• image
  • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ - REFUGEE EDUCATION

  • image
  • ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ "ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ"

    Θεματική Εβδομάδα2016-17 "Σώμα και Ταυτότητα"   Σκοπός και αναγκαιότητα Σκοπός της Θεματικής Εβδομάδας με τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα» είναι η ευαισθητοποίηση και η ενημέρωση των μελών της σχολικής κοινότητας στη δευτεροβάθμια υποχρεωτική εκπαίδευση (Γυμνάσιο) σε θέματα που άπτονται της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη και θα εστιάσουν σε τρεις βασικούς άξονες: α) τη διατροφή και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων και γ) τις Έμφυλες Ταυτότητες. Περισσότερα ...  Καινοτόμος Χαρακτήρας της Παρέμβασης Η Θεματική Εβδομάδα θα υλοποιηθεί στον διδακτικό χρόνο του σχολικού ωρολογίου προγράμματος.   Η επιλογή αυτή σηματοδοτεί τη βούληση της πολιτείας για το άνοιγμα του προγράμματος του σχολείου προς ζητήματα που σχετίζονται με την προαγωγή της υγείας και της ευημερίας του μαθητικού πληθυσμού στο Γυμνάσιο, στο πλαίσιο μιας σφαιρικότερης θεώρησης του μαθητή ως προσώπου με συναισθηματικές και κοινωνικές ανησυχίες και προβληματισμούς. Περισσότερα ...  Περιεχόμενο και Μεθοδολογία Υλοποίησης   Η υλοποίηση της Θεματικής Εβδομάδας αφορά όλα τα Γυμνάσια της χώρας. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας αυτής θα διοργανωθούν σε κάθε σχολείο ενημερωτικές δράσεις και δραστηριότητες στους εξής βασικούς άξονες: α) «Διατροφή και ποιότητα ζωής», β) «Πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων» και γ) «Έμφυλες ταυτότητες». Περισσότερα ...  Φάκελος Εκπαιδευτικού Υλικού και Κατάλογος Φορέων  Το ΙΕΠ υποστηρίζει τη σχολική μονάδα με τον «Φάκελο Εκπαιδευτικού Υλικού». Το περιεχόμενο του φακέλου περιλαμβάνει εκπαιδευτικά προγράμματα μικρής εμβέλειας και εκπαιδευτικό υλικό τα οποία μπορούν να αξιοποιηθούν στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των μαθητών και μαθητριών, είτε από εκπαιδευτικούς του σχολείου είτε από εκπροσώπους των φορέων που έχουν διαμορφώσει το αντίστοιχο πρόγραμμα ή εκπαιδευτικό υλικό. Περισσότερα ...  Χρόνος Υλοποίησης Η Θεματική Εβδομάδα θα υλοποιηθεί στα Γυμνάσια της χώρας στη μέση περίπου της σχολικής χρονιάς, κατά το δεύτερο τετράμηνο του σχολικού έτους και στον χρόνο που θα επιλέξει η κάθε σχολική μονάδα, συνεκτιμώντας τυχόν ιδιαιτερότητες σε τοπικό επίπεδο. Περισσότερα ...  Διαδικασίες Σχεδιασμού της Θεματικής Εβδομάδας Μετά την έκδοση της σχετικής Εγκυκλίου οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων ενημερώνουν σε ειδική συνεδρίαση τους Συλλόγους Διδασκόντων των σχολείων. Στη συνεδρίαση αυτή ορίζεται Συντονιστική Ομάδα (ΣΟ)  που αναλαμβάνει την ευθύνη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της Θεματικής Εβδομάδας στο σχολείο, από εκπαιδευτικούς οι οποίοι επιθυμούν να αναλάβουν σχετικές αρμοδιότητες.  Περισσότερα ...  Παροχή Υποστήριξης σε επίπεδο Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  Η εν λόγω πρωτοβουλία θα υποστηριχτεί από τους Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων (Υπεύθυνους Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών Θεμάτων) και τους Υπεύθυνους Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων των οικείων Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας. Περισσότερα ...  Αποτίμηση της Εφαρμογής της Θεματικής Εβδομάδας Η εφαρμογή της Θεματικής Εβδομάδας στα Γυμνάσια της χώρας κατά το σχολικό έτος 2016-17 έχει μεταβατικό χαρακτήρα. Περισσότερα ... 

  • image
  • ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

  • image
  • ΣΥΝΘΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ

     ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΣΔΕ ΚΑΙ ΔΕ 20-1-2017 1. Συνθετικές Δημιουργικές Εργασίες στο Γυμνάσιο2. Πορεία Υλοποίησης ΣΔΕ Σχέδιο Παραδοτέων 3. Συνοπτικό Διάγραμμα της Διαδικασίας Εκπόνησης της ΣΔΕ 4. ΔΕ Παρουσίαση 5. Η Δημιουργικότητα στο Σχολείο6. ΣΔΕ ΔΕ Αξιολόγηση 7. Ψηφιακό Υλικό για Φιλολόγους    8.1. 1η Διδακτική ώρα, Υπόδειγμα Ι - Σχέδιο Σ.Δ.Ε Μαθητή/τριας8.2. 2η Διδακτική ώρα, Υπόδειγμα ΙΙ - Σχέδιο Σ.Δ.Ε Μαθητή/τριας9.1. Ενδεικτικό Παράδειγμα - Αρχαία Γ' Γυμνασίου9.2. Ενδεικτικό Παράδειγμα - Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή Γ' Γυμνασίου9.3. Ενδεικτικό Παράδειγμα - Χημεία Γ' Γυμνασίου10.  Συνοπτικό Διάγραμμα της Διαδικασίας Εκπόνησης της ΔΕ          

  • image
  • ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

    1. Αφίσα 2. Παρουσιάσεις Ημερίδας Φυσικών Επιστημών 3. Παρουσιάσεις της Ημερίδας για την Πληροφορική Γυμνασίου, Λυκείου (Αθήνα 19/9/2016) 4. Υλικό και Παρουσιάσεις από την ημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Φιλολόγων     5. Υλικό και Παρουσιάσεις από την ημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Α'/θμιας (Αθήνα 20-9-2016) 6. Πρόγραμμα Φιλολόγων Θεσσαλονίκης (20/9/2016) 7. Πρόσκληση σε Σχολικούς Συμβούλους Πληροφορικής-ΠΕ19, Οικονομολόγων-ΠΕ09, Κοινωνιολόγων-ΠΕ10, Νομικών & Πολιτικών Επιστημών-ΠΕ13, Οικιακής Οικονομίας-ΠΕ15 (Θεσσαλονίκη, 23/9/2016) 8. Πρόγραμμα για τους Σχολικούς Συμβούλους Πληροφορικής-ΠΕ19, Οικονομολόγων-ΠΕ09, Κοινωνιολόγων-ΠΕ10, Νομικών & Πολιτικών Επιστημών-ΠΕ13, Οικιακής Οικονομίας-ΠΕ15 (Θεσσαλονίκη, 23/9/2016) 9. Πρόσκληση Ημερίδας για Σχολικούς Συμβούλους ΠΕ70 (Αθήνα, 20/9/2016 - Θεσσαλονίκη, 22/09/2016) 10. Πρόγραμμα Ημερίδας για Σχολικούς Συμβούλους ΠΕ70 (Αθήνα, 20/9/2016 - Θεσσαλονίκη, 22/09/2016) 11. Πρόσκληση σε Ενημερωτική Ημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Μαθηματικών-ΠΕ03, Φυσικών Επιστημών-ΠΕ04 σχετικά με τη διδακτέα ύλη και τις οδηγίες διδασκαλίας (Αθήνα, 21/9/2016 – Θεσσαλονίκη 23/9/2016) 12. Πρόγραμμα Ενημερωτικής Ημερίδας για τους Σχολικούς Συμβούλους Μαθηματικών-ΠΕ03 και Φυσικών Επιστημών-ΠΕ04 σχετικά με τη διδακτέα ύλη και τις οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων των αντίστοιχων κλάδων (Αθήνα, 21/09/2016) 13. Πρόγραμμα Ενημερωτικής Ημερίδας για τους Σχολικούς Συμβούλους Μαθηματικών-ΠΕ03, Φυσικών Επιστημών-ΠΕ04, Οικονομολόγων-ΠΕ09, Κοινωνιολόγων-ΠΕ10, Νομικών & Πολιτικών Επιστημών-ΠΕ13 και Πληροφορικής-ΠΕ19, σχετικά με τη διδακτέα ύλη και τις οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων των αντίστοιχων κλάδων (Θεσσαλονίκη, 23/09/2016) 14. Πρόγραμμα Ενημερωτικής Ημερίδας για τους Σχολικούς Συμβούλους Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τη διδακτέα ύλη και τις οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων του Δημοτικού Σχολείου (Θεσσαλονίκη, 22-09-2016) 15. Υλικό και παρουσιάσεις από την ημερίδα των Μαθηματικών (Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου), Αθήνα 21/09/2016 16. Παρουσίαση από την ημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Οικιακής Οικονομίας, Αθήνα 19/09/2016 17. Υλικό και Παρουσιάσεις από τις ημερίδες για τους Σχολικούς Συμβούλους ΠΕ 09, ΠΕ 10, ΠΕ 13

  • image
  • ΟΙ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

    Οι Ξένες Γλώσσες στο Σχολείο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

cache/resized/187ca3ed95e1cf2a991337daa6941083.jpg
26 Ιουνίου 2017
Πρόγραμμα διημερίδας Η Διημερίδα θα πραγματοποιηθεί 26-27 Ιουνίου 2017 στο Μαράσλειο Διδασκαλείο στο πλαίσιο της εκδήλωσης Δημοσιότητας και Προβολής της Πράξης «Ένταξη των Προσφυγοπαίδων, ηλικίας έως 15 ετών, στο Εκπαιδευτικό Σύστημα» του ΥΠΠΕΘ και χρηματοδοτείται από
cache/resized/54db78978bf2bf597b45cf08ddabe1a2.jpg
23 Ιουνίου 2017
Απόφαση του Δ.Σ. του ΙΕΠ έγκρισης του Πρακτικού 4/08-06-2017 της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών που αφορά στην αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών των συμμετεχόντων στον υπ’ αριθμ. πρωτ. 1140/22-02-2017 Συνοπτικό Διαγωνισμό (Αρ. Διακήρυξης 01/2017) για την επιλογή
cache/resized/b97d8fe38d0f39806261a3b2a8463f15.jpg
19 Ιουνίου 2017
Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν  σε οποιαδήποτε τάξη Ημερησίων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ για το σχολικό έτος 2017-2018, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Δήλωση Προτίμησης για τα ΕΠΑ.Λ.», μέσω της εφαρμογής 
cache/resized/8a829460be810630594c97cd8c00fc4d.jpg
19 Ιουνίου 2017
Για πρώτη φορά φέτος οι δηλώσεις προτίμησης των μαθητών στα ΕΠΑ.Λ. γίνονται ηλεκτρονικά. Από τις 19 έως τις 23 Ιουνίου 2017 οι γονείς - κηδεμόνες και οι ενήλικοι μαθητές έχουν τη δυνατότητα, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς του taxisnet, να συμπληρώσουν την ηλεκτρονική
cache/resized/89d2e474351209bdc7ec3ed78d51cde3.jpg
16 Ιουνίου 2017
Έξι χρόνια μετά την αναστολή της κυκλοφορίας του, ο Μέντορας, το επιστημονικό περιοδικό του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, εκδίδεται και πάλι, και μάλιστα σε ψηφιακή μορφή. Το περιοδικό πρωτοκυκλοφόρησε από το τότε Παιδαγωγικό Ινστιτούτο το 1999, αλλά το 2011 η
cache/resized/51ee93b71e3f028f9242bd69f7772b4d.jpg
14 Ιουνίου 2017
Το ΙΕΠ προτίθεται να καλύψει την κενωθείσα θέση του/της προϊσταμένου/ης του Τμήματος Διαγωνισμών και Συμβάσεων της Υποδιεύθυνσης Οικονομικής Υπηρεσίας του ΙΕΠ. Για τον λόγο αυτόν, καλεί όσους/ες εκπαιδευτικούς της δημόσιας εκπαίδευσης, καθώς και μέλη του προσωπικού που
cache/resized/917b3177df9e9f47be81ff8522310695.jpg
06 Ιουνίου 2017
Συνοπτικός Διαγωνισμός του ΙΕΠ με αντικείμενο: «Υπηρεσίες Τεχνικού Συμβούλου για την υποβολή προτάσεων στο ΕΣΠΑ 2014-2020» της Πράξης «Τεχνική Βοήθεια Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής», Υποέργο 3 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού
cache/resized/746c6c744bf6c576268f02e2e8d9e3d7.jpg
06 Ιουνίου 2017
Η επιστημονική Ημερίδα με τίτλο: «Κοινωνική Μάθηση και Ψυχική Ανθεκτικότητα: καινοτόμες πρακτικές και βιωματικές δράσεις στο σχολείο για όλους», την οποία διοργάνωσε η Μονάδα Κοινωνικών Επιστημών του Ι.Ε.Π. πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 27 Μαΐου 2017 από 10:00-15:00 στην
cache/resized/6302ebbcf132da80baf14b011685db1e.jpg
01 Ιουνίου 2017
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, προκειμένου να καλύψει ανάγκες στελέχωσης της Επιστημονικής Μονάδας Τεχνικής Εκπαίδευσης, προσκαλεί εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων που διαθέτουν αξιόλογη διδακτική εμπειρία στην Επαγγελματική Εκπαίδευση να καταθέσουν αίτηση
cache/resized/2c805e925d182f074340ddaa90e79af7.jpg
30 Μαΐου 2017
Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στις επιτροπές του ΙΕΠ για τον Εξορθολογισμό της ύλης των μαθημάτων της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης θα μπορούν, από την Τετάρτη 31 Μαΐου 2017 και ώρα 14:00, να εκτυπώσουν από την Δικτυακή Πύλη e-IEP τις σχετικές βεβαιώσεις (
cache/resized/546e189a1cc4d0c8f5250639619d94cb.jpg
27 Μαΐου 2017
Ανακοινώνεται ότι οι θέσεις για τη συμμετοχή στην ημερίδα έχουν καλυφθεί. Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον. Θα επιδιώξουμε την επανάληψη της ημερίδας στο προσεχές μέλλον. Η Μονάδα Κοινωνικών Επιστημών «Κοινωνική Μάθηση και Ψυχική Ανθεκτικότητα: Καινοτόμες
cache/resized/efc55412dd9c8acc48ed9896c537aca0.jpg
23 Μαΐου 2017
  Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής ΠολιτικήςΈχοντας υπ’ όψιν :Τη διάταξη του άρθρου 2 του Ν. 3966/2011 (ΦΕΚ 118 Α) , όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.Την υπ’ αριθμ. 21/18-05-2017 Πράξη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής περί έγκρισης της
cache/resized/4f3d6a533a8049659a16a7c99283629c.jpg
19 Μαΐου 2017
Συνοπτικός Διαγωνισμός του ΙΕΠ για την Εξωτερική Αξιολόγηση της Πράξης «Καθολικός Σχεδιασμός και Ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού- Οριζόντια Πράξη», Υποέργο 11 του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού Εκπαίδευση και Δία Βίου
cache/resized/fe3a21aa0fc6bcd943a1c34873d66ceb.jpg
18 Μαΐου 2017
Το Δ.Σ. του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής ανέθεσε σε επιτροπή (υπό τον καθηγητή Πολυμέρη Βόγλη) να εκπονήσει νέα Προγράμματα Σπουδών για το μάθημα της Ιστορίας στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση. Η επιτροπή κατέθεσε το Σχέδιο Προγραμμάτων Σπουδών για το Μάθημα της
cache/resized/4a4bb30ca559107933e84deba7e57a5e.jpg
04 Μαΐου 2017
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής πραγματοποιεί συνάντηση προβληματισμού με θέμα: Πώς θα κάνουμε τα ΕΠΑ.Λ. κοινότητες ανάγνωσης. Έρευνα, Προτάσεις και Προοπτικές» Ημερομηνία: Πέμπτη, 04-05-2017 Τόπος: 6ο ΕΠΑΛ (Νέστου 4, Αμπελόκηποι - Αθήνα) Ώρα: 12.30 έως
cache/resized/6c22bced0d91303dcdcf46d24c1d9c6b.jpg
21 Απριλίου 2017
Την Πέμπτη 20-04-2017 στο Γραφείο του Υπουργού Παιδείας κ. Κωνσταντίνου Γαβρόγλου έγινε συνάντηση με τον Πρόεδρο του Ι.Ε.Π. κ. Γεράσιμο Κουζέλη και τα μέλη της Ομάδας Εργασίας που ορίστηκε από το Ι.Ε.Π. (παρευρέθησαν τα εξής μέλη της Ομάδας: Πολυμέρης Βόγλης, Γιώργος
cache/resized/60c647282bf7e5ddcf940db6a68cea29.jpg
20 Απριλίου 2017
Απόφαση του Δ.Σ. του ΙΕΠ έγκρισης των Πρακτικών της Επιτροπής Διενέργειας Διαγωνισμών σχετικά με την αποσφράγιση προσφορών για τον υπ’ αριθμ. πρωτ. 1140/22-02-2017 Συνοπτικό Διαγωνισμό (Αρ. Διακήρυξης 01/2017) «Ανάπτυξη Προσβάσιμου Ακουστικού Υλικού για μαθητές με
cache/resized/cfc4821a795c05ff2113a89164d1e128.jpg
12 Απριλίου 2017
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο πλαίσιο των εργασιών της Επιτροπής για την αναπροσαρμογή του πλαισίου της λειτουργίας των Τάξεων Υποδοχής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΑ: ΩΥΞΣΟΞΛΔ-Ξ2Η) καλεί (α) Στελέχη της Εκπαίδευσης, (β) Εκπαιδευτικούς
cache/resized/d8fc29b632a8efd5edb9a8100961f5f4.jpg
12 Απριλίου 2017
Οι Τάξεις Υποδοχής αποτελούν βασικό εκπαιδευτικό θεσμό για τη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων μαθητών και μαθητριών με διαφορετικό εθνοπολιτισμικό και γλωσσικό υπόβαθρο, ώστε να ενταχθούν στο εκπαιδευτικό σύστημα και να ολοκληρώσουν τη φοίτησή τους. Λόγω της
cache/resized/e557c671c3a57b2f1dedddb74eb8c0ee.jpg
06 Απριλίου 2017
Το 2017 έχει ανακηρυχτεί έτος Νίκου Καζαντζάκη, με αφορμή τη συμπλήρωση 60 χρόνων από τον θάνατο του μεγάλου συγγραφέα και στοχαστή. Το Γυμνάσιο και το Λύκειο που λειτουργεί στο Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων Αυλώνα (Ε.Κ.Κ.Ν.Α) παρουσίασε την Πέμπτη, 6 Απριλίου 2017
cache/resized/e32cb5c28780d905bdde59c8e639ba88.jpg
05 Απριλίου 2017
Κατατέθηκε το πόρισμα της επιτροπής στην οποία ανατέθηκε η εκπόνηση του Σχεδίου Προγραμμάτων Σπουδών για το μάθημα της Ιστορίας στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση. Η επιτροπή απαρτίζεται από τους: Ανδριανοπούλου Κωνσταντίνα, Κασβίκης Κώστας, Κόκκινος Γιώργος, Κουλούρη
cache/resized/af1e30c0a0172031e223a7d35865a23e.jpg
28 Μαρτίου 2017
Δημοσιεύτηκε από το Παρατηρητήριο για τα θέματα καταγραφής και αντιμετώπισης της Μαθητικής Διαρροής του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) η επιτελική σύνοψη της μελέτης για τη μαθητική διαρροή στην ελληνική δημόσια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ο
cache/resized/35a77a85966b8681af51225cafe34d4f.jpg
20 Μαρτίου 2017
Στην έδρα του ΟΟΣΑ στο Παρίσι, στις 20-21 Μαρτίου 2017, πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας ερευνητών-επιστημόνων που συμμετέχουν στο διεθνές ερευνητικό πρόγραμμα Teacher Knowledge Survey. Το Γραφείο Ευρωπαϊκής και Διεθνούς Εκπαιδευτικής Πολιτικής του ΙΕΠ υλοποίησε την
cache/resized/a8eb1f46dd25f26787a60f7e47fb5ccb.jpg
17 Μαρτίου 2017
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) είναι επιτελικός επιστημονικός φορέας που υποστηρίζει το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στα θέματα που αφορούν την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και τη μετάβαση από τη δευτεροβάθμια στην
Το Διεθνές Πρόγραμμα PISA για την Αξιολόγηση των Μαθητών (Programme for International Student Assessment)
Αναζήτηση και προβολή αποθηκευμένων συγγραμμάτων και λοιπών τεκμηρίων της «Ιστορικής Συλλογής».
Πλατφόρμα για Σχεδίαση, Υποβολή, Αξιολόγηση και Αξιοποίηση Ψηφιακών Διδακτικών Σεναρίων από την
map 1a

 

Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
με τους παρακάτω τρόπους:

Μπορείτε να υποβάλετε τις παρατηρήσεις σας στην ομάδα υλοποίησης του site μέσω του email: website[at]iep.edu.gr

Top