Σύμφωνα  με  την  Πράξη  υπ’  αριθμ. 30/27-7-2017 του  ΔΣ  του  ΙΕΠ ανακοινώνονται οι οριστικοί πίνακες με αξιολογική σειρά υποψηφίων σε σχέση με τις παρακάτω προσκλήσεις εκδήλωσης
cache/resized/e4770e1f6922c15596f8306c0b0b6319.jpg
27 Ιουλίου 2017
Μετά την άπρακτη παρέλευση του τριημέρου για την υποβολή ενστάσεων, εν σχέσει με την με αριθμό 29/20-07-2017 Πράξη του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. (ΑΔΑ: 7ΧΕΛΟΞΛΔ-ΘΔΜ) με τα προσωρινά αποτελέσματα των συνεντεύξεων στους Πίνακες των αποδεκτών υποψηφιοτήτων, που αφορούν στην
cache/resized/bafd463110f836c3c3fb118d780a30dc.jpg
27 Ιουλίου 2017
To I.E.Π. προτίθεται να καλύψει τη θέση του/της προϊσταμένου/ης του Τμήματος Διαγωνισμών και Συμβάσεων της Υποδιεύθυνσης Οικονομικής Υπηρεσίας. Για τον λόγο αυτόν, καλεί όσους/ες μόνιμους/ες εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης, καθώς και μέλη του προσωπικού που
cache/resized/d846874984434cb78394c8940635813c.jpg
27 Ιουλίου 2017
Συμφώνα με το υπ’ αριθμ. πρωτ. 4894/26-07-2017 (ΑΔΑ:Ψ6ΕΜΟΞΛΔ-8ΟΗ) απόσπασμα της 29ης/20-7-2017 Πράξης του ΔΣ του ΙΕΠ ανακοινώνεται ότι:α. η διαδικασία επιλογής Προϊσταμένου/ης του Τμήματος Διαγωνισμών και Συμβάσεων,σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 3703/14-06-2017
cache/resized/e532597d5cc539b61b2868408d083515.jpg
21 Ιουλίου 2017
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Aθήνα, 21-07-2017 Σε συνέχεια της με αριθμό 29/20-07-2017 Πράξης του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π. (ΑΔΑ: 7ΧΕΛΟΞΛΔ-ΘΔΜ) με τα προσωρινά αποτελέσματα των συνεντεύξεων στους Πίνακες των αποδεκτών υποψηφιοτήτων, που αφορούν στην Πρόσκληση με αριθμ. πρωτ. 3209/23-05-2017
cache/resized/9e4fd6cd20114f1b0a895e003a0ab68f.jpg
20 Ιουλίου 2017
Αθήνα, 20 Ιουλίου 2017 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Σύμφωνα με την Πράξη υπ’ αριθμ. 29/20-7-2017 του ΔΣ του ΙΕΠ ανακοινώνονται οι πίνακες με αξιολογική σειρά υποψηφίων σε σχέση με τις προσκλήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΕΠ. Οι πρώτοι από τους υποψηφίους για κάθε θέση/ αντικείμενο
cache/resized/1589dbc6f1060d2082e59be4e28627c0.jpg
20 Ιουλίου 2017
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήσεων προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έως και έξι (06) Πτυχιούχους Ανώτατης Εκπαίδευσης, τμημάτων Προσχολικής Αγωγής, ελεύθερους επαγγελματίες  για την υλοποίηση πακέτων εργασίας του
cache/resized/69688d07ee7f6f6792883d4bee5a6e62.jpg
17 Ιουλίου 2017
Στο πλαίσιο των προσκλήσεων ενδιαφέροντος για απόσπαση στο ΙΕΠ τετραετούς ή διετούς  διάρκειας, ανακοινώνεται ότι η διαδικασία των συνεντεύξεων ολοκληρώνεται στις 18 Ιουλίου 2017. Παρακαλούνται οι παρακάτω εκπαιδευτικοί να παραστούν σε συνέντευξη την Τρίτη
cache/resized/1430fae8231f6b58e750df4ab13a92e2.jpg
12 Ιουλίου 2017
Εισήγηση για την έγκριση λήψης προσφορών με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης, από ελεύθερους επαγγελματίες, για τη σύναψη σύμβασης παροχής μεταφραστικών υπηρεσιών, στο πλαίσιο υλοποίησης του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+ με τίτλο: «ACT – ACTive citizenship
cache/resized/cdf1ca8f270a52ca6b5e1dc76972a74b.jpg
11 Ιουλίου 2017
Στο πλαίσιο των προσκλήσεων ενδιαφέροντος για απόσπαση στο ΙΕΠ τετραετούς ή διετούς διάρκειας, ανακοινώνεται ότι η διαδικασία των συνεντεύξεων πραγματοποιείται από τις 12 Ιουλίου 2017 έως και τις 19 Ιουλίου 2017. Παρακαλούνται οι παρακάτω
cache/resized/073c155bcc1955b873adf6a9f62e2842.jpg
10 Ιουλίου 2017
Στο πλαίσιο των προσκλήσεων ενδιαφέροντος για απόσπαση στο ΙΕΠ τετραετούς ή διετούς διάρκειας, ανακοινώνεται ότι η διαδικασία των συνεντεύξεων πραγματοποιείται από τις 12 Ιουλίου 2017 έως και τις 19 Ιουλίου 2017. Παρακαλούνται οι παρακάτω
cache/resized/b13248eb2e85ff3744e9ef73dfcaab2b.jpg
07 Ιουλίου 2017
Στο πλαίσιο των προσκλήσεων ενδιαφέροντος για απόσπαση στο ΙΕΠ τετραετούς ή διετούς  διάρκειας, ανακοινώνεται ότι η διαδικασία των συνεντεύξεων θα πραγματοποιηθεί από τις 12 Ιουλίου 2017 έως και τις 19 Ιουλίου 2017. Παρακαλούνται οι παρακάτω εκπαιδευτικοί να
cache/resized/13ab2629bfa2e6313369bf66e4bc1073.jpg
07 Ιουλίου 2017
«Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για υποβολή αιτήματος προς σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου με έως τέσσερις (04) Πτυχιούχους Ανώτατης Εκπαίδευσης, ελεύθερους επαγγελματίες για την κάλυψη των αναγκών διοικητικής, διαχειριστικής και τεχνικής
cache/resized/b1094ef6db4f57998b7a53a4090535ce.jpg
04 Ιουλίου 2017
Σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 27/4-7-2017 Πράξη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ανακοινώνεται ότι δίνεται παράταση στην προθεσμία υποβολής υποψηφιοτήτων για: την υπ’ αριθ. πρωτ. 3912/23-06-2017 Ανακοίνωση - Πρόσκληση Εκδήλωσης
cache/resized/981a5cd93f7379ea82308b24e6d0beb0.jpg
03 Ιουλίου 2017
Για την άρτια διαχείριση των Έργων που υλοποιούνται από το ΙΕΠ και εντάσσονται στο πλαίσιο Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων (όπως είναι τα Προγράμματα Erasmus+, Horizon 2020), το Γραφείο Χρηματοδοτούμενων και Συγχρηματοδοτούμενων Προγραμμάτων με τη συνεργασία όλων των
cache/resized/1007eac045b7ff80081fadb59022f5d4.jpg
30 Ιουνίου 2017
«Το  Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προσκαλεί Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Σχολικούς Συμβούλους να εκδηλώσουν ενδιαφέρον συμμετοχής σε workshops- ομαδικά εργαστήρια με θέμα “Εκπόνηση προσχεδίων Προγραμμάτων Σπουδών για το Μεταλυκειακό
cache/resized/211480ba76351fcedeb680572796c164.jpg
30 Ιουνίου 2017
 Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της Επιστημονικής Διημερίδας με θέμα «Ένταξη προσφυγοπαίδων έως 15 ετών στην εκπαίδευση: ΔΥΕΠ ↔ Κέντρο Φιλοξενίας Προσφύγων και οι πολλαπλοί ρόλοι των Συντονιστών Εκπαίδευσης Προσφύγων» που πραγματοποιήθηκε στις 26 και 27
cache/resized/f1c81149a45decae96e0c57a91f28548.jpg
30 Ιουνίου 2017
Τα νέα Προγράμματα Σπουδών στα Θρησκευτικά, όπως εκπονήθηκαν από την αρμόδια επιτροπή του ΙΕΠ, εφαρμόζονται ήδη από το σχολικό έτος 2016-2017, ενώ έχει ολοκληρωθεί η σχετική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών. Επομένως, στα πρόσφατα ΦΕΚ (2104/19-6-2017 και 2105/19-6-2017)
cache/resized/54db78978bf2bf597b45cf08ddabe1a2.jpg
23 Ιουνίου 2017
Απόφαση του Δ.Σ. του ΙΕΠ έγκρισης του Πρακτικού 4/08-06-2017 της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών που αφορά στην αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών των συμμετεχόντων στον υπ’ αριθμ. πρωτ. 1140/22-02-2017 Συνοπτικό Διαγωνισμό (Αρ. Διακήρυξης 01/2017) για την επιλογή
Το Διεθνές Πρόγραμμα PISA για την Αξιολόγηση των Μαθητών (Programme for International Student Assessment)
Αναζήτηση και προβολή αποθηκευμένων συγγραμμάτων και λοιπών τεκμηρίων της «Ιστορικής Συλλογής».
Πλατφόρμα για Σχεδίαση, Υποβολή, Αξιολόγηση και Αξιοποίηση Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων από την
map 1a

 

Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
με τους παρακάτω τρόπους:

Μπορείτε να υποβάλετε τις παρατηρήσεις σας στην ομάδα υλοποίησης του site μέσω του email: website[at]iep.edu.gr

Top