ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Αθανάσιος Στράντζαλος, Σύμβουλος Β΄ Μαθηματικών στο ΙΕΠ

 

Strantzalos AthanasiosΣπουδές

Ο Αθανάσιος Στράντζαλος είναι πτυχιούχος του Μαθηματικού Τμήματος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (1990) και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης με τίτλο «Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών» (1996), από το ίδιο Τμήμα. Το 2011 ολοκλήρωσε το διδακτορικό του, με τίτλο: «Συμβολή στη μελέτη των Γεωμετρικών Μετασχηματισμών από Ιστορική, Διδακτική και καθαρά Μαθηματική σκοπιά», στο Μαθηματικό Τμήμα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, οπότε και ανακηρύχθηκε, τον Φεβρουάριο του 2011, Διδάκτωρ των Μαθηματικών.

 

Επαγγελματική Εμπειρία

Έχει διδάξει τα Μαθηματικά της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελληνική και Γερμανική Γλώσσα, από διάφορες θέσεις, κατά το διάστημα 1991-2006.

Από τον Σεπτέμβριο του 2006 έως και τον Αύγουστο του 2016 υπηρέτησε ως εκπαιδευτικός ειδικότητας ΠΕ03 Μαθηματικών σε διάφορα δημόσια σχολεία, Γυμνάσια, Μουσικό Γυμνάσιο, Πειραματικό Γυμνάσιο, Γενικά Λύκεια, ΕΠΑ.Λ., κυρίως της Ελληνικής Επαρχίας. Κατά το ίδιο διάστημα, παρείχε και επιμορφωτικά σεμινάρια, είτε στο πλαίσιο των ΠΕΚ, είτε στο πλαίσιο άλλων σχετικών δράσεων της Εκπαιδευτικής Κοινότητας, συμπεριλαμβανομένων Πανεπιστημίων.

Από τον Σεπτέμβριο του 2016, με θητεία μέχρι τον Αύγουστο 2020, υπηρετεί με απόσπαση στο ΙΕΠ, όπου κατέχει τη θέση του Συμβούλου Β’ στο αντικείμενο των Μαθηματικών και της Μαθηματικής Εκπαίδευσης. Είναι μέλος της Επιστημονικής Μονάδας Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας και Μαθηματικών και της Επιστημονικής Μονάδας Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, ενώ ήταν μέλος των Επιστημονικών Μονάδων Αξιολόγησης και Παρακολούθησης Δεικτών, έως το καλοκαίρι του 2018, και Μειονοτικής, Διαπολιτισμικής και Ομογενειακής Εκπαίδευσης και Σχολείων Φυλακών, για το διάστημα Σεπτεμβρίου 2018 – Φεβρουαρίου 2019.

 

Επιστημονικά / Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα, που υπηρετεί και με επιστημονικές δημοσιεύσεις και με διαλέξεις σε διεθνή και Πανελλήνια συνέδρια από το 2000, και σε Πανεπιστήμια από το 1994, αφορούν, εκτός ειδικών τομέων που άπτονται της Παιδαγωγικής και Διδακτικής των Μαθηματικών, τους ερευνητικούς τομείς:

  • Ιστορία των Μαθηματικών
  • Γεωμετρία και Ομάδες Μετασχηματισμών

ενώ, σε ό,τι αφορά τομείς που σχετίζονται με την Διδακτική των Μαθηματικών:

  • Η Διδακτική των Μαθηματικών, ως γενικότερος ερευνητικός τομέας
  • Προγράμματα Σπουδών Μαθηματικών, με εξειδικεύσεις προς την λειτουργική ενσωμάτωση της Ιστορίας των Μαθηματικών και με επισήμανση ειδικών ιδιοτήτων της ενσωμάτωσης των Συμμετριών στην Γεωμετρία, π.χ. προς την σύνθεση Μαθηματικών-Πολιτισμού
  • Ειδικά θέματα Μετάβασης από την Α-βάθμια στην Β-βάθμια Εκπαίδευση
  • Η Εκπαιδευτική Έρευνα Δράση, ως μεθοδολογικό και θεωρητικό πεδίο, αλλά και ως εργαλείο εξερεύνησης θεματικών από την Κριτική και την Ρεαλιστική Μαθηματική Εκπαίδευση
  • Κοινότητες Πρακτικής και Μάθησης Εκπαιδευτικών.

Επιστημονικό προφίλ και εργογραφία: https://crete.academia.edu/AthanassiosStrantzalos

 

Άλλες Δράσεις

Είναι μέλος ομάδων εργασίας και υποστήριξης, συγχρόνως παρέχοντας επιμορφωτικό έργο και διαμορφώνοντας υλικό για το ειδικό αντικείμενο που υπηρετεί, για τις Δράσεις και Έρευνες με πεδίο την Υποχρεωτική Εκπαίδευση ή τα ΕΠΑ.Λ.:

  • Ετήσια Πιλοτική Εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στα σχολεία της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης, που διεξάγεται από το ΙΕΠ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020
  • Πιλοτική Εφαρμογή και Γενίκευση της Συνδιδασκαλίας στις τάξεις της Α΄ ΕΠΑ.Λ., στο πλαίσιο της Δράσης «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.», στην οποία συμμετέχει το ΙΕΠ, διεξάγεται υπό την κεντρική διαχείριση του ΥΠΠΕΘ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020

Ενώ έχει παλαιότερα συμμετάσχει και στην

  • Έρευνα Δράση για την Εναλλακτική Αξιολόγηση των μαθητών και μαθητριών στο Γυμνάσιο, που διεξήχθη από το Πειραματικό Γυμνάσιο του Πανεπιστημίου Κρήτης επί διετία.

Επίσης έχει τοποθετηθεί, ως

  • Μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής (2017-18) και της Συντονιστικής Επιτροπής Έργου (2018-22) της Δράσης, που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020, «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.».
  • Υπεύθυνος Έργου, για το ΙΕΠ, για την υπο-Δράση «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑ.Λ.: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών»

Είναι μέλος των:

  • British Society for the History of Mathematics (BSHM),
  • Collaborative Action Research Network (CARN),
  • European Mathematical Society (EMS),

και

  • Ελληνικό Παρατηρητήριο για την Διαπολιτισμική Παιδεία και Εκπαίδευση (ΕΠΑΔΙΠΕ).

ΟνοματεπώνυμοΕιδικότηταΙδιότηταΤηλέφωνοEmail
Φέρμελη Γεωργία
(Προϊσταμένη)CV icon
ΠΕ04.05
(Γεωλόγοι)
Σύμβουλος Α' Ι.Ε.Π.2131335351gfermeli[at]iep.edu.gr
Αφεντουλίδου Άννα CV icon
ΠΕ02
(Φιλόλογοι)
Αποσπασμένη εκπαιδευτικός2131335306afentoulidou[at]iep.edu.gr
Γκορτσίλα Ευγενία CV icon
ΠΕ11
(Φυσικής Αγωγής)
Σύμβουλος Β' Ι.Ε.Π.2131335307egortsila[at]iep.edu.gr
Γούσιου Ανθή CV icon
ΠΕ86
(Πληροφορικής)
Σύμβουλος Β' Ι.Ε.Π.2131335563agousiou[at]iep.edu.gr
Κάντα Βασιλική CV icon
ΠΕ06
(Αγγλικής)
Αποσπασμένη εκπαιδευτικός2131335311vkanta[at]iep.edu.gr
Καρναβάς Κωνσταντίνος CV icon
ΠΕ02
(Φιλόλογοι)
Αποσπασμένος εκπαιδευτικός2131335304kkarnavas[at]iep.edu.gr
Μαυρογιάννης Νικόλαος CV icon
ΠΕ03
(Μαθηματικοί)
Σύμβουλος Α' Ι.Ε.Π.2131335552nmavrogiannis[at]iep.edu.gr
Μπεκριδάκης Δημήτριος CV icon
ΠΕ01
(Θεολόγοι)
Αποσπασμένος εκπαιδευτικός2131335334dmpekridakis[at]iep.edu.gr
Νικάκης Βασίλειος CV icon
ΠΕ02
(Φιλόλογοι)
Αποσπασμένος εκπαιδευτικός2131335302vnikakis[at]iep.edu.gr
Οικονόμου Ασπασία CV icon
ΠΕ78
(Κοινωνικών Επιστημών)
Σύμβουλος Α' Ι.Ε.Π.2131335410aspaikon[at]iep.edu.gr
Πατσή Μαρία CV icon
ΠΕ08
(Καλλιτεχνικών)
Σύμβουλος Β' Ι.Ε.Π.2131335559mpatsi[at]iep.edu.gr
Σκούρα Ξενούλα CV icon
ΠΕ05
(Γαλλικής)
Αποσπασμένη εκπαιδευτικός2131335556xskoura[at]iep.edu.gr
Φαράντου Ευμορφία CV icon
ΠΕ81
(Πολ. Μηχανικών - Αρχιτεκτόνων)
Σύμβουλος Β' Ι.Ε.Π.2131335361efarantou[at]iep.edu.gr

map 1a

 

Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
με τους παρακάτω τρόπους:

ΙΕΠ - Twitter

twitter

Μπορείτε να υποβάλετε τις παρατηρήσεις σας στην ομάδα υλοποίησης του site μέσω του email: website[at]iep.edu.gr

Top